XXXIII stulecie. Ludzkość zdołała skolonizować liczne światy dzięki pomocy pokojowej i życzliwej pozaziemskiej cywilizacji Atilów i jej zaawansowanej technologii.Ale wiele statków kosmicznych, które wyruszyły na podbój kosmosu kilka lat przed pierwszym kontaktem z kosmitami, zaginęło w przestrzeni. Zagubione w bezmiarze kosmosu statki stały się łupem i stawką w rozgrywce między wszelkiego rodzaju grabieżcami.Aby odnajdować te statki pierwszych kolonistów, Agencja sformowała doborowe zespoły, a wśród nich zespół dowodzony przez Millę Aygon...
Wielka Brytania, rok 1927. Emilien i Noemie wiedzą już, że za tajemniczą Trzecią Osią kryje się Japonia! Zainteresowani znajomością niezgłębionych technologii, jej przywódcy próbują przekonać dzieci, aby przyłączyły się do ich rozjemczej misji. Okazuje się, że stworzona przez nich armia potężnych robotów ma rzekomo za cel narzucić pokój toczącym wojnę krajom.
Lecz czy prawdziwe intencje Japończyków są tak szlachetne? Co by się nie działo, dwójka naszych bohaterów nie ma zamiaru stać się marionetkami Trzeciej Osi. Oboje uczynią wszystko, żeby poznać sekrety bazy, w której są przetrzymywani, i wrócić do domu. Tylko czy dom nadal istnieje?...
Po tysiącach lat spędzonych w wiecznej zmarzlinie pradawna demoniczna horda powraca na Ziemię, by siać chaos i zniszczenie. Jedyną nadzieją ludzkości w nierównej walce z siłami zła jest związać się z demonem i wykorzystać zdobytą w ten sposób moc przeciwko najeźdźcom. Lecz jedynie ktoś o czystym sercu może tego dokonać, zachowując jednocześnie swoje człowieczeństwo. Niepozorny mężczyzna, Akira Fudo, w pojedynkę stawi czoła straszliwej armii jako Devilman – istota o niewinnej ludzkiej duszy i straszliwej demonicznej potędze.
Jeremiah i Kurdy na kilka dni zatrzymują się w domu ciotki Marthy. Każdy z nich od razu wplątuje się w cudze kłopoty: Jeremiah, pomagając policjantowi Glennowi, wikła się zarówno w jego życie osobiste, jak i problemy zawodowe; Kurdy z kolei staje przed szansą na upojne chwile, ale spotyka swego wieloletniego konkurenta w szemranych interesachMistrzowsko narysowany i opowiedziany dwudziesty czwarty epizod przygód Jeremiaha i Kurdy'ego skupia się na osobistych przeżyciach i trudnej codzienności bohaterów. Pobyt w Langton i odwiedziny u ciotki dają przyjaciołom przedsmak zwykłego życia, które tak łatwo zburzyć codziennym brutalnym złem.
Współtwórca: Takashi Nagasaki;Koordynacja: Macoto Tezka;Współpraca: Tezuka Productions.Pluto to opowieść bazująca na jednym z najbardziej znanych dzieł Osamu Tezuki - Atom Żelaznoręki, współczesnej historii Pinokia, w której rolę drewnianego chłopca odgrywa robot. Tytułowy Atom stał się popkulturową ikoną. Na całym świecie można kupić różne gadżety z nim związane, a w Hollywood wyprodukowano film bazujący na jego przygodach. Jednak to nie on jest głównym bohaterem Pluto. Historia skupia się na postaciach drugoplanowych, głównie robotach zastanawiających się nad swoim człowieczeństwem, efektem czego jest opowieść duchem bliższa Łowcy Androidów niż bajce pt. Pinokio.* * *Atom Żelaznoręki to jedno z nieśmiertelnych dzieł japońskiej sztuki komiksowej, stworzone przez nieodżałowanego mistrza Osamu Tezukę, którego zawsze podziwiałem. Dzieło porywa pokolenia czytelników od momentu powstania w 1950 roku do dziś. Praca nad Pluto była dla mnie okazją, aby tchnąć nowego ducha w komiks Atom Żelaznoręki: Największy robot na Ziemi, utwór, który wzruszał mnie, gdy byłem dzieckiem.Naoki UrasawaPo śmierci Osamu Tezuki nie ma japońskiej mangi. Był Leonardem Da Vincim, Goethem i Dostojewskim świata komiksu. Naoki Urasawa i ja nie chcieliśmy, aby osiągnięcia Tezuki odeszły w niepamięć, dlatego w 2003 roku, w okrągłą rocznicę urodzin głównego bohatera, z jego sztandarowego dzieła - Atoma Żelaznorękiego, stworzyliśmy remake epizodu pod tytułem: Największy robot na Ziemi.Jakim człowiekiem był Osamu Tezuka? Co takiego chciał przekazać?Tym, których zainteresował Pluto, polecam też pozostałe komiksy Osamu Tezuki.Takashi Nagasaki
Współtwórca: Takashi Nagasaki;Koordynacja: Macoto Tezka;Współpraca: Tezuka Productions.Rozwój technologiczny zawsze niesie ze sobą zmiany społeczne i ekonomiczne. Pojawia się zapotrzebowanie na nowych specjalistów, ale jednocześnie niektóre zawody zanikają. Maszyny ułatwiają życie jednym, ale koszt ich pracy bywa niższa niż ludzi, przez co niektórzy tracą zatrudnienie. Dlatego też sytuacja robotów w świecie PLUTO przypomina tę, w jakiej znajdują się imigranci w naszej rzeczywistości. Są tanią siłą roboczą, która nie zawsze jest traktowana na równi z resztą społeczeństwa. Niektórzy cieszą się z ich obecności, ale są i tacy, którzy szczerze ich nienawidzą.Pluto to opowieść bazująca na jednym z najbardziej znanych dzieł Osamu Tezuki - Atom Żelaznoręki, współczesnej historii Pinokia, w której rolę drewnianego chłopca odgrywa robot. Tytułowy Atom stał się popkulturową ikoną. Na całym świecie można kupić różne gadżety z nim związane, a w Hollywood wyprodukowano film bazujący na jego przygodach. Jednak to nie on jest głównym bohaterem Pluto. Historia skupia się na postaciach drugoplanowych, głównie robotach zastanawiających się nad swoim człowieczeństwem, efektem czego jest opowieść duchem bliższa Łowcy Androidów niż bajce pt. Pinokio.* * *Atom Żelaznoręki to jedno z nieśmiertelnych dzieł japońskiej sztuki komiksowej, stworzone przez nieodżałowanego mistrza Osamu Tezukę, którego zawsze podziwiałem. Dzieło porywa pokolenia czytelników od momentu powstania w 1950 roku do dziś. Praca nad Pluto była dla mnie okazją, aby tchnąć nowego ducha w komiks Atom Żelaznoręki: Największy robot na Ziemi, utwór, który wzruszał mnie, gdy byłem dzieckiem.Naoki UrasawaPo śmierci Osamu Tezuki nie ma japońskiej mangi. Był Leonardem Da Vincim, Goethem i Dostojewskim świata komiksu. Naoki Urasawa i ja nie chcieliśmy, aby osiągnięcia Tezuki odeszły w niepamięć, dlatego w 2003 roku, w okrągłą rocznicę urodzin głównego bohatera, z jego sztandarowego dzieła - Atoma Żelaznorękiego, stworzyliśmy remake epizodu pod tytułem: Największy robot na Ziemi.Jakim człowiekiem był Osamu Tezuka? Co takiego chciał przekazać?Tym, których zainteresował Pluto, polecam też pozostałe komiksy Osamu Tezuki.Takashi NagasakiOsamu Tezuka (1928-1989) uważany jest za ojca japońskiego komiksu (czasami zwany jest nawet Bogiem Mangi). Człowiek wszechstronny, z wykształcenia lekarz. Trudno wymienić twórcę z Kraju Kwitnącej Wiśni, który nie inspirowałby się jego dziełami. Nie sposób też wyliczyć wszystkich znanych tytułów, jakie stworzył, ale do najbardziej rozpoznawalnych należą Atom Żelaznoręki, Black Jack, Król Dżungli oraz Budda. Jego imię nosi jedna z najbardziej prestiżowych nagród japońskiego przemysłu komiksowego. W Takarazuce mieści się Muzeum Osamu Tezuki.Naoki Urasawa urodził się w 1960 w Tokio. Sławę przyniosła mu seria Yawara! - opowieść o dziewczynie uprawiającej judo. Obecnie jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych japońskich twórców komiksowych. Na Zachodzie znany głównie z ostatnich dzieł - Monster, 20th Century Boys i Pluto. Otrzymał wiele nagród i nominacji, w tym jako jedyny twórca zdobył dwukrotnie Tezuka Osamu Sho. Wśród swoich inspiracji wymienia prace Katsushiro Otomo (autora Akiry).
Zakończenie przebojowego horroru twórcy Żywych trupów, Roberta Kirkmana!Do miasteczka Rome w Wirginii Zachodniej z różnych stron świata przybywają Wypędzeni. Nie są jednak gotowi na to, co tam zastaną. Tymczasem krąg ciemności zaciska się wokół Kyle'a Barnesa i siły mroku zbierają się przed bramą jego kryjówki. Co gorsza, Allison została opętana... ale z takim opętaniem Kyle jeszcze nigdy nie miał do czynienia. Jaki to będzie miało wpływ na jego misję ocalenia świata, zwłaszcza w obliczu zbliżającego się Wielkiego Scalenia? Koniec jest bliski!
Historie z Werku powracają. Drugi tom komiksu nosi tytuł Pasja. Wszyscy, którzy polubili brudny i mroczny świat Werku, nie będą zawiedzeni.Czym byłby portret kryminalnej Polski bez opowieści o dziewczynie aspirującej do ASP?Najciekawsze akcenty tego albumu są zawarte w samych kreskach Wu Zielińskiego. Dzikich i paranoicznych, razem tworzących postaci zamknięte w swoich szaleństwach. Autorzy postarali się, by kolizje tych szaleństw rozsadzały formę doszczętnie, a z klasycznej opowieści o szaleństwie artysty zostały prowokujące niejasności. Michał Olech
Misternie skonstruowany świat, niezwykle napięta atmosfera niepokoju, dobitnie spotęgowana mistyczną, realistyczną kreską. Tajemnice, których zgłębienie może okazać się niebezpieczne. Tytułowy bohater to postać dość skryta - z początku wiemy o nim niewiele - badacz, znawca zapomnianych języków, ale również posiadacz nadnaturalnych zdolności.""Rork"" to jedna z najoryginalniejszych serii komiksowych i najbardziej znany komiks niemieckiego rysownika i scenarzysty, Andreasa (ur. 1951). Jego komiksy wyróżnia specyficzna narracja, kompozycja plansz z charakterystycznymi, długimi i wąskimi kadrami oraz tajemniczość i symbolika. Artysta lubi eksperymentować, ukrywać wskazówki, co wymaga od czytelnika sporo uwagi przy lekturze przypominającej odszyfrowywanie rebusu.Rork był jednym z pierwszych komiksów z zachodniej Europy wydanych w Polsce, zyskując legendarny status. Niniejsza edycja, zamknięta w dwóch księgach, zawiera cztery oryginalne albumy (Gwiezdne światło, Koziorożec, Zejście, Powrót) galerię oraz tekst przybliżający kulisy pracy nad komiksem.
"Przyjaciel" jest moim ojcem?!
Kanna staje w obliczu nieuchronnego przeznaczenia. Czy stawi mu czoła w tych dramatycznych chwilach? W międzyczasie Kyoko i Sadakiyo ledwo co uciekają z kleszczy "Dream Navigators", ale pościg wydaje się nigdy nie ustawać. Kanna walczy z przeznaczeniem o przyszłość Ziemi, czy uratuje Kyoko?
Gdy fakty wychodzą na jaw, ekipa Kenjego znów się zbiera. Czeka nas jeszcze więcej emocji i niespodzianek!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?