KATEGORIE [rozwiń]

Moc umysłu

Żyjemy w świecie, w którym jest nadmiar informacji i nietrudno o rozproszenie uwagi. Powszechny brak koncentracji, problemy z pamięcią powodują, że czujemy się wiecznie przytłoczeni i przeciążeni. Jesteśmy zmęczeni i zestresowani. Kluczem do mniej stresującego życia jest uporządkowanie naszego umysłu. Aby poznać różnego rodzaju sposoby i techniki jak poprawić pamięć, nastrój, mozliwości koncentracji i zwiększyć zapas enerii zapraszamy do zapoznania sie z odpowiednia lektura na ten temat. Polecamy w szczególności poradniki autorów takich jak: Daniel G. Amen, John C. Maxwell, Joseph Murphy zwłaszcza bestsellerowa Potęga podświadomości.

 

 

Okładka książki DLACZEGO MOTYWOWANIE LUDZI NIE DZIAŁA I CO DZIAŁA NAJNOWSZE METODY PRZYWÓDZTWA DODAWANIA LUDZIOM ENERGII I ICH ANGAŻOWANIA

39,90 zł 25,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł

Rewolucja w zarządzaniu motywacją! Susan Fowler, badaczka problemu przywództwa, konsultantka i coach, współautorka jednego z tytułów z serii książek Jednominutowy Menedżer, przekonuje nas, abyśmy w końcu przestali próbować motywować ludzi! Nie dość, że jest to frustrujące dla obu stron, to jeszcze po prostu nie działa. Standardowe techniki motywowania innych działają powierzchownie i na krótką metę. W tej książce Fowler wykorzystuje wnioski płynące z najnowszych badań naukowych i przedstawia sprawdzony model i plan działania, które pomogą liderom poprowadzić swoich ludzi w stronę takiej motywacji, która nie tylko pozwoli im zwiększyć wydajność pracy i zaangażowanie, ale w dodatku zapewni im głębokie poczucie celu i spełnienia. Jej program Optymalna Motywacja pokazuje liderom, co mogą zrobić, aby odejść od zewnętrznych nagród i pomóc swoim pracownikom odkryć, w jaki sposób ich praca może zaspokoić ich głębsze potrzeby psychologiczne – autonomii, relacyjności i kompetencji. Badania dowodzą, że tylko dzięki takiemu podejściu można osiągnąć głęboką i trwałą motywację. Program ten sprawdził się w organizacjach na całym świecie – klientami Fowler były takie firmy, jak Microsoft, CVS, NASA, H&R Block, Mattel i wiele, wiele innych. Autorka ilustruje poszczególne kroki procesu przykładami zaczerpniętymi z życia i prezentuje w praktyce to przełomowe rozwiązanie dla liderów, którzy pragną, by ich pracownicy byli właściwie zmotywowani. *** Nie mam cienia wątpliwości, że idee przedstawione w tej książce zmienią sposób, w jaki przewodzisz innym. Zastanów się, czego się nauczyłeś z jej lektury, i postaraj się działać inaczej. (…) Rozumiejąc, jaką perspektywę motywacyjną mają twoi ludzie, będziesz mógł pokazać im właściwy kierunek i wspierać ich w dążeniu do osiągnięcia wysokiej jakości kompetencji i zaangażowania. - Ken Blanchard, autor licznych bestsellerów „New York Timesa”, w tym Nowego Jednominutowego Menedżera, jeden z dwudziestu pięciu najlepiej sprzedających się autorów wszech czasów z listy Amazona W tej fascynującej książce Susan Fowler dowodzi, dlaczego powinieneś przestać karmić swoich pracowników emocjonalnym śmieciowym jedzeniem w postaci nieskutecznych, krótkoterminowych nagród i w jaki sposób zmienić swój styl przywódczy tak, aby uzyskać optymalną perspektywę motywacyjną. - Steve Davis, wiceprezes CenturyLink Fowler pokazuje, w jaki sposób pokierować pracownikami, aby na nowo spojrzeli na swoją pracę i dostrzegli w niej potencjalne źródło osobistego spełnienia. Gdy to się stanie, sami przejmą odpowiedzialność za realizację celów firmy, gdyż staną się one także ich celami. - Marshall Goldsmith, dziennikarz „New York Timesa” i autor światowego bestsellera What Got You Here Won’t Get You There *** Susan Fowler od ponad trzydziestu lat zajmuje się badaniami nad samoprzywództwem; pracowała jako konsultant i coach w ponad trzydziestu krajach. Jest główną autorką programu Optymalna Motywacja w firmie Ken Blanchard Companies, a także programu Sytuacyjne Samoprzywództwo (Situational Self Leadership), najlepszego w swojej klasie programu przywództwa i osobistego empowermentu. Wspólnie z Kenem Blanchardem napisała trzy bestsellery: Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą, Przywództwo wyższego stopnia oraz Empowerment. Jest także współautorką kilku innych książek z zakresu motywacji, osiągania wolności osobistej i przywództwa.
Okładka książki DOBRY SZEF ZŁY SZEF JAK BYĆ NAJLEPSZYM I UCZYĆ SIĘ OD NAJGORSZYCH

44,90 zł 28,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,64 zł

Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali? Do napisania Dobrego szefa, złego szefa zainspirowały dr. Roberta Suttona tysiące e-maili, artykuły, wpisy na blogu oraz rozmowy będące odzewem na jego bestseller The No Asshole Rule. Zastosował on swoje zdroworozsądkowe podejście, aby pokazać, czym wspaniali szefowie naszego świata różnią się od tych, którzy są tacy sobie albo, co gorsza, zupełnie niekompetentni. Przeplatając przykłady z życia stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, Sutton przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie. Pokazuje sposób myślenia, środki działania i postępowanie najlepszych szefów oraz wyciąga wnioski z błędów, jakie ci najgorsi popełniają raz po raz. Zestawia dobre i złe posunięcia szefów w czasie pełnienia podstawowych obowiązków: obejmowania kierownictwa, podejmowania mądrych decyzji, potwierdzania słów czynami czy wykonywania „brudnej roboty”. Jego książka Dobry szef, zły szef to ostateczny plan działania dla każdego, kto jest liderem, menedżerem lub kierownikiem, kto ma bezpośredni i częsty kontakt z podwładnymi i jest osobiście odpowiedzialny za kierowanie nimi oraz ocenę ich pracy, a także droga wybawienia dla tych, których szefowie nie rozumieją problemu. *** Poradnik na czasie, jak stać się lepszym menedżerem. - „Financial Times” Pełna kapitalnych spostrzeżeń... materiał do przemyśleń w organizacjach dużych i małych. - Agencja Reutera Przeczytanie i zrozumienie tej książki powinno należeć do obowiązków każdego szefa. - John Lilly, dyrektor generalny Mozilla Corporation Sutton czerpie z bogactwa anegdotycznych doświadczeń oraz badań naukowych, aby wyjaśnić, co liderzy i menedżerowie powinni robić każdego dnia. - magazyn „Inc.” Sutton to świetny pisarz. (...) Jego prosty język sprawia, że niektóre z opisanych co skrajniejszych przypadków dobrych i złych szefów stają się tym bardziej wiarygodne, a nawet przejmujące. Książka wzbudza niesłabnące zainteresowanie, gdyż [Sutton] zarówno przekazuje informacje, jak i po trosze uczy. - „Miami Herald” *** Robert Sutton jest profesorem teorii i techniki zarządzania na Uniwersytecie Stanforda oraz profesorem honorowym w dziedzinie zachowań organizacyjnych w Podyplomowej Szkole Biznesu Stanforda. Prowadzi także warsztaty dla dyrektorów i menedżerów z dziesiątków branż i z ponad 25 krajów. Szczególnie bliska jest mu uczelnia Hasso Plattner Institute of Design, powszechnie nazywana „szkołą myślenia projektowego na Stanfordzie”. Sutton jest współtwórcą jej wielokierunkowego programu edukacyjnego, który pozwala stosować w praktyce i rozpowszechniać „myślenie projektowe”.
Okładka książki ZROBIONE NAUCZ SIĘ KOŃCZYĆ TO CO ZACZĄŁEŚ

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł

Cierpisz na „słomiany zapał”? Prześladują cię nieukończone zadania i nieosiągnięte cele? Podobają ci się wszystkie nowe pomysły? Z zaczynaniem nie masz problemu, ale nie potrafisz niczego doprowadzić do końca? Badania dowodzą, że niepowodzeniem kończy się aż 92 procent wszelkich postanowień noworocznych. Wielu ludzi prowadzi życie na krawędzi… Na krawędzi realizacji. Dlaczego? Ponieważ najtrudniejszą przeszkodą na drodze do osiągania celów nie jest lenistwo czy fakt, że się za mało staramy – jest nią perfekcjonizm. Jesteśmy swoimi najostrzejszymi krytykami. Kiedy wydaje nam się, że nie zrobimy czegoś porządnie, wolimy w ogóle tego nie robić. Właśnie dlatego najczęściej rezygnujemy z jakiegoś wyzwania już w pierwszym albo drugim dniu, wtedy, gdy zaczynamy odchodzić od ideału – wtedy, gdy uzyskiwane przez nas wyniki niemal zawsze okazują się gorsze od naszych ambicji. Jesteś zmęczony wiecznym zaczynaniem i chcesz zacząć wreszcie regularnie kończyć rozpoczęte projekty? Masz dwa wyjścia: możesz dalej robić sobie wyrzuty i starać się bardziej, bo przecież tym razem w końcu ci się uda, albo możesz przeczytać tę książkę i zmienić swoje podejście. Opisywane w tej książce strategie są na pierwszy rzut oka nielogiczne. Warto jednak wiedzieć, że opierają się one na badaniach przeprowadzonych przez uniwersyteckiego pracownika naukowego na kilkusetosobowej próbie. Kto by pomyślał, że zwiększanie frajdy, eliminowanie własnych tajnych zasad czy celowe wykreślanie niektórych aspektów naprawdę działa! Dane nie kłamią. Ludzie, którzy dobrze się bawią, są o 43 procent skuteczniejsi. Wyobraź sobie, że gdy zastosujesz się do tych kilku prostych zasad, możesz być o 43 procent skuteczniejszy w nauce gry na gitarze, przestrzeganiu diety czy prowadzeniu firmy. Tak więc jeśli jesteś gotowy zakończyć sprawy, na których naprawdę ci zależy, z tej książki dowiesz się, jak dokładnie masz to zrobić. Przeczytaj ją i skończ wreszcie to, co zaczynałeś już tyle razy! *** Świat jest usłany niedokończonymi książkami, niemal założonymi firmami i prawie zaczętymi dietami. Kto wiedział, że tajemnica tkwi w tym, aby lepiej się bawić, wyeliminować wyznawane tajne zasady oraz pogodzić się ze swoją niedoskonałością? Wie o tym Jon Acuff, niedługo dowiesz się i ty. - Steven Pressfield, autor książki The War of Art UWAGA: Jeżeli dalej chcesz beztrosko wieść życie, w którym wszelkie prawdziwe wyzwania osobiste i zawodowe odkładasz na później, nie czytaj tej książki! Jon Acuff pisze z polotem, dowcipnie – i co najważniejsze – z wielką wyrozumiałością, tym samym utrzymując miejsce lidera w moim rankingu autorów książek biznesowych. - Lindsay Teague Moreno, autorka książki Getting Noticed Prześladują cię nieukończone zadania i nieosiągnięte cele? Ja należę do tych, którym podobają się wszystkie nowe pomysły, więc doskonale wiem, jak to jest zaczynać coś w poczuciu ekscytacji, a potem doświadczać trudności z kończeniem tego. Na szczęście na ratunek spieszy nam jak zawsze zabawny Jon Acuff. Jego książka wymienia wiele sposobów, na które sami sabotujemy własne postępy, daje nam również potężne narzędzia pomocne w kończeniu rozpoczętych spraw. Przeczytaj książkę Jona i wykorzystaj zawartą w niej mądrość, a gwarantuję, że osiągniesz swoją prywatną metę i będziesz się przy tym znakomicie bawił. - Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy Menedżer i Jednominutowy mentor *** Jon Acuff, autor takich bestsellerów „New York Timesa”, jak Start, Quitter czy Do Over. Popularny prelegent, bloger, aktywny użytkownik Twittera i twórca wyzwania internetowego „30 Days of Hustle”. Mieszka w Nashville z żoną Jenny i dwiema córkami. Więcej na stronie acuff.me.
Okładka książki TECHNIKI JEDNOMINUTOWEGO MENEDŻERA W PRAKTYCE JAK ZMIENIĆ TRZY TAJEMNICE W UMIEJĘTNOŚCI

24,90 zł 15,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,88 zł

To działa! Bez względu na to, czy jesteś odpowiedzialny za gospodarstwo domowe, przedsiębiorstwo, rodzinę czy fabrykę! Jednominutowy Menedżer odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli handlowych, gospodyń domowych i nauczycieli. Został doceniony przez reprezentantów zarządów wielu firm znajdujących się na liście Fortune 500, którzy często określali go jako lekturę obowiązkową. Jednominutowy Menedżer opanował teoretyczne i praktyczne aspekty uzyskanej wiedzy – wyznacza jednominutowe cele, wygłasza jednominutowe pochwały oraz udziela jednominutowych reprymend. Teraz oddajemy kolejną odsłonę światowego bestsellera – praktyczny poradnik umożliwiający zamianę tych trzech tajemnic w umiejętności i natychmiastowe zastosowanie ich w codziennej pracy! Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce to kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Skorzystaj z tej unikalnej wiedzy już dzisiaj! Poznaj praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją. Każdy może zostać Jednominutowym Menedżerem! Program opisany w książce Jednominutowy Menedżer odniósł nieprawdopodobny sukces, szturmem zajmując pierwsze miejsce na liście bestsellerów „New York Timesa” i wykraczając poza świat wielkiego biznesu. Zawartą w nim wiedzę wykorzystały gospodynie domowe, studenci, niezależni fachowcy i wszyscy ci, którzy również chcieli efektywniej zarządzać swoim czasem i zasobami. Kolejna część serii zawiera opisy technik pozwalających w praktyce zastosować jednominutowe definiowanie celów, jednominutowe pochwały oraz jednominutowe reprymendy. Dzięki niej każdy będzie mógł skorzystać z osiągnięć tego rewolucyjnego programu! *** Dr Kenneth Blanchard wraz ze Spencerem Johnsonem napisał książkę Jednominutowy Menedżer. Jest przewodniczącym zarządu w firmie Blanchard Training and Development, Inc. Oraz profesorem przywództwa i behawioryzmu organizacyjnego na uniwersytecie w Amherst, Massachusetts. Zyskał międzynarodową sławę jako jeden z twórców modelu Przywództwa Sytuacyjnego. Od tego czasu szkolił wielu spośród najlepszych menedżerów na świecie. Mieszka wraz ze swoją rodziną w San Diego, w Kalifornii. Dr Robert Lorber to międzynarodowej sławy ekspert w dziedzinie zwiększania wydajności. Jest prezesem firmy RL Lorber & Associates, Inc. W ciągu ostatnich dziesięciu lat pod jego kierownictwem wiele małych, średnich i dużych firm z listy Fortune 500 na całym świecie rozpoczęło programy mające na celu zwiększenie wydajności, bezpieczeństwa, jakości oraz ilości produkowanych towarów. W rezultacie przedsiębiorstwa te zaoszczędziły miliony dolarów. Dr Robert Lorber mieszka wraz ze swoją rodziną w Villa Park, w Kalifornii. *** Dla menedżera zarządzanie w praktyce to przede wszystkim realizacja 3-etapowego procesu, na który składają się: wyznaczanie celów, kontrola realizacji i ocena wykonanych zadań. Sztuką jest znaleźć sposoby i zastosować techniki, które pomogą nam w efektywniejszym zarządzaniu tym procesem, w którym najważniejszym ogniwem są ludzie. Warto poświęcić więcej niż pięć minut, aby poznać idee jednominutowego zarządzania w praktyce i w efekcie osiągać ze swoim zespołem lepsze wyniki. - Anna Buczyńska, dyrektor serwisu qpracy.pl Jeśli w tym roku masz czas na przeczytanie tylko dwóch książek... Przeczytaj tę dwa razy! - Robert A. Elliot, były prezes i dyrektor naczelny firmy Shiley, Inc., jednostki zależnej firmy Pfitzer, Inc. Książka zawiera opisy subtelnych i skutecznych strategii zwiększających wydajność i satysfakcję z pracy wszystkich osób związanych z nowoczesnym środowiskiem biznesowym. - John Naisbitt, autor bestsellera Megatrendy
Okładka książki NOWY JEDNOMINUTOWY MENEDŻER

29,90 zł 23,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,93 zł

Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków – zasobów, pieniędzy czy czasu pracy – w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Podstawowym założeniem książki jest przekonanie, że jedna minuta naprawdę może wiele zmienić. Stosując Trzy Sekrety w praktyce, ludzie często odkrywają, że 20 procent ich wysiłków pozwala im osiągnąć 80 procent oczekiwanych przez nich rezultatów. Pierwszy sekret: Jednominutowe cele. Cele muszą być jednoznaczne. Pokaż, na czym polega właściwe zachowanie. Umieść każdy cel na oddzielnej stronie. Często do nich wracaj i sprawdzaj ich realizację. Zachęcaj ludzi do analizowania swoich działań i kontrolowania, czy są one zgodne z ich celami. Jeśli nie, nakłaniaj ich do zmiany postępowania. Drugi sekret: Jednominutowe pochwały. Przyłapuj ludzi na tym, co robią dobrze! Chwal ich zachowanie. Rób to bezzwłocznie. Bądź konkretny. Powiedz, co czujesz w związku z tym. Zrób krótką przerwę, by ludzie także poczuli się dobrze. Zachęcaj ich do dalszej pracy. Trzeci sekret: Jednominutowe przekierowania. Raz jeszcze wyjaśnij cele i upewnij się, że pracownicy dobrze je rozumieją. Podsumuj to, co się wydarzyło. Jak najszybciej omów błąd, który się przydarzył. Powiedz o swoich troskach i obawach. Zrób krótką przerwę, by pracownicy też zaczęli odczuwać ten sam niepokój. Przypomnij, że masz do nich zaufanie, wierzysz w ich możliwości i wspierasz ich w dążeniu do sukcesu. Co się stało, to się nie odstanie i nie ma sensu do tego wracać. Autorzy książki pokazują, w jaki sposób działa Nowy Jednominutowy Menedżer i dlaczego jest on bardziej skuteczny we współczesnym świecie niż jego poprzednik: • Uznaje, że współpraca z ludźmi – praca z nimi – przynosi lepsze rezultaty niż stary, hierarchiczny styl zarządzania. • Stosuje zmodyfikowane Trzy Sekrety – każde działanie zajmuje tylko minutę, a wszystkie razem mają naprawdę znaczący wpływ. • Zmienił sposób komunikowania się z ludźmi, a także sposób, w jaki stosuje swój nowy Trzeci Jednominutowy Sekret. • Pokazuje ludziom, jak powinni zarządzać samymi sobą, tak aby praca sprawiała im więcej przyjemności i aby byli w niej bardziej wydajni. • Wie, że pomimo wszystkich postępów technologicznych najważniejszą i najcenniejszą minutą w ciągu dnia wciąż jest ta, którą inwestuje w swoich ludzi. Osiągnięcie sukcesu w zarządzaniu swoją pracą i życiem nigdy nie było tak istotne jak teraz. Nie zmarnuj okazji – poznaj sekrety Nowego Jednominutowego Menedżera i wykorzystaj je w praktyce!
Okładka książki JEDNOMINUTOWY MENEDŻER BUDUJE WYDAJNE ZESPOŁY

24,90 zł 19,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,11 zł

Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Raving Fans, Jednominutowy Menedżer oraz Gung Ho!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności – rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo. Ten cenny dodatek do biblioteki Jednominutowego Menedżera® jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto pracuje z grupami i chce zbudować wysokowydajny zespół. Każdy nowy zespół na drodze do skuteczności pokonuje cztery fazy rozwoju: fazę orientacji fazę niezadowolenia fazę integracji fazę rezultatów Ty jako dobry menedżer zespołu musisz wiedzieć, na czym polega każda z faz. Musisz rozumieć dynamikę grupy i prowadzić swoich ludzi, nie działając wbrew ich naturalnym ludzkim tendencjom. Dobrze prowadzony zespół rozwiązuje trudniejsze problemy, podejmuje lepsze decyzje i, co najważniejsze, wykazuje większe zaangażowanie przekładające się na wyniki pracy. Zatem do dzieła! *** Dr Ken Blanchard - współautor Jednominutowego Menedżera® oraz czterdziestu innych książek, .. Gung Ho! Oraz Raving Fans, bestsellerów dziennika „New York Times” w dziedzinie biznesu. Jego książki sprzedały się w łącznej liczbie ponad 18 mln egzemplarzy, przetłumaczono je na ponad 25 języków. Dr Blanchard jest przywódcą duchowym The Ken Blanchard Companies, międzynarodowej firmy oferującej usługi w zakresie szkoleń menedżerskich i rozwoju organizacji, założonej wraz z żoną, dr Marjorie Blanchard, w 1979 roku. Donald Carew oraz Eunice Parisi-Carew - autorytety w dziedzinie budowania zespołów oraz dynamiki grup. Oboje są współzałożycielami The Ken Blanchard Companies. *** Niezbędny podręcznik dla każdego i dla wszystkich, którzy są liderami lub członkami grupy. Pełen bezcennych rad. - Harvey Mackey, autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Dig Your Well Before You're Thirsty Odkryłem, że te koncepcje pozwoliły moim przełożonym osiągnąć postęp, którego nie zapewniało podejście tradycyjne. Doskonałe narzędzie dla każdego, kto jest zainteresowany szkoleniem menedżerskim lub budowaniem zespołów. - Michael Stacey, menedżer Działu Zasobów Ludzkich, Simplex Time Recorder Corporation Ta książka sprawia, że koncepcje rozwoju grup i przywództwa stają się żywe. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto interesuje się budowaniem zespołów. - dr Diane Flaherty, kierownik Działu Szkolenia i Rozwoju Kadr, Uniwersytet Massachusetts, Amherst
Okładka książki JEDNOMINUTOWY MENEDŻER RÓWNOWAGA ŻYCIA I PRACY ZDROWY TRYB ŻYCIA KLUCZEM DO SUKCESU

24,90 zł 19,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,11 zł

Jednominutowy Menedżer odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał o czymś niezwykle ważnym – o zdrowiu. Wciąż rozchwytywany, jadł w biegu i nie miał czasu na ćwiczenia fizyczne. Bardzo szybko przybrał na wadze, a jego oddech stał się krótki i urywany. Wkrótce odkrył, że sukces w biznesie drogo go kosztuje. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem. Ta łatwa w odbiorze książka zawiera cenne wskazówki na temat radzenia sobie ze stresem i dbania o dobrą kondycję fizyczną. Autorzy napisali ją z myślą o wiecznie zabieganych ludziach biznesu, których harmonogramy są zawsze przepełnione „ważnymi i niecierpiącymi zwłoki zadaniami”. Opisane są w niej cztery ważne zasady, dzięki którym każdy może szybko wrócić do formy i ponownie spojrzeć na życie z odpowiedniej perspektywy. Prowadząc zdrowszy tryb życia zwiększysz swoją produktywność, obniżysz poziom stresu i osiągniesz większą satysfakcję we wszystkim, co robisz. *** Kenneth Blanchard, współautor książek Jednominutowy Menedżer, Raving Fans i Gung Ho! Jest również pomysłodawcą i autorem Biblioteki Jednominutowego Menedżera. Dr Blanchard uzyskał licencjat w dziedzinie rządzenia i filozofii na Uniwersytecie Cornell oraz tytuł magistra socjologii i doradztwa na Uniwersytecie Colgate. Tytuł doktora administracji i zarządzania obronił na uniwersytecie Cornell. Jest autorem wielu opracowań z dziedziny przywództwa, motywacji oraz zarządzania zmianami, w tym również często wykorzystywanej i cenionej pracy Management of Organizational Behavior: Utilizing Human Resources, którą napisał wspólnie z Paulem Hersey’em. Majorie Blanchard jest współzałożycielką firmy Blanchard Training and Development, Inc, współautorką książki Working Well (napisanej wspólnie z Markiem Tagerem), a także szeroko znaną konsultantką, wykładowcą i trenerką. Przez ponad dziesięć lat współpracowała z organizacją YPO (Young Presidents Organizations), zrzeszającą młodych prezesów z całego świata. W roku 1983 czasopisma „New Woman” i „American Express” przyznały jej tytuł Mówcy Roku. Dr Blanchard jest specjalistką w dziedzinach komunikacji, przywództwa, promocji zdrowia, planowania życia i budowania zespołów. D.W. Edington jest profesorem kinezjologii i kierownikiem Centrum Badań nad Zarządzaniem na uniwersytecie w Michigan. jest autorem i współautorem wielu artykułów i książek, w tym The Biology of Physical Activity oraz Frontiers of Exercise Biology. Jego prace związane z szacowaniem poziomu zdrowia wyznaczyły standard dla korporacji wdrażających programy ochrony zdrowia dla swoich pracowników.
Okładka książki Odnaleźć sisu

44,90 zł 32,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,64 zł

Jeżeli kiedykolwiek zastanawialiście się, czy istnieje lepszy, prostszy sposób na znalezienie szczęścia i zdrowia, nie szukajcie dalej. Finowie wiedzą o tym wszystko, a ta inspirująca książka pokaże Wam, jak to osiągnąć. Zapomnijcie o hygge – pora zdmuchnąć świeczki i wyjść ze strefy komfortu! Kanadyjska dziennikarka Katja Pantzar tak właśnie zrobiła, przenosząc się do odległego, nordyckiego kraju: Finlandii. Styl życia, który tam poznała odmienił jej ciało i umysł. Ten ciekawy i praktyczny przewodnik pokazuje proste i racjonalne sposoby pozwalające obudzić drzemiącą w nas siłę, odporność i determinację w dążeniu do celu. To dzięki nim Finowie co roku zajmują czołowe miejsca w rankingach najszczęśliwszych ludzi na świecie. Z tej książki dowiecie się: o jak codzienne spacery, jeżdżenie rowerem i pływanie korzystnie wpływają na nasze dolegliwości – i to bez karnetu w klubie fitness! o dlaczego nic nie zastąpi regularnego kontaktu z naturą. o czego nordycka dieta może nauczyć nas wszystkich o odżywianiu ciała, umysłu i duszy. o dlaczego Finowie uczynili z sisu swoją cechę narodową– i jak każdy z nas może ją w sobie odnaleźć. Katja Pantzar - pisarka, redaktorka i dziennikarka. Wychowana w Kanadzie córka fińskich imigrantów. Obecnie mieszka i pracuje w Helsinkach. Jest stałym współpracownikiem magazynu „Blue Wings”, występuje również w fińskiej telewizji i stacjach radiowych. Autorka dwóch przewodników po Helsinkach. Prywatnie wielka miłośniczka zimnych kąpieli w Bałtyku – bez względu na porę roku.
Okładka książki Mentalny gigant

39,99 zł 24,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,19 zł

Książka ta jest doskonałym początkiem do tego, aby wzbudzić swoją świadomość, zacząć patrzeć na świat z szerszej perspektywy, osiągać więcej, żyć pełniej i szczęśliwiej oraz walczyć o swoje marzenia i wartości. W życiu nie chodzi o to, by znaleźć własną drogę, a o to, by ją stworzyć. Stwórz siebie Celem jest świadome utorowanie własnej drogi, tylko w ten sposób możesz odnaleźć swój prawdziwy potencjał. Pamiętaj, że jesteś wyjątkowy! Upewnij się, że w trakcie tworzenia swojej drogi będziesz miał odpowiednie narzędzia do tego w postaci samokontroli, własnych wartości i wiedzy. Zdecyduj się na coś więcej niż przeciętne życie, poświęć lenistwo i głupotę w imię arcydzieła, które możesz stworzyć ze swojego życia, stań się świadomym wojownikiem!
Okładka książki ZROZUMIEĆ ZESPÓŁ FENOMEN MAŁEJ GRUPY

66,00 zł 42,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,10 zł

Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go lekceważą i podważają jego autorytet, a nawet że jest złym szefem, którego trzeba się pozbyć. Ulegając tym wyobrażeniom, szef zaczyna traktować swój zespół zgodnie z "odruchem dinozaura": uciekaj albo walcz. A to powoduje wiele komplikacji. Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zespołu oraz stawiać adekwatne wymagania w każdej fazie rozwoju grupy pracowników. To nie jest kolejna książka o zarządzaniu. Porusza ona mało znane zjawisko procesu grupowego i opisuje fazy rozwoju, którym nieuchronnie podlega każdy zespół ze swoim formalnym liderem. Fenomen małej grupy eksplorowany jest przez autorów tej książki już od ponad trzydziestu lat i ciągle jest obiektem ich wielkiej fascynacji. Proces grupowy. Fenomen małej grupy stanowi dopełnienie menedżerskiej trylogii Psychologia szefa, której poprzednie części noszą tytuły: Szef to zawód oraz Coaching narzędziowy. Ta publikacja zamyka ów cykl, pozwalając zrozumieć i wykorzystać mechanizmy procesu grupowego w budowaniu postawy odpowiedzialności u podwładnych.
Okładka książki PRZESKOK JAK ROZWINĄĆ WŁASNY BIZNES KIEDY WCIĄŻ PRACUJESZ NA ETACIE

49,00 zł 33,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,71 zł

Czy pracujesz na etacie, ale regularnie zastanawiasz się, jak by to było mieć własną działalność i być szefem dla samego siebie? Czy często w myślach rzucasz pracę i zajmujesz się własnym przedsięwzięciem? Może Ci się wydawać, że czas na założenie własnego biznesu dawno minął, bo masz kredyt na mieszkanie, rodzinę, zobowiązania wobec pożyczkodawców albo po prostu czasy młodości masz już za sobą. Po lekturze tej książki przekonasz się, że nie powinieneś rezygnować ze swojego marzenia. Jeżeli masz ambicję, by coś osiągnąć, ale tego nie robisz, tak naprawdę odwracasz się plecami nie od własnej ambicji, ale od samego siebie. Wszystkie inne formy życia robią wszystko, co tylko potrafią - i zawsze na maksimum możliwości. Drzewa? Rosną tak wysoko, jak tylko mogą. Wiewiórki? Zbierają i gromadzą tyle orzechów, ile tylko zdołają. Pszczoły? Wytwarzają tyle miodu, ile potrafią. A Ty? Przejmij inicjatywę, bo naturą człowieka jest działanie, a nie dostosowywanie się. Możesz zarówno wybierać swoją reakcję na określone okoliczności, jak i sam je tworzyć. Weź odpowiedzialność za to, co dzieje się z Twoim życiem. W książce Przeskok: Dlaczego i jak każdy z nas może zacząć pracować nad własną firmą, nawet jeśli ma już zobowiązania finansowe czy jest w wieku 50+ Jak w obecnych czasach zerwać z pracą na etacie i płynnie przejść do rozwijania własnego przedsięwzięcia, zachowując przy tym odpowiedzialność Sprawdzone i możliwe do odwzorowania "przeskoki" ludzi, którym udało się zrezygnować z etatu i zaczęli rozwijać własny biznes Polecane narzędzia i wiedza światowych ekspertów Samo się nie zrobi. Nie odmawiaj sobie szansy i spróbuj!
Okładka książki PORYWAJ TŁUMY JAK NAPOLEON HILL NAJLEPSZE MOWY I WYSTĄPIENIA

39,00 zł 26,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł

Oficjalna publikacja firmowana przez Napoleon Hill Foundation Zapisy przemówień pioniera ruchu osobistego rozwoju opublikowane po raz pierwszy! Teksty najsłynniejszych i najgłębszych przemówień Hilla Inspirujące wyjaśnienie zasad filozofii sukcesu Spójny obraz ewoluującej idei rozwoju osobistego Fragmenty osobistej korespondencji Hilla Swój sukces i sławę Napoleon Hill zawdzięczał własnej błyskotliwości, odrobinie szczęścia, które stawiało na jego drodze właściwych ludzi, a przede wszystkim - ogromnej pracowitości i odwadze do podejmowania nieoczywistych decyzji. Był człowiekiem, który po osiągnięciu swojego sukcesu postanowił uczyć innych, jak to zrobić. Nie poprzestał na pisaniu. Zaczął przemawiać do najróżniejszych audytoriów. Był charyzmatycznym mówcą, zachwycał, porywał słuchaczy, potrafił ich natchnąć do działania. Improwizował i zachęcał do wprowadzania zmian w nastawieniu. Przeczytaj zapis najsłynniejszych przemówień Napoleona Hilla! Prześledź, jak zmieniały się zasady sukcesu formułowane przez Hilla i jak ważna okazała się zasada dokładania szczególnych starań. Przekonaj się, jak bardzo skorzystasz z tych słów, wypowiedzianych wiele lat temu, lecz ponadczasowych w swojej mądrości. Książka ta zawiera nigdy wcześniej nieopublikowane przemówienia Hilla, a także jego wykłady, artykuły i listy. Zostały one opatrzone komentarzem ułatwiającym zrozumienie ich kontekstu i tła. Dzięki myślom Hilla staniesz się lepszym, szczęśliwszym i bardziej spełnionym człowiekiem! Przeczytaj, przemyśl, zainspiruj się spójną filozofią rozwoju osobistego! W jaki sposób porażka może stać się błogosławieństwem? Dlaczego warto pracować więcej i staranniej? Jak odnieść sukces, gdy nie widać szans? Czym jest odporność umysłowa i duchowa? W jaki sposób dokonywać życiowych wyborów? Cokolwiek ludzki umysł może pomyśleć, może też osiągnąć!
Okładka książki MISTRZOWSKIE MAPOWANIE MYŚLI PODRĘCZNIK UŻYTKOWNIKA NAJPOTĘŻNIEJSZEGO NARZĘDZIA ROZUMOWANIA

39,90 zł 25,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł

Mapa myśli jest doskonałą metodą inspirującego zasilania umysłu, intelektu i ducha. Odzwierciedla ona strukturę neuronalnej sieci mózgu: gałęzie z centrum diagramu rozprzestrzeniają się na zewnątrz i ewoluują za pośrednictwem wzorców skojarzeń. Mapy myśli pojawiły się w połowie lat 60. zeszłego stulecia, najpierw jako doskonały sposób robienia notatek, ale szybko się okazało, że jest to znakomite narzędzie, które można stosować na wiele różnych sposobów, od pogłębiania kreatywności i doskonalenia pamięci po wspomaganie walki z demencją. Aby jednak uzyskiwać zamierzone efekty i w pełni wykorzystać niezwykły potencjał map myśli, trzeba wiedzieć, jak się nimi posługiwać. Ta książka jest niezwykle praktycznym podręcznikiem stosowania map myśli we wszelkich aspektach życia. Stanowi cenne źródło konkretnych wskazówek dotyczących różnych aspektów korzystania z map. Zawiera przejrzyste omówienie zasad mapowania myśli, a także starannie przygotowane instrukcje dopasowane do czytelników na każdym poziomie. Znalazł się tu również pokaźny zestaw porad i rozwiązania częstych problemów. Liczne ćwiczenia i wskazówki ułatwią trening pamięci oraz przygotowanie własnych map. Dodatkową inspirację zapewnią prawdziwe historie mistrzów mapowania myśli i ekspertów w różnych dziedzinach - osób, których życie radykalnie się zmieniło dzięki mapowaniu myśli. W tej książce między innymi: Podstawy koncepcji map myśli Praktyczne zasady mapowania myśli Błędy i nieporozumienia związane z tworzeniem map myśli Techniki tworzenia map o najwyższej skuteczności Kreatywne wykorzystanie map myśli w różnych dziedzinach Mapy myśli a techniki sztucznej inteligencji Mapa myśli: wykorzystaj swój mistrzowski potencjał!
Okładka książki TRENING UMYSŁU DLA BYSTRZAKÓW

39,90 zł 25,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł

Pimp your mind, czyli wyćwicz swój mózg Chcesz na zawołanie przypominać sobie nazwisko aktora, który gra w tych wszystkich filmach o wampirach, no i już nigdy nie zastanawiać się, po co właściwie idziesz do kuchni? Zachodzisz w głowę, czy naprawdę wykorzystujesz swój mózg tylko w 10%? A może chciałbyś, by Twój mózg pomógł Ci w walce ze stresem? Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałeś TAK, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Koniec z rozkojarzeniem i nawet chwilowymi problemami z pamięcią. Dzięki temu podręcznikowi zwiększysz potencjał swojego umysłu, a regularne ćwiczenia poprawią jego funkcjonowanie i wzmocnią na tyle, by zapobiec pogarszaniu się jego kondycji z wiekiem. Wytrenuj umysł ostry jak brzytwa — popraw pamięć i zwalcz nieznośne zjawisko „mam to na końcu języka”. Myśl pozytywnie — wykorzystaj porady ekspertów na temat tego, jak utrzymać umysł w stanie dobrego zdrowia i szczęścia. Zacznij od nowa — stosuj przyjazną dla mózgu dietę i zmień styl życia. Zatroszcz się o siebie – dowiedz się, co zrobić, by Twój umysł nie działał gorzej w stresie, pod wpływem zmęczenia lub upływającego czasu. Zagraj — skorzystaj z wyboru gier, ćwiczeń i łamigłówek umysłowych. Kompleksowy trening umysłu pod okiem fachowca Prawda i fałsz w sferze treningu mózgu. Sposoby na poprawę pamięci werbalnej (język), wizualnej (twarze) i przestrzennej (kierunki). Prawie namacalne wizualizowanie sukcesu. Dowody na to, że kontakty towarzyskie są istotne. Techniki opanowywania stresu i niepokoju. Porady na temat żywienia i produktów wspomagających mózg. Ćwiczenia dla wszystkich: wykreślanki, sudoku, łamigłówki… i znacznie więcej! Dr Tracy Packiam Alloway jest dyrektorką Centrum Pamięci i Kształcenia Ustawicznego na Uniwersytecie w Stirling. Na jej badania powoływano się w takich pismach, jak „Guardian” i „Daily Mail”, a także omawiano je w programach BBC Radio, Sky News i ABC News. Jest autorką ponad 75 artykułów naukowych i książek poświęconych pamięci roboczej czy procesowi uczenia się. Dr Tracy Packiam Alloway została także w 2009 roku laureatką Nagrody Naukowej im. Josepha Listera.
Okładka książki EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ROZWOJEM PRACOWNIKÓW W FIRMIE REZULTATY PRZEDE WSZYSTKIM

39,00 zł 20,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,69 zł

Od kandydata na pracownika do sprawnego członka zespołu Ludzie to najważniejszy, ale i najmniej przewidywalny "zasób" firmy. Bo choć futurolodzy wieszczą, że ani się obejrzymy, gdy na większości stanowisk zastąpią nas roboty albo wbudowana w nasz biurkowy komputer sztuczna inteligencja, żyjemy nadal w rzeczywistości, w której sukces przedsiębiorstwa zależy przede wszystkim od jakości pracy zatrudnionych w nim osób. Marzeniem każdego specjalisty ds. HR, ale i wymaganiem, jakie się przed tym działem firmy stawia, jest wyłuskiwanie z rynku najlepszych, najzdolniejszych kandydatów na stanowiska, na które jest wakat. Nową osobę czeka krótkie przeszkolenie wdrażające w zadania, jakie zostaną jej powierzone i już ma zacząć efektywnie działać na rzecz swego pracodawcy, bez interwencji pracownika z działu HR. Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będzie działał na rzecz organizacji - zgodnie z jej strategią. W tym celu pracownicy HR muszą być w stanie zdiagnozować oczekiwania, jakie pracownik żywi wobec firmy, i zestawić je z oczekiwaniami przełożonych wobec podwładnych. Należy ustalić cele rozwojowe dla zespołu i dobrać do nich adekwatne szkolenia, których rezultat będzie dla działu HR mierzalny. Trzeba przyjrzeć się sposobom zarządzania praktykowanym przez menedżerów i być w stanie wspomóc ich ewentualną korektą w sytuacji, gdyby okazały się nie do końca adekwatne czy wręcz niszczące dla zespołu. Trzeba rozumieć kulturę własnej organizacji i znać wpływ tej kultury na procesy uczenia się pracowników. Rezultaty przede wszystkim!
Okładka książki KSIĄŻECZKA MINIMALISTY PROSTY PRZEWODNIK SZCZĘŚLIWEGO CZŁOWIEKA

29,00 zł 18,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,21 zł

Posłuchaj audycji o książce w Radiowej Trójce >> Przestań konsumować i zacznij wreszcie żyć! Masz czasami poczucie, że Twoje życie polega na zarabianiu na to, by mieć więcej, tylko po to, by za chwilę wyrzucić i kupić następne? Że Twój dom przypomina wielki skład zbędnych rzeczy, którym kiedyś nie mogłeś się oprzeć? A to, co jest w Twojej głowie? Czy Twoje myśli nie krążą zbyt mocno wokół „mieć”, choć przecież wiesz dobrze, że treścią życia jest po prostu „być”? Jeśli podskórnie czujesz, że rozbuchany konsumpcjonizm nie jest fajny, zminimalizuj go! Recenzja książki w tygodniku Wprost >> Minimalizm niekoniecznie sprowadza się do tego, by wszystkiego było mniej. Nie jest też celem samym w sobie. Jest drogą, na której: zyskasz więcej wolności, zyskasz więcej czasu, zyskasz więcej miejsca na to, co naprawdę się liczy, będziesz mieć mniej zmartwień, będziesz mieć więcej przyjemności, staniesz się oszczędniejszy, staniesz się bardziej przyjazny dla przyrody, staniesz się zdrowszy. Chyba warto spróbować, prawda? Zwłaszcza, że autor, sam zdeklarowany minimalista, poprowadzi Cię do swojego świata z użyciem naprawdę minimalnej liczby prostych słów.
Okładka książki Mit motywacji. Jak grać, żeby wygrać

39,90 zł 23,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,02 zł

Co byście zrobili, gdybyście mogli się lepiej zmotywować? Zrzuciłybyście 5 kilo w miesiąc? Zdobyli dwa miliony fanów? Założyli świetnie prosperującą firmę? Jeffowi Hadenowi się to udało, choć sam siebie określa jako zwykłego faceta. Osiągnął to dlatego że odkrył nowy sposób myślenia o sukcesie, wysiłku, a zwłaszcza o motywacji, która jest tak naprawdę mitem, przynajmniej według definicji, w którą większość z nas wierzy. Często wyobrażamy sobie, że bohater, rażony inspiracją niczym gromem z jasnego nieba, zrywa się z kanapy i rzuca w wir szaleńczej pracy. Jednak w prawdziwym życiu takie gwałtowne przypływy energii rzadko się zdarzają i nigdy nie trwają długo. Czekanie na ich przyjście jest gwarancją ciągłego rozczarowania. Prawdziwa motywacja jest wynikiem osiągnięć, a nie ich przyczyną. Do tego, żeby iść naprzód, wystarczy nawet najdrobniejszy powód. Skoro to takie proste, to dlaczego nie wszyscy spełniają swoje marzenia? Haden bada przeszkody, które stają na drodze spirali sukcesu i sprawiają, że tracimy ducha. Proponuje też skuteczną taktykę, dzięki której utrzymamy stały przypływ dopaminy. Haden dzieli się swoimi spostrzeżeniami i strategiami, które na zawsze zmienią wasze podejście do przeszkód i celów, zarówno osobistych, jak i zawodowych. Jeff Haden jest najpopularniejszym felietonistą portalu „Inc.com” i jednym z najchętniej subskrybowanych influencerów serwisu LinkedIn. Jego artykuły ukazywały się między innymi w „Time”, „The Huffington Post”, „Fast Company”, „Business Insider”, „Entrepreneur” czy „Yahoo! Small Business”. Jest autorem lub współautorem pięćdziesięciu książek. Większość wiedzy na temat biznesu Haden zdobył w firmie, w której zaczynał jako szeregowy pracownik, a skończył jako kierownik zarządzający 250-osobowym zespołem. Mieszka w stanie Virginia w USA. To nie tylko przełomowa strategia, dzięki której można zostać milionerem czy zrzucić parę kilogramów. To tak naprawdę gruntowna, mentalna przemiana, która daje nam radość z samego uczestnictwa w procesie . Dlaczego by nie spróbować? Sarah Knight, autorka Get Your Shit Together Jeff Haden wie to, o czym inni nie mają pojęcia: sukces to nie tyle szukanie motywacji, co nieustanny i mozolny wysiłek, aż do chwili, kiedy uda się nam osiągnąć coś, co nas zmotywuje. Adam Grant, autor Give and Take, Originals oraz Option B (z Sheryl Sandberg). Czasami komputer się zawiesza, a specjaliści wiedzą, że wtedy trzeba wcisnąć odpowiednią kombinację klawiszy, żeby zamknąć problematyczną aplikację. Książka Jeffa Hadena właśnie tak działa. Dowiesz się z niej, jak wyrwać się z błędnego koła bez konieczności całkowitego resetu. Dharmesh Shah, współzałożyciel i dyrektor technologiczny firmy HubSpot. To powinna być lektura obowiązkowa dla wszystkich przedsiębiorców, kadry kierowniczej, menedżerów, rodziców, trenerów i specjalistów rozwoju osobistego. Dan Reardon, współzałożyciel i dyrektor generalny firmy FitnessGenes. Jeff Haden jest obecnie jednym z najważniejszych autorów publikujących w internecie nie dlatego, że jest geniuszem, ale dlatego, że postępuje zgodnie z poradami zawartymi w tej książce. Nie chodzi o motywację, ale o proces i ciężką pracę. Ryan Holiday, autor The Obstacle is the Way and Ego is the Enemy Jeff Haden bierze na tapetę to, czego nas uczono o wyznaczaniu sobie celów, i stawia wszystko na głowie, jednocześnie na nowo definiując sukces. Cara Alwill Leyba, autorka Girl Code Jeff Haden podaje w wątpliwość tradycyjne założenie, że motywacja rodzi sukces, pokazując nam, że tak naprawdę to sukces rodzi motywację. Kiedy to zrozumiesz, wszystko się zmieni. L. David Marquet, emerytowany kapitan marynarki wojennej i autor Turn the Ship Around!
Okładka książki WOLNI OD STRESU JAK NAUKA POMAGA UODPORNIĆ SIĘ NA STRES

39,99 zł 24,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,51 zł

Odkryj proste, naukowe sposoby na pokonanie stresuStres jest nieodłączną częścią naszego życia. Ale co robić, kiedy jest go za dużo? Badania naukowe wskazują, że przedłużający się stres prowadzi do ogólnoustrojowego przeciążenia, a w konsekwencji do stanów zapalnych i innych przewlekłych zaburzeń, a także stanów lękowych, depresji.Wolni od stresu to praktyczny przewodnik przedstawiający siedem ścieżek do stresoodporności. Opracowana przez dr Mithu Storini strategia walki ze stresem wzmocni twój układ odpornościowy w taki sposób, by umysł pozostał ostry jak brzytwa, a organizm stał się wytrzymały na stres.W każdym rozdziale znajdziesz omówienie poszczególnych czynników stresu, a także proste sposoby zminimalizowania efektów napięcia za pomocą zmian w diecie, codziennych nawykach oraz dzięki ćwiczeniom fizycznym oraz zaskakującym trikom z wykorzystaniem muzyki, ruchu gałek ocznych, temperatury ciała i codziennych czynności.Dr Mithu Storoni przekłada język przełomowych odkryć naukowych na łatwe do zastosowania porady i podaje konkretne odpowiedzi na pytania:Kiedy najlepiej ćwiczyć?Co jeść?Czy głodówki polepszają pracę mózgu?Czy warto grać w gry komputerowe, gdy się stresujemy?Czy lepiej pytać jak czy dlaczego?Który owoc warto wąchać, by obniżyć tętno i ciśnienie krwi?Czy w walce ze stresem pomoże nam zimna czy ciepła temperatura?
Okładka książki PRZESTAŃ SIĘ OCENIAĆ JAK POZBYĆ SIĘ NAWYKU OSĄDZANIA I ROZWINĄĆ SWÓJ POTENCJAŁ

34,90 zł 19,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,23 zł

Uwolnij się od toksycznych emocji, zazdrości i poczucia winy! Kiedy oceniasz kogoś, zapewniasz sobie szybką dawkę poczucia racji i bycia lepszą od innych. Skutkiem ubocznym jest tłumione poczucie winy i wstyd, które są główną przyczyną wszelkich blokad psychicznych, niedowartościowania i poczucia osamotnienia. Dzięki tej książce poznasz proces sześciu kroków uwalniania się od osądów, co powoli ci: - pozbyć się drobnych uraz wobec innych; - zastąpić tendencję do atakowania współczuciem; - naprawić swój kontakt z otoczeniem; - wybaczyć sobie błędy popełnione w przeszłości; - poczuć się lepiej ze sobą i osiągnąć emocjonalny spokój. Przejdź proces detoksu emocjonalnego, uwolnij się od swoich wewnętrznych blokad i ciesz się wspaniałym, pełnym pozytywnej energii życiem! Gabrielle Bernstein to bestsellerowa autorka “The New York Times” i twórczyni kultowego poradnika Radykalna ścieżka cudów. Oprah Winfrey okrzyknęła Gabby „światopoglądową liderką kolejnego pokolenia”. Natomiast „The New York Times” określił ją „nowym wzorem do naśladowania”. Gabby prowadzi specjalistyczne kursy dotyczące cudów, które pozwalają uczestnikom oddać się w pełni duchowej ścieżce. Pomaga ludziom obudzić samoświadomość i odnaleźć cel w życiu.
Okładka książki KSIĘGA DOBRYCH MYŚLI

39,90 zł 23,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,46 zł

Niech to będzie najlepszy rok twojego życia! 365 dni i 365 pozytywnych tekstów, które pomogą ci spojrzeć na świat, ludzi i siebie samego w dobry, życzliwy, konstruktywny sposób. Siła, nadzieja, cierpliwość, wyrozumiałość, wytrwałość, wyznaczanie i osiąganie celów, konsekwencja w działaniu, akceptacja, przyjaźń do samego siebie, poczucie własnej wartości, spokój serca, wewnętrzna równowaga, rozwój duchowy, radość, optymizm, pozytywne nastawienie, wolność – tego nauczysz się z tej książki. 365 nowych życiowych kodów na cały rok.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,83 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,62 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,74 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,17 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,37 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,95 zł
Okładka książki Boska matryca

28,01 zł
49,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,01 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,59 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj