Czy stos niezałatwionych spraw wciąż rośnie przed tobą, na podłodze piętrzą się protokoły i materiały informacyjne, i coraz dłużej trwa odszukanie ważnego dokumentu? Koniec z tym! Jeśli już nie pamiętasz, jakiego koloru jest twoje biurko, to ta książka jest właśnie dla ciebie!Za pomocą metody Simplify (Uprościć) w ciągu zaledwie 24 godzin już raz na zawsze stworzysz funkcjonalne miejsce pracy, gdzie wszystko ma swoje jednoznaczne miejsce, aby wszelkie dalsze organizowanie działo się - o ile można tak to ująć - samo z siebie. Susanne Roth, ekspert w obszarze wszelkich zagadnień osobistej organizacji i zarządzania własną osobą, krok po kroku opracuje z tobą biuro pod hasłem ,,Wszystko na widoku, wszystko w zasięgu"", które będzie dokładnie przystosowane do twoich osobistych potrzeb. W ten sposób ostatecznie pożegnasz się z chaosem i stworzysz sobie miejsce pracy, w którym będziesz się dobrze czuł. Podane są wskazówki dotyczące czasu, listy rzeczy do robienia i do kupienia. Wszystkie strategie zostały przetestowane i wypróbowane w praktyce
Do usprawnienia organizacji pracy można podejść na różne sposoby. Najważniejsze jest to, że te proste i dobrze przemyślane sposoby można szybko, skutecznie i wydajnie zastosować w praktyce. Pięć zasad samoorganizacji, które tu przedstawiamy, zostało opracowanych tak, by spełniały powyższe założenia. Opierają się one na bogatym doświadczeniu, które autorzy zdobywali przez wiele lat.
Zrobisz znacznie więcej w krótszym czasie – i masz więcej wolnego. Będziesz bardziej skuteczny. Twoja jakość życia znacznie się poprawi. To sprawi, że będziesz szczęśliwy, a to nas cieszy! Życzymy Ci owocnej lektury!
Czy wracasz po pracy do domu z poczuciem, że nie zrobiłeś nic, co zaplanowałeś? Czy chcesz wiedzieć, jak możesz lepiej i bez wysiłku zorganizować swoją pracę?
Ta książka pokaże ci pięć sprawdzonych w praktyce zasad samoorganizacji, które pomogą ci odnieść sukces w pracy.
W ciągu zaledwie 30 minut dowiesz się tutaj:
- jak zyskać dużo czasu
- jak wyłączyć perfekcjonizm, czyli „hamulec sukcesu”
- jak odróżnić ważne od pilnych
- jak profesjonalnie organizować spotkania
- jak zrobić przejrzysty harmonogram
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?