KATEGORIE [rozwiń]

Kamiński Jacek W.

Okładka książki Makromarketing

79,90 zł 50,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
Okładka książki Vademecum przechowywania i katalogowania monet

41,00 zł 28,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Numizmatyczny rynek kolekcjonerski w Polsce jest stosunkowo młody. Chociaż pierwsze katalogi monet pojawiły się już w XIX w., to katalogi, które znamy obecnie oraz profesjonalne wydania o tematyce numizmatycznej zaczęły pojawiać się dopiero w drugiej połowie XX w. Do dnia dzisiejszego wiele się zmieniło: pojawiły się obszerne katalogi monet polskich a także profesjonalne książki/albumy o tej tematyce. Numizmatycy ulegli również modzie i urokowi współczesnej technologii. Najważniejszą zauważalną zmianą jest zaistnienie katalogów w Internecie oraz wykorzystanie do katalogowania zbiorów możliwości technicznych naszych komputerów i tabletów. Jest to najmłodsza forma katalogów do tej pory nieusystematyzowana. Również sposoby przechowywania zbiorów ulegają zmianie. Autorzy, mający wieloletnie praktyczne doświadczenie w kolekcjonowaniu, podjęli próbę pokazania starych i nowych metod przechowywania zbiorów wytykając ich wady oraz chwaląc zalety. Jako pierwsi zmierzyli się też z próbą porównania dostępnych na rynku katalogów internetowych. Oddając w ręce Szanownego Czytelnika niniejszą książkę mają nadzieję, że ich trud zaowocuje podjęciem przez Czytelnika świadomego wyboru spośród przedstawionych metod przechowywania i katalogowania swoich zbiorów.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj