Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
- ISBN: 978-83-208-2024-9
 - EAN: 9788320820249
 - Oprawa: miękka
 - Wydawca: PWE
 - Format: 250x175mm
 - Język: polski
 - Liczba stron: 364
 - Rok wydania: 2012
 - Wysyłamy w ciągu: 48h
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    56,48złCena detaliczna: 70,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,48 zł
 
x
        
            Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.