KATEGORIE [rozwiń]

Socjologia

Socjologia to nauka systematycznie zajmująca się badaniem całego życia społecznego człowieka. Badane są chociażby społeczne reguły, procesy i kultury, które łączą​ lub dzielą ludzi. W tym dziale zatem proponujemy wszelkie fachowe podręczniki, poradniki i publikacje właśnie z dziedziny socjologii. Czytając nasze lektury zapoznasz się z podstawami psychologii, dzięki którym zrozumiesz istotę kształtowania konkretnych postaw, emocji i cech osobowości ludzkich, zgłębisz podstawy takich nauk jak: filozofia czy logika. Poza tym bedziesz mógł udoskonalić posiadane kompetencje interpersonalne, które przydadzą ci się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

 
 

22,37 zł
33,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,62 zł

37,28 zł
55,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,26 zł

33,63 zł
39,20 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,57 zł

31,29 zł
54,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,13 zł

37,40 zł
51,45 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,33 zł

37,05 zł
54,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,82 zł

37,14 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,67 zł

35,07 zł
54,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,07 zł

40,67 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,59 zł

28,89 zł
42,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,83 zł
Okładka książki Facebook Marketing For Dummies

86,00 zł 73,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,66 zł

Add Facebook to your marketing plan—and watch your sales grow With 2 billion monthly active users across the world, Facebook has evolved into a community of consumers, creating a primary resource for marketers. This presents a demand for knowledge about how to strategically plan, execute, and analyze a successful Facebook marketing campaign. Now, the trusted Facebook Marketing For Dummies has been fully updated to cover the newest tools and features important to marketers and Facebook page owners. If you’re a marketer looking to effectively add Facebook to your overall marketing mix, consider this book the mecca of Facebook marketing. Inside, you'll discover the psychology of the Facebook user, establish a social media presence, increase your brand awareness, integrate Facebook marketing with other marketing strategies, learn to target a specific audience, and much more. Develop a desirable community Sell products and services Use Facebook events to drive sales Get new business tips and avoid common mistakes Whether you're a novice or a pro, you’re no stranger to the power of Facebook. And this book makes Facebook marketing that much more exciting and easy!
Okładka książki Czarny kolor popkultury

49,00 zł 31,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,64 zł

Ideą przewodnią książki jest próba opisania pewnych – niezwykle zresztą ciekawych – zjawisk związanych z terroryzmem i sposobem prowadzenia współczesnych konfliktów oraz z kwestiami bezpieczeństwa społeczeństw zachodniej Europy. Novum polega na tym, że propagandziści ISIS dotarli do kodów kulturowych naszego świata, a więc weszli chyba trochę głębiej, niż można by przypuszczać. Działając w tym obszarze, naruszają gramatykę naszej kultury. Jest to groźne, ponieważ gramatyka ta z wielu powodów jest dzisiaj niestabilna. Niektórzy analitycy sądzą nawet, że jest celowo zmieniana i osłabiana. Sam pomysł na książkę jest bardzo ciekawy, ponieważ autor zamierza przedstawić zjawisko wykorzystywania przez tak zwane Państwo Islamskie kodów kultury popularnej – niebywale ważnej dla ludzi Zachodu – do prowadzenia wojny terrorystycznej i hybrydowej. Podsumowując, można stwierdzić, że to dobra książka. Porusza ważne problemy współczesnego świata. Odpowiada na wiele pytań związanych z terroryzmem, z wypracowanymi przez bojowników nowymi formami walki i wywierania wpływu. Stawia też wiele nowych pytań – zwłaszcza o naszą przyszłość. Z recenzji dra hab. Andrzeja Tarnopolskiego, prof. Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie Grzegorz Kubiński – doktor socjologii, adiunkt w Instytucie Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Jego zainteresowania naukowe ogniskują się wokół problemów socjologii ciała i nowych mediów, studiów nad niepełnosprawnością oraz socjologii religii. Autor artykułów naukowych oraz monografii, m.in.: Narodziny podmiotu wirtualnego (2008), Alain Badiou. Ontologia mnogości (2010), Figury i wydarzenia. Agamben, Badiou, Negri (2011).
Okładka książki Smart Cities Inteligentne miasta w Europie i Azji

39,00 zł 27,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Publikacja przedstawia nowe formy ośrodków miejskich - będące odmianą miasta postindustrialnego - określane mianem smart city, występujące w Europie i Azji. W książce zaprezentowano:wybrane metody pomiaru poziomu inteligencji miasta;charakterystykę polskiego podejścia dotyczącego przekształcania miast w miasta inteligentne;omówienie ważniejszych przypadków miast europejskich (Barcelona, Wiedeń, Londyn, Kopenhaga, Amsterdam) i azjatyckich (Tajpei, Hongkong, Ningbo, Hangzhou) oraz ich dróg ewolucji w miasta inteligentne;podobieństwa i różnice pomiędzy europejskimi (w tym z wyodrębnieniem polskich) i azjatyckimi koncepcjami miast inteligentnych, jak również szanse i zagrożenia na przyszłość związane z wdrożeniami takich koncepcji.Publikacja wyróżnia się pokaźnym zbiorem zgromadzonych i opisanych przypadków miast, dobranych w taki sposób, aby możliwe było uchwycenie złożoności oraz różnorodności form miast postindustrialnych i jednocześnie tworzących grupę miast inteligentnych.Otrzymujemy wartościowe opracowanie tak w warstwie teoretycznej, jak i empirycznej. Opracowanie ma charakter naukowy, a poprzez szeroką warstwę poznawczą również może być wykorzystane w procesie dydaktycznym oraz może znaleźć zastosowanie w praktyce, na różnych szczeblach kształtowania procesów rozwojowych.Z recenzji prof. UŁ dr hab. Magdaleny Kalisiak-MędelskiejPraca stanowi oryginale dzieło, a przy tym nawiązuje do najnowszych badań dotyczących koncepcji smart city. Jest ona umocowana w aktualnej praktyce, jak i najnowszych teoriach. Dodatkowo sama praca zawiera istotne aspekty aplikacyjne oraz jest ważnym głosem w dyskursie naukowym, poświęconym współczesnym problemom gospodarki miejskiej. Wartością dodaną jest szerokie zakotwiczenie w literaturze przedmiotu oraz nawiązywanie do praktycznych rozwiązań.Z recenzji prof. UJK dr. hab. Andrzeja Pawlika
Okładka książki Niesamodzielność jako ryzyko socjalne

32,00 zł 26,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł

Autor podejmuje próbę zdefiniowania niesamodzielności jako nowego ryzyka socjalnego, opierając się na badaniach dotyczących zróżnicowanych a zindywidualizowanych sytuacji faktycznych skutkujących potrzebą objęcia danej osoby długoterminową opieką. W pracy przeanalizowano międzynarodowo- i konstytucyjnoprawne uwarunkowania swobody ustawodawcy w definiowaniu niesamodzielności jako ryzyka socjalnego i kształtowaniu systemu świadczeniowego, uwzględniając doświadczenia zagraniczne, przedstawiono też kwestię stopniowania ryzyka niesamodzielności, a także problematykę ustalania potrzeby długoterminowej opieki w odniesieniu do dzieci. Autor zadaje również pytanie, czy skutki ziszczenia się ryzyka niesamodzielności są lub mogą być kompensowane w ramach istniejących systemów świadczeniowych prawa socjalnego i podejmuje próbę naszkicowania możliwych rozwiązań dotyczących systemu gwarantującego świadczenia na wypadek ziszczenia się ryzyka niesamodzielności. Omawia także kwestie organizacyjno-finansowe, zakresu podmiotowego oraz przedmiotowego.
Okładka książki Duża buźka telewidzowie

30,00 zł 21,54 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,50 zł

Duża buźka, telewidzowie to zbiór wspomnień Danuty Domańskiej z ponad trzydziestu lat spędzonych w telewizji. To krótkie, lecz emocjonalne podróże w czasy dziennikarstwa, które powoli odchodzi w przeszłość wraz z ludźmi o nietuzinkowych osobowościach, którzy tworzyli klimat ówczesnych mediów, głównie telewizji. Wspomnienia Hanny Domańskiej to także wielkie nazwiska lat 60., 70. i 80. oraz kultowe miejsca jak chociażby sopocki Spatif. To również wycieczki w przeszłość osobistą, trochę niedopowiedziane, wzbogacające i tak niezwykle esencjonalne życie zawodowe autorki.
Okładka książki The Jungle

80,59 zł 42,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,62 zł

For nearly two decades, the area surrounding the French port of Calais has been a temporary staging post for thousands of migrants and refugees hoping to cross the channel to Britain. It achieved global attention when, at the height of the migrant crisis in 2015, all those living there were transferred to a single camp that became known as ‘the Jungle’. Until its dismantling in October 2016, this precarious site, intended to make its inhabitants as invisible as possible, was instead the focal point of international concern about the plight of migrants and refugees. This new book is the first full account of life inside the Jungle and its relation to the global migration crisis. Anthropologist Michel Agier and his colleagues use the particular circumstances of the Jungle, localized in space and time, to analyse broader changes underway in our societies, both locally and globally. Starting from the camp’s architecture, the authors describe the transformation of its spaces into an embryonic shantytown, encouraging a wider reflection on urbanism in the context of increasingly mobile populations. They investigate how everyday life and routine operated in the Jungle, raising broader questions about how marginalised communities are perceived and represented. Finally, addressing the mixed reactions to the camp - from hostile government policies to movements of solidarity - the authors show our relationship with the Other as part of a wider struggle in the formation of local, national and transnational identities. This comprehensive account of the life and death of Europe’s most infamous camp for migrants and refugees demonstrates that, far from being an isolated case, the Jungle of Calais brings into sharp relief the issues that confront us all today, in a world where the large-scale movement of people has become, and is likely to remain, a central feature of social and political life.
Okładka książki Fortress Russia: Conspiracy Theories in the Po

90,67 zł 48,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,96 zł

Allegations of Russian conspiracies meddling in the affairs of Western countries have been a persistent feature of Western politics since the Cold War – allegations of Russian interference in the US presidential election are only the most recent in a long series of conspiracy allegations that mark the history of the twentieth century. But Russian politics is rife with conspiracies about the West too. Everything bad that happens in Russia is traced back by some to an anti-Russian plot that is hatched in the West. Even the collapse of the Soviet Union – this crucial turning point in world politics that left the USA as the only remaining superpower – was, according to some Russian conspiracy theorists, planned and executed by Russia’s enemies in the West. This book is the first-ever study of Russian conspiracy theories in the post-Soviet period. It examines why these conspiracy theories have emerged and gained currency in Russia and what role intellectuals have played in this process. The book shows how, in the new millennium, the image of the ‘dangerous, conspiring West’ provides national unity and has helped legitimize Russia’s rapid turn to authoritarianism under Vladimir Putin.
Okładka książki Should We Control World Population?

50,35 zł 40,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,61 zł

By 2100, the human population may exceed 11 billion. Having recently surpassed 7.5 billion, it has trebled since 1950. Are such numbers sustainable, given a deepening environmental crisis? Can so many live well? Or should world population be controlled? The population question, one of the twentieth century’s most bitterly contested issues, is being debated once again. In this compelling book, Diana Coole examines some of the profound political and ethical questions involved. Are ethical objections to government interference with individuals’ reproductive freedom definitive? Is it possible to limit population in a non-coercive way that is consistent with liberal-democratic values? Interweaving erudite original analysis with an accessible overview of the crucial debates, Coole argues that a case can be made for reducing our numbers in ways that are compatible with human rights. This book will be essential reading for anyone interested in one of the most important questions facing our planet, from concerned citizens to students of politics, sociology, political economy, gender studies and environmental studies.
Okładka książki Nielegalna imigracja w aspekcie kryminalistycznym, kryminologicznym i bezpieczeństwa państwa

48,00 zł 38,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,71 zł

Praca zbiorowa jest odzwierciedleniem obecnego stanu wiedzy na temat zjawiska i przestępczości nielegalnej imigracji, informacji w obszarze ich przyczyn w rozpoznaniu i zapobieganiu oraz skali zagrożenia w zakresie bezpieczeństwa w całym jego spektrum począwszy od ekonomicznego do potencjalnych zagrożeń kryminalnych i terrorystycznych. Przedmiotowa monografia przeznaczona dla profesjonalnego odbiorcy, jak i zwykłego Czytelnika, który na kanwie prowadzonych dyskusji zechce poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie. Monografia jako kompendium w temacie nielegalnej imigracji w całym jego wachlarzu występowania w Polsce i na świecie.
Opakowanie Jestem kulturowym mieszańcem I to mi się podoba

42,00 zł 28,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,83 zł

Księga jubileuszowa dedykowana profesorowi Andrzejowi Zawadzie z okazji 70. rocznicy urodzin. Prof. dr hab. Andrzej Zawada – ur. 28.09.1948 r. w Wieluniu. W latach 1971–2005 pracownik naukowo-dydaktyczny Instytutu Filologii Polskiej, w latach 2005–2006 kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, w latach 2007–2016 dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wypromował 20 doktorów nauk humanistycznych, ponad 300 magistrów filologii polskiej oraz dziennikarstwa. Wykładał język polski, literaturę oraz kulturę polską na uniwersytetach Åbo Akademi i Turun Yliopisto (Finlandia, 1978–1980), Rijksuniversiteit Groningen (Holandia, 1993). W latach 1999–2008 przewodniczący Rady Programowej Polskiego Radia Wrocław. W latach 1996–2005 redaktor naukowy serii Biblioteka Narodowa (Ossolineum). Od 2008 roku redaktor naczelny półrocznika „Znaczenia”. W latach 2006–2015 członek jury Nagrody Literackiej Europy Środkowej „Angelus”. Od 2016 roku przewodniczący jury Nagrody Poetyckiej „Silesius”. Autor 13 książek o literaturze i kulturze.
Okładka książki TRANSFORMACJA CYFROWA PERSPEKTYWA MARKETINGU

84,00 zł 62,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,93 zł

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera
Okładka książki Facebook. Od portalu społecznościowego do...

31,50 zł 20,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,57 zł

Facebook jest niewątpliwie jednym z najbardziej intrygujących portali społecznościowych, dostępnym dla niespotykanego dotąd w dziejach ogromnego grona użytkowników. Autor wnikliwie przeanalizował większość aspektów dotychczasowej obecności portalu w sieci, z dużą znajomością rzeczy i spraw, opisując nie tylko genezę jego powstania, ale także kontekst historyczny otoczenia sieciowego w innych częściach świata. Książka jest logicznie skonstruowana i dostatecznie mocno obudowana źródłami obcymi i krajowymi. To wszystko sprawia, że można ją uznać za dobrą, rzetelną i solidną pracę medioznawczo-politologiczną. W publikacji znajdziemy wiele cennych, porządkujących informacji, precyzyjnie ukazujących i dobrze dokumentujących szczególną pozycję Facebooka w internecie wśród jego użytkowników. Dlatego też chwalę zamysł Autora, który zdecydował się podjąć trud zbadania tego dosyć nowego i dynamicznie rozwijającego się zjawiska we współczesnej komunikacji społecznej. Fragment recenzji prof. dr hab. Jolanty Chwastyk-Kowalczyk
Okładka książki Tożsamości zbiorowe

44,90 zł 35,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,32 zł

Skąd bierze się polska duma narodowa? Dlaczego wykształceni ludzie wstępują do sekt? W jakim stopniu potrzeba tożsamości zbiorowej wpływa na zachowania współczesnego człowieka? Książka jest próbą odpowiedzi na pytania, które nurtują współczesnego człowieka. To pierwsza na polskim rynku systematyczna analiza problemów związanych z tożsamością. Stanowi podsumowanie wieloletnich badań autora nad problematyką tożsamości – prezentuje wnikliwe analizy teoretyczne wzbogacone sugestywnymi przykładami z praktyki społecznej. Zbigniew Bokszański szeroko omawia proces kształtowania się tożsamości etnicznej i narodowej w kontekście procesów globalizacji oraz modernizacji. Zwraca uwagę na problem polskiej tożsamości wobec jednoczącej się Europy. Książka omawia zagadnienia ważne zarówno dla socjologów, jak i dziennikarzy, politologów, antropologów oraz wszystkich, którzy interesują się problemami współczesnego świata.
Opakowanie Etos współczesnej emigracji polskiej w świetle nauczania papieża Jana Pawła II

26,25 zł 18,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,02 zł

Występujące od XIX wieku zjawisko emigracji Polaków, ze zmiennym nasileniem w różnych okresach czasu, po wejściu Polski do Unii Europejskiej znów uaktywniło się. Czy można obecnym emigrantom pomóc zachować ich tożsamość religijną i narodową? Na to pytanie próbowano dać odpowiedź podczas dwudniowego sympozjum pt. „Etos współczesnej emigracji w nauczaniu papieża Jana Pawła II” zorganizowanego przez Fundację Jana Pawła II w Rzymie 20–21 września 2006 roku. Założeniem sympozjum było omówienie zagadnień, na podstawie których można by opracować pewne wskazania dla duszpasterzy polskich, sprawujących posługę wśród emigracji. Pokolenie emigracji o założeniach politycznych, powstałej po zakończeniu II wojny światowej, wypracowało tzw. etos niepodległościowy. Emigracja ta zakończyła się po upadku komunizmu w kraju. Wielu zastanawiało się, czy dla obecnej emigracji, o założeniach ekonomicznych, można opracować i zaproponować etos jako wskazanie do organizowania życia społecznego i religijnego. Jako punkt wyjścia przyjęto nauczanie Jana Pawła II i jego wypowiedzi do emigracji i Polonii. Papież Jan Paweł II, gdy odwiedzał poszczególne kraje – zwłaszcza te, w których była liczna emigracja polska – umieszczał w programie pielgrzymek spotkania z Polakami i w przemówieniach do rodaków poruszał zasadnicze problemy emigracji.
Okładka książki Nowoczesność i tożsamość

44,90 zł 35,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,32 zł

Ramy późnej nowoczesności, tożsamość - bezpieczeństwo ontologiczne a niepokój egzystencjalny, trajektoria tożsamości, separacja doświadczenia, niepokoje tożsamościowe, narodziny polityki życia.
Opakowanie Encyklopedia Świat człowieka

139,00 zł 109,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 109,32 zł

Bogato ilustrowana publikacja encyklopedyczna poświęcona człowiekowi zarówno jako jednostce, jak i istocie społecznej. Zawiera szerokie spektrum tematów: od pochodzenia człowieka, poprzez budowę oraz funkcjonowanie ludzkiego ciała, fenomen ludzkiego umysłu, przebieg życia od narodzin do śmierci w sensie biologicznym i społecznym, po omówienie wszystkich aspektów przebogatych i różnorodnych kultur powstałych w różnych okresach i w różnych częściach świata (w tym bogactwa wierzeń i obrzędów), a kończąc na charakterystyce grup etnicznych i narodów świata, zarówno tych, stosunkowo nielicznych zamieszkujących mało dostępne obszary, jak i tych najliczniejszych – wielomilionowych. Encyklopedia zawiera ponad 2500 zdjęć, rysunków i map.
Okładka książki Kapitał marki w mediach społecznościowych

34,90 zł 28,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,08 zł

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Opakowanie Roczniki dziejów społecznych i gospodarczych

35,00 zł 24,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,03 zł

Dochody nauczycieli państwowych szkół akademickich w II Rzeczypospolitej Handel polsko-niemiecki w latach 1918-2006 Kryzys gospodarczy późnego średniowiecza czy kryzys historiografii? Budowa badawczych baz danych w oparciu o historyczne źródła statystyczne
Okładka książki W co grają ludzie

34,90 zł 27,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Światowy bestseller przetłumaczony na kilkadziesiąt języków! Książka znanego psychiatry amerykańskiego o wielkich walorach dydaktycznych. Przedstawia zagadnienie stosunków międzyludzkich w kategoriach tzw. analizy transakcyjnej. Omawia typowe sytuacje społeczne, ujmując je w konwencji "gier". Uczy sposobów poprawy wzajemnych kontaktów między ludźmi, pozwalając czytelnikowi lepiej zrozumieć zarówno siebie, jak i drugiego człowieka. W książce przedstawiono 30 typowych sytuacji społecznych, analizując je w konwencji tzw. "gier". Pozycja składa się z 3 części: część 1 zawiera teorię potrzebną do analizy i jasnego zrozumienia gier, część 2 prezentuje opisy poszczególnych gier, część 3 mieści w sobie materiał kliniczny i teoretyczny, który pozwala zrozumieć, co znaczy być wolnym od gry. Obecne, piąte wydanie pracy, zawiera zmiany w terminologii i ujęciu tematu, oparte na głębszych przemyśleniach autora, dalszych lekturach oraz nowym materiale klinicznym. Pozycja stanowi interesującą lekturę przede wszystkim dla psychologów, terapeutów i pedagogów.
Okładka książki Kompendium wiedzy o socjologii

44,00 zł 34,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,61 zł

Przystępny przewodnik wprowadzający w teorię, metody i historię tej dziedziny. Każdy rozdział przedstawia jeden z podstawowych tematów socjologii, omawiając zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i toczące się wokół nich dyskusje.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,51 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,28 zł
Okładka książki Pić czy nie pić?

36,87 zł
64,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,24 zł
Okładka książki Buty szczęścia

26,75 zł
44,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,06 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,78 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,70 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,57 zł
Okładka książki Droga artysty

39,70 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,44 zł
Okładka książki Nauki Don Juana

16,18 zł
27,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,14 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,55 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,35 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,61 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj