Manga przygodowa.Przed zjawiskiem „ludzkiego zapłonu” drży cały świat. Zmienia ono niewinnych ludzi w gorejące potwory, których jedynym celem jest sianie zniszczenia.Zagadkę tej tragicznej przemiany chce rozwikłać Shinra Kusakabe, młodzieniec nazywany „demonem”. Wstępuje więc do Specjalnych Sił Przeciwpożarowych.
Pięcioro przyjaciół bierze udział w “Przyjacielskich rozgrywkach”, mając nadzieję spłacić gigantyczny dług jednego z nich. Gra jest banalnie prosta, o ile tylko łączy ich przyjaźń.Właśnie, o ile łączy ich przyjaźń…Czy “Przyjacielskie rozgrywki” rzeczywiście są bezpieczne? A może okażą się pułapką bez wyjścia? Komu można zaufać? Kto jest przyjacielem, a kto tylko udaje by cię wykorzystać?
Tekemichi Hanagaki mieszka w obskurnym, malutkim mieszkanku, ma pracę, której nienawidzi i szefa traktującego go jak idiotę. Jest prawiczkiem bez perspektyw na jakikolwiek związek… na dodatek dowiaduje się z wiadomości, że jego pierwsza dziewczyna, z którą umawiał się w czasach gimnazjalnych, Hinata Tachibana nie żyje. Została zamordowana przez gang Toko Manji. Tekimichi skupiony na myślach o Hinacie, cofa się w czasie o 12 lat, do swoich gimnazjalnych lat! Postanawia wykorzystać tę szansę i uratować Hinatę oraz zmienić swoje życie. Tym razem nie będzie uciekał! Wespnie się na sam szczyt w hierarchii gangu, który za dwanaście lat ma być odpowiedzialny za morderstwo ważnej dla niego osoby.
Gdzieś tam musi być ten jedyny... Kira Asou, dziewczyna izolująca się od równieśników i Rei Kashino, chłopak żyjący chwilą. W okrutnej i pełnej samotności ciemności, dwie dusze przyciągane przez Marsa, boga wojny, biegną w poszukiwaniu światła.
XV wiek, Królestwo P. Ci, którzy ośmielają się głosić tezy sprzeczne z naukami Kościoła, są prześladowani, torturowani, a nawet paleni na stosie. Rafał, młody geniusz, interesuje się astronomią, przez co heretyk Hubert zmusza go do pomocy w badaniach nad teorią o ruchu Ziemi. Gdy inkwizytor Nowak wpada na trop narysowanych przez Rafała diagramów, sprawy przybierają nieoczekiwany obrót!
Ilegenes to wyspa będąca znanym na całym świecie ośrodkiem badań, symbolem postępu technologii i inżynierii genetycznej. Jednak zarówno oficjalne badania, jak i znajdująca się na wyspie Akademia Militarna to jedynie przykrywka dla nielegalnego biznesu wartego fortunę. Na Ilegenes tworzone są bowiem klony sprzedawane za ogromne pieniądze na czarnym rynku.Jeden z uczniów akademii, 17-letni Fon Fortinbras Littenber, jako dziecko był świadkiem śmierci swoich rodziców. Aby zemścić się za tę zbrodnię postanowił nie tylko doprowadzić do zaprzestania nielegalnej działalności naukowców z Ilegenes, ale też doprowadzić do ostatecznego zniszczenia wyspy.
Państwo Piekielni - Glorian i Ewa wraz z synkiem Kubusiem wprowadzają się do nowego mieszkania na nowoczesnym osiedlu. Zmagają się z codziennymi problemami - nie działającymi windami, domofonem czy telefonem. Marzy im się własny samochód. Na szczęście zawsze można liczyć na pomoc sąsiadów, którymi są państwo Przesada z córeczką Malwinką.
Rok 1962, PRL.
Do życia zostaje powołana nowa jednostka w ramach struktur SB, Wydział VII Departamentu 4.
Tajna grupa, która w zracjonalizowanym świecie ówczesnej Polski ma za zadanie zmierzyć się ze zjawiskami paranormalnymi.
Pakiet zawiera:
Zeszyt 1: Operacja Totenkopf
Zeszyt 2: Larinae
Zeszyt 3: Żywa woda
Zeszyt 4: Martwa woda
Zeszyt 5: Dobranocka oraz
Zeszyt specjalny 1: Helena
Kapitan Żbik, bohater najdłuższej polskiej serii komiksowej, wydawanej w latach 1968-1982, stał się jednym z najpopularniejszych herosów popkultury z czasów PRL. Tysiące młodych czytelników wysyłało listy do komendy głównej MO, zgłaszając zaobserwowane przestępstwa, prosząc o radę lub też o uzupełnienie brakujących komiksów. Zeszyty z przygodami Żbika były kilkukrotnie wznawiane, osiągając w sumie ponad dziesięć milionów nakładu. Teraz przypominamy je w wydaniu zbiorczym. W pierwszym tomie zamieszczono: dziewięć zeszytów serii, komiksy prasowe, dodatkowe ilustracje oraz biogramy twórców.
Plaża? Góry? Turystyka alternatywna? Z Kaczorem Donaldem nie ma nudy na wakacjach! Zabierz nowe letnie wydanie Giganta Poleca SPECIAL do plecaka na wycieczkę lub do torby plażowej na plażę - to pewniak na wesoło spędzony czas!
WIELCY LUDZIE KOŚCIOŁA. Strażnicy wiary i wolności to wyjątkowy komiks ukazujący sylwetki trzech wybitnych postaci Kościoła katolickiego, które odegrały kluczową rolę w historii Polski i świata: kard. Stefana Wyszyńskiego, św. Jana Pawła II oraz papieża Benedykta XVI. W przejrzystej, graficznej formie przedstawiono duchową drogę, decyzje oraz wpływ tych liderów na losy Kościoła i społeczeństwa w trudnych czasach XX i XXI wieku. Komiks łączy walory edukacyjne z atrakcyjną narracją wizualną. To pozycja, która zainspiruje zarówno młodszych, jak i starszych czytelników; przypomni o wartościach, które nie tracą na aktualności - o wierze, odwadze, odpowiedzialności i miłości do drugiego człowieka.
W świecie terroryzowanym przez okrutne smoki nikt nie może czuć się bezpiecznie. Ragna był jeszcze dzieckiem, gdy za ich sprawą zginęli jego rodzice. Po latach, chcąc pokonać własną bezsilność, dołączył do potężnej wojowniczki Leoniki. Razem polowali na latające bestie, choć chłopak zawsze czuł, że bardziej zawadza niż pomaga swojej towarzyszce. Pewnego dnia na jego drodze staje tajemniczy mężczyzna. Ukazuje chłopakowi wizję rychłej śmierć Leoniki, a następnie wyznaje, że jest... nim samym z odległej przyszłości! Przyszłości, w której osiągnął niewyobrażalną siłę, ale na próżno – nie żyje już bowiem nikt, kogo chciałby bronić. Przybysz decyduje się przekazać Ragnie swoją moc, aby ten mógł oszukać przeznaczenie i odmienić losy świata. I tak zębatki czasu obracają się na nowo…
Co zrobić, gdy rodzice dla pieniędzy postanawiają zaprzedać duszę diabłu? A co gorsza - Twoją duszę? I ciało? W wyniku takiej właśnie niewdzięcznej transakcji czternastoletni Iruma zostaje zaadoptowany przez podstarzałego demona, któremu zamarzyło się posiadanie wnuka. A że świeżo upieczony dziadek bierze sobie swoją nową rolę bardzo do serca, w trosce o edukację chłopaka, posyła go do szkoły dla demonów. Nie to, że obecność człowieka w takiej placówce jest wskazana, czy nawet... bezpieczna. Chcąc nie chcąc Iruma musi wykorzystać wszystkie możliwe pomysły, nawet te najbardziej szalone, by ukryć swoje prawdziwe pochodzenie i nie zostać pożartym przez kolegów z klasy. Przed Wami pełna absurdów komedia z udziałem dam o potwornym charakterze, bożyszczy z piekła rodem i bogu ducha winnego chłopaka, który najzwyczajniej nie ogarnia, co tu się u diabła dzieje.
Sumienna Nanase Haruko, żyjąca według motta: „ciężka praca popłaca”, jest najlepszą uczennicą w szkole przygotowawczej. W życiu Haruko wszystko posuwa się gładko do przodu... a przynajmniej tak się jej zdawało, dopóki miejsca obok niej nie zajął chuligan pozbawiony jakiejkolwiek chęci do nauki – Hachiya Chiharu! Pilna dziewczyna i ordynarny chłopak – oto początek absurdalnej komedii romantycznej!
Siedem Grzechów Głównych było niegdyś najpotężniejszą, złożoną wyłącznie z groźnych przestępców, grupą wojowników królestwa Britannii. Jednak po oskarżeniu ich o próbę rebelii, zostali rozgromieni przez Świętych Rycerzy. Członkowie drużyny rozproszyli się po świecie i słuch o nich zaginął. Wieść niesie, że wszyscy zginęli, ale czy aby na pewno...? Dziesięć lat później sytuacja w kraju uległa diametralnej zmianie - Święci Rycerze dokonali zamachu stanu, uwięzili króla i przejęli władzę w państwie. W nadziei na ukrócenie ich despotycznych rządów, królewna Elizabeth wyrusza na poszukiwanie Siedmiu Grzechów Głównych, chcąc prosić ich o pomoc. Po wielu tygodniach wędrówki, wyczerpana podróżą mdleje na progu maleńkiej gospody. Właścicielem przybytku okazuje się młody chłopak imieniem Meliodas, który pomaga jej dojść do siebie. Jednak królewnie nie będzie dane odpocząć - nagle w drzwiach pojawiają się bowiem rycerze królestwa. Kiedy sytuacja wydaje się beznadziejna na ich drodze staje Meliodas, popisując się nieludzką wręcz siłą. Czy to możliwe, żeby ten niepozorny młodzieniec, okazał się jednym z legendarnych wojowników?
Nastoletni Ko Yamori na pozór niczym nie różni się od swoich rówieśników. Jednak, choć jest powszechnie lubiany i ma powodzenie wśród dziewczyn, żadna z tych znajomości zupełnie go nie cieszy. Nie widząc sensu w dalszym chodzeniu do szkoły, ostatecznie podejmuje decyzję, aby z niej zrezygnować. Niestety w konsekwencji tego wyboru zaczyna cierpieć na bezsenność. Pewnej nocy wymyka się z domu i spotyka piękną wampirzycę, Nazunę. Zafascynowany nową znajomością coraz bardziej pragnie sam stać się taki, jak ona. Jednak, aby zostać wampirem, należy spełnić pewien nietypowy warunek…
Sasaki to czterdziestopięcioletni zmęczony życiem pracownik biurowy. Przy zdrowych zmysłach trzyma go jedynie myśl, że po pracy będzie mógł wstąpić do pobliskiego sklepu, gdzie obsłuży go ulubiona, zawsze uśmiechnięta sprzedawczyni – Yamada. Niestety, gdy pewnego dnia zmuszony jest zostać po godzinach, okazuje się, że urocza dziewczyna zdążyła już skończyć zmianę. Na domiar złego nigdzie w pobliżu nie można zapalić... Niespodziewanie na tyłach sklepu spotyka młodą kobietę - jej piercing, mocny makijaż i odważny strój z miejsca wprawiają go w osłupienie. Ale skoro nieznajoma zaprasza na papierosa, jak mógłby odmówić?
Wielka Brytania, rok 1927. Emilien i Noemie pomogli wyzwolić Anglię spod rosyjskiej okupacji, ale wojna trwa nadal. Zaprzyjaźniony z dziećmi major Winfrey, zabiera ich do sekretnego laboratorium MI3. O ile ten pomysł wcale im się nie podoba, dowiadują się, że posiadają genetyczną osobliwość mogącą wyjaśniać ich bliski związek z niezgłębionymi technologiami. Zastosowanie tej wiedzy w detektorze powinno im pomóc odszukać rodziców! Zamiast tego, sygnał doprowadza ich do Mathilde, małej dziewczynki, jeszcze bardziej obytej z niezgłębionymi technologiami, która mieszka sama ze swoim robotem Popsem. Lecz ani Rosjanie, ani Hector nie mają zamiaru pozwolić im długo się cieszyć z tego spotkania
Czy roboty i Sztuczna Inteligencja zastąpią człowieka? W wielu dziedzinach już tak się dzieje, ale z pewnością nie w komiksie. Sprawdzony duet Tomasz Niewiadomski (Ratman) i Grzegorz Janusz (Esencja) udowadnia, że jest nie do zastąpienia. Bogactwo kreski, humor, pastisz, filozoficzne anegdoty są wyjątkowe i niepowtarzalne. Ale uwaga! Autorzy wchodzą na śliski to znaczy metaliczny grunt. Bohaterami ich opowieści są roboty, ale te prawdziwe, stworzone z metalu, śrubek czy taśm perforowanych. Akrobot, Wielorób, Elektroliterat czy Nanowak przeżywają, no powiedzmy doświadczają zdarzeń, w których ich elektronowe mózgi mogą ulec spopieleniu. Purnonsensowy, surrealistyczny i ironiczny dowcip, językowe zabawy oraz gra z konwencją komiksu sprawiają, że po lekturze zostajemy z uśmiechem z uśmiechem, ale również z zadumą nad istotami myślącymi.
Spleen to surrealistyczna podróż do własnego wnętrza warszawskiej malarki i graficzki Marty Szulc. Historia o pułapkach czyhających w zakątkach własnego umysłu pełna sarkazmu, melancholii i humoru. Autorka prowadzi nas w wymiary podświadomości, gdzie można iść tyłem do przodu, spotkać siostrę Ratched, czy własne samotne, opuszczone „ja”.
Brawurowo narysowana intymna opowieść zachęcająca do większej wyrozumiałości wobec osoby, z którą spędzimy całe życie – wobec nas samych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?