Podręcznik odpowiada zmianom w podstawie programowej z 2022 r. Dodatkowo w uaktualnionej wersji w sekcji „Sprawdź się!” zamieściliśmy propozycje tematów do wypowiedzi argumentacyjnej. Ślady czasu to jedyna seria, która realizuje w jednym podręczniku treści dla podstawy i rozszerzenia. Bierzemy pod uwagę zarówno potrzeby uczniów, którzy nie zamierzają zdawać matury z historii, jak i pasjonatów tego przedmiotu. Dla obu tych grup opracowaliśmy materiały, które są ciekawe i atrakcyjnie zaprezentowane. Wysoki poziom merytoryczny książki idzie w parze z przystępnością i atrakcyjnym sposobem budowania narracji historycznej – Ślady czasu współtworzyli bowiem aktywni zawodowo nauczyciele. Treści podajemy w skondensowany, ale zrozumiały sposób – po prostu wyjaśniamy, „dlaczego”.
Podręcznik jest dostosowany do obowiązującej podstawy programowej z 2018 r.
i odpowiada zmianom w podstawie programowej z 2022 r.
Ślady czasu to jedyna seria, która realizuje w jednym podręczniku treści dla podstawy
i rozszerzenia. Bierzemy pod uwagę zarówno potrzeby uczniów, którzy nie zamierzają zdawać matury z historii, jak i pasjonatów tego przedmiotu. Dla obu tych grup opracowaliśmy materiały, które są ciekawe i atrakcyjnie zaprezentowane.
Wysoki poziom merytoryczny książki idzie w parze z przystępnością i atrakcyjnym sposobem budowania narracji historycznej Ślady czasu współtworzyli bowiem aktywni zawodowo nauczyciele. Treści podajemy w skondensowany, ale zrozumiały sposób po prostu wyjaśniamy, dlaczego.
Tom czwarty serii obejmuje II wojnę światową i współczesność.
Podręcznik przygotowany do obowiązującej podstawy programowej z 2018 roku. Ślady czasu to jedyna seria, która realizuje w jednym podręczniku treści dla podstawy i rozszerzenia. Bierzemy pod uwagę zarówno potrzeby uczniów, którzy nie zamierzają zdawać matury z historii, jak i pasjonatów tego przedmiotu. Dla obu tych grup opracowaliśmy materiały, które są ciekawe i atrakcyjnie zaprezentowane. Od czasu, kiedy historii nauczano w szkole średniej w cyklu czteroletnim, zmianie uległy zainteresowania uczniów, ich przyzwyczajenia i możliwości percepcyjne. Zmienić musiał się też sposób budowania narracji historycznej, który młodzi ludzie są w stanie przyjąć, zrozumieć i wykorzystać. To wyzwanie dla autorów podręcznika, dlatego Ślady czasu tworzyli aktywni zawodowo nauczyciele i pracownicy naukowi. Wysoki poziom merytoryczny książki idzie w parze z przystępnością. Treści podajemy w skondensowany, ale zrozumiały sposób – po prostu wyjaśniamy, „dlaczego”. Tom drugi serii obejmuje lata 1492–1815.
Podręcznik jest dostosowany do obowiązującej podstawy programowej z 2018 r. i odpowiada zmianom w podstawie programowej z 2022 r.
Ślady czasu to jedyna seria, która realizuje w jednym podręczniku treści dla podstawy i rozszerzenia. Bierzemy pod uwagę zarówno potrzeby uczniów, którzy nie zamierzają zdawać matury z historii, jak i pasjonatów tego przedmiotu. Dla obu tych grup opracowaliśmy materiały, które są ciekawe i atrakcyjnie zaprezentowane.
Od czasu, kiedy historii nauczano w szkole średniej w cyklu czteroletnim, zmianie uległy zainteresowania uczniów, ich przyzwyczajenia i możliwości percepcyjne. Zmienić musiał się też sposób budowania narracji historycznej, który młodzi ludzie są w stanie przyjąć, zrozumieć i wykorzystać. To wyzwanie dla autorów podręcznika, dlatego Ślady czasu tworzyli aktywni zawodowo nauczyciele.
Wysoki poziom merytoryczny książki idzie w parze z przystępnością. Treści podajemy w skondensowany, ale zrozumiały sposób – po prostu wyjaśniamy, „dlaczego”.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?