Zarządzanie produktem dla bystrzaków
-
Autor: Lawley Brian Schure Pamela
- ISBN: 978-83-283-5929-1
- EAN: 9788328359291
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Helion
- Format: 17.0x23.5cm
- Język: polski
- Seria: DLA BYSTRZAKÓW
- Liczba stron: 384
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
29,66złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,66 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody
Naucz się wywierać wpływ na zespół
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.
W książce:
Zasady zarządzania produktem
Fazy cyklu życia produktu
Skuteczne badania rynku
Analiza konkurencji
Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
O autorach
Brian Lawley jest prezesem i założycielem 280 Group, czołowej firmy konsultingowej i szkoleniowej specjalizującej się w zarządzaniu produktem.
Pamela Schure jest dyrektorem ds. produktów i usług w 280 Group. Pracowała jako menedżer produktu, marketingu produktu oraz w dziale marketingu między innymi w Apple i Adaptec.
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody
Naucz się wywierać wpływ na zespół
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.
W książce:
Zasady zarządzania produktem
Fazy cyklu życia produktu
Skuteczne badania rynku
Analiza konkurencji
Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
O autorach
Brian Lawley jest prezesem i założycielem 280 Group, czołowej firmy konsultingowej i szkoleniowej specjalizującej się w zarządzaniu produktem.
Pamela Schure jest dyrektorem ds. produktów i usług w 280 Group. Pracowała jako menedżer produktu, marketingu produktu oraz w dziale marketingu między innymi w Apple i Adaptec.