Nowa przygoda w epickim świecie Fabled Lands i nowe krainy do odkrycia!
Tym razem poznasz królestwo Golniru, a w nim będziesz kim tylko zechcesz: odkrywcą, kupcem, uczonym, złodziejem, kapłanem, czarodziejem czy najemnikiem.
Kupuj statki, towary, a nawet domy. Wstąpisz na służbę świątynną, wyruszysz na wyprawę w dzikie ostępy, albo wmieszasz się w dworskie intrygi czy bijatyki w ciemnych zaułkach. Wybierzesz misje, które przyniosą ci sojuszników lub niebezpiecznych wrogów. Ale wcale nie musisz tego robić – możesz pozostać z boku jako wolny strzelec.
Setki przygód i miejsc do odkrycia, a to wszystko zależy od Twoich wyborów!
Przygodę możesz zacząć w którymkolwiek tomie z serii Fabled Lands. To ogromna kampania rpg podana w formie (nie)zwykłej książki.
Dlaczego warto:
Setki misji i zadań. Wykonuj je w czasie eksploracji ogromnego świata. Możesz również wędrować między książkami, bo każda z nich toczy się w innej krainie.
Wszystko w Twoich rękach. Od Ciebie i Twoich wyborów zależy, jak potoczy się historia, kto będzie jej bohaterem (na początku musisz przecież stworzyć swoją postać) i jak będzie się rozwijał.
Żyjący świat. Gdy zdobywasz coraz wyższe Rangi (poziomy), podnosisz swój status – możesz kupować statki, inwestować w różne dobra, wstąpić na ścieżkę służby świątynnej, opowiadać się po dowolnej stronie w wojnach i bitwach, zdobywać magiczne przedmioty – zobaczysz jak zmienia się świat uwzględniając wybraną przez Ciebie drogę.
Kultowa seria książek paragrafowych; klasyka gatunku, która jest wydawana w Wielkiej Brytanii od 1995 roku.
Porada dotycząca wieku gracza/czytelnika:
Fabled Lands jest klasyczną opowieścią fantasy. Czasem walczymy w niej z potworami, innym zaś razem skradamy się przez tajne przejścia, by wykraść skarb. Odnajdzie się tu zarówno młodszy czytelnik (powiedzmy: 10-letni), jak i zaprawiony w bojach rodzic trójki łobuzów, a także programista, student, piarowiec czy po prostu fantasta.
Krótko po wojnie domowej królestwo Sokary staje się polem krwawej walki. Niebezpieczną krainą, w której można poznać, czym jest strach. To właśnie tam przygoda czeka na wyciągnięcie Twojej ręki… W Rozdartym królestwie to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi przeciwnikami podjąć walkę. Czy stoczysz pojedynek na śmierć i życie z czarnym rycerzem, ukradniesz skarb morskiego smoka lub uratujesz uwięzionego boga? Wyrusz w podróż pełną fantastycznych przygód do krain wykraczających poza granice Twojej wyobraźni. Możesz zostać wojownikiem, magiem, podróżnikiem, kapłanem, trubadurem, a nawet łotrem! Twoje podróże w rozdartym wojną królestwie przyniosą ci wrogów i przyjaciół, niebezpieczeństwa i triumfy, fortunę, sławę oraz więcej przygód, niż kiedykolwiek.
Absolutnie wyjątkowa gra książkowa Radka Raka - laureata prestiżowych nagród, m.in. Nagrody Literackiej „Nike” i Nagrody im. Janusza A. Zajdla, mistrza słowa, pisarza i fantasty z nieograniczoną wyobraźnią.
„Dunder albo kot z zaświatu” to zwariowana i magiczna przygoda mówiącego kota pewnej nowoczesnej wiedźmy, który – niezbyt mądrym żartem – uruchamia lawinę koszmarnych zdarzeń. Gracze-czytelnicy zdecydują, jak potoczy się ta historia, wybierając drogi, którymi ma podążyć Dunder, by wyplątać się z trudności.
Kogo spotka na swojej drodze, podróżując przez rzeczywiste i mityczne krainy? Słowiańskich bogów, trójgłowego smoka, Krzysztofa Gołębia, a może nawet zombie i upiory? Tę książkę można czytać na wiele sposobów, za każdym razem wskazując Dunderowi inną drogę i za każdym razem przecierać oczy ze zdziwienia, co też za kolejne wariactwo wymyślił dla swojego czytelnika Autor.
Grą książkową zachwycił się Piotr W. Cholewa - tłumacz m.in. „Świata Dysku” Terry’ego Pratchetta:
"Jeśli ktoś nigdy jeszcze nie poznał gier paragrafowych, teraz ma okazję i to w znakomitym wykonaniu Radka Raka. Jeśli poznał, ma okazję zagrać w znakomitą realizację tej koncepcji (w wykonaniu Radka Raka). Oprócz gry wiele przyjemności sprawia sama lektura, zabawna dla dorosłych, porywająca dla młodzieży."
Na końcu ogarnia nas chęć wejścia w świat książki jeszcze raz i podjęcia (w imieniu kota Dundera) innych decyzji. I wszystko prowadzi do finału, niewątpliwie zaplanowanego przez Radka Raka, jakim jest radość i satysfakcja.
To nie jest ten Piotruś Pan, którego znacie!
I nigdy nie byliście w takiej Nibylandii. Piotruś Pan i Świat Zaginiony? Piraci w Parku Jurajskim? Dlaczego nie? Mogłem przeżyć pełną przygód opowieść nie tylko w skórze Wendy i Piotrusia Pana (w towarzystwie steampunkowego Dzwoneczka), ale i Lilii Tygrysiej, wspaniałego kapitana Haka i jeszcze jednego tajemniczego mieszkańca zaginionej wyspy. Uważajcie jednak! To bardzo groźna baśń, w której wiele zależy od czytelnika. Jeden nieopatrzny krok, a może zmienić się w opowieść bez szczęśliwego zakończenia.
Radek Rak, powieściopisarz
W grze Nibylandia. Tu żyją potwory! to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi potworami podjąć walkę. Możesz grać jako ocalała z katastrofy statku Wendy Darling, mechaniczny mściciel Piotruś Pan, nieustraszona łowczyni Tygrysia Lilia lub bezlitosny pirat – kapitan Hak.
W serii: Koszmar Alicji w Krainie Czarów, Zły Czarnoksiężnik z Oz, Dracula. Klątwa wampira.
Słyszeliście opowieści o tym miejscu… o przejściu ukrytym w ruinach zapomnianego zamku. Prowadzi ono w gmatwaninę starożytnych tuneli pełnych niewysłowionych zagrożeń, lecz także – o ile odważycie się po nie sięgnąć – bezcennych skarbów.
W mroku podziemi to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię lochów i odkryj, które ścieżki są dla twojego bohatera mniej lub bardziej niebezpieczne.
„W mroku podziemi” to według mnie szybki sposób na wejście do świata fantastyki i gier RPG. Zmierz się z ekscytującą przygodą. Jest ona pełna skarbów, niebezpieczeństw i różnych zakończeń, a te są zależne od Twoich decyzji. Uważaj jednak – nie wszystkie z nich są szczęśliwe!
Tomasz Nowakowski, Ubieram się na czarno, bo jestem z Nocnej Straży
Mam tam wleźć? Sam? Całkiem sam? Haha, no pewnie, że tak! Ruszam w podziemia pod zamczyskiem, by przeżyć własną przygodę, a tym, którzy udadzą się tam w ślad za mną, gwarantuję, że każdy z was dozna zupełnie innych wrażeń. Na tym bowiem polega magia tej opowieści!
Marcin Mortka, powieściopisarz
Rewelacja! To niesamowicie klimatyczna, wciągająca bez reszty opowieść pochłaniająca czytelnika na wiele godzin i zapewniająca niejedną rozgrywkę nie tylko dla młodszych. Gdy zanurzysz się we „W mroku podziemi”, to od Twoich decyzji będzie zależeć, w jakim kierunku potoczy się opowieść. Chętnie zagram jeszcze raz!
Fantastyka na Luzie
Autorstwo i ilustracje: Hari Conner
Tłumaczenie: Łukasz Małecki
Oprawa: miękka
Format: 150x210
Liczba stron: 112
Co rozwija:
• umiejętność podejmowania decyzji
• wyobraźnię
WIEK 10+
W przepełnionej grozą Transylwanii czai się zło, któremu musisz stawić czoło…
Wyrusz na niebezpieczną misję i wciel się w jednego z trojga Nieustraszonych Łowców Wampirów – młodego prawnika Jonathana Harkera, jego narzeczonej Miny Murray lub doktora Johna Sewarda – albo… w samego nieumarłego Hrabiego Draculę!
Czy historia potoczy się torami znanymi z powieści Brama Stokera? A może Anglia, a potem cały świat pogrążą się w mroku pod rządami przeklętego władcy?
Przyszedł czas na Twoją wersję tej historii!
Ciemne chmury zgromadziły się nad Krainą Oz. Jej los spoczywa w Twoich rękach. Czy będąc otoczonym ze wszystkich stron przez nieprzyjaciół, zdołasz odkryć sekrety Złego Czarnoksiężnika?
Czy uda Ci się uratować pieska Toto z rąk Latających Małp i uniknąć zemsty Złej Czarownicy z Zachodu? Przyszedł właśnie czas na Twoją wersję tej znanej historii! Bohaterowie znani z klasycznej baśni Czarnoksiężnik z Krainy Oz powracają, aby stawić czoło nowemu zagrożeniu.
Jednak na takiego przeciwnika nic nie mogło przygotować ani ich… ani Ciebie!
W Złym Czarnoksiężniku z Oz to TY decydujesz o losach bohaterów. Możesz wybrać jedną z 6 postaci, którą poprowadzisz przez karty opowieści. Ale uważaj! – od Ciebie zależy, czy ta misja zakończy się sukcesem. Jesteś gotów, by wrócić do Krainy Oz?
„Jonathan Green tworzy jedne z najbardziej pomysłowych i oryginalnych paragrafówek, z jakimi się spotkałem.”
Jerzy Rzymowski, „Nowa Fantastyka”
ARGUMENTY SPRZEDAŻOWE
? książka, która jest jednocześnie grą – czytelnik może decydować, w którym kierunku rozwinie się fabuła (czytelnik porusza się między paragrafami, a nie odwraca kolejne strony)
? gra inspirowana klasykiem literatury: Czarnoksiężnikiem z Krainy Oz
? zawiera wiele różnych zakończeń, które zachęcają do wielokrotnych rozgrywek
? gracz ma do wyboru aż 6 różnych postaci, których
Koszmar Alicji w Krainie Czarów
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co by było, gdybyś to TY decydował o losach Alicji z Krainy Czarów?
Czy miałbyś na tyle odwagi, aby napisać własny scenariusz, pogrążając bohaterkę w koszmarze lub pomagając jej odnieść zwycięstwo? Czy napiłaby się eliksiru z tajemniczej butelki z etykietą „wypij mnie”? Zaufała Szalonemu Kapelusznikowi? Dołączyła do herbatki z Marcowym Zającem i Susłem?
Przyszedł właśnie czas na Twoją wersję tej znanej historii!
W Koszmarze Alicji w Krainie Czarów to TY decydujesz, jakimi ścieżkami podąży tytułowa bohaterka, jakim wyzwaniom stawi czoło i z którymi dziwnymi mieszkańcami Krainy Czarów stoczy walkę. Ale uważaj! – od Ciebie zależy, czy misja Alicji zakończy się sukcesem czy dziewczynka pogrąży się w koszmarze.
Jesteś gotów, by wskoczyć w głąb króliczej nory?
Wejdź do świata Krainy Oz z kolejną grą książkową autorstwa Johnatana Greena od Muduko – Zły Czarnoksiężnik z Oz.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?