KATEGORIE [rozwiń]

Łączyński Marcin (red.)

Okładka książki Metody badania wizerunku w mediach

65,00 zł 50,82 zł


Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? ? i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? ? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Okładka książki Gry szkoleniowe Praktyczny przewodnik

35,00 zł 28,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Celem tej książki jest zebranie i udostępnienie polskiemu czytelnikowi wiedzy o narzędziach szkoleniowych opartych o wykorzystanie gier. Przeznaczona ona jest dla szerokiego grona odbiorców, którzy mogą być zainteresowani wykorzystaniem symulacji i gier w procesie szkolenia pracowników: pracowników działów HR; trenerów; projektantów gier i symulacji; managerów i kierowników projektów; studentów i badaczy z rożnych obszarów.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj