Tego wieczora Blue nie chce się kąpać. Woli bawić się w Mamo-szkołę. Zabawa jest pozornie prosta – wystarczy zaopiekować się „dziećmi”, czyli kolorowymi balonami. Kłopot w tym, że dzieci wcale nie chcą słuchać się swojej mamy, a każde z nich ma własny pomysł na spędzenie wieczoru. Co zrobi Blue, żeby zapanować nad gromadką niesfornych maluchów? Ta pełna humoru opowieść została napisana na podstawie odcinka serialu Bluey, a ilustracje zostały zaczerpnięte wprost z animacji. Opowiadanie dotyka motywów takich jak komunikacja między dziećmi i rodzicami, poszukiwanie porozumienia, posłuszeństwo, nieposłuszeństwo, dziecięca potrzeba niezależności i poznawania świata na własną rękę. W książce jest wszystko, co uwielbiają fani i fanki kreskówki w każdym wieku – wyjątkowy klimat, zabawne wyrażenia, codzienne życiowe prawdy, dużo pozytywnej energii i mądre, acz nienarzucające się przesłanie. Książeczka ma niewielki format i z łatwością zmieści się do torebki mamy, kieszeni taty albo do dziecięcego plecaka, dzięki czemu może towarzyszyć młodemu czytelnikowi w podróży, w poczekalni u lekarza albo podczas pieszej wycieczki. Dzięki dużym literom i prostym tekstom doskonale nadaje się do nauki czytania, a kolorowe ilustracje można oglądać nawet wtedy, gdy treść opowiadania zna się już na pamięć.
Blue postanawia pomalować sierść swojej siostry tak, by bardziej przypominała ją samą. Kiedy Bingo wygląda już jak mała Blue, siostra uczy ją kluczowych dla siebie umiejętności: narzekania podczas wykonywania domowych obowiązków, głośnego śpiewania i mówienia bez przerwy. Teraz w domu rodziny Łączków mieszkają dwie Blue! Czy rodzice będą tym faktem zachwyceni? A co zrobią, gdy obie córki zamienią się w Bingo? Ta pełna humoru opowieść została napisana na podstawie odcinka serialu Bluey, a ilustracje zostały zaczerpnięte wprost z animacji. Opowiadanie dotyka motywów takich jak indywidualność, rywalizacja między rodzeństwem, lęk przed odrzuceniem i potrzeba akceptacji. W książce jest wszystko, co uwielbiają fani i fanki kreskówki w każdym wieku – wyjątkowy klimat, zabawne wyrażenia, codzienne życiowe prawdy, dużo pozytywnej energii i mądre, acz nienarzucające się przesłanie. Książeczka ma niewielki format i z łatwością zmieści się do torebki mamy, kieszeni taty albo do dziecięcego plecaka, dzięki czemu może towarzyszyć młodemu czytelnikowi w podróży, w poczekalni u lekarza albo podczas pieszej wycieczki. Dzięki dużym literom i prostym tekstom doskonale nadaje się do nauki czytania, a kolorowe ilustracje można oglądać nawet wtedy, gdy treść opowiadania zna się już na pamięć.
Pomysłowa i innowacyjna książka i gra w jednym. Gamebook, w którym czytelnik tworzy fabułę w trakcie lektury, dokonując wyborów przy użyciu spinnera.Bohater książki "Przetrwać w dżungli" rusza na ratunek zaginionemu miastu w puszczy amazońskiej. Musi się spieszyć, aby dotrzeć do pradawnej świątyni boga Jaguara i ochronić ją przed łowcami skarbów. Jednak nic nie idzie tak, jak powinno. Wypada bowiem z pontonu do spienionej rzeki w dżungli i musi poradzić sobie w ekstremalnych warunkach.W podejmowaniu kluczowych decyzji pomaga mu, dołączony do książki, specjalny spinner przetrwania. Wystarczy umieści go w wyznaczonych miejscu, zakręcić i kierować się wskazówkami, aby kontynuować wyprawę. Ale jeden zły krok i zabawa zaczyna się od początku!Książka ma wiele wersji fabuły i kilka zakończeń. Dzięki temu zabawa (i lektura) trwa znacznie dłużej i stwarza możliwość przeżycia niesamowitych przygód.Podobnie jak bestsellerowy gamebook "Przetrwać w górach", także "Przetrwaćw dżungli" wciąga bez reszty, rozwija wyobraźnię, uczy logicznego myślenia i przekazuje sporo praktycznej wiedzy dotyczącej tajników sztuki przetrwania. Czytelnicy dowiedzą się np: jak zrobić tratwę, wydostać się z ruchomych piasków, odeprzeć ataki dzikich zwierząt, poradzić sobie z ukąszeniem jadowitego węża, gdzie szukać jedzenia w lesie i jak rozpalić ognisko sygnałowe.W serii ukazała się też: "Przetrwać w górach. Książka i gra w jednym".
Idą święta! Dzwonią dzwonki, błyszczą światełka, śnieg iskrzy pod stopami. Zaczyna się najpiękniejszy i najbardziej radosny czas w roku. Ale czy każdy jest tego zdania? Fajny Cieciorek nie przepada za świąteczną atmosferą i nie może sobie znaleźć miejsca. Czeka go bowiem nie lada wyzwanie: musi zdobyć prezent dla przyjaciółki. Prezent musi być wypasiony, odlotowy i absolutnie cool. Jak to załatwić, jeśli nie ma się grosza przy duszy? Ta pełna wdzięku, zabawna i zaskakująca opowieść to nie tylko ciekawa historia do czytania przed świętami, ale też inspiracja zarówno dla małych, jak i dużych poszukiwaczy prezentów. Młodzi czytelnicy docenią humor i świetne ilustracje, a starsi błyskotliwe i mądre przesłanie, o którym warto pamiętać przez cały rok. Książka, która przebojem zdobyła amerykańskie listy bestsellerów, jest kolejną częścią cyklu Smaczna Banda i emocje Joryego Johna i Petea Oswalda. W księgarniach są już inne tytuły z serii. A w przygotowaniu kolejne!
Odliczaj dni do świąt z magicznym kalendarzem adwentowym Minecrafta!Pełen niespodzianek, wypełniony po brzegi humorem i świetną zabawą kalendarz umili oczekiwanie na Gwiazdkę i pozwoli budować świąteczny nastrój przez cały grudzień, a także dostarczy mnóstwo pomysłów na kreatywną i pożyteczną rozrywkę w przedświątecznym czasie. Minecraft. Kalendarz adwentowy. Kolekcja książek i nie tylko to 24 kieszonki, w których znajduje się: 12 kart z wyzwaniami dla graczy, 8 propozycji uroczych świątecznych minikonstrukcji do odtworzenia w Minecrafcie, 4 miniksiążeczki z łamigłówkami, 3 zawieszki na choinkę do złożenia, zabawna Beczka śmiechu ze świątecznymi żartami oraz arkusze: z grą Co wolisz? i do nauki rysowania mobów krok po kroku. Minecraft. Kalendarz adwentowy. Kolekcja książek i nie tylko to przepięknie wydany oficjalny produkt na licencji studia Mojang, który będzie wyjątkowym prezentem dla wszystkich fanek i fanów tej gry wszech czasów!
Dom Masek to intrygujący horror z serii HarperYa. Opowiada o nastoletniej Libby i jej rodzinie, która przeprowadza się do starego, rodzinnego domu mamy. Po niedawnej tragedii i diagnozie choroby afektywnej dwubiegunowej u głównej bohaterki, cała rodzina musi zacząć układać swoje życie od nowa. Szybko okazuje się, że nowy dom wcale nie jest tak cudowny jak opowiadała dziewczynom mama. W krętych korytarzach domu mieszkają dziesiątki robaków, w oknach znajdują się witraże z wizerunkami owadów, a w ogrodzie pełno jest rosnących niebieskich róż. Mieszkańcy miasteczka opowiadają historie o zaginięciach związanych z domem. Podobno pierwsi właściciele organizowali legendarne seanse z maskami. Mama Libby nie chce rozmawiać o krążących legendach, jednak dziewczyna przeczuwa, że coś nie do końca jest jak powinno, a dom skrywa przed nią tajemnice.
Dzieciaki lubią się bać! Opowiadają sobie historie o duchach i straszą się nawzajem. Trenują w ten sposób, bo strach jest potrzebny i trzeba się nauczyć sobie z nim radzić. Straszne historie oswajają młodych czytelników z grozą w bezpieczny sposób. To współczesne, ilustrowane adaptacje znanych i lubianych klasycznych opowieści o hrabim Draculi, potworze Frankensteinie, dziwnym przypadku doktora Jekylla i pana Hyde'a, przeklętej mumii, jeźdźcu bez głowy, piratach widmo czy okrutnym Dorianie Grayu. Te historie trzeba znać, stanowią część naszej kultury. W zbiorze Straszne historie te XIX-wieczne opowieści dostosowano do możliwości i potrzeb dzisiejszych młodych czytelników. Autorzy uszanowali przebieg klasycznych fabuł i uchwycili ich najważniejsze elementy, rezygnując ze szczegółowych opisów makabry. Dzięki temu książka przestrasza ale nie przeraża. Lubiana przez młodych czytelników mroczne tematy wspaniale zilustrował Victor Medina, a tłumaczenie to dzieło Pauliny Braiter, mistrzyni przekładu fantasy. Wszystko to sprawia, że od Strasznych historii nie można się oderwać. To wymarzona lektura na wieczór, do czytania pod kołdrą, przy ognisku i na wspólnych nocowankach, zwłaszcza, że okładka świeci w ciemnościach! Taki prezent nie będzie się kurzył na strychu i obrastał pajęczynami! Książka przyda się też w bibliotece i na lekcjach języka polskiego, przybliżając historie i postacie, tak ważne w naszej kulturze, nie tylko z okazji Halloween.
"Minecraft. Koniec Świata Podstawowego" to kolejna, finałowa odsłona przygód Morgana, Ash, Harper, Po, Jodi i Theo z serii powieści pt. "Saga Stonesword", której akcja toczy się na przemian w dwóch światach - rzeczywistym i Minecrafta. Teraz rzeczywistemu światu zagraża chaos, a burza sieje spustoszenie w szkole Woodsword Middle i bibliotece. Źle się dzieje także w świecie gry, w którym wszystko powinno działać zgodnie z zasadami, lecz Wielki Błąd wciąż się powiększa i wkrótce może wszystko pochłonąć! Jodi, Ash i Morgan wraz z resztą przyjaciół, chcąc zapobiec zagładzie, muszą poprosić o pomoc innych uczniów ze swojej szkoły. Czy uda im się odnaleźć ostatni fragment Króla Przywoływaczy, zanim będzie za późno? Dotychczas w serii ukazały się: "Krach w kodzie!", "Moby rządzą", "Akcja zwierzaki", "Projekt pszczoła" i "Gra golema". W sprzedaży także poprzednia saga powieści o przygodach nieustraszonych graczy pt. "Kroniki Woodsword". Dla każdego fana i każdej fanki Minecrafta w wieku szkolnym i nie tylko!
Przed tobą oficjalny poradnik Triki, tipy i hacki, pełen sprytnych sztuczek, ciekawych wskazówek i hacków, które pomogą ci podbić świat Minecrafta! To jedna z najbardziej niesamowitych książek dla graczy. Zawarte w niej informacje bez trudu przeniosą twoją sztukę gry na wyższy poziom. Zastosowanie w praktyce proponowanych tu trików pomoże ci w pokonaniu utopców, obrońców, przywoływaczy, rozbójników, endermanów i wielu innych groźnych mobów. Wykorzystując zaś przedstawiane w tym poradniku tipy, sprawisz, że już pierwsza zbudowana przez ciebie baza na pewno będzie bezpieczna, nigdy nie zgubisz się w Świecie Podstawowym, zawsze dasz sobie radę z mózgożercami zombie i wyjdziesz obronną ręką z każdej sytuacji. Dzięki przedstawionym tu hackom posiądziesz wiedzę, jak przetrwać najazd na osadę, jak wykonać system obronny bazy, jak w bezpieczny sposób przemierzać morza lub odwiedzać Nether. Z tym poradnikiem poradzisz sobie z wszelkimi zagrożeniami!
Po serii dramatycznych wydarzeń, które ostatnio były udziałem sierot Baudelaire, wydaje się, że zła passa musi się skończyć. Wioletka, Klaus i Słoneczko cudem wydostali się z posępnych Gór Grozy, a ich życie pędzi jak rollercoaster, bo z najwyższych górskich szczytów trafiają wprost w morskie głębiny. Na pokładzie łodzi podwodnej "Queequeg" spotykają w końcu życzliwe osoby, jednak aby rozwikłać zagadkę WZS, będą musieli zapuścić się do Gorgonicznej Groty, zmierzyć z Meduzoidalnym Mycelium i pilnie szukać antidotum. Te wszystkie niedogodności stracą na znaczeniu, gdy na scenie pojawi się Hrabia Olaf ze swoją bandą - silniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Książki Lemony Snicketa mają w sobie to coś, co chwyta za serce i sprawia, że "Seria niefortunnych zdarzeń" zyskała miliony wielbicieli na całym świecie, a także została zekranizowana.
Nie ma chyba osoby, która nie wyczekuje z utęsknieniem odmiany losu sierot Baudelaire, tak ciężko doświadczonych przez życie i niecnych osobników. Wioletce, Klausowi i Słoneczku ledwo udało się uciec z Gorgonicznej Groty i z łap nikczemnego Hrabiego Olafa. Spotkanie z Kit Snicket daje nadzieję na szczęśliwy finał przygód. Kiedy jednak sieroty trafiają do ostatniego bezpiecznego miejsca, gdzie muszą wcielić się w podwójną rolę - tajnych agentów i bojów hotelowych - okazuje się, że "szczęśliwy finał" to miraż, ulotne odbicie w tafli wody, które mąci byle kamyk rzucony w toń. Tylko od inteligencji oraz intuicji sierot będzie zależało, czy w tłumie gości hotelu Ostateczność rozpoznają prawdziwych przyjaciół i wytropią zaprzysięgłych wrogów.Książki Lemony Snicketa mają w sobie to coś, co chwyta za serce i sprawia, że "Seria niefortunnych zdarzeń" zyskała miliony wielbicieli na całym świecie, a także została zekranizowana.
Pewnego wietrznego dnia u progu domu Muminków staje maleńki, przerażony Gryzilepek, którego wichura właśnie pozbawiła schronienia. Mała Mi będzie musiała dzielić z nim pokój, co bynajmniej nie napawa jej radością. Stworzonko, przestraszone reakcją swej potencjalnej współlokatorki, postanawia czym prędzej wrócić do lasu. Mała Mi tymczasem, korzystając z ogólnego zamieszania, ucieka z domu, by w szalejącej wichurze i na przekór wszystkim wypróbować swój nowy latawiec. Co z tego wyniknie? Dokąd wiatr zaniesie Małą Mi oraz jej latawiec? Kto pomoże jej wyplątać się z kłopotów? I czy Gryzilepek znajdzie w końcu schronienie w domu Muminków? Ta zabawna, mądra i pełna ciepła opowieść to zaproszenie do świata bohaterów Tove Jansson i dobry pomysł na wspólną lekturę z dzieckiem. Przepiękne, stworzone na bazie oryginalnych grafik Tove Jansson ilustracje, wyjątkowy klimat i napisane prostym językiem teksty sprawią, że w tej historii zakochają się zarówno maluchy, jak i ich rodzice.
Tata Blue i Bingo wiesza w ogrodzie huśtawkę a to oznacza, że zapowiada się świetne popołudnie. Jednak gdy do zabawy chce włączyć się sąsiadka, sprawy zaczynają się nieco komplikować. Blue i Bingo bawią się w Motylki wraz z Dżudo, która wprowadza własne, niezbyt miłe dla Bingo zasady gry. Czy Blue posłucha koleżanki? A może przyjaciółkom uda się ustalić reguły zabawy, z których wszyscy będą zadowoleni? Ta pełna humoru opowieść została napisana na podstawie odcinka serialu Bluey, a ilustracje zostały zaczerpnięte wprost z animacji. Opowiadanie dotyka motywów takich jak odrzucenie przez rówieśników, poszukiwanie porozumienia, małe codzienne kompromisy, sztuka przepraszania i kłopoty z komunikacją. W książce o przygodach Blue i Bingo jest wszystko, co uwielbiają fani i fanki kreskówki w każdym wieku - wyjątkowy klimat, zabawne wyrażenia, codzienne życiowe prawdy, dużo pozytywnej energii i mądre, acz nienarzucające się przesłanie. Książeczka ma niewielki format i z łatwością zmieści się do torebki mamy, kieszeni taty albo do dziecięcego plecaka, dzięki czemu może towarzyszyć młodemu czytelnikowi w podróży, w poczekalni u lekarza albo podczas pieszej wycieczki. Dzięki dużym literom i prostym tekstom doskonale nadaje się do nauki czytania, a kolorowe ilustracje można oglądać nawet wtedy, gdy treść opowiadania zna się już na pamięć.
Minecraft. Rocznik 2025 to przegląd najciekawszych wydarzeń ze świata Minecrafta, które miały miejsce w całym 2024 roku. A był to rok szczególny, gdyż w tym czasie Minecraft świętował 15-lecie swojego powstania! Jak zwykle zespół Mojang Studios ciężko pracował nad aktualizacjami Minecrafta i tworzeniem nowych wyzwań, bloków i mobów, aby wszyscy mogli się nimi cieszyć. W komnatach prób trzeba uważać na nowe moby, ale jeśli uda się uniknąć ich ataków opartych na gwałtownych podmuchach i rozbić spawnery wypluwające potwory, zostanie się nagrodzonym niesamowitymi skarbami! A jeśli to jeszcze jest za mało, to znajdzie się tu mnóstwo innych wyzwań, takich jak osiedlenie się w Netherze czy zdobycie wszystkich 16 szablonów kowalskich! Mamy nadzieję, że piglinom spodoba się twój nowy wygląd! A jeśli wolisz budować, to może przygotujesz gigantyczną bazę w formie tortu na nasze 15. urodziny?
Bob Wielkouch jest torbaczem. Lubi poznawać nowych przyjaciół i dobrze się z nimi bawić. Ty razem wpada w odwiedziny do Blue i Bingo. Wraz z siostrami ogląda na tablecie kreskówki. A potem jeszcze więcej kreskówek. Choć Bingo była niezwykle podekscytowana wizytą Boba, okazuje się jednak, że tablet ma wielką siłę przyciągania uwagi. Kreskówki to wprawdzie dobra zabawa, ale czy z przyjaciółmi nie warto spędzać czasu w inny sposób? Ta pełna humoru opowieść została napisana na podstawie odcinka serialu Bluey, a ilustracje zostały zaczerpnięte wprost z animacji. Opowiadanie dotyka motywów takich jak aktywne spędzanie czasu, zabawa i nuda, potrzeba zachowania równowagi między światem tabletów i telewizorów a światem rzeczywistym. Jest tu wszystko, co uwielbiają fani i fanki Bluey w każdym wieku - wyjątkowy klimat, zabawne wyrażenia, codzienne życiowe prawdy, dużo pozytywnej energii i mądre, acz nienarzucające się przesłanie. Książeczka ma niewielki format i z łatwością zmieści się do torebki mamy, kieszeni taty albo do dziecięcego plecaka, dzięki czemu może towarzyszyć młodemu czytelnikowi w podróży, w poczekalni u lekarza albo podczas pieszej wycieczki. Dzięki dużym literom i prostym tekstom doskonale nadaje się do nauki czytania, a kolorowe ilustracje można oglądać nawet wtedy, gdy treść opowiadania zna się już na pamięć.
Bluey zna już wszystkie atrakcje na placu zabaw. Pora wybrać się gdzieś dalej! Razem z Tatą i przyjaciółmi wyruszają na daleki spacer w busz, by odkryć urokliwy strumyk, nad którym Tata bawił się przed laty. Droga nie jest jednak łatwa. Na wędrowców czekają pijawki, a kamienie, po których trzeba iść, są bardzo śliskie. Czy Bluey uda się dotrzeć do strumyka? Czy to miejsce spodoba się jej tak jak Tacie? Ta pełna humoru opowieść została napisana na motywach odcinka serialu o przygodach Bluey i Bingo, a ilustracje zostały zaczerpnięte wprost z animacji. Jest tu wszystko, co uwielbiają fani i fanki kreskówki w każdym wieku - wyjątkowy klimat, zabawne wyrażenia, codzienne życiowe prawdy, dużo pozytywnej energii i mądre, acz nienarzucające się przesłanie. Książeczka ma niewielki format i z łatwością zmieści się do torebki mamy, kieszeni taty albo do dziecięcego plecaka, dzięki czemu może towarzyszyć młodemu czytelnikowi w podróży, w poczekalni u lekarza albo podczas pieszej wycieczki. Dzięki dużym literom i prostym tekstom doskonale nadaje się do nauki czytania, a kolorowe ilustracje można oglądać nawet wtedy, gdy treść opowiadania zna się już na pamięć.
Rodzina Łączków wybiera się na kemping. Zapowiada się wspaniała przygoda, tym bardziej, że Bluey spotyka na polu namiotowym nowego kolegę. Kim jest Jean-Luc? Czy nowy przyjaciel będzie dobrym towarzyszem zabaw? I czy wraz z Blue dadzą radę upolować przed zimą choć jednego dzika? Ta pełna uroku i przezabawna opowieść została napisana na motywach odcinka serialu o przygodach Bluey i Bingo, a ilustracje zostały zaczerpnięte wprost z animacji. Jest tu wszystko, co uwielbiają fani i fanki kreskówki w każdym wieku - wyjątkowy humor, zabawne wyrażenia, codzienne życiowe prawdy, dużo pozytywnej energii i mądre, acz nienarzucające się przesłanie. Książeczka ma niewielki format i z łatwością zmieści się do torebki mamy, kieszeni taty albo do dziecięcego plecaka, dzięki czemu może towarzyszyć młodemu czytelnikowi w podróży, w poczekalni u lekarza albo na wakacjach. Dzięki dużym literom i prostym tekstom doskonale nadaje się do nauki czytania, a kolorowe ilustracje można oglądać nawet wtedy, gdy treść opowiadania zna się już na pamięć.
Basia to przedszkolaczka z charakterem. Każdego dnia ma mnóstwo ciekawych przygód. A że jest pomysłowa i niestraszne jej wyzwania, spotykamy ją w nowej odsłonie - w księdze zabaw i zadań Basia ćwiczy bystre oko, logiczne myślenie, pewną rękę, a przede wszystkim kreatywność. "Basia. Zabawy i zadania" to książka w sam raz dla przedszkolaków. Zamieszczone w niej kolorowanki, labirynty i wykreślanki pomagają ćwiczyć umiejętności nabyte w przedszkolu. Dzieci znajdą tu zadania, które rozwijają wyobraźnię, wspomagają umiejętności grafomotoryczne i przygotowują do aktywności szkolnych. Małym wielbicielom dobrej zabawy na pewno spodobają się też kolorowe naklejki z ulubionymi postaciami z serii "Basia". W tej niezwykłej księdze na dzieci czekają różnorodne ćwiczenia i zadania - do rozwiązywania przez cały rok!
Kostka, Aleks i Gucio byli już prawie spakowani na słoneczne wakacje na rajskiej wyspie, kiedy nagle rodzice zmienili plany. Przecież mają rocznicę ślubu i chociaż raz należy im się wyprawa tylko we dwoje. W tym czasie ich zawiedzione dzieci miały udać się w podróż z dziwnymi dziadkami jeszcze dziwniejszym kamperem. I to gdzie? Do jakiejś nudnej mieściny o wiele mówiącej nazwie Nitąd! Chyba gorzej być nie mogło. Bardzo szybko okazuje się jednak, że i dziadkowie, i mieścina mają wiele tajemnic, a podczas podróży zaczynają dziać się rzeczy tajemnicze, niespodziewane i zupełnie nie z tego świata…
długaBasia i Janek dostali zaproszenie na urodziny Anielki. To będzie impreza inna niż wszystkie. Dzieci nie będą się bawić w Hulalula, Kulatrula ani Jupibula, tylko w Muzeum Narodowym. Basi wydaje się, że doskonale wie, dokąd idzie - przecież była już na kilku ciekawych wystawach. Jednak na miejscu okazuje się, że urodziny w muzeum to o wiele więcej niż chodzenie po ogromnych salach i oglądanie obrazów oraz rzeźb. Podczas urodzin Anielki przedszkolaki usłyszą mnóstwo ciekawych opowieści o życiu średniowiecznych dam i rycerzy, poznają dawne zwyczaje i przekonają się na własnej skórze, jak się żyło wieki temu.Przygody Basi pomagają dziecku zrozumieć świat i pokazują, jak radzić sobie z trudnych czy nietypowych sytuacjach. Swoim humorem rozśmieszają małych i dużych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?