Makromarketing
Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
-
Autor: Kamiński Jacek W.
- ISBN: 978-83-208-2353-0
- EAN: 9788320823530
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 428
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
50,78złCena detaliczna: 79,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,78 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.