KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP

Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP

Technik hotelarstwa. Szkoła ponadgimnazjalna

  • Autor: Jan Cetner
  • ISBN: 978-83-02-13635-1
  • EAN: 9788302136351
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: WSiP
  • Format: 242x170x11mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 216
  • Rok wydania: 2016
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 44,55
     zł
    Cena detaliczna:  69,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,60
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj