KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,93 zł
72,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,37 zł

54,10 zł
73,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,66 zł

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,88 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

60,49 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,60 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

72,30 zł
109,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,39 zł
Okładka książki Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych

50,00 zł 35,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,86 zł

Problematyka doboru próby jest jedną z najczęściej poruszanych obszarów metodycznych w badaniach marketingowych. Strategie i schematy doboru są związane z rodzajem podejmowanych badań, charakterem losowanych lub wybieranych jednostek, ich dostępnością oraz stosowanymi metodami analizy danych. Zagadnienia te są przedmiotem niniejszego opracowania. Jest ono pokłosiem XXIII Warsztatów Metodologicznych im. Profesora Stefana Mynarskiego organizowanych w 2019 roku w Uniwersytecie Szczecińskim. Warsztaty te odbywają się cyklicznie od 1996 roku i są poświęcone dyskusjom nad wybranymi zagadnieniami metodologicznymi związanymi z badaniami marketingowymi. Stanowią one również płaszczyznę integracji wiedzy z obszaru marketingu, statystyki, metodologii badań, zarządzania, ekonomii i socjologii. Monografia składa się z dziesięciu rozdziałów poświęconych problematyce doboru próby we współczesnych badaniach marketingowych i obejmuje zagadnienia dotyczące doboru próby w podejściach ilościowych, jakościowych i mieszanych, specyfikę doboru próby w badaniach sondażowych i eksperymentalnych, w modelach eksplanacyjnych i predykcyjnych, specyfikę prób badawczych w podejściach jedno- i wielopoziomowych, zagadnienia imputacji braków danych oraz badania z wykorzystaniem prób studenckich. Przedstawione przez autorów metody dobierania próby i aspekty związane z tym postępowaniem mają służyć wspieraniu badaczy rynkowych w rozwiązywaniu stawianych przed nimi problemów i prawidłowej realizacji celów badawczych. Monografia jest więc przeznaczona dla osób zainteresowanych prowadzeniem badań marketingowych, a więc badaczy zatrudnionych w agencjach badawczych, pracowników przedsiębiorstw realizujących własne badania, a także pracowników naukowych i studentów uczelni ekonomicznych. Ze wstępu
Okładka książki Krótka historia ekonomii wyd. 2022

39,99 zł 22,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,31 zł

Jeśli chcesz wiedzieć, czy pieniądze naprawdę rządzą światem, zajrzyj do tej błyskotliwie napisanej książki. Skąd się bierze bieda? Czy kryzysów ekonomicznych naprawdę nie da się uniknąć? Czy interwencja państwa w gospodarkę jest przekleństwem czy też koniecznością? Odpowiedzi na te podstawowe pytania przynosi ta przystępna, ciekawa i pełna humoru książka. Stroniąca od ekonomicznego żargonu jest inspirującą lekturą zarówno dla młodych czytelników dopiero poznających ekonomię, jaki i tych wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć historię gospodarczą oraz rządzące nią idee. Niall Kishtainy w krótkich rozdziałach ułożonych w porządku chronologicznym wskazuje punkty zwrotne historii gospodarczej świata, w tym wynalezienie pieniądza, narodziny kapitalizmu i Wielki Kryzys. Opisuje zjawiska przedsiębiorczości i nierówności, analizuje ekonomię behawioralną i kryzysy finansowe. Przedstawia sylwetki koryfeuszy myśli ekonomicznej, takich jak Adam Smith, Karol Marks czy John Maynard Keynes. Niall Kishtainy, wykładowca London School of Economics, dawniej doradca ds. polityki gospodarczej rządu brytyjskiego oraz członek Komisji Gospodarczej Narodów Zjednoczonych ds. Afryki. Jest autorem książek popularyzujących wiedzę o ekonomii i polityce.
Okładka książki Wszystko o prowadzeniu działalności gospodarczych. Edycja 2022

67,00 zł 42,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,74 zł

Co roku w Polsce otwiera się ponad 300 tys. nowych działalności gospodarczych. Tym samym coraz więcej osób kusi posiadanie swojego biznesu.Podjąłeś decyzję o założeniu firmy?Odnosisz wrażenie, że przeczytałeś już cały internet, ale nadal niewiele wiesz?Trafiłeś w dobre miejsce, w tej książce uporządkujemy Twoją wiedzę oraz pomożemy podjąć odpowiednie decyzje.ZAKŁADANIE FIRMY W PRAKTYCEjakie decyzje musisz podjąć krok przed założeniem firmy?z czym wiąże się wybór poszczególnych form opodatkowania?jak założyć firmę - krok po kroku?CZEGO SIĘ DOWIESZ?- jaką formę opodatkowania wybrać,- jakiej płatności do ZUS się spodziewać,- czym są Twoje przychody i koszty,- kiedy musisz stać się płatnikiem VAT,- jak rozliczyć magazyn,- jak ustanowić sukcesora dla swojej firmy,- jak założyć działalność gospodarczą.
Okładka książki Vademecum spółki z o.o. Edycja 2022

97,00 zł 61,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,88 zł

Dzisiejszy świat pędzi bardzo szybkim tempem.Zmiany, które mogą dotknąć Twoją firmę wchodzą w życie z dnia na dzień. Dlatego uważamy, że prowadząc firmę ryzykowanie całym swoim majątkiem to trochę zbyt duża odpowiedzialność.Jeśli spółka wydaje Ci się warta uwagi, ale nie wiesz co jest prawdą, a co mitem to w tej książce znajdziesz odpowiedzi.Spółka z o.o. pomoże Ci:- zminimalizować potencjalne ryzyko biznesowe- zabezpieczyć Twój prywatny kapitał- nie płacić ZUS-u za właścicieli firmy- wypłacać wynagrodzenie bez ZUS-uKsiążka zawiera przepisy obowiązujące od stycznia 2022.Czego dowiesz się z Vademecum:- jaka jest odpowiedzialność członków zarządu;- jak powołać do życia spółkę;- jakie koszty musisz ponieść w momencie zakładania spółki;- jakie podatki Cię obowiązują;- jakie są obowiązki związane z VAT;- kiedy musisz mieć kasę fiskalną;- w jaki sposób podejść do optymalizacji podatkowych;- jaki podatek dochodowy zapłacisz jako spółka;- czy można legalnie obejść podwójne opodatkowanie;- jak spółka ogranicza Twoją odpowiedzialność indywidualną;- co powinieneś wziąć pod uwagę zakładając spółkę z o.o.;- kiedy i w jaki sposób możesz korzystać z CIT-u estońskiego.
Okładka książki Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie

49,90 zł 31,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł

Trzeba pracować ciężej! Więcej, dłużej, produktywniej. Powtarzają to sobie przedsiębiorcy, szefowie, efektywni pracownicy i każdy, kto stara się utrzymać w czołówce. Towarzyszy temu poczucie, że trzeba wszystkiego dopilnować osobiście, że nie można niczego odpuścić i po prostu należy jakoś sobie poradzić z nawałem pracy. Nie ma mowy o wolnym weekendzie, o wieczornym wyjściu z przyjaciółmi czy po prostu o spędzeniu czasu z rodziną. Dobrze to znasz. Tylko... gdzie w tym są marzenia związane z Twoją firmą?Dzięki tej książce je odzyskasz. Odzyskasz też równowagę, złapiesz oddech, pojedziesz na wakacje. Ale najpierw musisz sprawić, aby firma zaczęła działać jak dobrze naoliwiony mechanizm. Jak automat. To w sumie absurdalnie proste zadanie. W tym poradniku znajdziesz dokładne wyjaśnienie zasad działania koncepcji automatycznie działającej firmy, a także opis wdrażania tej strategii. Dowiesz się, jak odróżniać sprawy kluczowe od mniej istotnych, w jaki sposób przekonać swój zespół do zmiany i jak stopniowo, w ramach codziennych zadań, doprowadzić firmę do automatycznego działania. A Ty znajdziesz czas na to, co ważne, na to, co uwielbiasz robić najbardziej ? po to przecież powstała Twoja firma!W książce:czym grozi pułapka przetrwania i jak się z niej wyplątaćczym jest strategia Samograja i jakie korzyści przynosiz jakich etapów składa się wdrażanie Samograjana co zwracać uwagę, aby odnieść korzyści z Samograjaskąd się bierze opór przed Samograjem i jak sobie z nim poradzićSwoboda, radość i równowaga? Tak działa firma automat!
Okładka książki Wdrożenie systemu zarządzania ciągłością działania zgodnie z normą ISO/IEC 22301:2020

252,00 zł 216,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 216,19 zł

Organizacje, szczególnie w ostatnich latach, coraz częściej dostrzegają potrzebę zapewnienia ciągłości działania w swoich strukturach. Jednak pojedyncze działania w tym obszarze okazują się nieskuteczne lub ich skuteczność nie jest trwała, dlatego coraz większą popularność zyskują systemy zarządzania ciągłością działania. Ze względu na specyfikę poszczególnych podmiotów i ich odmienny kontekst wewnętrzny i zewnętrzny systemy te będą się nieco różnić. Najlepszym źródłem informacji o tym, w jaki sposób skutecznie wdrożyć system zarządzania ciągłością działania jest międzynarodowa norma ISO 22301. Skorzystanie z najlepszych międzynarodowych praktyk jeszcze nie oznacza, że podmiot musi podejść do procesu certyfikacji na zgodność z tą normą. Dzięki wdrożeniu postanowień normy ISO 22301 organizacja może zminimalizować ryzyko wystąpienia negatywnych skutków zagrożeń dla ciągłości działania. W poradniku ekspert omawia najważniejsze aspekty systemu zarządzania ciągłością działania, w tym m.in.: -przygotowanie do wdrożenia systemu, -procedury ciągłości działania, -ocenę wpływu biznesowego, -wdrożenie i utrzymanie systemu, -audyt wewnętrzny systemu, -ważne przepisy prawne, -istniejące wyzwania dla systemu. Dodatkowo w suplemencie elektronicznym zamieszczono wzory przydatnych dokumentów – wszystkie w edytowalnej formie. Plik suplementu jest do pobrania przez Internet, zgodnie z instrukcją zamieszczoną w książce (zainstalowanie suplementu wymaga systemu operacyjnego Windows).
Okładka książki Kto zabrał mój ser?

34,90 zł 23,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł

Kto zabrał mój ser? to prosta, a zarazem mądra, alegoryczna przypowieść, odkrywająca najgłębsze prawdy o zmianach dokonujących się w naszym życiu. Co sprawiło, że książka ta gości od wielu tygodni na pierwszych miejscach list bestsellerów tak poczytnych pism jak: „The New York Times”, „Wall Street Journal”, „USA Today”. Odpowiedź zawiera się w jednym zdaniu: jasne, pełne mocy przesłanie zawarte w tej książce – „To nie prawda, że zmiany są najważniejsze. Po prostu nic innego ważnym nie jest. Otwórz się na zmiany, nie walcz z nimi”. Bohaterowie tej przypowieści cztery istoty – myszy Nos i Pędziwiatr, i miniaturowi ludzie – Zastałek i Bojek, są personifikacją prostych, ale i skomplikowanych części naszej osobowości, które kryją się w nas niezależnie od wieku, płci, rasy czy narodowości. Myszy i ludzie - żyjący wewnątrz labiryntu i poszukujący sera, który jest ich pokarmem i źródłem szczęścia. "Ser" to metafora wszystkiego, czego pożądamy w życiu – dobrej pracy, zdrowych związków z innymi ludźmi, majątku, zdrowia czy spokoju duchowego. "Labirynt" to miejsce, w którym szukamy tego, czego pragniemy - może jest to firma dla której chcielibyśmy pracować, rodzina czy społeczność, w której żyjemy. Niekiedy zachowujemy się jak Nos, który szybko wyczuwa zmiany, lub jak Pędziwiatr, który szybko rozpoczyna działanie, albo jak Zastałek, który zaprzecza i opiera się zmianom, bo obawia się, że przyniosą coś złego, albo jak Bojek, który uczy przystosowania się do zmian, gdy widzi, że mogą przynieść coś lepszego. Którąkolwiek z części naszej osobowości wykorzystujemy, mamy wszyscy wspólną cechę: potrzeby odnalezienia własnej drogi w labiryncie życia i odnalezienia sukcesu w erze ciągłych zmian. Jakże wszystko byłoby proste, gdybyśmy mieli własną mapę labiryntu. Gdyby reguły, do których przywykliśmy niezmiennie obowiązywały. Gdyby nie zabierano nam od czasu do czasu naszego Sera. Świat jednak zmienia się nieustannie – rzecz w tym, aby potrafić się do tych zmian dostosować. Kto zabrał mój ser? S. Johnsona stała się książką niemalże kultową. Publicysta czasopisma „TIME” Walter Kirn nazwał ją "literacką podwaliną Nowej Ekonomii". Opracowanym w oparciu o nią programem szkoleniowym CHEESE Experience objęto zarządy i grupy menedżerskie wielu renomowanych firm takich jak Chase Manhattan, Procter and Gamble, General Motors, Kodak, Marriot, Citibank, Hewlett – Packard, Hartford Insurance, IBM, Time -Warner, US Army, Xerox i wiele innych. Sprzedała się, jak dotychczas w niewiarygodnym łącznym nakładzie 2 000 000 egzemplarzy.
Okładka książki Zrównoważony model biznesu przedsiębiorstwa

62,00 zł 44,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,46 zł

Działalność turystyczno-lecznicza prowadzona w uzdrowiskach opiera się m.in. na kuracjach wykorzystujących surowce naturalne oraz lecznicze właściwości miejscowego klimatu. Fakt ten sprawia, że ma ona ścisły związek z przyrodą, poprzez liczne punkty styczne i bezpośrednie interakcje oparte właśnie na sferze wykorzystania zasobów naturalnych oraz stałym kontakcie turysty ze środowiskiem naturalnym. Pociąga to za sobą liczne konsekwencje, gdyż zachodzące zmiany klimatyczne i zaburzenia w ekosystemach oraz bioróżnorodności oddziałują na tę formę działalności znacznie bardziej intensywnie, niż ma to miejsce w przypadku innych form turystyki. Problem ten nie pozostaje bez związku z kształtem współczesnych modeli biznesu uzdrowiskowego.Książka prezentuje koncepcję zrównoważonego modelu biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego prowadzącego działalność turystyczno-leczniczą w zgodzie z celami zrównoważonego rozwoju. Elementem integrującym proponowane wartości w zrównoważonym modelu biznesu jest Propozycja Wartości Zrównoważonej. W toku prowadzonych badań Autor dokonuje przeglądu zrównoważonych działań w wybranych przedsiębiorstwach uzdrowiskowych, a także diagnozuje działalność tych zakładów w okresie pandemii COVID-19 oraz wskazuje poszerzenie działań zrównoważonych o prewencyjną rolę tych zakładów w okresie zagrożenia epidemicznego.Książka zawiera przykłady schematów zrównoważonego modelu biznesu oraz modeli biznesu z krytycznym profilem działalności, uruchamianym w okresie kryzysu. Do książki dołączono schematy wspomagające konstrukcję własnych modeli biznesu turystycznego oraz opisano aplikację do generowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego.
Okładka książki Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki wyd. 2

44,90 zł 27,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,75 zł

Poznaj innowacyjne podejście do sprzedaży i dowiedz się, jak odwrócić zasady sprzedażowej gry, by osiągnąć maksymalny rezultat! Dzięki książce zaczniesz wykorzystywać różnorodne strategie sprzedaży, aby maksymalnie skoncentrować się na kliencie. Nauczysz się tworzyć szczegółowy profil klienta i unikalną ofertę dostosowaną do jego potrzeb. Poznasz najlepsze praktyki budowania silnych relacji biznesowych. Przygotujesz prezentacje, które sprzedadzą za ciebie. Dowiesz się również, jak radzić sobie z obiekcjami klientów i reagować na reklamacje, jak pomyślnie zamykać sprzedaż i podtrzymywać relacje po sprzedaży. Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? prezentuje skuteczne i sprawdzone w praktyce strategie, techniki oraz narzędzia możliwe do wykorzystania w polskich realiach proponuje świadome i odpowiedzialne podejście do budowania długofalowych relacji z klientami podpowiada, jak sprzedawać lepiej i więcej bez uciekania się do nieuczciwych manipulacji i sztuczek odpowiada na pytania najczęściej zadawane przez handlowców, kierowników, konsultantów i menedżerów podczas szkoleń i warsztatów Izabela Krejca-Pawski – szef firmy IKP Szkolenia, certyfikowany trener sprzedaży, praktyk biznesu z 14-letnim doświadczeniem. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i profesjonalnej obsługi klientów. Stworzyła program podnoszenia wyników sprzedażowych.
Okładka książki Kapitał ludzki i innowacyjność w układach regionalnych

69,90 zł 55,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

Kapitał ludzki i innowacyjność w układach regi
Okładka książki Platformizacja gospodarki cyfrowej

74,90 zł 59,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,51 zł

Platformizacja gospodarki cyfrowej
Okładka książki Samo Sedno - Jak inwestować i pomnażać oszczędności?

44,90 zł 27,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł

Poznaj rady doświadczonego dziennikarza i inwestora. Maciej Samcik przeprowadzi cię przez labirynt różnych metod inwestowania i uchroni przed popełnieniem kosztownych błędów. Poznasz zalety i wady lokat bankowych, obligacji skarbowych czy polis ubezpieczeniowych, a także szerokie możliwości inwestycji alternatywnych, np. w nieruchomości, sztukę czy złoto. Zrozumiesz zasady działania giełdy oraz mechanizmy funkcjonowania rynków międzynarodowych. Dowiesz się, jak ostatnie zmiany w OFE wpłyną na twoją emeryturę. Wydanie zostało rozszerzone i uaktualnione zgodnie z realiami rynkowymi oraz stanem prawnym na 2014r. To uczciwy i dobry sposób, by wciągnąć czytelnika do fascynującej gry w inwestowanie. Książka jest wiarygodnym źródłem wiedzy o sensownym odkładaniu pieniędzy. Dziennik Gazeta Prawna Książkę świetnie się czyta. Poradnik ten został napisany językiem dla laików, każdy z nas zrozumie o co chodzi w pozornie skomplikowanych produktach finansowych. portal edukacji finansowej NewTrader.pl Książkę polecamy szczególnie osobom, które do tej pory nie oszczędzały lub robiły to bez zamysłu. Ta lektura z pewnością zachęci czytelnika do przemyślenia własnych wydatków i przedstawi szerokie możliwości pomnażania kapitału. Łukasz Nowak, Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych O autorze: Maciej Samcik – dziennikarz ekonomiczny „Gazety Wyborczej”. Laureat prestiżowych nagród, w tym nagrody Grand Press dla najlepszego dziennikarza specjalistycznego oraz wyróżnienia Economicus za poradnik Jak pomnażać oszczędności?. Autor i współautor poradników o oszczędzaniu, rankingów i konkursów giełdowych. Prowadzi popularny blog o tematyce ekonomicznej „Subiektywnie o finansach” pod adresem Samcik.blox.pl.
Okładka książki Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając „na odległość”, osiągać sukcesy sprzedażowe

49,90 zł 39,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,32 zł

„Nie da sie? sprzedawac´ zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nowa? rzeczywistos´c´. „A juz˙ pozyskac´ nowego klienta, to jest prawie niemoz˙liwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osia?gne?ła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na pocza?tku przekonani, z˙e w ich branz˙y i z ich klientem zdalnie sprzedawac´ sie? nie da), inni zwie?kszyli swoje obroty o kilkadziesia?t, jeszcze inni o kilkanas´cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacia? „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w ksia?z˙ce „Techniki sprzedaży zdalnej”. Czego moz˙na sie? spodziewac´ po ich książce? Zdobycia umieje?tnos´ci zwia?zanych ze zdalna? sprzedaz˙a? i obsługa? klienta. Ta ksia?z˙ka jest dla ciebie, jes´li do tej pory byłes´ handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradca? handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykalis´cie sie? face to face, a teraz musisz pracowac´ w trybie home office. Sprawdzi sie? równiez˙ wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwie?kszyc´ swoje kompetencje i poznac´ wie?cej narze?dzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaz˙y. Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji: ? tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować. ? tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem. Sprzedaż to niełatwa sztuka. Obecnie dodatkowym wyzwaniem jest pandemia, która sprawiła, że i sprzedaż musiała się zmienić – w dużej mierze na zdalną (także w branżach, które wcześniej tego sobie nie wyobrażały). „Nie da się sprzedawać zdalnie” – to zdanie, które padało z ust bardzo wielu handlowców jeszcze nie tak dawno temu, bo na początku pandemii. Jednocześnie jest to zdanie, które na pewno nie padnie z ust żadnego handlowca, który zdecyduje się przeczytać książkę Romana Kawszyna i Adama Szarana. Roman Kawszyn - handlowiec i menedżer działów sprzedaży, marketingu i szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Studiował we Włoszech. Szkolił m.in. w Polsce, USA i Niemczech. Współpracował z takimi firmami, jak Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i z wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor pięciu książek (Pragnę, Techniki obrony ceny, Pierwsze skrzypce, Motivazione, Shut up! Modelowe badanie potrzeb) oraz audio CD (Emocjonalna prezentacja oferty, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, Storytelling,
Okładka książki Tajniki wywierania wpływu. Jak inspirować siebie i innych

39,90 zł 30,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

Chcesz mieć pewność, że nikt nie będzie miał większego wpływu na twoje dziecko niż ty? Chcesz przekonać bliską osobę, by bardziej dbała o siebie i swoje zdrowie? Chcesz miesiąc po miesiącu osiągać najlepsze wyniki sprzedaży w twoim oddziale firmy? Z tej nowatorskiej książki dowiesz się, jak to zrobić. Bez względu na to, czy chcesz przedstawić inwestorom pomysł na biznes, czy zerwać z nawykiem bezmyślnego surfowania po internecie, nie zdołasz przekonać do tego siebie ani innych osób, jeśli nie posiądziesz umiejętności wywierania wpływu. Za wpływaniem na decyzje i działania ludzi stoi rozwijająca się od tysiącleci nauka. Zgromadzona do tej pory wiedza na ten temat jest wciąż poszerzana w wyniku nowych odkryć w dziedzinie neurologii, programowania neurolingwistycznego i badań kognitywnych. Tajniki wywierania wpływu opisują proste, sprawdzone metody umożliwiające zastosowanie tej wiedzy w praktyce. Książka przedstawia wiele zweryfikowanych faktów na temat wywierania wpływu, rozwiewa mity, odrzuca niesprawdzone teorie i daje dostęp do skarbca idei pozwalających inspirować siebie i innych do osiągania pożądanych rezultatów w życiu i w biznesie. Dzięki inspirującej rozmowie Dana Strutzela z Brianem Tracym: • PRZYSWOISZ najlepsze pomysły, strategie i techniki wywierania wpływu, które Brian rozwijał przez 40 lat pracy w branży samorozwoju; • ZGROMADZISZ pomysły na uzyskanie większego wpływu na innych ludzi i wcielisz je w życie; • ODRZUCISZ mity i niesprawdzone teorie powstrzymujące cię przed działaniem; • UZYSKASZ większy wpływ na życie własne oraz ludzi, na których najbardziej ci zależy. Witaj w świecie wywierania wpływu! *** BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, która specjalizuje się w szkoleniu ludzi i organizacji oraz pomaganiu im w rozwoju. Jego celem jest umożliwianie klientom szybszego i łatwiejszego osiągania celów osobistych i biznesowych. Tracy pomagał ponad tysiącowi firm, a w jego wykładach i seminariach wzięło udział ponad 5 milionów osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i 70 innych krajach świata. DAN STRUTZEL jest prezesem firmy Inspire Productions, byłym wiceprezesem Nightingale-Conant Corporation do spraw wydawniczych oraz weteranem branży rozwoju osobistego, posiadającym 25-letnie doświadczenie w tej dziedzinie. Współpracował z najlepszymi autorami i mówcami z tego sektora, takimi jak: Tony Robbins, Jim Rohn, Robert Kiyosaki, Wayne Dyer i Zig Ziglar. Ukończył anglistykę i psychologię na Uniwersytecie Notre Dame.
Okładka książki Biznes w Chinach

69,90 zł 55,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

Biznes w Chinach
Okładka książki E-biznes

21,00 zł 15,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,08 zł

W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa. Główne atuty książki to: spójna i logiczna konstrukcja wartościowe połączenie rozważań teoretycznych i praktycznych dotyczących e-biznesu dobre osadzenie w literaturze przedmiotu ciekawe studia przypadków dr hab. Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, prof. US
Okładka książki Skuteczna sprzedaż, czyli techniki najlepszych..

42,90 zł 26,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,07 zł

Książka ta to napisany przystępnym językiem przewodnik każdego handlowca po procesie sprzedaży. Skupia się na konkretnych sytuacjach, problemach i sposobach ich rozwiązania. Pokazuje, w jaki sposóbpodnieść skuteczność działańna każdym etapie sprzedaży, a z drugiej strony jak unikać najczęściej popełnianych przez sprzedawców błędów. Poradnik opisuje również, w jaki sposób skutecznie budować wiarygodność i pewność siebie.Dzięki niemu dowiesz się: jak sprzedawać z zyskiem w okresie spowolnienia gospodarczego, co możesz zrobić, aby natychmiast poprawić wyniki sprzedażowe orazjak zarobić więcej w krótszym czasie.W książce znajdują się liczne przykłady, wskazówki oraz zadania, które pomogą ci m.in. wyznaczyć bardziej motywujące cele, stworzyć skuteczny plan sprzedażowy, przygotować przekonującą prezentację handlową lub zwiększyć zyski. Wybrane przykłady i rady zilustrowane są dowcipnymi rysunkami, co pomaga zrozumieć omawiane zasady.Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?- udziela odpowiedzi na najbardziej nurtujące sprzedawców pytanie:jak zarobić więcej mniejszym kosztem?- doradza, jak wykorzystując podstawowe techniki skutecznej perswazji, oddziaływać na potencjalnych nabywców i klientów tak, by wciąż korzystali z twoich usług- prezentujesprawdzone metodystosowane przez najlepszych handlowców- przejrzyście podsumowuje wiedzę i pozwala ją lepiej przyswoić- zawiera ćwiczenia iprzykłady z życia wzięte, które pokazują jak zastosować teorię w praktyceO autorach:Jeremy Cassell, Tom Bird doświadczeni handlowcy, wieloletni pracownicy różnych sektorów sprzedaży m.in. w firmach L'Oral i Pepsi. Obecnie konsultanci i trenerzy w firmie RTP, która świadczy usługi doradcze dla biznesu współpracowała dotąd m.in. z IBM, Nokią czy Sodexo.
Okładka książki Wewnątrzorganizacyjna mobilność pracowników - perspektywa organizacji

49,90 zł 36,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,97 zł

Współczesne zmiany w relacji pracownikorganizacja sprawiają, że obecnie kwestie mobilności znajdują się w centrum zainteresowań teoretyków i praktyków gospodarczych. Podjęta w monografii problematyka ma istotne znaczenie dla tych organizacji, które są zorientowane na kreację pożądanego środowiska pracy i chcą wykorzystać posiadany potencjał pracowników w oparciu o świadome i celowe działania w ramach wewnętrznej mobilności. Działania te są przede wszystkim wynikiem aktywności organizacji ukierunkowanej na wdrożenie rozwiązań z tego obszaru.Niniejsza książka zawiera autorską propozycję koncepcji funkcji i kluczowych rozwiązań organizacyjnych wewnętrznej mobilności. Dokonano w niej nie tylko ich opisu, ale również zaprezentowano możliwości ich kształtowania się na tle instrumentów zarządzania: struktury, strategii i procedur. Dodatkowo wskazano na sposób zarządzania procesem wewnątrzorganizacyjnej mobilności pracowników.Monografia posiada, oprócz walorów poznawczych, także wartość aplikacyjną. Opracowane narzędzie badawcze może służyć do diagnozy rzeczywistych funkcji wewnętrznej mobilności oraz stanowić katalog wytycznych dla organizacji, zorientowanej na efektywne wykorzystanie posiadanych kompetencji pracowników i na uniknięcie ich potencjalnego odejścia, w zakresie proponowanych im odpowiednich działań mobilnościowych.
Okładka książki Koncepcja odpowiedzialnego raportowania informacji niefinansowych wyzwaniem dla podmiotów sektora budowlanego

49,90 zł 36,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,95 zł

Wyzwaniem dla sektora budownictwa w dobie transformacji cyfrowej staje się objęcie systemem sprawozdawania informacji, pełnego cyklu życia obiektów budowlanych. Koncepcja raportowania od tworzenia koncepcji do zarządzania majątkiem z wykorzystaniem interaktywnego i odpowiedzialnego systemu wymaga zastosowania technologii, które łączą fazy cyklu życia budynku i zapewniają wartość informacyjną dostarczanych danych. Interaktywny system raportowania w oparciu o wykorzystanie prezentowanej przez Autorkę metodyki POE (ang. post-occupation evaluation) ukazuje potencjał technologii jako czynnika wyznaczającego wartość dodaną dla procesów zarządzania przez wartość (ang. value based management VBM), wymagających wykorzystania wiedzy z oceny jakości środowiska zabudowanego.W monografii ukazano znaczenie systemu raportowania niefinansowego spełniającego funkcję odpowiedzialnej sprawozdawczości przedsiębiorstwa. Autorka dokonuje identyfikacji regulacji i wytycznych dotyczących raportowania niefinansowego, wynikających z dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/95/UE, wykazując, że system raportowania niefinansowego odgrywa kluczową rolę w realizacji strategii sustainability w modelu społecznie odpowiedzialnego biznesu współczesnego przedsiębiorstwa.Koncepcja może być implementowana w ramach systemów zarządzania środowiskowego (ISO14001, EMAS EU-wide Eco Management and Audit Scheme), koncepcji zielonych umów najmu (ang. green leases) w dążeniu do tworzenia zielonej wartości (ang. green value) wynikającej ze zrównoważonej jakości nieruchomości (ang. the sustainable qualities of buildings and properties). Rozważania zawarte w publikacji wpisują się w założenia Europejskiego Zielonego Ładu odwołującego się do zasad gospodarki o obiegu zamkniętym w kontekście przeciwdziałania utracie różnorodności biologicznej.
Okładka książki Total Rewards w praktyce. Nowoczesne podejście...

49,00 zł 35,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,09 zł

Total Rewards to system wynagradzania pracowników i wspierania ich dobrostanu w taki sposób, aby zapewnić ich jak największe zaangażowanie i efektywność. W jego skład wchodzą zarówno pensje czy premie, jak i świadczenia i działania pozapłacowe, takie jak ścieżki kariery, awanse, szkolenia, benefity, programy wellbeingowe, elastyczne formy pracy.Z lektury książki dowiesz się m.in.:- jakie są mechanizmy tworzenia wynagrodzenia podstawowego, premii krótko- i długoterminowych;- jakie są obecnie trendy na rynku benefitów i które z nich są najbardziej cenione przez pracowników;- jak dostosować Total Rewards do różnych grup wiekowych i kulturowych;- jakie ciekawe inicjatywy związane ze zdrowiem fizycznym i mentalnym pracowników warto oferować;- z jakich narzędzi IT do zarządzania wynagrodzeniami warto korzystać.Autorka opisuje zagadnienia w lekki, przystępny sposób, a dodatkowo uzupełnia je ciekawymi studiami przypadków oraz wypowiedziami przedstawicieli działów HR.Publikacja jest przeznaczona dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich. Zainteresuje również menedżerów oraz przedsiębiorców, pozwalając im zrozumieć, jak wynagrodzenia i dodatkowe motywatory pozapłacowe przekładają się na pracę i wydajność zespołu i firmy.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zepsuty pieniądz

55,24 zł
99,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,85 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,75 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj