KATEGORIE [rozwiń]

Shane Snow

Okładka książki The Storytelling Edge

95,71 zł 81,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

"A terrific and timely book that makes a compelling case for fundamentally rethinking how your business communicates. Recommended!" —Jay Baer, founder of Convince & Convert and author of Hug Your Haters "Once upon a time, storytelling was confused with talking at people. Not anymore. Shane and Joe are your narrators in a journey that will transform how you talk to other human beings to be more believable, relevant, compelling and unforgettable." —Brian Solis, experience architect, digital anthropologist, best-selling author "Shane Snow and Joe Lazauskas spend the overwhelming majority of their time thinking, writing, and theorizing about brand storytelling - so you don't have to. They're smart and they know this topic inside out (and sideways). Read their book. While I can't guarantee you'll rise to Shane and Joe's ridiculously obsessive level, you will be infinitely better prepared to tell your own brand's story. Promise!" —Rebecca Lieb, Analyst, Author & Advisor
Okładka książki Na skróty. Jak hakerzy, wynalazcy i gwiazdy sięgają po sukces

44,90 zł 27,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Odrzuć stereotypy i wygraj w wielkiej grze! Skracanie, czyli jak eliminować niepotrzebne cykle i przechodzić na wyższy poziom Dźwignia, czyli dlaczego należy pamiętać o naukach Archimedesa W górę, czyli w czym mogą Ci pomóc osiągnięcia innych ludzi Każdy ambitny człowiek zastanawia się czasem, co składa się na wybitność takich osób, jak Aleksander Wielki, Benjamin Franklin czy Bill Gates. Skąd biorą się geniusze, którzy wygrywają wojny, wzniecają rewolucje, dokonują przeszczepu twarzy albo zarabiają miliard dolarów w ciągu paru lat? Co stoi za ich sukcesami i dlaczego inni nie potrafią go powtórzyć? Według Shane’a Snowa odpowiedzią jest myślenie lateralne. Jeśli chciałbyś dołączyć do grona błyskotliwych innowatorów, do elitarnej klasy ludzi, dla których każde wyzwanie jest okazją do łamania konwencji i szybowania w górę, koniecznie przeczytaj tę książkę. Znajdziesz w niej historie osób, które dzięki myśleniu lateralnemu, poszukiwaniu niekonwencjonalnych rozwiązań i upartej wędrówce pod prąd osiągnęły wielkie cele... tylko po to, by za chwilę wyznaczyć sobie jeszcze większe. Co więcej, znajdziesz tu także analizę ich dokonań i wnioski, które pomogą Ci zmienić własne podejście do pracy i sukcesu. Przeczytaj, przemyśl, działaj! Hakowanie drabiny 'Znudzeni mormoni' Trening z mistrzami 'Złodziej głosu' Natychmiastowa informacja zwrotna 'To, czego wszyscy unikają' Platformy 'Najbardziej leniwy programista' Fale 'Moore i Moore' Superłączność 'Gwiezdne wojny i gawędziarze' Impet 'Zdołowani miliarderzy' Prostota 'Raj i dzieci, którym ciepło' Myślenie razy dziesięć 'Ten od rakiet' Myśl lateralnie i zyskuj stokrotnie! 'To fascynująca i przyjemna lektura, wciągająca opowieść o różnych rodzajach myślenia lateralnego i twórczych strategii, które tak często stanowią podstawę sukcesu'. — Maria Konnikova, autorka bestsellera 'New York Timesa' Myśl jak Sherlock Holmes
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj