Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
- ISBN: 978-83-208-2024-9
- EAN: 9788320820249
- Oprawa: miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 250x175mm
- Język: polski
- Liczba stron: 364
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
56,60złCena detaliczna: 70,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,60 zł
x
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.