KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zarządzanie strategiczne w teorii i w praktyce firmy

Zarządzanie strategiczne w teorii i w praktyce firmy

  • ISBN: 9788301151102
  • EAN: 978830115110201
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWN
  • Format: 16.7x23.7cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 378
  • Rok wydania: 2007
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 43,07
     zł
    Cena detaliczna:  54,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,07
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
W publikacji przedstawiono:- koncepcję zarządzania strategicznego,- typologię strategii zarządzania,- kierunki wykorzystywania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym,- analizę strategiczną,- planowanie strategiczne,- implementację strategii i kontrolę strategiczną.Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych praca zawiera empiryczne prezentacje rozwiązań organizacyjnych, analiz, planów i programów sporządzanych w praktyce gospodarczej.Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych i szkół biznesu oraz dla menedżerów praktyków...
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj