Unicorn Boys debiutują w filmie, a praca na planie staje się dla nich początkiem nowej drogi. Dla Meguru jest to sztuka makijażu, a dla Sasame nauka aktorstwa. Unicorn Boys rozstają się nie bez żalu, lecz nowe wyzwania już na nich czekają.
Z kolei Wako ma coraz więcej obowiązków w pracy. Dochodzi do wniosku, że czas na zmiany w jej związku. Co tym razem wymyśli ta szalona dziewczyna, by uszczęśliwić Meguru?
Po tym jak w pierwszym tomie Zofia w towarzystwie Alberto zapoznała się ze źródłami filozofii, kontynuuje naukę i dopełnia eksploracji podstawowych nurtów zachodniej myśli filozoficznej.Ta zarazem filozoficzna i intuicyjna podróż doprowadzi ją do przekroczenia swojego stanu i zyskania wolnej woli, ale przede wszystkim do odkrycia gdzie kryła się jej wolność!ZABUS i NICOBY z nieodłącznym humorem i wyczuciem domykają niniejszym swoją komiksową wersję kultowej, znanej milionom czytelników na całym świecie, powieści filozoficznej JOSTEINA GAARDERA.
Roberto Recchioni burzy, by następnie na nowo zbudować i zdefiniować świat detektywa od koszmarów. Powstaje mini seria Dylan Dog 666, której pierwszy odcinek właśnie prezentujemy. W tomie tym autor zabiera nas w podróż do początków, ale bardziej mrocznych. Stan ten potęguje pełna niepokoju kreska i efekty cieniowania, które stosuje mistrz Corrado Roi. Pojawiają się postaci, które już znamy. Niektóre w innej roli. Bo czy można oderwać się tak zupełnie od tego, co było. Jak mówi główny bohater: W tych czasach nie ma już niczego nowego, a prawdziwy Dylan umarł dawno temu
Drugi tom komiksu GORAN – Zasadzka, to kontynuacja przygód głównych bohaterów. Do powozu, którym Goran wyjeżdża z Al-Balar dołącza dziwny wędrowiec, który o wielkim wybuchu, pierwotnej magii wie coś więcej, a jego wiedza może wkrótce okazać się złowieszczym proroctwem. Gobliny rosną w siłę, a wielka bitwa zbliża się na odległość strzału z łuku. Splątany mrokiem umysł w swej pysze zrodził strach, który przenika w głąb ciał obrońców Al-Balar. Paraliżuje młodych, którzy pierwszy raz stają przed obliczem bitwy. Podnieca tych, co noszą już i tak zbyt wielkie brzemię bitewnych doświadczeń, a z którymi przyjdzie ponownie się zmierzyć. Zbliża się chwila, gdy staną naprzeciw śmierci by przyjąć jej dar.
UMYSŁ JEDNEGO CZŁOWIEKA JEST NAJBARDZIEJ NIEBEZPIECZNYM MIEJSCEM WE WSZECHŚWIECIE!Niesamowita saga sci-fi napisana przez wielkiego Granta Morrisona i zilustrowana przez równie utalentowanego Frazera Irvinga. Nominowana do Nagrody Eisnera dla najlepszego autora za ""zwariowaną kreatywność pisarską i oszałamiające ilustracje"".Ray Spass, wypalony hollywoodzki scenarzysta, który najlepsze dni ma już za sobą, wpada w spiralę nieudanych związków, dzikich imprez i nieuchronnej autodestrukcji. Rozczarowany i pozbawiony jakichkolwiek widoków na przyszłość, Ray jest przekonany, iż tylko krok dzieli go od odejścia w zapomnienie. Nie zdaje sobie sprawy, że wkrótce napisze historię życia.Gdy wyobraźnia Raya zrywa się do szalonego lotu, scenarzysta musi połączyć siły z wykreowanym przez siebie bohaterem, Maxem Nomaxem, złowrogim przestępcą uwięzionym na stacji kosmicznej na skraju czarnej dziury.Razem ruszają w zakrzywiający rzeczywistość wyścig, którego celem jest ocalenie wszechświata przed ostateczną implozją a przy tym muszą naprawdę uważać, żeby ich umysły wcześniej nie eksplodowałyOpowieść w równym stopniu cyniczna i romantyczna, przepełniona psychodelicznymi obrazami, absolutnie nieprzewidywalna i fascynująca. Obowiązkowa pozycja dla każdego miłośnika dobrych komiksów.GRANT MORRISON - wielokrotny laureat amerykańskiej Nagrody Eisnera, odpowiednika filmowego Oscara dla branży komiksowej i brytyjskiej Eagle Award - to jeden z najbardziej znanych, ale i kontrowersyjnych brytyjskich twórców powieści graficznych, obdarzony nieprawdopodobną wyobraźnią (""All Star Superman"", ""Happy!""). FRAZER IRVING - brytyjski genialny ilustrator, twórca szaty graficznej serii o superbohaterach w DC Comics i Marvel, w tym do ""Batman & Robin"", ""Uncanny X-Men"", ""Judge Dredd"", ""Necronauts"", uhonorowany m. in. Diamond Comics Award i National Comics Award.
W świecie, w którym każdy praworządny obywatel potrafi używać magii, Mash Burnedead codziennie oddaje się... intensywnym treningom siłowym! Nastolatek skrywa bowiem pewien sekret – nie posiada żadnych mocy. Gdy pewnego dnia jego skrzętnie ukrywana tajemnica wychodzi na jaw, jedyną szansą, by umknąć wymiarowi sprawiedliwości, staje się ukończenie szkoły magii – i to z najlepszym wynikiem! Ale czy dla kogoś takiego jak Mash będzie to w ogóle możliwe?
12. tom kultowej serii komiksów, opartych na światowych bestsellerowych grach komputerowych i filmach!NIC I NIKT NIE JEST W STANIE POWSTRZYMAĆ ATAKU STRASZLIWEGO WIRUSA METALU DOKTORA EGGMANA.Zainfekowany Sonic nie przemienił się w oszalałego Zombota tylko dzięki swej niesamowitej szybkości... ale jak długo jeszcze da radę? Ocaleli członkowie Odbudowy zbierają się w Spiralnym Wzgórzu, rodzinnej wiosce Tangle. Czy ostatni bastion niezarażonych bohaterów zdoła się utrzymać? Nadszedł czas OSTATECZNEJ ROZGRYWKI!Scenariusz Ian Flynn, rysunki Jack Lawrence, Adam Bryce Thomas!Miliard gier z Sonikiem sprzedanych na świecie! Kultowe animowane seriale telewizyjne! NAJNOWSZY FILM ,,SONIC: SZYBKI JAK BŁYSKAWICA 3"" W POLSCE PREMIERĘ MIAŁ 3.01.2025! Do tej pory zarobił już ponad 420 milionów USD i pobił rekordy popularności poprzednich części, jednych z najbardziej kasowych filmów świata (oba filmy są dostępne na MAX)! W Polsce w ciągu 3 tygodni przyciągnął do kin ponad 750 tysięcy widzów!
Księżniczka Yona, córka władcy państwa Koka, nigdy nie miała poważnych zmartwień. Dość powiedzieć, że za swoje największe nieszczęście uważała fakt, że jej kuzyn, Soo-won, w którym skrycie się podkochiwała, nie traktował jej poważnie. Gdy więc młodzieniec przybył do pałacu, aby wziąć udział w uroczystości na cześć szesnastych urodzin księżniczki, ta nie posiadała się z radości. Jednak to właśnie tej nocy cały jej świat miał lec w gruzach. Soo-won zamordował jej ojca, a następnie próbował zabić również Yonę. Od niechybnej śmierci uratował ją młody generał, a zarazem przyjaciel księżniczki, Son Hak. Jednak ucieczka z pałacu to dopiero początek. Czy Yona zdoła odnaleźć w sobie dość siły, aby zmierzyć się z okrutną rzeczywistością i odzyskać władzę?
Chateau Dankworth to młoda łowczyni głów działająca z ramienia niezależnej organizacji. Pewnego dnia na jej drodze staje nieuchwytny zabójca - Ryang-ha Song. Gdy dochodzi do starcia, różnica ich poziomów okazuje się zbyt duża i kobieta szybko kończy na celowniku. Jednak zamiast zabić Chateau, mężczyzna składa jej propozycję nietypowej współpracy. Oferta jest niezwykle kusząca, zwłaszcza dla początkującej łowczyni, ale czy komuś takiemu jak Ryang-ha można zaufać...? Oto początek trzymającej w napięciu niebezpiecznej gry, w której każda pomyłka może kosztować życie.
Co zrobić, gdy rodzice dla pieniędzy postanawiają zaprzedać duszę diabłu? A co gorsza - Twoją duszę? I ciało? W wyniku takiej właśnie niewdzięcznej transakcji czternastoletni Iruma zostaje zaadoptowany przez podstarzałego demona, któremu zamarzyło się posiadanie wnuka. A że świeżo upieczony dziadek bierze sobie swoją nową rolę bardzo do serca, w trosce o edukację chłopaka, posyła go do szkoły dla demonów. Nie to, że obecność człowieka w takiej placówce jest wskazana, czy nawet... bezpieczna. Chcąc nie chcąc Iruma musi wykorzystać wszystkie możliwe pomysły, nawet te najbardziej szalone, by ukryć swoje prawdziwe pochodzenie i nie zostać pożartym przez kolegów z klasy. Przed Wami pełna absurdów komedia z udziałem dam o potwornym charakterze, bożyszczy z piekła rodem i bogu ducha winnego chłopaka, który najzwyczajniej nie ogarnia, co tu się u diabła dzieje.
Jeśli chcesz pozbyć się krwiożerczej bestii, grasującej w Twoim mieście – koniecznie wynajmij do jej usunięcia maga z Fairy Tail. Jeśli chcesz się pozbyć miasta – zrób dokładnie to samo! Choć gildia ta działa po stronie dobra, doniesienia o spustoszeniach, za które są odpowiedzialni, regularnie zajmują pierwsze strony gazet, bulwersując społeczeństwo. Ale Lucy się tym nie przejmuje. Nie wyobraża sobie, że mogłaby wstąpić do innej gildii. Tak – Lucy też jest magiem, ale nie rzuca piorunami, nie sprowadza deszczu ani nie tańczy z wilkami. Zbiera klucze. Przy ich pomocy jest w stanie przywołać z innego wymiaru gwiezdne duchy, które potrafi w różnej mierze kontrolować. Los chciał, że pewnego dnia zostaje uratowana z opresji akurat przez maga ze swojej ulubionej gildii, niejakiego Natsu Dragneela, który obiecuje zabrać ją do siedziby Fairy Tail. I choć wyobrażenia dziewczyny przegrywają konfrontację z rzeczywistością, teraz nie ma już odwrotu. Jej wielka przygoda w świecie magii, miecza i ogoniastej wróżki właśnie się zaczęła…
Romantyczny, ciągle bujający w obłokach Natsuki, szkolny donżuan Tomoya, Kei’ichi, który ze swoim pogodnym uśmiechem wcale nie wygląda na wielbiciela praktyk BDSM, oraz nieco wycofany Tsuyoshi, fan mangi… Z jakiegoś powodu chłopcy o tak odmiennych charakterach zostali przyjaciółmi i teraz są nierozłączni, a każdy dzień ich licealnego życia to nowa przygoda!
Zakon opowiada o dziejach zakonu krzyżackiego od jego powstania w Ziemi Świętej w 1190 roku do momentu przeniesienia jego głównej siedziby do Malborka w 1309 roku. W ciągu 100 lat małe bractwo szpitalne założone przy lazarecie w Akce przez garstkę kupców z Bremy i Lubeki, stało się najpierw silnym zakonem rycerskim dorównującym potęgą Joannitom i Templariuszom, a następnie państwem zakonnym położonym nad Bałtykiem i rozciągającym się od Wisły aż po Zatokę Fińską. ZAKON jest trzecia częścią cyklu przybliżającego tematykę zbrojnych pielgrzymek do Ziemi Świętej, które przez 200 lat zdominowały życie chrześcijan w Europie i na Bliskim Wschodzie. Komiks także porusza problematykę krucjat północnych.opowiada o dziejach zakonu krzyżackiego od jego powstania w Ziemi Świętej w 1190 roku do momentu przeniesienia jego głównej siedziby do Malborka w 1309 roku. W ciągu 100 lat małe bractwo szpitalne założone przy lazarecie w Akce przez garstkę kupców z Bremy i Lubeki, stało się najpierw silnym zakonem rycerskim dorównującym potęgą Joannitom i Templariuszom, a następnie państwem zakonnym położonym nad Bałtykiem i rozciągającym się od Wisły aż po Zatokę Fińską. ZAKON jest trzecia częścią cyklu przybliżającego tematykę zbrojnych pielgrzymek do Ziemi Świętej, które przez 200 lat zdominowały życie chrześcijan w Europie i na Bliskim Wschodzie. Komiks także porusza problematykę krucjat północnych.
Nowy dom, nowa szkoła, nowi przyjaciele. Dopasowanie się nie jest łatwe, zwłaszcza jeśli jesteś trochę niezdarna i masz ogromne trudności w sporcie tak jak Elektra.Niestety, jej mama nieustannie namawia ją do spróbowania różnych dyscyplin: siatkówki, tenisa czy łucznictwa. To tylko potęguje zniechęcenie dziewczynki, która czuje, że robi z siebie głupka.Pewnego dnia, po obejrzeniu w teatrze występu baletowego, wszystko się zmienia. Elektra odkrywa, czego naprawdę pragnie!Musi tylko znaleźć odwagę, by podążyć za swoimi marzeniami.
Jak duży jest wszechświat? Co się stanie, gdy podlecisz zbyt blisko czarnej dziury? Jak siusiają kosmonauci? Autorzy "Dnia z życia skunksa, jelita i tego, kto to czyta" powracają z kolejnym przezabawnym komiksem popularnonaukowym pełnym zadziwiających historyjek, niesamowitych ciekawostek i fascynujących faktów.Przekonaj się, jak wygląda dzień z życia wulkanu na Marsie, jak to jest być spadającą gwiazdą i dlaczego teleskop Hubble'a czuje się samotny. Sprawdź, jak wygląda burza na Saturnie i co się kryje po ciemnej stronie Księżyca. Przeczytaj dziennik dzielnej kosmomyszy, dowiedz się, kto naprawdę pierwszy poleciał w kosmos i dlaczego kandydaci na kosmonautów muszą siedzieć w jaskini.Przed tobą dzień z życia kosmosu - a także ludzi i zwierząt, którzy go odkrywali. Ruszaj w kosmiczną podróż, by świetnie się bawić, a przy okazji dowiedzieć się mnóstwo o budowie wszechświata, astronomii i astronautyce. I przekonać się, jak wiele jest jeszcze do odkrycia!Pierwszy tom serii, "Dzień z życia skunksa, jelita i tego, kto to czyta" otrzymał w 2021 roku prestiżową nagrodę Blue Peter Award.
Podczas nocnej eskapady osiemnastoletni Ryohei Arisu i dwóch jego najlepszych kumpli stają się świadkami serii dziwnych fajerwerków. Niespodziewanie jeden z wybuchów zupełnie ich ogłusza, a gdy dochodzą do siebie, odkrywają, że miasto zmieniło się nie do poznania. Szybko okazuje się, że opustoszała metropolia jest areną okrutnej gry, w której aby przeżyć, należy rozwiązywać coraz trudniejsze zagadki. Czy Arisu i jego przyjaciele zdołają przetrwać w tym zabójczym świecie?
Świat pogrążył się w chaosie. Śmiercionośna mgła zaczęła pustoszyć kolejne krainy, zwracając przeciwko sobie wszystkie rasy w walce o ocalałe tereny. Niszczono zabytki, przepadały cenne księgozbiory, a gdy wreszcie nastał upragniony pokój, wydawało się, że pamięć świata przepadła na zawsze. Aby ochronić to, co zostało z wielowiekowej spuścizny, wzniesiono ogromną bibliotekę, w której zaczęto gromadzić teksty z całego świata. Od tamtego czasu przybytku strzegą potężni magowie. Pokój bowiem nie może trwać wiecznie... Blisko sto lat później, mieszkający na dalekiej prowincji sześcioletni chłopiec mimo swojej ogromnej pasji do książek, nie ma wstępu do lokalnej biblioteki. Jest sierotą, a na dodatek półelfem, więc mieszkańcy osady traktują go jak wyrzutka. Pewnego dnia, gdy znów pada ofiarą rówieśników, z pomocą przychodzi mu Sedona, władająca magią strażniczka z Biblioteki Centralnej, która akurat odwiedza miasto. Jednak marzenie chłopca, że ktoś zabierze go z dzielnicy nędzarzy, nie spełnia się. Kobieta zostawia go z wyjątkową książką i obietnicą, której ten przysięga dotrzymać. Tak oto rozpoczyna się epicka opowieść o magu, który odmieni losy świata.
Taro Sakamoto był niegdyś legendarnym płatnym zabójcą, który wzbudzał strach i podziw w całym mieście. Jednak pewnego dnia jego życie diametralnie się zmieniło – zakochał się, ożenił, został ojcem i porzucił dawną ścieżkę kariery. Kilkadziesiąt kilogramów później Sakamoto, jak na przykładnego obywatela przystało, wiedzie spokojny żywot jako właściciel osiedlowego sklepiku. Jednak sielanka nie może trwać wiecznie! Dawni wrogowie ponownie stają na drodze byłego zabójcy. Czy Sakamoto zdoła ochronić swoją rodzinę i biznes przed demonami przeszłości?
Tsukasa Akeuraji od lat próbował zostać profesjonalnym łyżwiarzem figurowym. Niestety, choć poświęcił wszystko dla ukochanego sportu, nie zdołał spełnić marzeń o wielkiej karierze. Pewnego dnia los niespodziewanie stawia na jego drodze jedenastoletnią Inori, która z całego serca pragnie zostać zawodniczką, jednak nie może liczyć na wsparcie ze strony rodziny. Widząc, jak zawzięcie walczy o swoje marzenia, Tsukasa postanawia zostać trenerem dziewczynki i pomóc jej dotrzeć na sam szczyt!
Po śmierci szefa swojego gangu Hajime Mamiya umywa ręce od działalności przestępczej i opuszcza yakuzę. Jego szefa zgubiła miłość do kobiety, czego Mamiya nie potrafi pojąć. Na swojej drodze spotyka Shu Kosakę, studenta, który na jego oczach wymienia czułości ze swoim partnerem. Mamiya nie potrafi zapomnieć jego twarzy przepełnionej uczuciem wobec ukochanego. Spotykają się ponownie, kiedy Mamiya dzwoni do agencji towarzyskiej, gdzie Kosaka pracuje jako chłopak do wynajęcia. Mamiya sam nie zna miłości, ale gdy dowiaduje się, że Kosaka sprzedaje się z powodu swojego partnera, robi wszystko, co w jego mocy, by wykupić cały dostępny czas chłopaka...
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?