Monografia ta stanowi ważny i aktualny głos w dyskusji na temat obecności dialogu w przestrzeni edukacyjnej współczesnej szkoły na różnych jej poziomach, w tym również na poziomie szkoły wyższej. Z zaprezentowanych analiz, przywołanych wyników badań i refleksji Autorek wyłania się obraz instytucji edukacyjnych ograniczonych niemocą, brakiem dobrej woli i strachem ludzi je tworzących i w nich funkcjonujących. (...) Monografia będzie interesującą pozycją dla wszystkich osób. którym leży na sercu dobro dzieci, młodych ludzi i nauczycieli we współczesnych instytucjach edukacyjnych. Z recenzji wydawniczej dr hab. Kingi Kuszak, prof UAM w Poznaniu
Każdy aspekt „bycia” człowieka wymaga odkrywania różnorodnych kodów, odniesień i form aktualizowania znaczeń. Ujawnia się również problem niemożności zakreślenia czy wytyczenia – w sposób wyraźny – właściwego miejsca człowieka w kulturze, co wiąże się ze specyfiką wyłonionej na przestrzeni wieków kultury i przyjętych przez nią różnorodnych form działania i wyrazu.
Publikacja Moniki Miczki-Pajestki to oryginalny i ważny głos w toczącej się debacie filozoficznej o uwarunkowaniach i przemianach ludzkiej kondycji.
Z recenzji dr. hab. Marka Rembierza
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?