Jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysoka?
Książka Kluczowe rozmowy przedstawia rozwiązania, dzięki którym poradzisz sobie z najtrudniejszymi i najważniejszymi rozmowami.
Dowiesz się, jak:
przygotować się do rozmowy, gdy gra toczy się o wysoką stawkę,
poradzić sobie z gniewem i urazą i podjąć skuteczny dialog,
stworzyć bezpieczną atmosferę, w której można poruszyć niemal każdy temat,
przekonywać, nie obrażając przy tym rozmówcy.
Sukces w biznesie to rezultat wielu rozmów. Kluczowe z nich okazują się niezwykle trudne. Ich stawka jest szczególnie wysoka, a przy tym wiążą się z nimi różnice zdań oraz silne, nieprzyjemne emocje. Ludzie najchętniej unikają takich rozmów lub prowadzą je nieumiejętnie. Niestety bez nich bieznes umiera.
Kluczowe Rozmowy to metoda, która pomaga firmom na całym świecie redukować koszty, podnosić jakość produktów, zwiększać bezpieczeństwo pracy oraz skuteczność realizacji najważniejszych projektów biznesowych. Wdrożyło ją ponad 300 z listy 500 największych firm publikowanej przez magazyn Forbes. Z metody Kluczowych Rozmów korzysta już ponad 2 mln ludzi w różnych zakątkach świata.
Umiejętność prowadzenia Kluczowych Rozmów to warunek powodzenia w biznesie, ale także w życiu prywatnym. Można ją doskonalić korzystając ze szkoleń opracowanych przez autorów niniejszej książki. W Polsce prowadzi je VitalSmarts, jedna z dywizji DOOR Group. Więcej na ten temat na www.VitalSmarts.pl i www.DOOR.com.pl.
O AUTORACH
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
Kerry Patterson stworzył wielokrotnie nagradzany program szkoleniowy i realizuje liczne programy wdrażania długoterminowych zmian. W 2004 roku został laureatem prestiżowej Dyer Award, przyznawanej przez Marriott School of Management przy Uniwersytecie Brigham Young. Jako doktorant uniwersytetu Stanforda prowadził badania nad zachowaniami organizacyjnymi.
Joseph Grenny cieszy się dużym uznaniem jako prelegent i konsultant. Od dwudziestu lat zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem projektów zmian w korporacjach. Jest również założycielem organizacji non profit o nazwie Unitus, która zajmuje się wspieraniem ludzi ubogich w dążeniu do ekonomicznej samodzielności.
Ron McMillan jest cenionym prelegentem i konsultantem, a także współzałożycielem Covey Leadership Center, w którym pełnił funkcję wiceprezesa ds. badań i rozwoju. Ma doświadczenie w pracy z liderami różnych szczebli, począwszy od menedżerów najniższego szczebla, a na dyrektorach korporacji skończywszy. Poruszał z nimi między innymi zagadnienia przywództwa i rozwoju zespołu.
Al Switzler to uznany konsultant i prelegent, który prowadził szkolenia i projekty menedżerskie we współpracy z dziesiątkami firm z listy Fortune 500 w różnych miejscach na całym świecie. Jest członkiem kadry Executive Development Center przy Uniwersytecie Michigan.
OPINIE
Jakość naszego życia jest pochodną jakości prowadzonych przez nas dialogów i rozmów. Oto sposób na natychmiastowe udoskonalenie przebiegu rozstrzygających rozmów.
– Mark Victor Hansen, współtwórca książek Jednominutowy milioner, Złam kod milionerów i Jednominutowa gotówka
To przełomowa książka. (…) Przemyślenia zawarte w tej książce wywarły na mnie silne wrażenie, zmotywowały mnie, a nawet zainspirowały.
– z przedmowy Stephena R. Coveya, autora książki 7 nawyków skutecznego działania Kluczowe rozmowy Spis Treści:
Przedmowa 9
Podziękowania 13
Rozdział 1. Co to jest kluczowa rozmowa?I kogo to interesuje 15
Rozdział 2. Biegłość w prowadzeniu kluczowych rozmów Siła dialogu 33
Rozdział 3. Zaczynaj z sercem Jak koncentrować się na tym, czego naprawdę chcesz 45
Rozdział 4. Ucz się obserwować Jak dostrzec, kiedy zagrożone jest bezpieczeństwo 63
Rozdział 5. Buduj bezpieczną atmosferę Jak budować bezpieczną atmosferę, aby rozmawiać na każdy temat 83
Rozdział 6. Interpretuj właściwie Jak kontynuować dialog, gdy jesteś zły, przestraszony lub urażony 113
Rozdział 7. Przekaż swój punkt widzenia Jak mówić przekonująco, ale nie irytująco 141
Rozdział 8. Sprawdź inne punkty widzenia Jak słuchać, gdy rozmówcy wybuchają lub zamykają się w sobie 165
Rozdział 9. Przejdź do działania Jak przekształcić kluczowe rozmowy w działania i wyniki 187
Rozdział 10. Jak złożyć poszczególne elementy w jedną całość? Narzędzia do przygotowań i nauki 207
Rozdział 11. No tak, ale… Rady dotyczące trudnych przypadków 223
Rozdział 12. Zmień swoje życie Jak przełożyć pomysły na nawyki? 249
O autorach 265
Indeks 267
Jak poradzić sobie ze złamanymi obietnicami, zawiedzionymi oczekiwaniami i niewłaściwym zachowaniem
Już nigdy więcej nie będziesz uciekał przed żadnym konfliktem!
Za wszystkimi problemami, z którymi borykać się muszą rodziny, zespoły i organizacje, stoją osoby, które nie mogą lub nie chcą zajmować się przypadkami niedotrzymania obietnic. Czasem ludzie łamią zasady, nie dotrzymują terminów lub po prostu zachowują się niewłaściwie. Jeśli nawet ktoś zajmie się tym problemem, często robi to nieodpowiednio i przyczynia się do powstania całej serii nowych problemów.
Ostatnie badania dowodzą, że wszystko to jest nie tylko irytujące, ale również kosztowne. Ocenia się, że powoduje spadek wydajności firm o 20 do 50 procent i jest przyczyną nawet do 90 procent rozwodów. Na podstawie ponad 10 tysięcy godzin bezpośredniej obserwacji autorzy niniejszej książki wyizolowali umiejętności, które zwiększają szanse osiągnięcia sukcesu przy rozwiązywaniu trudnych problemów.
Naucz się zapobiegać przypadkom niedotrzymania obietnic i terminów.
Dowiedz się, w jaki sposób łamanie zasad i niewłaściwe zachowanie można zastąpić poczuciem odpowiedzialności
Naucz się rozwiązywać problemy, wzmacniając przy tym relacje.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?