KATEGORIE [rozwiń]
Okładka książki Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych

99,00 zł 90,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w polskim piśmiennictwie prawniczym. Celem jej jest ułatwienie producentom oraz dystrybutorom napojów alkoholowych, a także mediom, z drugiej zaś strony jednostkom samorządu terytorialnego i organom ochrony prawnej poruszania się po obowiązujących w dziedzinie reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych zawiłych przepisach prawa administracyjnego. Lektura książki ma stanowić również dla czytelnika zachętę do ogólniejszej refleksji nad zagadnieniem obecności alkoholu w życiu społecznym oraz założeniami, celami i instrumentami polityki państwa w tej dziedzinie. Powinny sięgnąć po nią również osoby odpowiedzialne za kształt tej polityki, a także studenci nauk społecznych i inne osoby zainteresowane tym zagadnieniem.
Opakowanie Rejestracja produktów leczniczych

59,00 zł 53,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czytelnik otrzymuje rzetelną analizę zalet i cech ujemnych wszystkich stosowanych w państwach UE procedur rejestracji produktów leczniczych. Wszystko to sprawia, że omawiana książka stanowi nie tylko wartościową pomoc dydaktyczną, ale może również stanowić punkt wyjścia do pogłębionych badań nad istotą i rolą przepisów prawa unijnego w procesie rejestracji produktów leczniczych. Z recenzji prof. dr hab. Jana Pawła Tarno
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj