KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

60,49 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,60 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

72,30 zł
109,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,39 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Ryzyko i kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw innowacyjnych w turbulentnym otoczeniu

59,00 zł 46,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,49 zł

Książka eksponuje przede wszystkim: - systemowe spojrzenie na procesy innowacyjne zachodzące w złożonym i turbulentnym otoczeniu, - zasadność identyfikacji kluczowych czynników sukcesu (KCS) ważnych w procesach innowacyjnych oraz poszerzenia analizy KCS o kontekst czynników zewnętrznych (tj. szans i zagrożeń) dla podmiotów innowacyjnych, - konieczność postrzegania zarówno „dodatnich”, jak i „ujemnych” czynników ryzyka jako źródeł identyfikacji KCS – monografia wpisuje się bowiem w tzw. nurt uniwersalnego postrzegania ryzyka we współczesnych przedsiębiorstwach, - zasadność stosowania badań jakościowych (m.in. w formie indywidualnych wywiadów pogłębionych oraz studiów przypadku) w badaniu przedsiębiorstw innowacyjnych i identyfikacji KCS.
Okładka książki Informator kadrowego 2022

43,90 zł 31,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,52 zł

Tabele, zestawienia, schematy i wskazówki krok po kroku, które są prawdziwym dobrodziejstwem dla działu kadr. „Informator kadrowego 2022” to tabele, schematy i wskaźniki. Ale nie tylko. To prawdziwa kopalnia przydatnych informacji. Jeżeli na przykład pracodawca:- nie wie, czy podana przyczyna wypowiedzenia jest „w porządku”,- zastanawia się, jaki tryb zwolnienia wpisać w świadectwie pracy, - nie jest pewien do której części akt osobowych wpiąć dany dokument- chce sprawdzić czy w dobrej kolejności liczy urlop proporcjonalny niepełnoetatowca, to „Informator" pozwoli szybko to znaleźć.
Okładka książki Ekonomia rozwoju trwałego

59,90 zł 39,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41 zł

Celem monografii jest zebranie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu ekonomii rozwoju trwałego oraz wskazanie zasad dalszego rozwoju cywilizacyjnego. Potrzeba podjęcia tej tematyki wynika z przekonania, że dotychczasowe podejście w sterowaniu procesami gospodarczymi na skutek zmieniających się uwarunkowań uległo poważnej dewaluacji, nie wyjaśnia w sposób właściwy zachodzących obecnie procesów rynkowych i jest niewystarczające do ich modelowania w przyszłości. Realizacja przyjętego celu wymagało sformułowania głównej hipotezy badawczej, która zakłada, że we współczesnych uwarunkowaniach społecznych i gospodarczych jedynie konsekwentne stosowanie zasad ekonomii rozwoju trwałego zapewni utrzymanie, a w długim okresie - również poprawę jakości życia społeczeństwa.Monografia stanowi kontynuację rozważań zawartych we wcześniejszej publikacji autora pt. Wprowadzenie do ekonomii rozwoju trwałego. Podobnie jak poprzednia pozycja, skierowana jest całego środowiska akademickiego i to nie tylko do ekonomistów, ale także do inżynierów. Książka polecana jest również wszystkim czytelnikom poszukującym odpowiedzi na pytania o charakter przyszłego rozwoju cywilizacyjnego. Zawiera bowiem możliwie pełny opis paradygmatu rozwoju społeczno-gospodarczego stanowiącego alternatywę dla współczesnych sposobów gospodarowania.
Okładka książki Inżynieria marketingowa

68,00 zł 47,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,97 zł

Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:MENADŻERÓW ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.STUDENTÓW pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.DYDAKTYKÓW obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.
Okładka książki Szybkość zaufania

49,90 zł 29,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł

Książka o budowaniu zaufania w biznesie.W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem. Z książki tej dowiesz się m.in.: jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu, w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski, jak odbudować utracone zaufanie.Zaufanie redukuje koszty transakcji, zwiększa szanse polubownego załatwienia sporów i przyspiesza wymianę handlową. Jest swego rodzaju spoiwem wszelkich organizacji i stowarzyszeń. Nareszcie ktoś zauważył i docenił jego ogromne znaczenie w biznesie. - Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson CompaniesPo tę książkę powinni sięgnąć nie tylko liderzy, ale wszyscy, którzy chcieliby poprawić swoje relacje ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną. - Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young
Okładka książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

79,00 zł 50,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,16 zł

Merytorycznie, praktycznie i konkretnie Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach. Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały — od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce. O autorach: Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM. Tomasz Trzósło jest konsultantem, strategiem, e-marketerem i trenerem w jednej osobie. Ekspert w zakresie SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (2013 – 2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup) oraz prowadził własną agencję - ROIExperts.pl. Szkolił między innymi w Ministerstwie Cyfryzacji RP, na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, w Akademii Google Partners, na Uniwersytecie Shoper, w PPNT Gdynia i w Altkom Akademii. Aktualnie jest menedżerem w DevaGroup oraz konsultantem w TomaszTrzoslo.pl.
Okładka książki Strong Female Lead

75,00 zł 60,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,59 zł

A response to the woeful inadequacy of male leadership, and an investigation into the qualities demonstrated by the female leaders showing us how it’s done. Including original research and interviews with Madeleine Albright, Mary Robinson, Alicia Garza, and many others. The first two decades of the 21st Century have seen financial collapse, a global pandemic, the devastation of our environment and the disintegration of democracies. But while some at the top are telling us ‘it is what is it’, there’s a new generation of leaders showing the world how to be better. They’re building trust, investing wisely and acting decisively. And they’ve got one thing in common. Women have been taught to ‘lean in’ and act like men to get ahead. But as the financial, environmental, and social systems crumble, isn’t it time we had a different plan? And most importantly, what can women in power teach all of us about leadership?
Okładka książki Budżetowanie w przedsiębiorstwie. Aspekty rachunkowe, finansowe i zarządcze (wyd. IV)

62,00 zł 44,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,46 zł

Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat budżetowania i jego wykorzystania w zarządzaniu finansami. Istotnym elementem wyróżniającym jest wykroczenie poza do tej pory przyjmowane ramy i pokazanie nowych trendów oraz możliwości zastosowania budżetowania w praktyce, zwłaszcza mikro- i małych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają problemy i dylematy finansowe, rachunkowe i zarządcze, przeprowadzają dyskusje teoretyczne, nie unikając jednak zamieszczenia praktycznych rozwiązań, a także przykładów doświadczeń zagranicznych, które z powodzeniem mogą być adaptowane na grunt polskiej praktyki finansowej i księgowej.W książce szczegółowo omówione są:- system budżetowania w przedsiębiorstwie,- budżetowanie a funkcje zarządcze w przedsiębiorstwie,- procedura i metody budżetowania w przedsiębiorstwie,- budżetowanie przychodów i wpływów,- budżetowanie kosztów i wydatków,- procedury budżetowania w mikro- i małych przedsiębiorstwach,- wpływ budżetowania na proces zarządzania finansami.
Okładka książki Dlaczego nie jesteśmy bogaci

49,90 zł 27,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,73 zł

Dlaczego nie jesteśmy bogaci, a przed prywatnym domem każdego Polaka nie stoi okazały Mercedes? Nie umiemy, jesteśmy gorsi od innych, pracujemy niewydajnie? Czy położenie geograficzne naszej ojczyzny to przekleństwo czy dobrodziejstwo? Czy dyskutująco szansach rozwoju Polski w następnych dziesięcioleciach, zwracamy uwagę na punkt startu, na historyczne przesłanki współczesnego ekonomicznego status quo?Niektórzy autorzy piszą naiwnie, ze I wojna światowa toczyła sie na Zachodzie, a polski chłop nic o niej wiedział. A przecież największe zniszczenia infrastruktury objęły właśnie ziemie polskie. W gruzach legło 60% dworców kolejowych, w Kongresowce zniszczono 40% drog bitych. Szacowana kwota strat to 80 miliardach franków szwajcarskich, czyliw przybliżeniu 100 miliardach w obecnej polskiej walucie. Za moment wojna polsko-bolszewicka zostawiła po sobie spaloną ziemię.W wyniku II wojny światowej utraciliśmy 20 proc terytorium państwa, 40 proc. Infrastruktury, a straty ludzkie nigdy nie zostały do końca podsumowane. Zmuszono nas do rezygnacji z Planu Marshalla, na wniosek ZSRS zrzekliśmy się reparacji, a Anglicy obciążyli nas kosztami pobytu polskiego wojska na Wyspach. Ziemie Odzyskane otrzymywaliśmy od Sowietów doszczętnie rozgrabione. Trudno dziś wycenić straty wynikające z komunistycznej nacjonalizacji handlu i przemysłu.Do dziś nikt nie podsumował całościowych strat okresu gierkowskiego, stanu wojennegoi kolejnej Wielkiej Emigracji Niechcianych na Zachód. Niechętnie liczy się koszty transformacji, może dlatego, że jej autorzy nadal funkcjonują jako autorytety moralne.Wielkim wysiłkiem wydobywamy się konsekwentnie z nędzy i zacofania. Doganiamy. Wyprzedzamy na zakrętach dziejowych, tych, którym kiedyś było łatwiej. Spróbujmy docenić ten wspólny wysiłek. Bo - dajemy radę. Mimo iż mamy pod górkę.
Okładka książki Wycena spółek w warunkach kryzysu

99,90 zł 78,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,71 zł

Pandemia Covid-19 stanowi tylko szczególny przypadek kryzysu w wielu jego wymiarach: medycznym, społecznym, finansowym, gospodarczym i politycznym. Ponieważ kryzysy będą nam towarzyszyć także w przyszłości, a „czarny łabędź” nieraz jeszcze zaskoczy nas swoim nieoczekiwanym pojawieniem się, wycena przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu zawsze będzie stanowić wyzwanie. Książka jest próbą zmierzenia się z tym wyzwaniem. Inspiracją książki był coroczny raport PwC dotyczący 100 globalnych spółek o największej kapitalizacji rynkowej. Uczestnicy I edycji studiów podyplomowych Wycena przedsiębiorstwa i modelowanie finansowe w Akademii Leona Koźmińskiego w swoich pracach końcowych przygotowywali analizę fundamentalną wybranych spółek z publikacji PwC. W marcu 2020 r. ogłoszono na świecie pandemię i wprowadzono ograniczenia w handlu międzynarodowym i obrocie krajowym. Ta nieoczekiwana sytuacja wpłynęła negatywnie lub pozytywnie na przedsiębiorstwa analizowane przez autorów książki. Każdy musiał odpowiedzieć sobie na pytanie: W jakim stopniu pandemia 2020 r. wpłynęła na wyniki analizowanej spółki? Jak to uwzględnić w prognozie finansowej? Z listy TOP-100 spółek o największej wartości rynkowej na świecie w książce znalazły się: • Alibaba, Amazon.com (e-commerce), • AstraZeneca (branża farmaceutyczna), • AT&T, Verizon Communications (telekomunikacja), • Coca-Cola (napoje niealkoholowe), • ExxonMobil (energia – ropa i gaz), • Microsoft, Apple (technologia i oprogramowanie), • Facebook (sieć społecznościowa). Redaktorzy dodali do tej listy dwie polskie spółki typu blue chips z GPW w Warszawie: Allegro (e-commerce) oraz PZU (ubezpieczenia). Książka składa się z 14 rozdziałów, z których pierwsze dwa mają charakter teoretyczny, natomiast kolejnych 12 dotyczy analizy fundamentalnej wybranych spółek. Każda wycena ma charakter indywidualny i subiektywny. Biegły powinien kierować się zdrowym rozsądkiem, przyjmując wiele subiektywnych założeń. Nie można zapominać, że wycena przedsiębiorstwa to zarówno teoria (nauka), jak i sztuka, oparta na intuicji i doświadczeniu wyceniającego. Żyjemy w rozmigotanym świecie, w którym co rusz ujawniają się nowe źródła niepewności. Wycena biznesu w takich warunkach jest nie lada wyzwaniem. Powiedzenie: „wycena jest bardziej sztuką niż nauką” nabiera dziś szczególnej aktualności. Książkę Marka Panfila i Pawła Wnuczaka traktuję jako pracę nie tylko o tym, co spotyka nas w związku z koronakryzysem, ale także jako źródło refleksji na temat tego, na co specjaliści zajmujący się wyceną muszą być coraz bardziej przygotowani w przyszłości. Jak zwykle w przypadku książek Marka Panfila – z którym dane mi było wielokrotnie współpracować – wysoka wartość merytoryczna idzie w parze z troską o komunikatywność przekazu. To, co zawsze mnie w nich przekonywało, to fakt, że można ich używać na różne sposoby, w tym jako zbiory biznesowych studiów przypadku. Tak jest i z tą najnowszą książką. I tak właśnie powinno być – zwłaszcza w odniesieniu do książek poświęconych wycenie. - dr hab. Andrzej Cwynar, prof. WSEI, prorektor ds. nauki i współpracy międzynarodowej w Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie Dorobek naukowy Marka Panfila i Pawła Wnuczaka, ich umiejętność przekładania złożonych analiz na wartość użyteczną dla przedsiębiorcy, menedżera i inwestora, a także pasja w dzieleniu się wiedzą z innymi – to wszystko dało znakomity efekt w postaci publikacji opisującej największe spółki światowe w obliczu pandemii. Poszczególne wyceny (studia przypadku), przygotowane wraz z absolwentami studiów podyplomowych Wycena przedsiębiorstwa i modelowanie finansowe w Akademii Leona Koźmińskiego, pozwalają zrozumieć spodziewane, jak również paradoksalne skutki pandemii dla biznesu i się z nimi zmierzyć. Przez pryzmat metodologii zastosowanej w książce uzyskujemy też możliwość wejrzenia w przyszłość, w której mogą pojawić się inne „czarne łabędzie”, aby znów wstrząsnąć życiem społecznym i gospodarczym.
Okładka książki Metody i techniki heurystyczne w zarządzaniu projektami

35,00 zł 25,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,11 zł

Gwałtowność i zakres zmian, jakim podlega rynek zarówno w skali światowej, jak i lokalnej, stanowi podstawowe wyzwanie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Zmiany wymuszają większą innowacyjność, co bezpośrednio wpływa na zwiększenie zapotrzebowania na projekty, które generują korzyści dla realizujących je kierowników projektów i członków zespołów, jak również dla całej organizacji i jej klientów. Realizacja projektów może wpłynąć między innymi na usprawnienie funkcjonowania organizacji jako całości, podniesienie konkurencyjności rynkowej, poszerzenie oferowanych produktów, zdobycie szerszego grona klientów, pozyskanie know-how oraz cennych umiejętności, ukształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji, prestiżu oraz wiarygodności. W niniejszej monografii w sposób przekrojowy przedstawiono metody i techniki heurystyczne, zaprezentowano je również w kontekście zarządzania projektami. W zamyśle autorki głównymi odbiorcami publikacji powinni być przedstawiciele nauki oraz biznesu, a także studenci zainteresowani heurystyką oraz zarządzaniem projektami. Grono adresatów jest szerokie, ponieważ projekty realizowane są w różnych dziedzinach życia gospodarczego, tym samym autorka wyraża nadzieję, że publikacja ta spotka się z życzliwym przyjęciem interesariuszy zarządzania projektami oraz przyczyni się do pogłębień. Ze wstępu
Okładka książki Nauka o organizacji

70,00 zł 52,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,87 zł

W niniejszym zmienionym i uzupełnionym podręczniku zawarto aktualny stan wiedzy składający się na naukę o organizacji. Książka obejmuje podstawy współczesnego podejścia do zorganizowanego działania ludzi oraz tworzenia i sprawnego funkcjonowania organizacji. Jest adresowana do studentów zarządzania i ekonomii oraz innych kierunków studiów, jak również do praktyków, którym podstawowa wiedza o organizacji jest niezbędna.Dzięki tej lekturze:- zrozumiesz złożoność świata organizacji- uzyskasz wiedzę i praktyczne wskazówki dotyczące sprawnego funkcjonowania organizacji w zmiennym otoczeniu- przyswoisz zasady i formy współdziałania organizacyjnego- poznasz główne tendencje zwiększania sprawności organizacyjnej, jak elastyczność, sieciowość, wirtualność.
Okładka książki Zrównoważona konsumpcja a polityka żywnościowa

50,00 zł 35,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,86 zł

Zapotrzebowanie na żywność w związku z powiększającą się populacją będzie rosło. Do 2050 r. na Ziemi będzie mieszkać prawie 10 miliardów ludzi. To prawie 2 miliardy więcej niż teraz. Systemy żywnościowe obecnie są największym jednorodnym źródłem emisji gazów cieplarnianych, głównym powodem gwałtownego spadku bioróżnorodności i zanieczyszczenia wód gruntowych oraz mórz i oceanów. Książka omawia wybrane instrumenty polityki publicznej, których celem jest zmiana zachowań konsumentów oraz dystrybutorów żywności na bardziej zrównoważone, a także implikacje ekonomiczne, społeczne oraz środowiskowe tych instrumentów.Z publikacji można dowiedzieć się:czym jest zrównoważona konsumpcja i jakie są jej zasadydlaczego w szczególnych przypadkach wskazane jest zastosowanie instrumentów rynkowych i regulacyjnych zmieniających zachowania konsumentów i dystrybutorów dotyczące żywnościz jakim profilem społeczno-ekonomicznym konsumentów była powiązana większa akceptacja społeczna interwencji w konsumpcję i dystrybucję żywności w przeprowadzonych badaniach.Książka skierowana jest do osób zainteresowanych zrównoważoną konsumpcją i jej miejscem w zrównoważonym rozwoju oraz polityką żywnościową oddziałującą na konsumenta i dystrybucję w celu uzyskania bardziej zrównoważonego sposobu gospodarowania żywnością w duchu gospodarki o obiegu zamkniętym.
Okładka książki Subiektywna i obiektywna jakość życia...

50,00 zł 35,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,86 zł

Coraz więcej jednostek samorządu terytorialnego jest zainteresowanych badaniami jakości życia mieszkańców, zwłaszcza w układach lokalnych. Infrastruktura funkcjonalna danego obszaru, środowisko naturalne, układ przestrzenny czy lokalny rynek pracy mają istotny wpływ na jakość życia mieszkańców miasta, gminy czy powiatu. A realizowane na danym obszarze badania subiektywnej i obiektywnej jakości życia pozwalają lepiej zrozumieć potrzeby mieszkańców, poznać ich opinie, zidentyfikować luki pomiędzy subiektywną i obiektywną jakością życia oraz ocenić ekonomiczne, społeczne i ekologiczne skutki działań realizowanych w procesie zarządzania jednostką samorządu terytorialnego. Dostarczają więc władzom samorządowym wielu informacji istotnych w procesie zarządzania, m.in. dla formułowania celów i strategii rozwoju oraz oceny ich realizacji. W nurt przedstawionych rozważań wpisuje się niniejsza monografia, w której podjęto problematykę roli oraz badania subiektywnej i obiektywnej jakości życia mieszkańców w kontekście zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego na przykładzie wybranych powiatów. Na treść opracowania składają się zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki zrealizowanych badań empirycznych, które zaprezentowano w sześciu rozdziałach, uzupełnionych o wstęp i zakończenie. Ze wstępu
Okładka książki Managing People

61,00 zł 41,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,78 zł

Becoming a manager is not a progression in your career, it's a move into an entirely new job, one that requires a unique set of skills. Get it right and you'll inspire your team to deliver outstanding results. But get it wrong and you'll create stress, apathy and dysfunction in your team. Penguin Business Expert Simon Birkenhead has been guiding first-time and established managers for over two decades, helping them implement his blueprint for success. Here he reveals his framework that clearly explains what you must do for your employees to be the best they possibly can. Learn how to: - Activate motivation - Set clear expectations - Provide effective feedback - Master your communication skills - Build a high-performance team culture Managing People is your complete guide to becoming a truly great manager for whom people want to do their best work.
Okładka książki MERITUM Rachunkowość

299,00 zł 214,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 214,05 zł

Meritum. Rachunkowość. Rachunkowość i sprawozdawczość finansowa"" ma charakter swoistego merytorycznego wsparcia w rozwiązywaniu złożonych nierzadko problemów sprawozdawczości finansowej. Stąd też Autorzy skoncentrowali się na takiej prezentacji zagadnień, aby była ona zrozumiała i przydatna w tworzeniu systemu rachunkowości jednostki generującego wysokiej jakości informację o finansowych efektach jej działalności. Szczególny nacisk został położony na wieloaspektowe przedstawienie procedur związanych z identyfikacją, pomiarem i prezentacji różnorodnych transakcji ekonomicznych, zgodnych z obowiązującymi regulacjami rachunkowości.Publikacja pomaga zrozumieć obszary odpowiedzialności i decyzje konieczne do podjęcia w zakresie kształtowania systemów rachunkowości i konsekwencji dokonanych wyborów dla obrazu przyszłej sytuacji finansowej. W tym znaczeniu jest użyteczna zarówno dla osób odpowiedzialnych formalno-prawnie za rachunkowość, jak i osób odpowiedzialnych wykonawczo za rachunkowość jednostki.Kompleksowo omówione aspekty praktyczne i przegląd innych regulacji powiązanych z danym konkretnym tematem umożliwiają szersze spojrzenie na regulacje ustawy o rachunkowości i ułatwiają poruszanie się po innych przepisach istotnych w prowadzeniu działalności gospodarczej.W niniejszym wydaniu usunięto lub znacznie ograniczono te zagadnienia, które obecnie nie budzą już w praktyce wątpliwości lub są na tyle specyficzne (np. ceny transferowe), że wymagałyby znacznego rozszerzenia, co z kolei byłoby niezgodne z ideą ""Meritum. Rachunkowość. Rachunkowość i sprawozdawczość finansowa"" jako opracowania o charakterze uniwersalnym. Zmiany w 11 wydaniu pozwoliły na uzyskanie przejrzystej struktury książki, odzwierciedlającej istotę i zadania systemu rachunkowości jednostki.
Okładka książki Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych w praktyce

99,00 zł 71,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,07 zł

Autorka w praktyczny sposób omawia zagadnienia związane z wdrożeniem i funkcjonowaniem kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych.W publikacji omówiono mechanizmy zapewnienia zgodności działalności jednostek sektora finansów publicznych z przepisami prawa. Wskazano procedury wewnętrzne, sposoby zapewnienia ich skuteczności i efektywności działania.Przedstawiono również zagadnienia ochrony zasobów jednostki, przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania oraz efektywności i skuteczności przepływu informacji. Wskazano jak wyznaczać cele w ramach kontroli zarządczej, dokonywać oceny stanu kontroli zarządczej i zarządzać ryzykiem. Omówiono także odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli zarządczej i obowiązki w ramach kontroli zarządczej.Poradnik zawiera wzory dokumentów wraz ze wskazaniem sposobu ich poprawnego wypełnienia a także procedur, checklist zadań do wykonania, tabel i schematów oraz wyróżnienie najważniejszych kwestii.Książka jest przeznaczona dla pracowników jednostek sektora finansów publicznych. Zainteresuje również współpracujących z nimi przedstawicieli zawodów prawniczych.
Okładka książki Post Corona

51,00 zł 41,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,20 zł

The Covid-19 outbreak has turned bedrooms into offices, pitted young against old and widened the gaps between rich and poor, red and blue, the mask-wearers and the mask-haters. Some businesses, like Amazon and video conference software maker Zoom, woke up to find themselves crushed under an avalanche of consumer demand. Others, like the restaurant, travel, hospitality and live entertainment industries, scrambled to not become instantly obsolete. But the pandemic has not been a change agent so much as an accelerant of trends that were already well underway. In Post Corona, Galloway outlines the contours of both crisis and opportunity that lie ahead. While the powerful tech monopolies will thrive in the disruption other businesses, like higher education, will struggle to maintain a value proposition that no longer makes sense when we can't stand shoulder to shoulder. Combining his signature humour and brash style with razor-sharp business insights, Galloway offers both warning and hope in equal measure.
Opakowanie Akta osobowe 2022

65,90 zł 47,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32 zł

Przedstawiamy obowiązujące zasady prowadzenia akt osobowych i dokumentacji pracowniczej. Wskazujemy okresy przechowywania dokumentacji (i dylematy typu: czy kopiować dokumenty, gdy ktoś ma nowe i stare okresy przechowywania). Wyjaśniamy nowy obowiązek informacyjny. Wskazujemy, co przechowywać w poszczególnych częściach akt i jak obecnie numerować dokumenty. Wyjaśniamy też zmienione zasady ewidencjonowania czasu pracy (m.in. oddzielne prowadzenie, wskazywanie godzin i dni wolnych, dyżur itp). Pokazujemy też, jak przejść na elektroniczne akta osobowe.
Okładka książki Tożsamość banków wobec rozwoju technologii..

39,90 zł 30,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

Książka poświęcona wybranym zagadnieniom z obszaru technologii finansowych (FinTech) oraz oddziaływania tych technologii na funkcjonowanie banku komercyjnego. Autorzy starali się pokazać trzy aspekty: wpływ technologii finansowych na poszczególne części modelu operacyjnego banku; mechanizmy przekształcania banków z podmiotów tradycyjnych w podmioty cyfrowe; społeczne aspekty związane z procesami digitalizacji usług bankowych (np. finansowanie społecznościowe, inkluzja finansowa). Zamierzeniem scalającym poszczególne rozdziały była chęć refleksji nad procesem możliwej utraty tożsamości tradycyjnych banków, będącej skutkiem daleko posuniętego zaangażowania technologii finansowych w działalność tych instytucji.Monografia dotyka ważnej problematyki w ramach nauk finansowych, jaką są technologie finansowe (FinTech) w kontekście ich wpływu na sektor bankowy w różnych obszarach. Poprzez wykonanie dogłębnych studiów literatury przedmiotu autorzy rozpoznali stan wiedzy zastanej w obszarze zainteresowań i stawiają krok naprzód, formułując własne opinie, sądy i spostrzeżenia. Książka jest wartościowym, treściwym i opartym na solidnych podstawach teoretycznych opracowaniem, które spotka się z zainteresowaniem studentów, naukowców, przedstawicieli praktyki zawodowej w FinTech oraz klientów tych instytucji. Może być jednocześnie punktem wyjścia do dalszych badań obszarowych lub holistycznych studiów nad relacją między tradycyjnymi bankami a podmiotami sektora FinTech.Z recenzji prof. UEP dr. hab. Krzysztofa Waliszewskiego
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zepsuty pieniądz

55,24 zł
99,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,85 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,75 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj