Pierwsza polska publikacja dotycząca sztuki rysowania i projektowania na potrzeby gier komputerowych.
Zawiera opisy najważniejszych zagadnień sztuki koncepcyjnej, takich jak: projektowanie postaci, potworów, maszyn i środowiska oraz zagadnienia związane z kompozycją, anatomią i perspektywą.
W książce znajduje się część teoretyczna oraz ćwiczenia mające na celu sprawdzenie omawianego zagadnienia. W publikacji poświęcono dużo uwagi na rozwój warsztatu rysownika.
Prezentowane tam techniki mają ułatwić tworzenie i zrozumienie procesu powstawania konceptów na potrzeby gier.
Podręcznik jest bogato ilustrowany przykładami omawianych pojęć.
Wraz z warstwą merytoryczną przeplata się część fabularna, która porządkuje całość, a dodatkowo zabierze czytelnika w wir wspaniałej przygody.
Książka przeznaczona jest dla wszystkich, którzy lubią rysować, projektować i chcieliby rozwijać się w dziedzinie sztuki koncepcyjnej i projektowej oraz – docelowo - znaleźć zatrudnienie w branży gier komputerowych. Concept art to dość młoda dziedzina sztuki w Polsce, ale bardzo prężnie się rozwijająca i znajdująca coraz większe rzesze sympatyków, głównie ze względu na dynamiczny wzrost branży gier wideo w Polsce oraz na rosnące zapotrzebowanie na concept artystów na rynku pracy.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?