Kompleksowe kompendium wiedzy na temat współczesnych uwarunkowań i czynników wpływających na przedsiębiorców i przedsiębiorczość w dobie dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii zarządzania innowacjami. Analizy teoretyczne i empiryczne prowadzą do określenia działań możliwych do podjęcia w sferze organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami.W książce omówiono m.in.:procesy integracji gospodarek, przede wszystkim w wymiarze globalnymzmiany obserwowane na rynku pracy zarówno w liczbie, jak i jakości kapitału ludzkiegozmiany w zachowaniach konsumentówpojawianie się nowych kategorii nabywców z niewystępującymi do tej pory preferencjamipostęp w dziedzinie technologii jako nowy czynnik przedsiębiorczości, a także jako determinanta organizacji procesów zachodzących w przedsiębiorstwie i jego otoczeniu.
Przedsiębiorczość jest złożonym zjawiskiem o charakterze interdyscyplinarnym, ponieważ system ekonomiczny nie istnieje samodzielnie. Jest powiązany z szeroko rozumianymi strukturami społecznymi, kulturą, otoczeniem instytucjonalnym oraz prawnym czy wreszcie, w wymiarze jednostkowym, z konstrukcją charakterologiczno-osobowościową osób uczestniczących w systemie.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?