Nowy dom, nowa szkoła, nowi przyjaciele. Dopasowanie się nie jest łatwe, zwłaszcza jeśli jesteś trochę niezdarna i masz ogromne trudności w sporcie tak jak Elektra.Niestety, jej mama nieustannie namawia ją do spróbowania różnych dyscyplin: siatkówki, tenisa czy łucznictwa. To tylko potęguje zniechęcenie dziewczynki, która czuje, że robi z siebie głupka.Pewnego dnia, po obejrzeniu w teatrze występu baletowego, wszystko się zmienia. Elektra odkrywa, czego naprawdę pragnie!Musi tylko znaleźć odwagę, by podążyć za swoimi marzeniami.
Jak duży jest wszechświat? Co się stanie, gdy podlecisz zbyt blisko czarnej dziury? Jak siusiają kosmonauci? Autorzy "Dnia z życia skunksa, jelita i tego, kto to czyta" powracają z kolejnym przezabawnym komiksem popularnonaukowym pełnym zadziwiających historyjek, niesamowitych ciekawostek i fascynujących faktów.Przekonaj się, jak wygląda dzień z życia wulkanu na Marsie, jak to jest być spadającą gwiazdą i dlaczego teleskop Hubble'a czuje się samotny. Sprawdź, jak wygląda burza na Saturnie i co się kryje po ciemnej stronie Księżyca. Przeczytaj dziennik dzielnej kosmomyszy, dowiedz się, kto naprawdę pierwszy poleciał w kosmos i dlaczego kandydaci na kosmonautów muszą siedzieć w jaskini.Przed tobą dzień z życia kosmosu - a także ludzi i zwierząt, którzy go odkrywali. Ruszaj w kosmiczną podróż, by świetnie się bawić, a przy okazji dowiedzieć się mnóstwo o budowie wszechświata, astronomii i astronautyce. I przekonać się, jak wiele jest jeszcze do odkrycia!Pierwszy tom serii, "Dzień z życia skunksa, jelita i tego, kto to czyta" otrzymał w 2021 roku prestiżową nagrodę Blue Peter Award.
Podczas nocnej eskapady osiemnastoletni Ryohei Arisu i dwóch jego najlepszych kumpli stają się świadkami serii dziwnych fajerwerków. Niespodziewanie jeden z wybuchów zupełnie ich ogłusza, a gdy dochodzą do siebie, odkrywają, że miasto zmieniło się nie do poznania. Szybko okazuje się, że opustoszała metropolia jest areną okrutnej gry, w której aby przeżyć, należy rozwiązywać coraz trudniejsze zagadki. Czy Arisu i jego przyjaciele zdołają przetrwać w tym zabójczym świecie?
Świat pogrążył się w chaosie. Śmiercionośna mgła zaczęła pustoszyć kolejne krainy, zwracając przeciwko sobie wszystkie rasy w walce o ocalałe tereny. Niszczono zabytki, przepadały cenne księgozbiory, a gdy wreszcie nastał upragniony pokój, wydawało się, że pamięć świata przepadła na zawsze. Aby ochronić to, co zostało z wielowiekowej spuścizny, wzniesiono ogromną bibliotekę, w której zaczęto gromadzić teksty z całego świata. Od tamtego czasu przybytku strzegą potężni magowie. Pokój bowiem nie może trwać wiecznie... Blisko sto lat później, mieszkający na dalekiej prowincji sześcioletni chłopiec mimo swojej ogromnej pasji do książek, nie ma wstępu do lokalnej biblioteki. Jest sierotą, a na dodatek półelfem, więc mieszkańcy osady traktują go jak wyrzutka. Pewnego dnia, gdy znów pada ofiarą rówieśników, z pomocą przychodzi mu Sedona, władająca magią strażniczka z Biblioteki Centralnej, która akurat odwiedza miasto. Jednak marzenie chłopca, że ktoś zabierze go z dzielnicy nędzarzy, nie spełnia się. Kobieta zostawia go z wyjątkową książką i obietnicą, której ten przysięga dotrzymać. Tak oto rozpoczyna się epicka opowieść o magu, który odmieni losy świata.
Taro Sakamoto był niegdyś legendarnym płatnym zabójcą, który wzbudzał strach i podziw w całym mieście. Jednak pewnego dnia jego życie diametralnie się zmieniło – zakochał się, ożenił, został ojcem i porzucił dawną ścieżkę kariery. Kilkadziesiąt kilogramów później Sakamoto, jak na przykładnego obywatela przystało, wiedzie spokojny żywot jako właściciel osiedlowego sklepiku. Jednak sielanka nie może trwać wiecznie! Dawni wrogowie ponownie stają na drodze byłego zabójcy. Czy Sakamoto zdoła ochronić swoją rodzinę i biznes przed demonami przeszłości?
Tsukasa Akeuraji od lat próbował zostać profesjonalnym łyżwiarzem figurowym. Niestety, choć poświęcił wszystko dla ukochanego sportu, nie zdołał spełnić marzeń o wielkiej karierze. Pewnego dnia los niespodziewanie stawia na jego drodze jedenastoletnią Inori, która z całego serca pragnie zostać zawodniczką, jednak nie może liczyć na wsparcie ze strony rodziny. Widząc, jak zawzięcie walczy o swoje marzenia, Tsukasa postanawia zostać trenerem dziewczynki i pomóc jej dotrzeć na sam szczyt!
Po śmierci szefa swojego gangu Hajime Mamiya umywa ręce od działalności przestępczej i opuszcza yakuzę. Jego szefa zgubiła miłość do kobiety, czego Mamiya nie potrafi pojąć. Na swojej drodze spotyka Shu Kosakę, studenta, który na jego oczach wymienia czułości ze swoim partnerem. Mamiya nie potrafi zapomnieć jego twarzy przepełnionej uczuciem wobec ukochanego. Spotykają się ponownie, kiedy Mamiya dzwoni do agencji towarzyskiej, gdzie Kosaka pracuje jako chłopak do wynajęcia. Mamiya sam nie zna miłości, ale gdy dowiaduje się, że Kosaka sprzedaje się z powodu swojego partnera, robi wszystko, co w jego mocy, by wykupić cały dostępny czas chłopaka...
Hazel przeczuwa, że nie jest zwykłą dziewczynką, ale nie ma pojęcia, kim byli jej rodzice. Gdy ucieka z sierocińca wraz z najlepszym przyjacielem, Pete'em, by skryć się w Goblinowym Lesie, nawet nie podejrzewa, że właśnie tam znajdzie klucz do swego pochodzenia i odkryje niezwykłą moc, która w niej drzemie. Gdy Pete zostaje porwany przez dziwne stworzenia, Hazel rusza mu na ratunek. Wkrótce odkrywa, że w lesie mieszkają wróżki, lecz grozi im wielkie niebezpieczeństwo. Czy dziewczynce uda się ocalić chłopca oraz nowych przyjaciół i przywrócić równowagę w magicznej krainie?
Pewnego dnia, gdy Taiju próbuje wyznać miłość Yuzurice, za sprawą tajemniczego światłasączącego się z nieba, wszystkie żyjące na Ziemi istoty zamieniają się w kamień. Po ponad trzech tysiącach lat kamień na ciele Taiju kruszeje. Chłopak odkrywa, że znajduje się w zdewastowanym świecie pośród dziczy i posągów. Okazuje się jednak, że nie jest sam! Senku, jego przyjaciel o ponadprzeciętnej inteligencji, wydostał się ze swej skorupy kilka miesięcy wcześniej i zdążył wymyślić plan, który pozwoli na powrót człowieka na szczyt i odbudowanie cywilizacji za pomocą nauki!
Kondou Seiichirou jest korposzczurem i maniakiem wydajności. Nie ma życia poza pracą. Pewnego dnia zostaje świadkiem ?wezwania Świętej? i, chcąc uratować niewinną nastolatkę, wraz z nią zostaje przeniesiony do innego świata. Na miejscu okazuje się, że nawet takie wydarzenie nie zmieniło jego szaleńczego podejścia do obowiązków. Kondou od razu znajduje zatrudnienie, a swoją lekkomyślnością szybko zwraca na siebie uwagę rycerza, którego zwą ?Lodowym Księciem??
Dzień jak każdy inny. Dwójka licealistów wraca autobusem ze szkoły, gdy nagle autobus zalewa tajemniczy gaz usypiając wszystkich pasażerów. Licealiści budzą się na pokładzie ciężarówki wypełnionej ludzkimi ciałami. Gdzie oni są... i jak mogą uciec z tego koszmaru?
Chi to psotna, nowonarodzona kotka, która podczas spaceru z rodziną gubi się. Oddzielona od mamy zalewa się łzami w parku, kiedy zostaje uratowana przez chłopca o imieniu Yohei. Kotek zostaje zabrany do ciepłego mieszkania Yamada... gdzie zwierzęta nie są akceptowane.
Pięcioro przyjaciół bierze udział w “Przyjacielskich rozgrywkach”, mając nadzieję spłacić gigantyczny dług jednego z nich. Gra jest banalnie prosta, o ile tylko łączy ich przyjaźń.Właśnie, o ile łączy ich przyjaźń…Czy “Przyjacielskie rozgrywki” rzeczywiście są bezpieczne? A może okażą się pułapką bez wyjścia? Komu można zaufać? Kto jest przyjacielem, a kto tylko udaje by cię wykorzystać?
Podrzędny pisarz science fiction podszywa się pod zmarłego syna z bogatej rodziny aby wykorzystać jego majątek do zbudowania swojego największego marzenia – wyspy, na której wszystkie jego sny i fantazje staną się prawdą. Jak długo uda mu się żyć w kłamstwie? I czy szalona pogoń za marzeniem nie skończy się dla niego tragicznie? Zapraszamy na przepiękną i niepokojącą Wyspę Panoram!Uwaga – zgodnie z wolą autorów, w polskim wydaniu część onomatopei i znaków na tle pozostanie niezmieniona względem oryginału.
Mairu, ciekawska i wesoła licealistka z Osaki przeprowadza się do Tokio, żeby zaopiekować się babcią. Pewnego dnia przyłapuje młodego chłopaka na kradzieży w sklepie i postanawia przemówić mu do rozsądku. Okazuje się, że złapała na gorącym uczynku samego Shu Kitano, popularnego młodego aktora. Chłopak proponuje Mairu, żeby została jego dziewczyną „na pokaz” – chce wywołać skandal, żeby mieć pretekst do zakończenia kariery. Ucieczka ze szponów świata show-biznesu nie będzie łatwa, ale na pewno wywoła u was niejeden uśmiech.
Pierwszy album zbiorczy rozgrywającego się na Dzikim Zachodzie dzieła uznawanego za jedno z największych dokonań westernowych komiksu frankofońskiego. Album zawiera dwa pierwsze tomy oryginalne. Starzejącego się byłego wojskowego, a dzisiaj urzędnika Ministerstwa Obrony, spotyka straszliwe nieszczęście - nieznani sprawcy zabijają jego żonę i córkę. Oficjalne śledztwo nie przynosi rezultatów, dlatego mężczyzna bierze sprawy w swoje ręce. Podążając śladem morderców, rusza na Dziki Zachód. Czy uda mu się wytropić bandytów? I czy znajdzie odpowiedź na dręczące go pytanie: dlaczego najbliższe mu osoby musiały zginąć? Scenarzystą serii jest sławny belgijski autor Stephen Desberg, współtwórca kilkudziesięciu komiksowych opowieści, między innymi sensacyjnych "IR$" i "Golden Dogs" czy przygodowo-historycznej "Skorpion". Ilustracje do tego ostatniego cyklu są dziełem rysownika "Gwiazdy pustyni", włoskiego grafika Enrica Mariniego, doskonale znanego na polskim rynku z takich hitów jak "Cygan", "Drapieżcy", "Noir burlesque" czy "Orły Rzymu".
Thorgal. Wareg Ozur. Tom 42
Czterdziesty drugi tom bestsellerowej opowieści fantasy o czarnowłosym wikingu Thorgalu Aegirssonie. Cykl stworzyli słynny scenarzysta Jean Van Hamme i wybitny polski rysownik Grzegorz Rosiński.
Thorgalowi wreszcie udaje się wrócić do rodzinnej osady, gdzie czekają jego żona i córka. Radość z ponownego spotkania z bliskimi nie trwa jednak długo, bo los Syna Gwiazd naznaczony jest przeciwnościami. W wiosce zjawia się wareski najemnik Ozur, który ostatnie trzydzieści lat spędził na służbie u cesarza Bizancjum. W wyniku zaskakującego splotu wydarzeń Thorgal będzie zmuszony stawić mu czoło. Co gorsza, Aaricia pokłóci się z Fjojar, czarownicą nienawidzącą wszystkich mieszkańców wioski. Bohaterowie staną do walki o własne życie i ocalenie całej swojej społeczności!
Scenariusze serii „Thorgal” są obecnie pisane przez Yanna Le Pennetiera, współautora innych cykli z tego samego uniwersum – „Thorgal – Louve” i „Thorgal – Młodzieńcze lata”, a także kilkudziesięciu serii przygodowych, fantastycznych czy młodzieżowych. Rysunki stworzył Frédéric Vignaux, grafik specjalizujący się w opowieściach historycznych i legendarnych.
Do uniwersum Thorgala należy także seria: „Thorgal – Kriss de Valnor”.
Thorgal. Wareg Ozur. Tom 42
Czterdziesty drugi tom bestsellerowej opowieści fantasy o czarnowłosym wikingu Thorgalu Aegirssonie. Cykl stworzyli słynny scenarzysta Jean Van Hamme i wybitny polski rysownik Grzegorz Rosiński.
Thorgalowi wreszcie udaje się wrócić do rodzinnej osady, gdzie czekają jego żona i córka. Radość z ponownego spotkania z bliskimi nie trwa jednak długo, bo los Syna Gwiazd naznaczony jest przeciwnościami. W wiosce zjawia się wareski najemnik Ozur, który ostatnie trzydzieści lat spędził na służbie u cesarza Bizancjum. W wyniku zaskakującego splotu wydarzeń Thorgal będzie zmuszony stawić mu czoło. Co gorsza, Aaricia pokłóci się z Fjojar, czarownicą nienawidzącą wszystkich mieszkańców wioski. Bohaterowie staną do walki o własne życie i ocalenie całej swojej społeczności!
Scenariusze serii „Thorgal” są obecnie pisane przez Yanna Le Pennetiera, współautora innych cykli z tego samego uniwersum – „Thorgal – Louve” i „Thorgal – Młodzieńcze lata”, a także kilkudziesięciu serii przygodowych, fantastycznych czy młodzieżowych. Rysunki stworzył Frédéric Vignaux, grafik specjalizujący się w opowieściach historycznych i legendarnych.
Do uniwersum Thorgala należy także seria: „Thorgal – Kriss de Valnor”.
W odległej przeszłości władca z feudalnej Japonii zostaje pokonany przez istotę czystego zła – demona Agata. Młody wojownik, któremu nie udało się ochronić władcy, staje się pozbawionym pana samurajem – roninem – i przysięga demonowi zemstę. W niedalekiej przyszłości wielka korporacja w miejskiej dżungli Nowego Jorku przygotowuje się do wypuszczenia śmiertelnie niebezpiecznej nowej technologii. Jedynymi osobami, które starają się sprzeciwić jej wprowadzeniu są niepełnosprawny telepata i bezkompromisowa dowódczyni ochrony. Kiedy te dwa światy się zderzą, marzenia i rzeczywistość zleją się w ostatecznej, apokaliptycznej bitwie – a w sercu chaosu samotny samuraj stanie przed ostatecznym testem swojej wierności. Ekscytująca, płynna, zupełnie wyjątkowa mieszanka Wschodu i Zachodu, przeszłości i przyszłości, magii i nauki. RONIN to jedno z największych osiągnięć scenarzysty i rysownika Franka Millera („Batman: Powrót mrocznego rycerza”, „Batman: Rok pierwszy”, „Sin City”, „300”). W albumie zebrano oryginalną, sześcioczęściową miniserię, a ponadto dodano wstęp byłej prezes i wydawcy DC Jenette Kahn oraz kilkanaście szkiców i ilustracji promocyjnych Franka Millera.
Mieczysław Sarna proponuje w tym albumie magnetyzującą inscenizację komiksową książki Zbigniewa Nienackiego zatytułowanej Uroczysko. Ta kultowa powieść o Panu Samochodziku i świętym relikwiarzu nigdy nie okazała się równie wciągająca i owiana równie malowniczym urokiem, jak w tej adaptacji. Odkryj przygody Pana Samochodzika w komiksie!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?