KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

  • ISBN: 978-83-283-4561-4
  • EAN: 9788328345614
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Helion
  • Format: 12,5x20 cm
  • Język: polski
  • Seria: HARVARD BUSINESS REVIEW
  • Liczba stron: 144
  • Rok wydania: 2020
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 26,71
     zł
    Cena detaliczna:  39,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,71
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę! Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby. Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy słowa i argumenty za prawdziwe, a następnie podążamy za tą, a nie inną osobą. To właśnie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera. Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przekazują oni wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym. Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania ułatwiają zrozumienie mechanizmów wpływania na postępowanie innych ludzi. Przekonasz się, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera się na budowaniu relacji interpersonalnych. Zasady skutecznej perswazji Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma Budowanie prawdziwych relacji Angażowanie i tworzenie więzi Sztuka przekonywania Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarządzaniu czy psychologia zespołów pracowniczych. W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących wywierania wpływu i przekonywania, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dzięki temu będziesz postrzegany jako naturalny lider. Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem!
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj