
Metody badania wizerunku w mediach
- ISBN: 9788375561333
- EAN: 9788375561333
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.4x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 300
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
44,00złCena detaliczna: 65,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,00 zł
x

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? ? i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? ? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.
prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński