O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy.
Książka zawiera szczegółowy opis programów socjoterapeutycznych przeznaczonych dla dzieci i młodzieży przejawiających różnego rodzaju trudności, np. nieśmiałość, agresję, niskie poczucie własnej wartości, deficyty w zakresie rozwiązywania konfliktów oraz brak asertywności a także kwestie związane z eurosieroctwem.
Mowa ciała w stosunkach partnerskich Davida Cohena jest kolejną książką w serii TAJEMNICE NATURY CZŁOWIEKA. Zostały w niej zaprezentowane najbardziej typowe sytuacje, zachodzące w relacjach partnerskich między kobietą i mężczyzną, poprzez mowę ich ciała. Wiedza na ten temat daje szansę na odczytanie tego, co czuje druga osoba, nawet gdy chce zachować to w tajemnicy. Zrozumienie języka ciała pozwala wcześnie odczytać sygnały ostrzegawcze i daje szansę na naprawę stosunków i wzbogacenie związku kobiety i mężczyzny.
Podręcznik przygotowany został z myślą o studentach akademii medycznych, aby pogłębiali wiedzę o jednym z najistotniejszych elementów sztuki lekarskiej i kształcili umiejętności nawiązywania kontaktu z pacjentem. Również praktykujący lekarz odnajdzie w nim wiele cennych zasad i technik komunikowania się z pacjentem.
Rozgoryczenia i boleści związane z nieudanymi związkami z mężczyznami, zburzone marzenia i oczekiwania młodej, pięknej dziewczyny o Księciu, tym, który pokocha i zabierze z dysfunkcyjnego domu rodzinnego, zawstydzające epizody seksualnych poniżeń i, mężczyźni alkoholicy, seksoholicy, życiowo niezaradni, dzieci. Ale także blaski nowego życia wsparcie psychoterapeutyczne, autobiograficzna głęboka refleksja, duchowa przemiana, mądrość płynąca ze zrozumienia, akceptacji i internalizacji arcytrudnych przeżyć. To wszystko jest treścią książki Księżniczka i książęta, czyli polowanie na tego jedynego, mieszkającej w Warszawie autorki Joanny Plasoty. Jest to nie tylko opowieść z życia wzięta, lecz nade wszystko inspirująca i empatyczna wypowiedź i rada.
Opowieść Łukasza Skibińskiego to próba zmierzenia się z wizerunkiem despotycznego ojca, który to obraz zaciążył na całym życiu głównego bohatera. Czytelnik poznaje jego losy, wędruje z nim od nadbużańskiej wsi za mury klasztorne, zagłębia się w metaforyczne sny i staje w konfrontacji z wiarą. Psychologiczne rozważania przeplatają się tu z oniryczną refleksją. Bohater zagłębia się w swoje wewnętrzne „ja”, by zrozumieć własne decyzje i wpływ ojca na ich podejmowanie.
• „Udaję silną przed światem, ale w głębi serca boję się, że nigdy nie znajdę mężczyzny, który mnie pokocha”. • „Wszyscy wartościowi mężczyźni są już zajęci”. • „Nie zatrzymam przy sobie chłopaka, jeśli nie pójdę z nim do łóżka”. Brzmi znajomo? Nie ty jedna dochodzisz do takich wniosków. Wiele kobiet czuje dokładnie to, co ty – są zniechęcone pozornym brakiem odpowiednich kandydatów na męża lub rozczarowane własnymi naiwnymi decyzjami, które podjęły, próbując ratować związek bez przyszłości. Pragniesz poznać swojego księcia, ale z twoich doświadczeń wynika, że dokoła krążą jedynie stada ropuchów. Nie załamuj się. W książce, którą trzymasz w ręku, znajdziesz praktyczne rady, dzięki którym zwiększysz prawdopodobieństwo poznania wartościowego mężczyzny, z którym będziesz mogła stworzyć trwały związek, nie gromadząc po drodze emocjonalnego bagażu. Przeczytaj tę książkę, a zrozumiesz, dlaczego nie powinnaś sypiać ze swoim chłopakiem; co robić, by mężczyźni nie potrafili ci się oprzeć i gdzie poszukiwać księcia. Autor, dr Kenneth Ryan, przedstawia prosty plan, dzięki któremu oszczędzisz sobie stresu, uchronisz swoje kobiece serce, będziesz czerpała więcej radości z poszukiwań odpowiedniego kandydata i wreszcie zwiększysz swoje szanse na to, że nie zwiążesz się z ropuchem i będziesz żyła długo i szczęśliwie w cudownej relacji małżeńskiej ze swoim księciem. Pamiętaj, że żadna decyzja w twoim życiu nie będzie miała większego wpływu na to, czy będziesz szczęśliwa, jak ta, kogo wybierzesz sobie na męża! Dr Kenneth Ryan w sposób niekonwencjonalny i bezpośredni mówi o związkach, wykorzystując swoją wiedzę gromadzoną nie tylko przez lata prowadzenia kursów przedmałżeńskich, ale również życia małżeńskiego i wychowywania trzech nastoletnich córek. Doskonale rozumie młode kobiety, które pragną być kochane i otaczane opieką przez wspaniałego mężczyznę.
Książka uczy czytać i świadomie nadawać niewerbalne komunikaty oraz pokazuje jak umiejętność interpretacji komunikatów niewerbalnych wpływa na skuteczność procesów komunikowania się. Zrozum mowę ciała to narzędzie umożliwiające rozumienie i stosowanie komunikacji niewerbalnej, wzorców mowy i tonu głosu po to, by wychwycić i zażegnać potencjalne problemy w życiu osobistym, osiągnąć sukces zawodowy, rozpoznać kłamstwo lub dowiedzieć się, co inni ludzie mają tak naprawdę na myśli. Jest to jedna z najlepszych pozycji na rynku, która porządkuje wiedzę na temat komunikacji niewerbalnej i w jasny sposób przedstawia jak z niej korzystać.
Książka Zrozum mowę ciała została napisana przez światowej klasy ekspertkę w dziedzinie komunikacji i języka dr Lilian Glass. Pokaże, w jaki sposób szybko i dokładnie przeanalizować zachowania i charaktery ludzkie, dzięki czemu nie dasz się oszukać nowo poznanym osobom w żadnej sytuacji. Kompetencje nabyte dzięki lekturze tej książki będziesz mógł zastosować w każdej sytuacji: na rozmowie o pracę, na spotkaniu biznesowym, wieczorku towarzyskim czy w domu.
Naturalna mowa ciała, inaczej język ciała (basic natural body language) jest ważnym i podstawowym elementem nowoczesnej komunikacji w relacjach międzyludzkich. Język ciała, podobnie jak język werbalny jest istotnym i niezbędnym narzędziem dla zarządzania i przywództwa w organizacji. Odnosi się to do wszystkich aspektów pracy w komunikacji i biznesie, szczególnie tam, gdzie można fizycznie obserwować pracowników. Mowa ciała jest tak samo ważna poza pracą, w życiu prywatnym, rodzinnym. Język ciała ujawnia uczucia oraz ich znaczenie. Wysyłanie i odbieranie sygnałów mowy ciała dzieje się na poziomie świadomym i nieświadomym czyli niezwykle naturalnym. Autor Gunter Rebel w sposób bezpośredni i profesjonalny omawia w tej książce wszelkie aspekty naturalnej mowy ciała oraz udziela rad ułatwiających obcowanie z osobami zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Niewątpliwie książka "Mowa ciała. Natural basic" powinna znaleźć się w biblioteczkach ludzi, którym nie jest obca szeroko pojęta komunikacja werbalna, jak i niewerbalna, na polu budowania własnej marki, wizerunku, w drodze do sukcesu.
Praca zbiorowa poświęcona ważnym problemom psychologii społecznej. Stanowi próbę odpowiedzi na pytanie, jak pewne "odchylenia od obiektywności" różnych funkcji psychicznych wpływają na zdrowie psychiczne i funkcjonowanie człowieka.
Autorzy na podstawie przeprowadzonych badań społecznych analizują m.in. problem racjonalności człowieka, źródeł kształtowania się sądów (samospełniające się proroctwa) i percepcji innych ludzi, a także próbują wyjaśnić, dlaczego ludzie sami siebie oszukują i jak radzą sobie z sytuacjami, na które nie ma rady.
Inspirująca lektura dla wszystkich szukających odpowiedzi na pytanie o rolę złudzeń w ich własnym życiu.
Tajna wiedza operacyjna CIA Metody skuteczniejsze niż wykrywacz kłamstw! Trzech byłych agentów CIA. Najwybitniejsi na świecie specjaliści od demaskowania kłamstw i oszustw. Unikalne metody amerykańskiego wywiadu używane podczas przesłuchań najgroźniejszych terrorystów świata. Najsłynniejsze kłamstwa wszech czasów . Chcesz przyłapać partnera na zdradzie? Dowiedzieć się, czy Twój syn lub córka ma kontakt z narkotykami? Przyjąć godną zaufania opiekunkę dla dziecka? Wyeliminować fałszywych przyjaciół? Zdemaskować osobę, która oczernia Cię w pracy? Wiedza zawarta w tej książce odmieni Twoje życie, okaże się przydatna w każdej sytuacji. Anatomia kłamstwa to praktyczny poradnik, jak dorwać kłamcę w Twoim najbliższym otoczeniu. To cudowne, że unikalne metody agentów CIA, sprawdzone podczas przesłuchań setek podejrzanych, możemy teraz zastosować w naszym codziennym życiu. - Forbes Nie rodzimy się ze zmysłem wykrywania kłamstw, ale nawet tego możemy się nauczyć. - New York Post Kłamstwo nie jest zaprzeczeniem prawdy. Ono doskonale się w nią przebiera. Autorzy książki najpierw pokazują nam nasze skłonności do unikania konfrontacji z kłamstwem, a następnie dostarczają nam zestawu doskonale opracowanych narzędzi wydobywania kłamstwa w procesie komunikacji. Książka cenna, ważna, zaskakująca. - dr Joanna Heidtman psycholog, konsultant i trener biznesu Poważne badania psychologiczne wskazują, że każdy z nas – a więc także nasi partnerzy, dzieci, współpracownicy, życzliwa sąsiadka i miły pan w sklepie – kłamie (czytaj: koloryzuje, coś zniekształca, dodaje, ukrywa) kilka do kilkunastu razy dziennie! Warto więc poznać całą prawdę o anatomii kłamstwa, jego wykrywaniu i… ukrywaniu. Owocnej lektury! - Jacek Santorski, psycholog biznesu Z największym przekonaniem rekomenduję tę pracę wszystkim, którzy chcą podnieść swój poziom inteligencji społecznej i łatwiej wykryć kłamstwa w kontaktach w rzeczywistości realnej i wirtualnej. - prof. dr hab. Zbigniew Nęcki
Pierwszy podręcznik dotyczący psychologii coachingu, który ¦ łącząc różne teorie psychologiczne ¦ tworzy bazę dla coachingu, mentoringu i uczenia się. Autorzy, prezentując najnowsze tendencje w myśleniu, badaniach i osiągnięciach psychologii coachingu, pokazują, jak indywidualni użytkownicy i organizacje mogą wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Przedstawione w książce przykłady praktycznych rozwiązań opierają się na elementach międzykulturowych, dzięki czemu mają wymiar uniwersalny i znajdują zastosowanie w różnych środowiskach. Omówione zostały tu także kwestie skuteczności stosowania wiedzy psychologicznej w coachingu, mentoringu i uczeniu się, wartości coachingu dla przedsiębiorstwa oraz zagadnienia dotyczące etyki i kompetencji osób prowadzących coaching.
Publikacja jest adresowana do studentów studiów społecznych, szczególnie psychologii i pedagogiki, terapeutów różnych orientacji, trenerów i konsultantów, specjalistów i menedżerów działów personalnych, kadry zarządzającej, a także czytelników zainteresowanych formami pomocy edukacyjnej dla osób dorosłych.
Książka autorstwa Lawa, Ireland i Hussaina jest przykładem opracowania problematyki coachingu z perspektywy wiedzy psychologicznej. To całkiem udana próba integrowania istniejącej wiedzy w tym obszarze i pokazania czym jest coaching z perspektywy jednostki i perspektywy organizacji. Dodatkową zaletą książki są liczne przykłady i ćwiczenia (także w postaci analizy przypadków) ilustrujące metodę coachingu i pozwalające zrozumieć jej specyficzny charakter.
Z recenzji prof. Elżbiety Hornowskiej
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem( język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten,a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd.
Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego.
Niezbędną częścią reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telwwizji, radia,kreacji w sieci, itp.Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.
Jak sam Czytelniku widzisz,to świetna pozycja do biblioteki menedżera.
Zapraszam do lektury.
Ludzie zastanawiają się, czy potrafią stworzyć z kimś naprawdę szczęśliwy, pełen miłości związek. Jeraldine Saunders w książce Magia miłości podejmuje się znaleźć odpowiedź na to trudne pytanie, sięgając do archetypu miłości opisanego w astrologii, numerologii, grafologii, chiromancji, kolorach miłości. Kobieta opisana w astrologii postrzegana jest niczym na obrazach impresjonistów – zamglona i hipnotyzująca, zniewalająca swym wdziękiem jak narkotyk. Nikt, tak jak zakochana kobieta, nie jest zdolny do poświęceń w miłości. Mężczyzna z kolei jest tym, który intuicyjne potrafi znaleźć nić porozumienia z kobietą. Jego zadaniem jest wprowadzenie do związku względnej równowagi duchowej. Archetyp ten mówi o dobrych relacjach, o współpracy między kobietą i mężczyzną, o ich miłości i fascynacji wzajemnej, o niczym nie skażonej czystej nagości. I choć kobieta i mężczyzna to zupełnie inne energie, zupełnie inne psychiki, jest coś magicznego w tym, że razem mogą stworzyć JEDNOŚĆ. Dlaczego? Bo zakochani uczą się wzajemnie wchodzenia w relacje, pokazując sobie, w którą stronę biegnie nasza droga rozwoju w bliskości z drugim człowiekiem. Dzięki opisowi tych zagadnień książka staje się niezwykle ciekawym kompendium wiedzy ezoterycznej w kontekście partnerstwa, kobiety i mężczyzny, miłości i seksu. Autorka nie boi się sięgnąć do rozważań nie tylko z pogranicza czystej ezoteryki, ale i z pogranicza psychologii, budowania prawidłowych relacji między kobietą i mężczyzną, które wróżą szczęśliwe pożycie przez długie lata. Zapraszam do lektury.
„7 nawyków skutecznego działania”, którego autorem jest Stephen Covey to kompleksowy i zintegrowany przewodnik dotyczący rozwiązywania problemów zawodowych i osobistych. Autor w sposób prosty i klarowny podpierając się wieloma przykładami ukazuje, jak osiągnąć poczucie bezpieczeństwa i ładu w pełni wykorzystując swój potencjał. Podpowiada, co zrobić aby dokonać dobrych zmian w sobie i przy tym odmienić otaczający siebie świat.
Ten jeden z najczęściej cytowanych w poradnikach autor pomaga wypracować tytułowe nawyki skutecznego działania, które skłonią nas do twórczego działania i zmian wewnątrz siebie. Odnoszący sukcesy poradnik to przepis na życie w równowadze w pracy, relacjach partnerskich, rodzicielskich i ogólnospołecznych.
Dr Stephen R. Covey- autor bestsellerowych książek poświęconych przywództwu i skuteczności działania. W 1996 magazyn „Time” umieścił Covey’a na liście 100 najbardziej wpływowych ludzi Ameryki. W Roku 1998 otrzymał międzynarodową nagrodę pokojową – Sik'h 1998 International Man of Peace Award. Jest ojcem dziewięciorga dzieci oraz dziadkiem pięćdziesięciu jeden wnucząt.
Jak utrzymać równowagę pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym? Czy trzeba wybierać pomiędzy „twardym” a „miękkim” sposobem zarządzania? W jaki sposób kierować firmą zachowując kontrolę, a przy tym dając ludziom wolność i swobodę działania? Jak zaszczepić zasady zarządzania przez jakość? Czy jest możliwe stworzyć dopełniający się zespół, oparty na wzajemnym szacunku?
Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w kontynuacji bestsellerowej serii poradników Stephena R. Coveya.
Dr Stephen R. Covey- autor bestsellerowych książek poświęconych przywództwu i skuteczności działania. W 1996 magazyn „Time” umieścił Covey’a na liście 100 najbardziej wpływowych ludzi Ameryki. W Roku 1998 otrzymał międzynarodową nagrodę pokojową – Sik'h 1998 International Man of Peace Award. Jest ojcem dziewięciorga dzieci oraz dziadkiem pięćdziesięciu jeden wnucząt.
Czy zachowanie twojego współmałżonka nie przyprawia cię czasem o dreszcze?Ona pragnie mieć więcej luzu.On - więcej pomagać innym.Dla niej piętnaście minut spóźnienia to wciąż punktualność.Dla niego - przyjście na czas to już spóźnienie.Oboje postępujecie i patrzycie na świat w różny sposób, co nie znaczy, że tylko jedno z was ma rację. Jako ekspert w dziedzinie zdrowia emocjonalnego i ludzkich charakterów, Florence Littauer wykazuje, że dzielące was różnice są po prostu wynikiem różnych typów waszych osobowości.Osobowość plus dla małżeństw pomoże ci rozwiązać wiele konfliktów w waszym związku i docenić to, co niepowtarzalne w twoim partnerzei w tobie samym! Wykorzystując swoje sprawdzone zasady z Osobowości plus oraz wnikliwe przykłady z życia innych małżeństw, Littauer oferuje mężom i żonom:- Test na określenie własnego typu osobowości- Przegląd dominujących cech charakterystycznych dla każdego typu osobowości- Sposoby rozwiązywania ostrych konfliktów między małżonkami- Wiedzę o tym, czego możesz się spodziewać, gdy poślubisz ten sam typ osobowości, typ przeciwstawny lub typ dopełniającyNie obrażajcie się na dzielące was różnice, lecz próbujcie je zrozumieć i docenić. Pozwólcie sobie nawzajem być takimi, jakimi was stworzył Bóg, oraz wzajemnie się zachęcajcie, wykorzystując do tego Osobowość plus dla małżeństw.
Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę przedsiębiorstwa. Podział książki na cztery części wynika z prezentowanej tematyki. W części pierwszej Autorzy koncentrują się na kwestiach ogólnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowość, część druga poświęcona jest zarządzaniu kompetencjami zawodowymi pracowników, motywowaniu i szkoleniom, w części trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaangażowanie i emocje, natomiast w czwartej części poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a także kształtowania marki przedsiębiorstwa.
Ta interdyscyplinarna publikacja jest ciekawą propozycją dla studentów i wykładowców kierunków psychologicznych i nauk o zarządzaniu, specjalizujących się w psychologii organizacji. Stanowi też cenne źródło wiedzy dla praktyków, którzy chcieliby spojrzeć na swoją organizację nie tylko z ekonomicznego, ale i z psychologicznego punktu widzenia.
W polskiej literaturze psychologicznej jest stosunkowo niewiele wartościowych pozycji, poruszających tematykę funkcjonowania człowieka w ramach struktur organizacji produkcyjnych czy, szerzej, biznesowych. (...) stan ten wzbudza potrzebę bardziej zwartego i uporządkowanego przedstawienia teoretycznych i aplikacyjnych zastosowań psychologii w tej dziedzinie. Przygotowana pod redakcją Anny M. Zawadzkiej książka jest próbą uzupełnienia tej luki.
z recenzji dr hab. Wojciecha Cwaliny
Książka w całości poświęcona jest mediacjom gospodarczym. Zawarto w niej przegląd najważniejszych zagadnień w mediacji od strony zarówno prawnej, ekonomicznej, jak i od psychospołecznej. Publikacja przedstawia nowoczesne metody prowadzenia i promocji mediacji. Może być ona przewodnikiem dla prowadzących mediacje i jej uczestników. Do książki dołączono wzory dokumentów przydatnych w praktyce mediacyjnej.
To już trzecia książka, w której Autorka zajmuje się wewnętrznym dzieckiem, czyli sferą emocjonalną. Gdy mówimy o partnerze, myślimy o relacji, której podstawą (najczęściej) są uczucia. Tam, gdzie decyduje tylko rozum, nie ma problemu, cele są jasne i jedynie wybór drogi może być nieco kłopotliwy.
Aneta Łastik w swojej najnowszej książce ukazuje, jak można myśleć i radzić sobie z trudnościami życia, także tymi, które dotyczą znalezienia partnera/partnerki.
Autorka wierzy w twórcze podejście Czytelnika do tematu, który opierając się na podanych tu przykładach, pokazujących, jak można wyjść z sytuacji, które wydawały się bez wyjścia, znajdzie swoją własną drogę.
Tom ten obejmuje wybór pism dotyczących procesu kształtowania się tzw. "charakteru seksualnego" i tego, w jaki sposób przejawia się on w indywidualnym życiu erotycznym i emocjonalnym.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?