KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Metamorfoza

Okładka książki Etyczny kapitalizm

69,00 zł 18,95 zł


Dlaczego etyka popłaca? Co generuje większy zysk i pomyślność jednostek i społeczności: troska o interes własny czy dbanie o interes wspólny? Ten dylemat towarzyszył ludziom od dawna. Ale dlaczego dać się uwięzić pomiędzy tymi dwiema skrajnościami? Często najefektywniejsza bywa trzecia droga, wyjście w inny wymiar, poza te dwa przeciwieństwa. Już Adam Smith za pewnik przyjmował wielką efektywność interesu własnego, o ile jest rozumiany całościowo. Za formalny dowód tego twierdzenia w końcu XX wieku John Nash dostał Nagrodę Nobla. Więc na co jeszcze czekamy? Zawsze były firmy i ludzie działający w taki sposób, że nie zaniedbując własnego interesu rozumieli go całościowo. Od lat 90-tych XX wieku łączą swe działania wykazując, że etyczne działanie w biznesie jest nie tylko słuszne moralnie w kontekście relacji międzyludzkich, ale również ekonomicznie bardzo uzasadnione. „Etyczny kapitalizm” – napisany przez Stephena B. Younga, dyrektora wykonawczego Okrągłego Stołu z Caux – wyjątkowej międzynarodowej sieci liderów biznesu z całego świata – pokazuje strategię, która przynosi naprawdę trwałe dochody, zwiększa wartość firm i buduje pomyślność społeczności. Pokazuje jak skutecznie i trwale korzystać z rozmaitych form kapitału: finansowego, ludzkiego, rzeczowego, społecznego i reputacji, oraz jak je budować i rozwijać. ------------ Przewodnik stosowania Zasad Prowadzenia Działalności Gospodarczej Okrągłego Stołu z Caux ------------ „Stwarzaj światy, do których problemy nie mają powrotu” D.Lynch, D.Neenan, „Evergreen: biznes to gra nieustannych powrotów”
Okładka książki Jak nie ty to kto!

27,95 zł 21,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Proces transformacji społecznej opiera się na umiejętnościach, których można się nauczyć. Ty i Twoja grupa możecie stać się bardziej skuteczni w tworzeniu zmiany, której pragniecie. Twoje zaangażowanie w te kwestie może zwiększać Twoje poczucie samorealizacji, zamiast je obniżać. Ta książka umożliwia, osobom chcącym skutecznie wesprzeć zmianę, dostęp do zaawansowanych umiejętności z obszarów rozwoju osobistego i rozwiązywania konfliktów. Będzie przydatna m.in. osobom pracującym nad zmiana polityczną, kreowaną przez oddolne ruchy obywatelskie. Lata pracy z licznymi organizacjami dążącymi do zmian politycznych, a także szkolenie pracowników takich grup jak Greenpeace New Zealand czy New Zealand Peace Foundation, sprawiły, że odczuwam coraz większą wagę dzielenia się umiejętnościami NLP, służącymi wzmacnianiu osobistej odporności i zarządzaniu konfliktami. Ta książka jest wynikiem 45 lat aktywności politycznej i 40 lat uczenia umiejętności porozumiewania się. Richard Bolstad
Opakowanie Słodki owoc gorzkiego drzewa

59,00 zł 44,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pomysł na tę książkę przyszedł w momencie, gdy opowiadałem mojej rodzinie pewną właśnie przeczytaną historię, dla mnie niesamowitą i inspirującą. W tej opowieści kobieta relacjonuje, jak obudziła się w środku nocy, słysząc, że ktoś włamuje się do jej domu. Obcy mężczyzna kopniakiem wyważył drzwi do jej pokoju. Zbliżając się do łóżka, rzucał obelgami. Miała pod poduszką broń, ale wiedziała, że napastnik nie będzie cierpliwie czekać, aż ona ją wydobędzie. W tym momencie pojawiła się myśl, która – jak wierzy – uratowała jej życie, zmierzające wtedy do gwałtownego końca. Opowieść tę znajdziesz na kartach tej książki, nie powiem więc już nic więcej. Dodam tylko, że żyłem wtedy właśnie takimi przykładami osób, które wykorzystują pełen zakres dostępnych ludzkim istotom możliwości komunikowania się i nawiązywania kontaktu, zamiast wpadać w pułapkę ograniczonego wyboru kto-kogo, czyli walki lub ucieczki. (...) (...) Większość historii opowiedziano mi podczas wywiadów i głębokich rozmów, które nagrywałem, przepisywałem, edytowałem, a potem uzyskiwałem akceptację moich rozmówców. Pozostałe albo były już spisane osobiście przez autorów, albo też przedrukowywałem je z wcześniejszych źródeł.W przypadku niektórych opowieści nazwiska i miejsca zostały pominięte lub zmienione w celu zachowania prywatności. (...) (...) Wierzę, że te opowiadania zainspirują cię, wywołają niejedną łzę, spowodują, że zechcesz krzyczeć lub śmiać się w głos, otworzą twoje serce, wywołają dreszcz na myśl o rzeczach, o których nie myślałeś, że są możliwe. To właśnie uczyniły i dalej czyną dla mnie.” Mark Andreas
Okładka książki Bez wymówek Bądź bohaterem swojego życia

29,00 zł 21,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

To książka o marzeniach i ich solidnych fundamentach, o zderzaniu się z życiową ścianą, o wytrwałości, poczuciu humoru i orbitowaniu w miłości, o tym, że bogactwo powstaje z gromadzenia, nie z zarabiania, i o byciu odpowiedzialnym – przed sobą samym.
Okładka książki Coaching Prowokatywny 3. W działaniu

64,00 zł 48,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Najnowsza książka, jeszcze ciekawsza. Wartki opis z warsztatu: emocjonujące sesje, opisy ćwiczeń, interakcje z uczestnikami. Nowe: Prowokatywny zestaw startowy (w tym wgryzienie się w pierwsze wrażenie i pierwsze zdanie), interwencje z wyjściem z różnych emocji, kilkanaście nowych czynników Farrelly’ego, metafory i inspiracje: jak na bazie swojej indywidualności, z miłością i humorem skutecznie stawiać wyzwania. Do roboty! Coaching prowokatywny to unikalny rodzaj pracy coachingowej – skuteczny i zaskakujący. Użyteczny zestaw narzędzi, stosowany jako główna metoda, a także komplementarnie z pracą w duchu innych szkół coachingu i terapii. Jest ciekawym wyróżnikiem oraz asem w rękawie, szczególnie w momentach impasu i utknięcia. Polega na okazywaniu wsparcia przez mocne stawianie wyzwań, humor, interwencje paradoksalne, zajmowanie się sprawami kluczowymi dla kondycji ludzkiej oraz przemyślne budzenie pełnego potencjału klienta do przeprowadzenia ważnych zmian. Bazuje na doskonałym kontakcie, ogromnej życzliwości coacha, prowokowaniu klienta do przejawiania określonych pożądanych zachowań już w trakcie sesji oraz skutecznego angażowania się klienta we własne życie i własne sprawy. Wyrósł z terapii prowokatywnej, metody, której twórcą był legendarny już Frank Farrelly.
Okładka książki Coaching Prowokatywny 2 Zaawansowany

59,00 zł 44,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka ta prowadzi na poziom zaawansowany pracy prowokatywnej. Przez model procesu prowokatywnego (Oczekiwanie Onieśmielenie Osłupienie Odmiana), nowe techniki, manewry i kontrmanewry ku elastyczności w życzliwym prowokowaniu mocnych zmian. Jest to druga z serii trzech książek poświęconych tej nowatorskiej metodzie coachingowej. Coaching prowokatywny to unikalny rodzaj pracy coachingowej – skuteczny i zaskakujący. Użyteczny zestaw narzędzi, stosowany jako główna metoda, a także komplementarnie z pracą w duchu innych szkół coachingu i terapii. Jest ciekawym wyróżnikiem oraz asem w rękawie, szczególnie w momentach impasu i utknięcia. Polega na okazywaniu wsparcia przez mocne stawianie wyzwań, humor, interwencje paradoksalne, zajmowanie się sprawami kluczowymi dla kondycji ludzkiej oraz przemyślne budzenie pełnego potencjału klienta do przeprowadzenia ważnych zmian. Bazuje na doskonałym kontakcie, ogromnej życzliwości coacha, prowokowaniu klienta do przejawiania określonych pożądanych zachowań już w trakcie sesji oraz skutecznego angażowania się klienta we własne życie i własne sprawy. Wyrósł z terapii prowokatywnej, metody, której twórcą był legendarny już Frank Farrelly.
Okładka książki Coaching Prowokatywny 1 Podstawy

49,00 zł 36,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka ta wprowadza w bogaty i zaskakujący świat coachingu prowokatywnego w usystematyzowany sposób. Przedstawia najważniejsze założenia i sposoby pracy, szeroko ilustrowane miniprzykładami z sesji. Napisana przez doświadczonych coachów prowokatywnych, badaczy tej dziedziny. Jest pierwszą z serii trzech książek poświęconych tej nowatorskiej metodzie. Coaching prowokatywny to unikalny rodzaj pracy coachingowej – skuteczny i zaskakujący. Użyteczny zestaw narzędzi, stosowany jako główna metoda, a także komplementarnie z pracą w duchu innych szkół coachingu i terapii. Jest ciekawym wyróżnikiem oraz asem w rękawie, szczególnie w momentach impasu i utknięcia. Polega na okazywaniu wsparcia przez mocne stawianie wyzwań, humor, interwencje paradoksalne, zajmowanie się sprawami kluczowymi dla kondycji ludzkiej oraz przemyślne budzenie pełnego potencjału klienta do przeprowadzenia ważnych zmian. Bazuje na doskonałym kontakcie, ogromnej życzliwości coacha, prowokowaniu klienta do przejawiania określonych pożądanych zachowań już w trakcie sesji oraz skutecznego angażowania się klienta we własne życie i własne sprawy. Wyrósł z terapii prowokatywnej, metody, której twórcą był legendarny już Frank Farrelly.
Okładka książki Komunikacja transformująca

59,00 zł 43,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

   Za każdym razem, gdy ktoś stwierdza, że naucza „umiejętności komunikacyjnych" lub że pisze książkę o tym, jak ludzie radzą sobie w relacjach z innymi, jestem ciekaw, jak wyglądają jego związki z innymi ludźmi. Rodzi się wówczas w mojej głowie pytanie: jeżeli on chce mi pomóc, to czy sam potrafi dobrze sobie radzić w relacjach? Oraz: co on rozumie przez „dobrą komunikację"? No cóż, tę książkę napisałem przede wszystkim dlatego, że szczególnie ważne jest dla mnie życie rodzinne, czerpanie radości z moich przyjaźni, zarówno zawodowych, jak tych prywatnych, oraz to, że bardzo cenię sobie interakcje z innymi ludźmi, które są istotną częścią mojej pracy. Każdego dnia budzę się z niecierpliwością wyglądając ekscytacji, odprężenia, miłości i poczucia obfitości. Są to dla mnie najważniejsze sukcesy, o jakie mogłem się starać, za które jestem prawdziwie wdzięczny i które czasami wprawiają mnie w osłupienie, kiedy o nich myślę. Odczuwam wdzięczność, ponieważ wiem, że osiągnąłem to nie dzięki szczęściu, ale dzięki umiejętnościom opisanym w tej książce.    Miałem sposobność uczenia się zawodu pielęgniarza, nauczyciela i psychoterapeuty. Miałem też możliwość bycia rodzicem, partnerem życiowym, menedżerem. To, o czym będziesz czytać, jest sednem tego, czego nauczyłem się w każdej z tych ról. Być może ty również wybrałeś zawód, w którym pracujesz z innymi, może im pomagasz. Pewnie zainteresuje cię, że wiem co nieco o twoich głębszych uczuciach dla ludzi i twojej chęci zaspokojenia ich potrzeb, tak samo jak twoich własnych. Prawdopodobnie nieraz zastanawiałeś się, jak w ciągu kolejnych lat w codziennych realiach utrzymywać żywe uczucia troski i otwartości na potrzeby innych. W tej książce nauczymy się nie tylko, jakie zachować, ale także jak sprawić, by rozkwitły.CZĘŚĆ PIERWSZA. SERCE KOMUNIKACJI Nawiązywanie kontaktu Przedstawianie się Rozgrzewka Poznawanie i spotykanie się w różnych kulturach Po prostu stan umysłu Samodzielnie kotwiczenie wybranego stanu Społeczne korzenie poczucia własnej wartości Rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych Kontekst komunikacji Podejście do innych Znajdowanie różnic Ogólne wrażenie Po prostu myślenie Dobry kontakt Tworzenie rozwiązań Kto ma problem Wyznaczanie celów i rozwiązywanie problemów Uczenie się CZĘŚĆ DRUGA. POMAGANIE Pełne słuchanie drugiej osoby Ratunek, prześladowanie czy pomoc? Nastawienie na słuchanie Słuchanie odzwierciedlające Wspieranie innych w zmianie Proces wspierania Umiejętności wspierania  ............
Okładka książki Magia metafory

44,50 zł 33,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dlaczego niektórzy trafiają ze swoim przekazem do ludzi lepiej niż inni? Jak to robią, że – tylko mówiąc – otwierają przestrzeń do zmian? Czy to możliwe, że wszyscy w takiej czy innej formie używają metafor? W tej książce znajdziesz: •77 inspirujących opowieści •trochę informacji o tym, jak działa metafora ( i że to dużo więcej niż ilustracja) •dużą porcję wiedzy o stosowaniu metafor w komunikacji •wskazówki, nie tylko CO, ale i JAK opowiadać •zachętę i sposoby, by rozwijać swoje „opowiadactwo” •zachętę, by zacząć Gdzie opowiadać? Na wykładach, sesjach coachingowych, szkoleniach, prezentacjach, wszędzie tam, gdzie ludzie mówią do ludzi. Ciekawa pozycja zarówno dla tych, którzy stosują metaforę w coachingu, treningu, wszelkiej komunikacji i już wiedzą, jaka jest jej moc, jak i dla tych, którzy dotąd nie mieli jeszcze okazji lub pomysłu, by zacząć. A jeśli jesteś wytrawnym opowiadaczem, spotkasz tu pewnie paru znajomych, tylko w jakim przebraniu? W jakiej aranżacj?i… I może pokusisz się, by listę przykładowych zastosowań metafory dociągnąć do setki? "Ta książka to wspaniały prezent dla trenerskiego i coachingowego świata." Judit DeLozier  
Okładka książki Maszyna tęcz

44,00 zł 33,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Z dziennika neurolingwisty Maszyna Tęcz Andrew T. Austina to fascynująca opowieść o łagodzeniu i niwelowaniu ludzkiego cierpienia dzięki wykorzystaniu neurolingwistyki i dobrej prowokacji do otwierania przed ludźmi nowych możliwości. Dowiesz się, jak identyfikacja i zdejmowanie masek ról społecznych zbliża do siebie ludzi, wnosząc zupełnie nową jakość do relacji międzyludzkich i uzdrawiając zaburzoną relację człowieka z innymi i z samym sobą. Andrew Austin ukazuje na praktycznych przykładach techniki i sposoby interwencji terapeutycznych budujących zmianę u klientów/pacjentów. Stosuje przy tym twórcze połączenie technik neurolingwistycznych i coraz bardziej popularnej metody prowokatywnej. Używa między innymi humoru i efektu zaskoczenia, które tak ułatwiają otworzenie furtki do wielkich zmian. Przesłaniem, bodaj najważniejszym, zawartym w tej książce, wydaje się być to, iż „zaburzone” zachowania pacjentów/klientów zawsze mają głęboki wewnętrzny sens i logikę. Chociaż na pierwszy rzut oka mogą być oceniane jako groteskowe, aspołeczne, chorobliwe, chaotyczne itd. – to jest w nich zawsze zawarta informacja będąca kluczem do uzdrowienia. A właśnie znajdowanie tego klucza i wręczanie go pacjentom jest zadaniem skutecznego terapeuty – takiego jak autor tej książki. „Maszyna Tęcz” to lektura niezwykle inspirująca dla coachów, psychiatrów, psychologów i terapeutów oraz osób zainteresowanych psychologią, neurolingwistyką i metodą prowokatywną. Swoją wartość udowodni także tym, którzy po prostu lubią kaskady nieopanowanego, ożywczego śmiechu. Choćby dlatego warto przeczytać tę książkę.
Okładka książki Coaching prowokatywny

41,00 zł 30,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Coaching Prowokatywny i Terapia Prowokatywna to taka metoda, w której coach/terapeuta odgrywa adwokata diabła - udziela bzdurnych rad, kwestionuje postępy, pracowicie 'nie pamięta' i 'nie rozumie', czasem nawet 'nie słyszy'. Maluje barwne, stereofoniczne i namacalne obrazy tego, jak klientowi nie uda się zmienić, przejść barier, których doświadcza... I co się wtedy dzieje? To samo, co zwykle: klient nie wierzy coachowi, robi dokładnie odwrotnie niż terapeuta czy coach doradza, i wkracza na ścieżkę rozwoju, przekraczania własnych ograniczeń. Wbrew swojemu 'szalonemu terapeucie' i 'szalonemu coachowi' bardzo szybko osiąga cele terapii czy coachingu. A wszystko po to, żeby temu 'pokręconemu' coachowi/terapeucie pokazać, jak bardzo się myli w negatywnej ocenie klienta. Działa? Działa! Jeszcze jak!!! Książka świetnie uzupełnia się z "Terapią Prowokatywną" Franka Farrelly'ego i Jeffa Brandsma. A gdy jeszcze dodać nagrania DVD z sesji prowokatywnych samego Franka Farrelly'ego - Czarodzieja z Wisconsin - to tak rozszerzysz twój repertuar coacha, terapeuty, menedżera, rodzica, przyjaciela :-D Potężna dawka humoru, konfrontacji i życzliwości... Zrób sobie prezent. (i jeszcze komu?)...   Fragment książki Wstęp Mia i Ronald od lat prowadzili przyjemną restaurację. Często jeszcze długo po zamknięciu goście zostawali z nimi na drinka. Kiedy Ronald kilkakrotnie w ciągu dnia zemdlał i spadł ze stołka barowego, pojawiło się podejrzenie, że coś jest nie tak. W końcu restauracja zbankrutowała, więc siedzą teraz razem u psychologa. „No tak", mówi Ronald, patrząc niewinnie swomi niebieskimi oczami. „Może faktycznie byłem trochę przemęczony. Grypa, czy coś ...". Mia w tym samym czasie stanowczo kręci głową i patrzy na nas nienawistnym spojrzeniem. „Sami teraz widzicie, wszystkiemu zaprzecza." Przewraca oczami do góry i głęboko wzdycha. Roland chce mimo to otworzyć nową działalność gastronomiczną. Mia nie ma już na to ochoty. Nie chce znowu przechodzić przez kolejne stany napięciowe. Gdybyśmy byli zwykłymi, tradycyjnymi terapeutami, w tym momencie rozmowy przytaknęlibyśmy pełni zrozumienia i z westchnieniem przyznali, że Mia wcale nie ma łatwo. Że odczuwa silną frustrację i takie tam. Tylko że my nie jesteśmy już tradycyjnymi terapeutami. Jesteśmy coachami prowokatywnym - zajmujemy się udzielaniem pomocy w sposób prowokatywny, czyli taki, który rzadko wydaje się mieć coś wspólnego z pomaganiem. „Aha", mówimy do Mii. „Małe dzieci stają się dorosłe. Ronald to twoje dziecko, mały chłopczyk uzależniony od ciebie. On sam zupełnie tak tego nie widzi, po to jest przecież jego Mamma Mia. Ale co zrobisz, kiedy on w końcu dorośnie? Według nas, Mia, to dla niego dobry moment, aby opuścił dom". „Tak", podśmiechuje się Mia. „Wszystko się zgadza. Kiedy są już dorosłe, musisz je wypuścić na wolność, co?" „A ty, Ronald", mówimy dalej, „dla ciebie przyszedł czas, aby odejść. Chciałbyś tylko jeszcze raz przyjść do psychologa, żeby potem móc powiedzieć, że naprawdę próbowałeś wszystkiego. I masz rację, w takim wypadku masz zawsze alibi...". Ronald patrzy przed siebie otępiałym wzrokiem i wzrusza ramionami. „Cóż", mówi po dłuższej chwili. „Właściwie... to tak". „Szybko doszliście do sedna", stwierdza Mia. Zajmowanie się coachingiem lub terapią prowokatywną to taka forma pracy, która działa w oparciu o mięśnie śmiechowe. To zaś bardzo dobrze działa na obie strony rozmowy: coach czerpie przyjemność z pracy, pomimo ciężaru „cierpienia psychicznego", przez które się przebija, a klient doświadcza niezwykłego przeżycia - czerpie „przyjemność" z własnych problemów. Jednak coaching prowokatywny to o wiele więcej, niż tylko wyśmiewanie się z ludzkich absurdów, kuriozów życia i wzajemnej walki tej dwójki. W praktyce prowokatywny styl pomagania często przynosi szybkie, bezpośrednie i rewolucyjne efekty. Podczas sesji ludzie często już w pierwszych dwudziestu minutach wyraźnie się zmieniają i uwalniają się od tłamszących ich modeli życia, z którymi zmagali się od lat. Chcemy podzielić się z wami - z tobą, coachu prowokatywny, i z tobą, zainteresowany czytelniku - entuzjazmem, z jakim stosujemy tę metodę. Poza tym nadszedł czas na powiew świeżości w świecie pomocy psychologicznej. Psychologowie, pracownicy społeczni, a dziś także trenerzy, konsultanci i coachowie o wiele za długo muszą roztaczać wokół siebie zrozumienie, akceptację i poważny styl życia. W rezultacie nie tylko terapeuci się wypalają, ale także ich klienci zostają pozbawieni prawdziwego międzyludzkiego kontaktu.    Coaching Prowokatywny Spis treści Do polskiego czytelnika 7 Wstęp 9 1. Ciągnij osła za ogon! Prowokatywna wizja człowieka 11 2. Właśnie o tym chcę rozmawiać! Czynniki Farrelly'ego: podwaliny stylu prowokatywnego 29 3. O czym to rozmawialiśmy? Jakie są stale zachowania coacha prowokatywnego? Czynniki Farrelly'ego, część l 41 4. W porządku, nie wkurza cię to, ale mógłbyś go żywcem obedrzeć ze skóry W jaki sposób coach prowokatywny reaguje na poszczególne zachowania klienta Czynniki Farrelly'ego, część 2 55 5. A dałem z siebie wszystko... Relacja prowokatywna 71 6. Ludzie to psy Ogólne narzędzia prowokatywne Czynniki Farrelly'ego, część 3 85 7. Światło elektryczne to bzdura Skuteczność coachingu prowokatywnego 97 8. Być może zwykli ludzie mają tego dość... Prowokatywne reakcje na problemy Czynniki Farrelly'ego, część 4 103 9. Trzymasz się jeszcze, czy mam dzwonić po karetkę? Reakcje prowokatywne dotyczące koncepcji siebie Czynniki Farrelly'ego, część 5 111 10. Ale czy to nie twoja własna wina?! Strategiczne zagrania prowokatywne Czynniki Farrelly'ego, część 6 117 11. Telewizory, przewodnicy i „głupawka" Procesy wewnętrzne coacha Czynniki Farrelly'ego, część 7 129 12. Sorry, że moja praca sprawia mi przyjemność Coaching prowokatywny jako świat wywrócony do góry nogami 137 13. W myślach słyszałem, jak znowu się śmiejesz! Skuteczne czynniki coachingu prowokatywnego 147 Bibliografia 161
Okładka książki Evergreen

41,00 zł 29,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

O coraz bardziej przyspieszającym świecie napisano już wiele książek. Część z nich w mrocznych barwach maluje niepewną przyszłość. Część z wielkim optymizmem obwieszcza Nowe Czasy.
Okładka książki Przebudowa twojego Ja

45,00 zł 33,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Oferujemy ci praktyczny podręcznik na temat zmiany koncepcji siebie - z narracją i propozycjami ćwiczeń. Dla tych, którzy sami pragną poradzić sobie z czymś, rozwijać i zmieniać siebie, oraz dla tych, którzy chcą w tym towarzyszyć i prowadzić innych.
Okładka książki Terapia prowokatywna

41,00 zł 30,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pierwszy w Polsce, fundamentalny, fantastyczny podręcznik PODEJŚCIA PROWOKATYWNEGO autorstwa samego twórcy! PODEJŚCIE PROWOKATYWNE, pierwotny kontekst – terapia. Konkretny system działań i oddziaływań. Świetnie sprawdza się również w coachingu, zarządzaniu, życiu rodzinnym, koleżeńskim, w uczeniu, i oczywiście w terapii. PODEJŚCIE PROWOKATYWNE w komunikowaniu się z podwładnymi, szefami, klientami, pacjentami, uczniami, mężem, żoną, dziećmi... Po prostu z ludźmi. Lekko, żywo, żywiołowo, z humorem, jednocześnie naprawdę serio, po prostu bardzo skutecznie. Uwaga! Jeśli nie KOCHASZ LUDZI, nie wierzysz, że W KAŻDYM JEST COŚ CENNEGO – nie stosuj podejścia prowokatywnego. Dla własnego bezpieczeństwa! Najzabawniejszy podręcznik kliniczny wszech czasów.
Okładka książki Przekonania Ścieżki do zdrowia i dobrobycia

41,00 zł 30,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

„Przekonania" to rewolucyjna książka opisująca najnowocześniejsze techniki błyskawicznej i efektywnej metody identyfikowania i przemodelowywania ograniczających przekonań. Jest to unikalny podręcznik uczący potężnych procesów zmiany. Pokazuje JAK identyfikować i zmieniać przekonania, prezentując dosłowne zapisy pracy indywidualnej, która miała miejsce podczas warsztatów. Procesy te obejmują Ponowne wydrukowanie, Integrację konfliktu, Strategie przekonań/rzeczywistości, Wizualizację i Identyfikację kryteriów. Dzięki tym właśnie umiejętnościom każdy może doświadczyć potężnych zmian osobistych.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj