KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

67,61 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,61 zł

57,23 zł
82,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,08 zł

45,36 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,61 zł

45,36 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

47,67 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,66 zł

42,36 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,14 zł

55,07 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

55,07 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

47,20 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł

31,44 zł
39,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Okładka książki Konwergencja w warunkach integracji gospodarczej

39,90 zł 35,68 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,68 zł

Publikację Macieja J. Grodzickiego wyróżnia dobre wyważenie teoretycznej podbudowy, trafnie dobranej metodologii badań i wnikliwej analizy. Dzięki temu czytelnik otrzymuje spójne i zarazem pogłębione spojrzenie na problem konkurencyjności gospodarek krajów Europy Środkowej. Lektura książki pozwala dobrze zrozumieć, na czym polegają względne przewagi tych gospodarek w światowej rywalizacji, ale też w czym tkwią ich strukturalne słabości, które jeśli nie zostaną przezwyciężone z czasem spowodują zepchnięcie tych krajów na peryferia gospodarcze.Prof. dr hab. Jerzy Hausner, Uniwersytet Ekonomiczny w KrakowieWobec dużej liczby opracowań dotyczących tematu konwergencji opartych na podstawach neoklasycznych praca wyróżnia się znacznie szerszą perspektywą metodologiczną, czerpiąc z dorobku ekonomii ewolucyjnej. Pozwala to uchwycić heterogeniczny charakter procesów konwergencji, ich nieliniowy przebieg oraz strukturalną sektorową specyfikę.Dr hab. Stanisław Kubielas, prof. Uniwersytetu WarszawskiegoWarto zwrócić uwagę na wykorzystanie w publikacji nowego podejścia badawczego w analizie integracji gospodarczej i konwergencji przemysłu polegającego na analizie międzynarodowych przepływów wartości, które ze względu na wysokie wymagania w zakresie szczegółowości danych statystycznych jest dosyć rzadko wykorzystywane w literaturze przedmiotu. Należy podkreślić, że temat książki ma duże znaczenie poznawcze i może również mieć znaczenie praktyczne dla kształtowania kierunków procesów integracji gospodarczej.Prof. dr hab. Eugeniusz Kwiatkowski, Uniwersytet ŁódzkiDr Maciej J. Grodzicki doktor nauk ekonomicznych, pracownik Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prowadzi badania osadzone w nurtach ekonomii heterodoksyjnej, poświęcone znaczeniu integracji gospodarczej w ramach globalnych łańcuchów wartości dla zmian technologicznych i nierówności międzynarodowych. Laureat stypendium Postdoctoral Researchers International Mobility Experience DAAD, realizowanego na Uniwersytecie w Bremie oraz w Science Policy Research Unit na Uniwersytecie Sussex.
Okładka książki Efektywność regulacji zbiorowych stosunków pracy w Polsce

36,00 zł 29,08 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,84 zł

Posługując się interdyscyplinarnym aparatem badawczym, autor przeprowadza ekonomiczną analizę regulacji rynku pracy, koncentrując się na polskim zbiorowym prawie pracy w zakresie dotyczącym związków zawodowych, strajków oraz partycypacji pracowniczej. Teoretyczne ramy rozważań stanowi przede wszystkim ekonomia instytucjonalna i ekonomiczna analiza prawa.
Okładka książki Alfabet szczęścia

59,00 zł 32,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,50 zł

O autorze Magdalena Dziedziak-Wawro, psycholog, coach, specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi. Pasjonatka psychologii pozytywnej, propagatorka arystotelesowskiej myśli, że szczęście zależy od nas samych i miłośniczka kotów, pisząca o nich wiersze, które były nagradzane przez lobby kociarzy, m.in. na łamach magazynu „Kocie Sprawy”. Na co dzień psycholog szkolny oraz wykładowca akademicki Uniwersytetu SWPS w Katowicach. Autorka kilku publikacji w „Psychologia w szkole”. O książce Przesłaniem mojej książki jest myśl, że szczęścia można się nauczyć oraz że szczęście to działanie. Dlaczego książka nosi tytuł Alfabet szczęścia? Bo wiedza, przemyślenia, informacje, refleksje, metafory, pytania i ćwiczenia zawarte w poszczególnych rozdziałach są jak alfabet. I tak jak z liter układa się różne słowa, a potem zdania, tak z doświadczeń, sposobu myślenia, zachowań, emocji i działań budujemy swoje życie. Zapraszam więc do budowania opowieści o szczęściu, a Ty Czytelniku bądź jej autorem w swoim życiu. Dlaczego z Coachingiem w tle? Bo coaching jest podróżą w kierunku spełnienia, satysfakcji, realizacji marzeń i celów. Podróżą w nierozpoznane przez nas, zapomniane lub niedoceniane obszary naszych możliwości, talentów i miejsc, z których możemy czerpać siłę i moc. Jest budzeniem tego co uśpione, odnajdywaniem tego, co ukryte, a wszystko po to, by spełniać marzenia i osiągać cele, które człowiek sam sobie wyznacza. Zapraszam przez różne formy ćwiczeń, przez pytania, metafory, przypowieści do podróży w poszukiwaniu własnej drogi do szczęśliwego życia. A dlaczego z kotem na kolanach? Bo w kontakcie ze zwierzętami jest jakaś tajemnica, która pozwala być szczęśliwszym i temu poświęcam suplement do książki. Obserwowanie i doświadczanie obcowania z tymi istotami wiele mnie nauczyło.
Okładka książki Wojna o pieniądz 4. Cisza przed burzą

65,00 zł 39,27 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,37 zł

Ta książka nie pozostawia złudzeń – wielki kryzys i załamanie opartej na dolarze światowej gospodarki, są nieuniknione. Współczesna aktywność gospodarcza nie jest wynikiem racjonalnych przesłanek, lecz niskich pragnień i instynktów, takich jak: chciwość, zawiść, pożądanie. Leczenie skutków kryzysu 2008 jest pozorne. Globalna nademisja pieniądza, utrzymywanie stóp procentowych na bardzo niskim poziomie, prowadzą – zdaniem autora – prostą drogą do katastrofy. Stany Zjednoczone weszły na niebezpieczną ścieżkę, i kiedy mała grupka obywateli państwa odnosi gigantyczne korzyści, większość ponosi tylko straty. Chwilowe ożywienie gospodarcze nie jest trwałe. Świat, zamiast wychodzić z niedawnej recesji, z coraz większą prędkością osuwa się w otchłań.
Okładka książki Coaching inteligencji emocjonalnej

99,00 zł 74,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,78 zł

Inteligencja emocjonalna to zdolność rozpoznawania uczuć własnych oraz uczuć innych osób. Zastosowanie jej w coachingu pomaga doskonalić swoje umiejętności oraz kierować rozwojem innych. Lektura tej książki pozwala m.in.: - spojrzeć z nowej perspektywy na metody rozwoju osobistego, - zwiększyć swoją świadomość i odpowiedzialność, - rozwinąć umiejętność prowadzenia coachingu dla innych osób, np. podwładnych, - poznać skuteczne sposoby rozpoznawania emocji i zarządzania nimi, - określić i – w razie potrzeby – skorygować swoją postawę życiową, - nauczyć się wyznaczać cele, których osiąganie daje prawdziwą satysfakcję. Autorzy są coachami, którzy podjęli pionierski wysiłek usystematyzowania wiedzy na temat coachingu inteligencji emocjonalnej oraz wyznaczenia standardów etycznych dla osób i organizacji zajmujących się tą dziedziną. Ich książka powinna więc zainteresować każdego menedżera. Czytelnik znajdzie tu liczne zadania do wykonania, studia i opisy przypadków, kwestionariusze do wypełnienia, listy kontrolne, formularze, wywiady z coachami praktykami, listę pytań, które należy zadać przed rozpoczęciem i w trakcie coachingu, przykład umowy coachingowej do podpisania przed rozpoczęciem coachingu, a także przykładowy kodeks etyczny dotyczący sposobu prowadzenia coachingu.
Okładka książki Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa

49,00 zł 31,21 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,05 zł

Publikacja napisana została z myślą o dostarczeniu Czytelnikowi fundamentalnej wiedzy na temat możliwości kształtowania krótkoterminowych decyzji finansowych i ich wpływu na realizację celów gospodarki finansowej przedsiębiorstwa. W książce przedstawiono zagadnienie gospodarki finansowej w kontekście bieżących decyzji finansowych, zaprezentowano instrumenty finansowe umożliwiające przedsiębiorstwu pozyskanie środków na pokrycie bieżących potrzeb finansowych. Wyjaśniono problematykę zarządzania składnikami majątku obrotowego, ze wskazaniem na współczesny wymiar polityki kredytowej przedsiębiorstwa, przedstawiono strategie finansowania przedsiębiorstwa w kontekście zarządzania kapitałem obrotowym netto, jak również omówiono zagadnienie płynności finansowej. Analizie poddano również istotę oraz rodzaje ryzyka operacyjnego działalności przedsiębiorstwa.
Okładka książki Od zarządzania ryzykiem operacyjnym do publicznego zarządzania kryzysowego

40,00 zł 23,51 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,80 zł

Rozprawa wskazuje i omawia problemy badawcze w zakresie teorii zarządzania ryzykiem i ryzykiem operacyjnym oraz teorii logistyki społecznej i publicznego zarządzania kryzysowego, które dotąd nie zostały rozwiązane, a są znaczące w kontekście coraz szybszego postępu cywilizacyjnego. Przedstawione koncepcje są wynikiem wieloletnich badań autora i jego zespołu szkoły naukowej na Politechnice Warszawskiej.
Okładka książki Rachunek efektywności inwestycji

89,00 zł 70,71 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,55 zł

Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteriów decyzyjnych metod oceny opłacalności, a także metod analizy ryzyka inwestycji. Wskazuje zalety i wady metod oceny opłacalności oraz metod analizy ryzyka inwestycji. Trzecie wydanie zostało wzbogacone o charakterystykę, wyceny elastyczności zarówno decyzyjnej, jak i wynikającej z cech ocenianej inwestycji (elastyczności inwestycji), kompleksową prezentację metody skorygowanej NPV – ANPV, opis metodyki ekonomicznego (społecznego) rachunku efektywności inwestycji, zagadnienia związane z podejmowaniem decyzji finansowej dotyczącej inwestycji, a także o prezentację wielokryterialnego podejścia do oceny atrakcyjności inwestycji. W publikacji szczegółowo omówiono: – koncepcję prowadzenia współczesnego rachunku efektywności inwestycji, – identyfikację, pomiar i wycenę korzyści oraz kosztów inwestycji, – konstrukcję algorytmów i formuł przepływów pieniężnych netto, – formułowanie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, – wykorzystywanie określonych metod oceny opłacalności i analizy ryzyka inwestycji, – zakres stosowalności poszczególnych metod rachunku efektywności inwestycji w polskiej i światowej praktyce gospodarczej, – adaptację metodyki do nowych uwarunkowań i wymagań. Książka jest przeznaczona dla potencjalnych inwestorów, menedżerów dokonujących oceny efektywności inwestycji (projektów), analityków finansowych i decydentów z różnych branż, a także wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.
Okładka książki Korporażka

29,90 zł 21,88 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,88 zł

„Ludzie nie mają łatwo z korporacją. Ale warto być świadomym, że korporacja z ludźmi też nie”. Podobno jedna na trzy osoby pracowała, pracuje lub będzie pracować w korporacji. Tyle statystyki. W praktyce mamy do czynienia z owczym pędem za wartościami rządzącymi wielkim światem biznesu. Zaraz… czy aby na pewno wartościami? Czym tak naprawdę żyją gazele biznesu? W swej najnowszej książce Dawid Ratajczak bezlitośnie odsłania mechanizmy rządzące korporacyjnym pół… pardon, światem i – jak to zwykle u tego autora bywa – całość zaprawia znakomitym, choć nieco gorzkawym humorem. Jak głosi jedno z haseł reklamowych – because we care. Ludzie nie mają łatwo z korporacją. Ale warto być świadomym, że korporacja z ludźmi też nie (z książki).
Okładka książki Wielcy z wyboru

59,90 zł 47,20 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł

Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?” W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem, Mortenem Hansenem, przedstawiają pryncypia, dzięki którym można zbudować prawdziwie wielkie przedsiębiorstwo w niespokojnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości, kiedy nie sposób przewidzieć przyszłości. Nowe badania Tym, co odróżnia książkę Wielcy z wyboru od poprzednich prac Collinsa, jest akcent położony nie tylko na wyniki badanych firm, ale również na niestabilny charakter otoczenia, w jakim owym firmom przyszło obecnie działać. Wspierani przez zespół składający się z ponad dwudziestu badaczy, Collins i Hansen poświęcają się studiom nad drogą, która zawiodła wiele firm ku wielkości. Owe przedsiębiorstwa odnotowały wyniki przynajmniej dziesięciokrotnie wyższe niż średnia w branży, a ponadto dokonały tego w czasach charakteryzujących się ogromnymi, a przy tym nieprzewidywalnymi zmianami, niepoddającymi się jakiejkolwiek kontroli. Zespół badawczy podjął się następnie skontrastowania owych firm, nazwanych ze względu na skalę wyników „10X”, z pieczołowicie wyselekcjonowaną grupą porównawczą, składającą się z przedsiębiorstw, które nie zdołały osiągnąć wielkości w równie ekstremalnych warunkach. Nowe wnioski Wyniki badań doprowadziły do zaskakujących wniosków: Najlepsi przywódcy nie podejmowali większego ryzyka, nie byli większymi wizjonerami, ani też nie wykazywali się większą kreatywnością niż liderzy z grupy porównawczej; charakteryzowali się natomiast większym zdyscyplinowaniem, zawierzali doświadczeniu, a nie spekulacjom, a także byli bardziej paranoiczni. Innowacyjność sama w sobie wcale nie jest asem w rękawie, który zapewni wygraną w świecie pełnym chaosu i niepewności; znacznie istotniejsza jest umiejętność „odważenia” odpowiedniej miarki innowacyjności, zmieszania kreatywności ze zdyscyplinowaniem. Przekonanie, że w szybko zmieniającym się świecie należy podejmować szybkie decyzje i szybkie działania, jest pomysłem samobójczym. Reakcja wielkich firm na drastyczne zmiany w otoczeniu była mniej radykalna niż firm z grupy porównawczej. Autorzy podważają powszechne przekonania, oferując w zamian zmuszające do refleksji, acz chwytliwe, a przede wszystkim niezmiernie praktyczne koncepcje. Należą do nich: firmy 10X; marsz 20-milowy; pociski, potem kule armatnie; unoszenie się nad linią śmierci; szeroka perspektywa, potem zbliżenie; oraz przepis KMiS. Wreszcie, w ostatnim rozdziale Collins i Hansen przedstawiają swoją najbardziej prowokacyjną i oryginalną analizę – polega ona na zdefiniowaniu, skwantyfikowaniu i zbadaniu roli odgrywanej przez szczęście. Wielkie firmy nie miały więcej szczęścia niż ich odpowiedniczki z grupy porównawczej, ale odnotowały wyższą stopę zwrotu ze szczęścia. Niniejsza książka ma wszystkie cechy już klasycznych pozycji Collinsa – idzie pod prąd, wspiera się na wiarygodnych danych i potrafi natchnąć optymizmem. Collins i Hansen udowadniają w przekonujący sposób, że nawet w świecie pełnym chaosu i niepewności bycie wielkim jest kwestią wyboru, a nie szczęścia.
Okładka książki Coaching i mentoring
nowość

104,00 zł 84,02 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,22 zł

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika dla coachów i mentorów, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie od 15 lat.Publikacja adresowana jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie coachingu i mentoringu na poziomie indywidualnym, zespołowym lub organizacyjnym.Autorzy prezentują sprawdzone narzędzia, konkretne przykłady i najlepsze praktyki. Zaprezentowane w książce strategie można od razu zastosować w różnych sytuacjach, niezależnie od tego, czy mówimy o life coachingu, coachingu biznesowym, czy programach mentoringu w lokalnych społecznościach.Nowe wydanie zostało poprawione i uzupełnione tak, aby zawierało wszystkie najnowsze trendy i rozwiązania stosowane w tej dziedzinie znalazła się w nim między innymi dokładna analiza superwizji coachingowej.To podręcznik, który powinien znaleźć się w bibliotece każdego, kto jest zaangażowany w jakikolwiek aspekt coachingu i mentoringu.
Okładka książki HR Business Partner

104,00 zł 94,42 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94 zł

Rola HR Business Partnera jest w Polsce mocno niedookreślona. Zarówno studenci jak i praktycy cały czas poszukują wiedzy, która wyjaśniałaby nie tylko teoretyczne aspekty roli i kompetencji na tym stanowisku, ale też pokazywałaby najlepsze praktyki i wskazywała źródła inspiracji.Autorzy książki to wybitni praktycy, którzy podjęli się wyzwania jakim jest selekcja i synteza wybranych modeli teoretycznych. Kierując się własnym doświadczeniem, stworzyli przystępny opis roli HR Business Partnera.W pierwszej części publikacji zostały zebrane wiodące koncepcje roli HR Business Partnera i przypisywanych jej kompetencji na przestrzeni ostatnich 20 lat. Czytelnik znajdzie w jednym miejscu modele i główne założenia.Druga część książki jest fundamentem merytorycznym roli HR Business Partnera. Prowadzi od ogólnej koncepcji organizacji i jej operacjonalizacji, poprzez strategię HR, do elementarnej wiedzy w zakresie cyklu życia pracownika.W publikacji zawarte są też treści ukazujące wymiary i przyszłość roli HR Business Partnera. Autorzy przez pryzmat konkretnych zagadnień przedstawiają współczesne trendy, ogólne koncepcje, narzędzia i studium przypadku ich wdrożenia.Książka jest cennym źródłem wiedzy zarówno dla studentów studiów podyplomowych z zakresu HR Business Partner oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi, jak i praktyków.
Okładka książki Stabilność finansowa Banków Spółdzielczych w Polsce w świetle pokryzysowych zmian regulacyjnych

59,90 zł 47,67 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,21 zł

Książka stanowi kompleksowe i aktualne opracowanie w zakresie stabilności finansowej banków spółdzielczych w Polsce w kontekście pokryzysowych zmian regulacyjnych. W monografii przeprowadzono między innymi krytyczną analizę definicji stabilności finansowej (na poziomie makro- i mikroekonomicznym), jej mierników oraz determinant w bankach spółdzielczych; przedstawiono pokryzysowe zmiany regulacyjne w obszarze stabilności finansowej banków. Zaprezentowano także syntetyczną miarę stabilności finansowej opartą o efektywność i ryzyko. Przeprowadzono analizę danych statystycznych w odniesieniu do banków spółdzielczych działających w Polsce, przedstawiono wyniki badań ekonometrycznych (modele panelowe), wykonano analizę systemową procesów legislacyjnych. W monografii zaprezentowano także wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród kadry zarządzającej bankami spółdzielczymi w 2013 i 2016 roku oraz wnioski z wywiadów pogłębionych przeprowadzonych w 2017 roku z prezesami zarządu wybranych banków spółdzielczych i przedstawicielami podmiotów sieci bezpieczeństwa finansowego w Polsce. *** Dr Krzysztof Kil – adiunkt w Katedrze Bankowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Autor ponad 40 publikacji naukowych i dydaktycznych z obszaru bankowości i zarządzania ryzykiem. Jego zainteresowania naukowe dotyczą m.in. bankowości spółdzielczej, polityki pieniężnej oraz stabilności finansowej.
Okładka książki Smoki i gazele

39,90 zł 29,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł

Poza dobrą monografią zagadnienia, praca zawiera interesujące opisy rozwiązań praktycznych, w szczególności ukazuje miejsce CSR w strategiach korporacji transnarodowych. Jest zatem także dobrym przewodnikiem w tym obszarze problemowym dla praktyków zarządzania oraz materiałem wspierającym proces dydaktyczny. daje także czytelnikowi z obszaru praktyki gospodarczej impuls do dokonania konfrontacji tych poglądów z osobistymi doświadczeniami. W powszechnej opinii rysuje się obraz korporacji jako podmiotów agresywnych, żarłocznych, a jednocześnie umykających kontroli i społecznemu nadzorowi. Autorka dostrzega i omawia te kwestie. Wskazuje, iż ich źródłem są siły tworzące dynamikę strategii ekspansji międzynarodowej firm, a konflikt interesów jest nieuchronnie w nią wpisany, a nawet podyktowany inherentną logiką systemów ekonomicznych. Na tym tle interesująca i silnie brzmiąca jest zatem obserwacja Autorki mówiąca, iż głównymi promotorami wskazanej roli CSR są właśnie korporacje transnarodowe. Z recenzji prof. dr. hab. inż. Andrzeja Matczewskiego Barbara Fryzeł, dr habilitowana nauk ekonomicznych, jest wykładowcą Uniwersytetu Jagiellońskiego i kierownikiem Zakładu Zachowań Organizacyjnych. Jej obszar zainteresowań naukowych to kulturowe i behawioralne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu, a także etyka behawioralna. W ostatnich latach realizowała granty badawcze, analizując strategie CSR, ich wpływ na zachowania konsumenckie, a także na tożsamość organizacyjną. Jako laureatka Fundacji na rzecz Nauki Polskiej odbyła staż Post-Doctoral Research Fellowship na University College London. Ma doświadczenie menadżerskie w sektorze paliwowym oraz międzynarodowego doradztwa w obszarze nieruchomości komercyjnych.
Okładka książki Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line

74,00 zł 59,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,58 zł

„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net „Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!” Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. „Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Okładka książki Sieci wiedzy

39,00 zł 28,05 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,05 zł

Jak można nauczyć się zarządzania? Czy wiedza zdobywana w trakcie studiów jest przydatna? Co trzeba wiedzieć, żeby móc uchodzić za profesjonalistę? By odpowiedzieć na te pytania, Karolina J. Dudek analizuje opowieści studentów i absolwentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jakich dokonywali wyborów? Czego i gdzie się uczyli? Czego nauczyło ich życie organizacyjne? To nie tylko barwne opisy pierwszych doświadczeń zawodowych, lecz także wiele praktycznych porad i przestróg. Wnikliwa analiza pokazuje struktury wiedzy ludzi odpowiedzialnych za procesy ekonomiczne i gospodarcze. Autorka proponuje nowatorskie ujęcie pojmowania i badania wiedzy profesjonalnej, wykorzystujące koncepcje uczenia się przez doświadczenie, analizuje też wiedzę wytwarzaną przez zbiorowości w sieciach wiedzy.Istotnym walorem książki jest wejście na pola badawcze, które w warunkach polskich są słabo rozpoznane, a jej cele i sposób ich realizacji mają w znacznej mierze charakter nowatorski. Wyróżnia ją dobra konstrukcja, osadzenie w perspektywicznych podejściach teoretycznych, duża kultura metodologiczna i interesująca analiza empiryczna. Wynikiem badań jest rekonstrukcja wiedzy akademickiej konfrontowanej z językiem i narracją wiedzy ukrytej tworzonej w dużych korporacjach gospodarczych, która ma istotne konsekwencje także dla przyszłości nauki i dydaktyki zarządzania oraz standardów corporate governance w przedsiębiorstwach.Prof. dr hab. Krzysztof Jasiecki
Okładka książki Największy bogacz wszech czasów

59,00 zł 38,76 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,39 zł

"Swą działalnością Fugger stworzył fundamenty strategii dla wszystkich, którzy obracają pieniędzmi. To wiedza obowiązkowa dla każdego, kto interesuje się historią lub pomnażaniem dóbr". Bryan Burrough, autor "Days of Rage" i współautor "Barbarians at the Gate" W czasach, gdy Krzysztof Kolumb przemierzał Atlantyk, a Leonardo da Vinci malował "Monę Lisę", niemiecki bankier Jakub Fugger zgromadził majątek, który uczynił go najbogatszym człowiekiem wszech czasów. Spryt, przebiegłość i inteligencja pozwalały mu chwytać okazje, tworzyć nowe strategie biznesowe i górować nad rywalami w negocjacjach. Dzięki zmysłowi do interesów zdołał nakłonić papieża do legalizacji udzielania pożyczek. Miał niezwykłą w tamtych czasach odwagę i determinację, by stawić czoła władcom i zmuszać ich do zwrotu zaciągniętych u niego długów, i to wraz z odsetkami. Wpływał na wyniki elekcji w wielu krajach, miał szczególny udział w rozwoju reformacji. W książce "Największy bogacz wszech czasów" Greg Steinmetz przedstawia tę ważną, choć mało znaną historyczną osobistość na tle odległej epoki i jednocześnie ze współczesnej perspektywy. Proponuje frapującą opowieść o genialnym, nieustępliwym bankierze i zarazem niezbyt szczęśliwym, niejednoznacznym etycznie człowieku wczesnego Renesansu.
Okładka książki RODO Przewodnik ze wzorami

119,00 zł 85,43 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,43 zł

W książce w praktyczny sposób wyjaśniono przepisy RODO, wskazano wiele dokumentów i rozwiązań, dzięki którym czytelnik będzie mógł postępować zgodnie z tą regulacją unijną. Autorzy wykorzystali opinie Grupy Roboczej Art. 29 oraz GIODO, normy ISO z obszaru bezpieczeństwa informacji, a także bogate doświadczenie z własnej krajowej i międzynarodowej praktyki ochrony danych osobowych, cyberbezpieczeństwa i cloud computingu, w tym prace dla Grupy Roboczej Art. 29 i Komisji Europejskiej. W publikacji czytelnik znajdzie m.in.: - projekt polityki ochrony danych osobowych, która obejmuje obowiązki administratora i podmiotu przetwarzającego, - wzór umowy powierzenia danych, - wzory klauzul informacyjnych, w których zawarto kategorie informacji, - listy standardowych zagrożeń bezpieczeństwa informacji i potencjalnych naruszeń praw i wolności mogących wyniknąć z naruszenia ochrony danych osobowych. Autorzy wyjaśniają również zagadnienia mogące stwarzać szczególne trudności przy stosowaniu RODO, jak np. art. 11 RODO dotyczący danych niezidentyfikowanych.
Okładka książki Strategie rozwoju przedsiębiorstw

64,90 zł 45,95 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,82 zł

Strategie przedsiębiorstw ewoluują wraz z rozwojem teorii zarządzania strategicznego i pojawiających się razem z nią nowych koncepcji, modeli i spojrzeń. Takim stosunkowo nowym podejściem do rozwoju przedsiębiorstw jest koncepcja ambidexterity, zakładająca jednoczesność działań eksploracyjnych i eksploatacyjnych, co ma zapewnić firmie sukces i względnie trwałą przewagę konkurencyjną. Pojawia się tu jednak pytanie, czy strategia oburęczna jest właściwa dla wszystkich przedsiębiorstw, a jeśli nie, to co warunkuje jej wybór. Poszukując na nie odpowiedzi, Autorka: - definiuje strategię oburęczną przez pryzmat: podstawowych wyborów strategicznych związanych z wyborem celów firmy, domeny produktowo-rynkowej, źródeł przewagi konkurencyjnej oraz podejścia do tworzenia i realizacji strategii; - identyfikuje i systematyzuje antecedencje wyboru strategii ambidexterity oraz efekty jej realizacji; - dokonuje oceny wyborów strategicznych przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce z perspektywy wpływu poszczególnych antecedencji i osiąganych wyników, dostarczając tym samym wiedzy i wskazówek, w jakich okolicznościach wybór strategii ambidexterity przynosi najlepsze rezultaty. Książka wskazuje dotychczasowe ustalenia badawcze, nadal istniejące luki poznawcze oraz kierunki dalszych badań. W związku z tym jest przeznaczona dla środowisk naukowych, doktorantów i studentów zarządzania oraz szerokiego grona kadry kierowniczej, która w swych działaniach musi dokonywać trudnych wyborów strategicznych ukierunkowanych, z jednej strony, na wzrost efektywności przedsiębiorstwa, z drugiej zaś na poszukiwanie nowych ścieżek rozwoju
Okładka książki Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu

64,00 zł 51,71 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,18 zł

Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, mająca na celu zarówno naświetlenie problematyki uczenia organizacyjnego (zwłaszcza nieformalnego), jak i kulturowego aspektu procesów przekazywania wiedzy. (…) Monografia jest ciekawa i nietuzinkowa. (…) Jest to pozycja wartościowa naukowo, solidnie opracowana i wypełniająca istotną lukę w polskiej literaturze na temat zarządzania. prof. dr hab. Dariusz Jemielniak
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,63 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,69 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 120,73 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,02 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,58 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,18 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj