KATEGORIE [rozwiń]

Maciej Łazowski

Okładka książki Kapitalne łamigłówki dla spryciarzy

19,99 zł 12,16 zł


Trening spostrzegawczości i myślenia logicznegoKapitalne łamigłówki dla spryciarzy (6+) to zestaw blisko 100 podchwytliwych i ciekawych zagadek z prostymi poleceniami, sympatycznymi bohaterami oraz kapitalnymi ilustracjami. Spryciarze zmierzą się z sudoku, labiryntami oraz szyframi logicznymi, ćwicząc w ten sposób spostrzegawczość, koncentrację, umiejętność myślenia logicznego i dedukcji.Zabawy logiczne rozwijające myślenieSzukanie drogi w labiryncie, liczbowe układanki oraz poszukiwanie brakującego elementu w ciągu obrazkowym to przykładowe zadania, dzięki którym spryciarze przygotują się do nauki czytania i liczenia. Zabawy grafotomoryczne zapewnią trening motoryki małej i przygotują do nauki pisania. Dzięki prostym poleceniom spryciarze będą mogli samodzielnie radzić sobie z rozwiązywaniem łamigłówek i łamaniem szyfrów. Kapitalne rysunki Macieja Łazowskiego, przedstawiające sympatycznych bohaterów z poczuciem humoru, przykuwają wzrok i sprzyjają koncentracji na zadaniu, a jednocześnie gwarantują świetną zabawę.Odpowiedzi do zadań znajdują się na stronie internetowej KapitanNauka.pl.Rozwójspostrzegawczość, koncentracja, myślenie logiczne, motoryka małaIlustratorka:Maciej Łazowski grafik i ilustrator, autor komiksów i książek dla dzieci.W serii równieżKapitalne łamigłówki dla małych bystrzaków 4+Kapitalne łamigłówki dla bystrzaków 6+Kapitalne łamigłówki dla małych spryciarzy 4+Kapitalne zagadki dla małych bystrzaków 4+Kapitalne zagadki dla bystrzaków 6+Kapitalne zagadki dla małych spryciarzy 4+Kapitalne zagadki dla spryciarzy 6+
Okładka książki ALE KOMPUTERY MEGABAJTOWE HISTORIE CYFROWE

51,99 zł


Czym były pierwsze komputery? Jak wyglądało przejście od maszyn wielkich jak ciężarówka do zaawansowanych smartfonów mieszczących się w kieszeni? Kto zbudował pierwszy polski komputer? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdują się w książce! „ART. Ale komputery! Megabajtowe historie cyfrowe” to niezwykły ilustrowany przewodnik po komputerowym świecie przeznaczony dla dzieci w wieku 8-13 lat. Podczas fascynującej podróży przez kolejne etapy rozwoju komputerów mali miłośnicy technologii poznają interesujące fakty i ciekawostki, a także dowiedzą się, czym tak naprawdę są maszyny liczące. To doskonały sposób na to, by dzieci w wieku szkolnym z przyjemnością poszerzały wiedzę i odkryły w sobie miłość do czytania!
Okładka książki ALE KOMPUTERY MEGABAJTOWE HISTORIE CYFROWE - uszkodzone

51,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Oferta wyprzedażowa: prezentowane egzemplarze są z uszkodzeniami mogą to być porysowane lub troszkę uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięciami, zbite narożniki itp.  Czym były pierwsze komputery? Jak wyglądało przejście od maszyn wielkich jak ciężarówka do zaawansowanych smartfonów mieszczących się w kieszeni? Kto zbudował pierwszy polski komputer? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdują się w książce! „ART. Ale komputery! Megabajtowe historie cyfrowe” to niezwykły ilustrowany przewodnik po komputerowym świecie przeznaczony dla dzieci w wieku 8-13 lat. Podczas fascynującej podróży przez kolejne etapy rozwoju komputerów mali miłośnicy technologii poznają interesujące fakty i ciekawostki, a także dowiedzą się, czym tak naprawdę są maszyny liczące. To doskonały sposób na to, by dzieci w wieku szkolnym z przyjemnością poszerzały wiedzę i odkryły w sobie miłość do czytania!
Okładka książki 100 zabaw z bocianem Stefanem

34,90 zł 21,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zgaduj, rysuj, ścieraj i baw się z mieszkańcami łąki i wsi! Książka + 30 dwustronnych zmywalnych kart + flamaster Kapitan Nauka zaprasza najmłodszych na wycieczkę po łące i wsi. Podczas tej wspaniałej przygody dzieci poznają charakterystyczne dla tego środowiska zwierzęta i rośliny oraz dowiedzą się, jak dbać o przyrodę. 100 zabaw z bocianem Stefanem to wyjątkowy zestaw rozwijających zadań dla trzy- i czterolatków, który zapewni opiekunom i dzieciom wiele godzin wspólnej, angażującej rozrywki. Frapujące zadania przedstawione w książce i na 30 dwustronnych, zmywalnych kartach przybliżą dziecku świat przyrody, wzbogacą słownictwo i pobudzą dziecięcą wyobraźnię. Dzięki zabawom rozwijającym wiedzę o naturalnym otoczeniu dziecko odkryje również nowe obszary swoich zainteresowań. 100 różnorodnych zadań zostało dostosowanych do zdolności percepcyjnych dzieci w tym wieku. Zestaw doskonali kompetencje matematyczne (m.in. liczenie w zakresie 1-5), przyrodnicze i językowe, ponadto uczy samodzielnego szeregowania przedmiotów, określenia relacji w przestrzeni, a także pozwala ćwiczyć koncentrację i spostrzegawczość. Ćwiczenia przygotowane przez doświadczonych pedagogów wspierają rozwój grafomotoryczny i przygotowują do nauki pisania i liczenia, a dzięki specjalnemu, suchościeralnemu flamastrowi dołączonemu do zestawu można je wykonywać wielokrotnie.
Okładka książki Co się dzieje kiedy śpisz

24,00 zł 14,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Chcesz wiedzieć o czym marzy sowa, dlaczego ćma leci do światła, w czym mistrzostwo osiągnął jeż, jak właściwie wygląda świetlik i co nabroił nietoperz? Odpowiedzi na te niezwykle ważne pytania znajdziesz właśnie w tej książce!
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj