KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

72,30 zł
109,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,39 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Marketing miast i regionów

59,00 zł 42,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,31 zł

Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów), zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań, wprowadzenia nowych procedur postępowania i akceptacji nowych form współpracy i partnerstwa. Dlatego też rozpoznanie, jak zachowują się współcześni nabywcy wybranych produktów oferowanych przez miasta, gminy i regiony, jakie cechy produktów są dla nich priorytetowe, jak oceniają działania podmiotów odpowiedzialnych za ofertę podażową w miastach i regionach, czy i ewentualnie jak można oddziaływać na ich zachowania nabywcze w kontekście realizacji idei marketingu terytorialnego, jest najważniejszym założeniem niniejszej pracy. Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki zainteresowanych problematyką marketingu terytorialnego, a w szczególności omawianych przez autorów produktów terytorialnych – turystycznego, transportowego i kulturalnego, menedżerów zarządzających miastami, aglomeracjami, gminami i województwami oraz organizacjami współpracującymi z jednostkami samorządu terytorialnego, jak również dla studentów, dla których omawiane kwestie są istotne. Ze wstępu
Okładka książki Własność intelektualna w kształtowaniu strategii..

70,00 zł 55,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,55 zł

Strategiczne zarządzanie własnością intelektualną może być dla wielu przedsiębiorstw źródłem trwałej przewagi konkurencyjnej. Monografia skupia się na problematyce wyboru skutecznych strategii, taktyk oraz działań i procesów zmierzających do powstania nowatorskiego rozwiązania lub nowego produktu, czy pozyskiwania ich na zewnątrz, np. w drodze nabycia licencji bądź praw wyłącznych na produkt lub technologię już istniejące na rynku. Autorzy analizują strategię własności intelektualnej jako ogólną strategię przedsiębiorstwa, strategię biznesu, a także strategię funkcjonalną spójną z innymi strategiami funkcjonalnymi w przedsiębiorstwie. Książka jest adresowana do wszystkich zainteresowanych zarządzaniem własnością intelektualną w różnych przedsiębiorstwach. Będzie to wartościowa publikacja dla menedżerów, zwłaszcza tych, którzy są odpowiedzialni za formułowanie i wdrażanie strategii innowacji opartych na zasobach własności intelektualnej, oraz dla akademików zajmujących się teoretycznymi i praktycznymi zagadnieniami efektywnego wykorzystania zasobów intelektualnych w organizacjach.
Okładka książki Zwinność organizacyjna wobec wyzwań cyfryzacji i problemów współczesnego świata

58,00 zł 45,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,71 zł

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, cyfryzacja jest kluczowym elementem sukcesu dla organizacji. Aby sprostać wyzwaniom cyfrowej transformacji, organizacje muszą być elastyczne i gotowe do adaptacji do nowych technologii i trendów. Zwinność organizacyjna oznacza zdolność do efektywnego reagowania na zmiany w otoczeniu i szybkiego dostosowania się do nowych warunków. Wyzwania cyfryzacji mogą obejmować rosnące oczekiwania klientów co do personalizacji usług, konkurencję ze strony nowych graczy na rynku, oraz konieczność ciągłego aktualizowania i rozwijania infrastruktury technologicznej. Organizacje, które nie są wystarczająco zwinne, mogą mieć trudności z utrzymaniem konkurencyjności i zapewnieniem długoterminowego sukcesu. Zwinność organizacyjna jest również kluczowa wobec problemów współczesnego świata, takich jak zmiany klimatyczne, pandemie, czy napięcia społeczne. Organizacje muszą być gotowe do szybkiego reagowania na takie kryzysy i adaptacji swoich procesów, aby przetrwać i prosperować w trudnych warunkach. Prezentowana publikacja zawiera szereg analiz i interpretacji, które mają na celu wzbogacenie zrozumienia roli zwinności organizacyjnej w dobie cyfryzacji. Książka ta ma na celu służyć zarówno badaczom, jak i praktykom, oferując nowe perspektywy na temat zwinności organizacyjnej i jej roli w dzisiejszych organizacjach.
Okładka książki Zarządzanie w zgodzie z człowiekiem

58,00 zł 45,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,71 zł

Książka wprowadza czytelników w świat złożonych kontekstów zmieniającego się charakteru pracy, które powodują powstanie nowego typu relacji pracodawca-pracownik w warunkach nowej organizacji. Stanowi ona próbę zebrania nowatorskich współczesnych myśli oraz rozwinięcia dotychczasowych prac nad kontraktem psychologicznym. Autorki analizują naturę kontraktu psychologicznego i jego znaczenie w kontekście zachodzących relacji w organizacji oraz wskazują, jak zarządzać kontraktem psychologicznym we współczesnej organizacji poprzez użycie różnorodnych narzędzi. Opracowanie podzielone jest na dwie części, które składają się na, z początku teoretyczne, a następnie praktyczne, inspirujące, nowatorskie rozważania na temat przyczyn, konsekwencji i aspektów nowego, wyłaniającego się kontraktu psychologicznego. Kolejne rozdziały są ilustrowane teorią i wynikami badań empirycznych, a także przykładami praktycznych metod rozwiazywania problemów. Unikatowa perspektywa teoretyczna oraz wiedza praktyczna na temat zarządzania kontraktem psychologicznym dedykowane są menadżerom, specjalistom HR, trenerom, coachom, chcącym zastosować kontrakty psychologiczne w swojej praktyce zawodowej oraz rozwijać bardziej świadomie i empatycznie relacje z pracownikami. Praca może okazać się również przydatna pracownikom akademickim, studentom i absolwentom studiów na kierunkach ekonomicznych, psychologicznych i społecznych.
Okładka książki Zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa z perspektywy gospodarki obiegu zamkniętego

85,00 zł 66,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,96 zł

Książka wyznacza ścieżki rozwoju, inspirując do działań, które przyczynią się do większego zrównoważenia i efektywności gospodarki, odpowiadających na dynamiczne zmiany rynkowe i środowiskowe. Autorka analizuje monitorowanie gospodarki obiegu zamkniętego, identykując wyzwania oraz proponując konkretne rozwiązania. Przedstawia propozycje wykorzystania zarówno klasycznych, jak i alternatywnych narzędzi zarządzania kosztami, w tym metod i technik koncepcji lean management, w nowym modelu biznesu - gospodarce obiegu zamkniętego. Publikacja jest cennym źródłem wiedzy dla praktyków, menedżerów, a także naukowców i studentów zainteresowanych problematyką zarządzania kosztami i zrównoważonego rozwoju.
Okładka książki The 12 Week MBA

87,00 zł 70,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,24 zł

The 12 Week MBA
Okładka książki Power and Progress

68,00 zł 54,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,94 zł

Power and Progress
Okładka książki Manifest Qomunistyczny

64,00 zł 35,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,39 zł

KALKIN to ostatni, po Ramie, Krysznie i Buddzie, spodziewany przez hinduistów awatar boga Wisznu. Jego symbolem jest wojownik na białym koniu, a atrybutem miecz symbolizujący niszczenie brudu i zła za pomocą prawdy i walki duchowej. Celem jego misji będzie oczyszczenie ludzkich serc i umysłów oraz przywrócenie ładu na Ziemi.KALKIN to autor zainspirowany ideą naprawy świata, przedstawia na tej platformie podstawy edukacyjne mające temu służyć.MANIFEST QOMUNISTYCZNY to kontynuacja pracy Marksa i Engelsa, powstała w celu stworzenia efektywnego gospodarczo, sprawiedliwego i akceptowalnego społecznie ustroju państwa, które ma być podstawą przyszłej światowej konfederacji.Fundamentalnym założeniem qomunizmu jest uspołecznienie pieniądza, czyli przekazanie jego emisji w ręce państwa, które będzie pożyczać je firmom na inwestycje i bankom na kredyty konsumpcyjne.Drugim jego zasadniczym założeniem jest opodatkowanie przepływów kapitałowych podatkiem transakcyjnym w celu wyeliminowania destrukcyjnego ich wpływu na światowe ceny surowców, żywności, kursy walut i gospodarkę materialną, z której czerpią zyski.Trzecim sztandarowym założeniem qomunizmu jest zniesienie opodatkowania pracy i działalności gospodarczej oraz związanej z tym biurokracji fiskalnej.Kolejne postulowane reformy to:- zabezpieczenie obrotu gospodarczego podatkiem kupieckim,- dziedziczny fundusz posagowy zamiast ubezpieczeń społecznych,- reforma demokracji,- sprawiedliwość i równouprawnienie,- gwarancje praw obywatelskich,- wolność informacji.Cele qomunizmu mogą być osiągnięte jedynie przez obalenie dotychczasowego ustroju społecznego. Niech drżą wszyscy bankierzy przed rewolucją qomunistyczną. Państwa nie mają w niej nic do stracenia oprócz finansowych kajdan. Do zdobycia mają cały świat.
Okładka książki The Big Con

57,00 zł 44,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,34 zł

The Big Con
Okładka książki Unlearning Silence

88,00 zł 71,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,10 zł

Unlearning Silence
Okładka książki Centennials

57,00 zł 44,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,34 zł

Centennials
Okładka książki Odkoduj pułapki myślenia w biznesie

74,90 zł 59,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,51 zł

DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy. Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów. Bardzo praktyczna książka. Zawiera wiele treści niezwykle przydatnych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka. — Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami. — Les Binet, szef grupy ds. efektywności w adam&eveDDB Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem w procesie podejmowania.. w.3

50,00 zł 35,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,96 zł

Podejmowanie decyzji ekonomicznych jest niezwykle ważne dla decydenta, ale również dla otoczenia bliższego i dalszego, funkcjonujących organizacji, firm, gospodarstw domowych, organów ustawodawczych, krajowych i samorządowych oraz ich organów wykonawczych. Wewnątrz teorii organizacji i zarządzania wyłoniła się gałąź wiedzy, zwana make decision theory, czyli teorią podejmowania decyzji. Powstało tysiące, a może setki tysięcy książek na temat podejmowania decyzji, dlatego można zadać sobie pytanie: dlaczego autorzy niniejszej monografii postanowili napisać kolejną książkę na ten temat? Odpowiedź na to pytanie z naszej strony jest następująca. • Po pierwsze, wszystkie procesy decyzyjne dotyczą przyszłości, która jest trudna do przewidzenia, nawet jeżeli do dyspozycji mamy najbardziej wyrafinowane modele prognozowania. Wynika to stąd, że gospodarowanie odbywa się w warunkach niepewności, którą próbujemy zmierzyć, co po zmierzeniu jest już ryzykiem gospodarczym. Przy podejmowaniu decyzji mamy wiedzę o ryzyku gospodarczym, ale nigdy nie dysponujemy pełną informacją, jakie skutki wywoła nasza decyzja. • Po drugie, w związku z tym, że decydent nigdy nie dysponuje pełną informacją, decyzje podjęte trudno nazwać optymalnymi. Dlatego Herbert Simon słusznie twierdzi, że wszystkie procesy decyzyjne można określić jako decyzje o ograniczonej racjonalności, najczęściej oparte na modelach heurystycznych. Stąd będzie jeszcze długo powstawało wiele badań na temat pogłębienia racjonalności w procesie podejmowania decyzji. • Po trzecie, w literaturze przedmiotu brakuje analiz dotyczących podejmowania decyzji w parlamencie, w rządzie i administracji centralnej, w Radzie Polityki Pieniężnej oraz w organach stanowiących prawo lokalne, czyli w jednostkach samorządu terytorialnego (JST). Autorzy monografii posiadają wieloletnie doświadczenie zarówno w JST, jak i w parlamencie oraz w konstytucyjnym organie NBP, czyli Radzie Polityki Pieniężnej. Dlatego też w tej monografii dokonamy analizy komparatywnej procesu podejmowania decyzji przez państwo i organy jednostek samorządu terytorialnego (JST), czyli przez podmioty publiczne z takim procesem w firmach i w gospodarstwach domowych. Celem głównym monografii jest porównanie procesu decyzyjnego w różnych organizacjach (firmy, gospodarstwo domowe, państwo i jego organy, jednostki samorządu terytorialnego) w aspekcie ograniczenia ryzyka gospodarczego do minimum i osiągnięcia pożądanego efektu w określonym czasie. Będziemy więc poszukiwać odpowiedzi na pytanie: dlaczego przedsiębiorstwa osiągają sukces nie z powodu redukowania ryzyka gospodarczego, ale właśnie dlatego, że podejmują coraz bardziej ryzykowne decyzje?
Okładka książki The Friction Project

88,00 zł 68,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,46 zł

All too often, getting important things done at work is hard, soul crushing and convoluted. Too much precious time is spent wading through corporate gunk. Friction eats away at our energy, creativity and productivity and makes business slow and unproductive. And yet so frequently, organisations make the wrong things easier to do, taking down guardrails when they should in fact hit the brakes. Over the past decade, Stanford professors Robert Sutton and Huggy Rao have made it their mission to understand this phenomenon. Now, in this no-nonsense guide, they have assembled the very best of their collective wisdom. They show how to cut down unnecessary bureaucracy, overcome obstacles and banish the unhelpful systems that avert real progress. The Friction Project is essential reading, whether you're the CEO of a multinational, an employee dealing with difficult colleagues, or a freelancer seeking to streamline the way you operate.
Okładka książki The Six Disciplines of Strategic Thinking

90,00 zł 72,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,71 zł

"How did John F. Kennedy put a man on the moon in just under ten years? What can chess teach us about actionable insights? And why should you shake up a business at a time of great success? All of these questions have their answer in strategic thinking. But what is strategic thinking exactly? Are we born with it, or can we nurture it? As a distinct and important capability in leaders, strategic thinking is a remarkably poorly defined, little understood concept, confined to management courses and board meetings. But in The Six Disciplines of Strategic Thinking, world-renowned expert Michael Watkins shows leaders how they can benefit from it, as long as they have the tools to nurture it. Exploring the six specific mental disciplines that together constitute strategic thinking, each chapter shows how they can create value, and offers prescriptions on how to develop the strategic thinking mindset ourselves. Academically grounded but jargon-free, with real-world examples from all sectors and ages, The Six Disciplines of Strategic Thinking assesses our innate ability to think strategically, and helps us to cultivate it, leading to better decisions that get proven results."
Opakowanie The Social Brain

59,00 zł 45,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,90 zł

A remarkable and important book . . . a highly accessible, timely and invaluable guide to anybody working in groups.' Prof Paul Gilbert OBE How many people does the ideal team contain? How do groups bond, earn trust and forge shared identities? How can leaders build environments adaptable enough to respond to shocks and still enable people to thrive together? How can you feel close to people if your only point of contact is a phone or a computer? In The Social Brain leading experts from the worlds of evolutionary psychology and business management come together to offer a primer on great team working. They explain what size groups work and how to shape them according to the nature of the task at hand. They offer practical hints on how to diffuse tensions and encourage cooperation. And they demonstrate the vital importance of balancing unity and the need for different views and outlooks. By explaining precisely how the 'social brain' works, they show how human groups function and how to create great, high-performing teams. 'This wonderful book reminds us that businesses are also biological and social . . . It could not be more timely, wise and useful.' Margaret Heffernan, author of Wilful Blindness
Okładka książki The Everything Token

90,00 zł 70,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,01 zł

NFTs cause excitement and skepticism. How much value can a token hold? What drives this value? The Everything Token is an essential primer on NFTs (non-fungible tokens), explaining their use, purpose, and how businesses can create and exploit them to develop new product lines, building customer loyalty and increased revenues at the same time. Together, Stephen, a marketing professional, and Scott, a Harvard Business School professor, have spent much of the past few years embedded in NFT communities and helping launch NFT products. As self-described beta testers of this brand-new technology, they’ve seen its power first-hand and aim to educate others on the importance, uses and purpose of NFTs and surrounding, ever-evolving technologies. Demystifying the complexities, two experts in NFTs show why we should take NFTs far more seriously than their reputation as fun digital art collectibles suggest. They have a wider variety of uses than one may realise. Gripping and accessible, this book provides a guide and an insight into what can often be a hard-to-grasp area of technology.
Okładka książki Corporate Volunteering Mapping the Conceptual and Intellectual Structure of the Research Field

32,00 zł 27,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

The book focuses on humanistic aspects of contemporary management, generating win-win-win opportunities for companies, their employees and societies the companies operate in. Corporate volunteering is one of the ways to navigate for sustainable future in the unpredictable world in which various forces such as global pandemics, wars, unsustainable business practices, and uncertainty play a major role. Corporate volunteering refers to employees’ engagement in company-sponsored volunteering activities, i.e. giving employee time, knowledge, or skills without additional compensation or remuneration, during a planned activity encouraged and supported by a company, in favor of external beneficiaries. Together with donations, strategic philanthropy and community-driven development, corporate volunteering is regarded among modes through which companies support communities with financial or material resources and human skills. The aim of the book is to map the thematic coverage and intellectual structure in research on corporate volunteering in order to identify leading research streams in the field. To achieve the aim of the study, the combination of research methods was employed, including science mapping methods (i.e. co-word analysis, bibliographic coupling, and direct citation analysis) and a systematic literature review. Mapping of the research field conceptual and intellectual structures provides valuable contribution for all researchers interested in theory and practice of corporate volunteering. A comprehensive map of the field is to allow them to navigate more consciously through a variety of themes, topics and core publications, and their mutual relationships, delivering guidelines to follow one of leading streams of research or to discover a research gap.
Okładka książki Efektywne zarządzanie konfliktem i stresem zawodowym w organizacji

32,00 zł 27,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Prezentowana monografia dotyczy wybranych aspektów zarządzania konfliktem w organizacjach, w szczególności zarządzania stresem. Poruszono w niej problem odporności na stres uwarunkowanej czynnikami neurobiologicznymi i psychologicznymi – np. cechami temperamentu afektywnego, strategiami radzenia sobie ze stresem czy poziomem inteligencji emocjonalnej. W zarządzaniu konfliktem, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych, mogą one odgrywać kluczową rolę i decydować o kondycji całej organizacji. Zaprezentowano wyniki badań światowych oraz własnych autorki na przykładzie jednostek ochrony zdrowia i korporacji finansowych. Podkreślono znaczenie oddziaływań psychologicznych w zapobieganiu nadmiernej eskalacji konfliktu oraz negatywnym skutkom stresu w wymiarze indywidualnym i społecznym.
Opakowanie Eksploatacja podstawowej infrastruktury technicznej w zakładach produkcyjnych

72,00 zł 70,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,01 zł

Książka jest adresowana do osób odpowiedzialnych za eksploatację infrastruktury technicznej i utrzymanie ruchu w zakładach przemysłowych. Omówiono w niej w sposób ogólny najważniejsze rodzaje infrastruktury występującej w tych zakładach, zasady jej eksploatacji oraz wskazano akty prawne określające te zasady.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zepsuty pieniądz

55,24 zł
99,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,85 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj