Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktuUzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychodyNaucz się wywierać wpływ na zespółPodręcznik efektywnego zarządzania produktemW Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.W książce:Zasady zarządzania produktemFazy cyklu życia produktuSkuteczne badania rynkuAnaliza konkurencjiEfektywne wprowadzanie produktu na rynekO autorachBrian Lawley jest prezesem i założycielem 280 Group, czołowej firmy konsultingowej i szkoleniowej specjalizującej się w zarządzaniu produktem.Pamela Schure jest dyrektorem ds. produktów i usług w 280 Group. Pracowała jako menedżer produktu, marketingu produktu oraz w dziale marketingu między innymi w Apple i Adaptec.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?