Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
-
Autor: Ożóg Marcin
- ISBN: 9788325530839
- EAN: 9788325530839
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: C.H. Beck
- Format: 14.0x22.0cm
- Język: polski
- Seria: PRAWO DLA FIRM
- Liczba stron: 244
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
90,05złCena detaliczna: 99,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 90,05 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w polskim piśmiennictwie prawniczym. Celem jej jest ułatwienie producentom oraz dystrybutorom napojów alkoholowych, a także mediom, z drugiej zaś strony jednostkom samorządu terytorialnego i organom ochrony prawnej poruszania się po obowiązujących w dziedzinie reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych zawiłych przepisach prawa administracyjnego. Lektura książki ma stanowić również dla czytelnika zachętę do ogólniejszej refleksji nad zagadnieniem obecności alkoholu w życiu społecznym oraz założeniami, celami i instrumentami polityki państwa w tej dziedzinie. Powinny sięgnąć po nią również osoby odpowiedzialne za kształt tej polityki, a także studenci nauk społecznych i inne osoby zainteresowane tym zagadnieniem.