Wojna między siłami Vegi i Goldorakiem jest już odległym wspomnieniem. Actarus i jego siostra wrócili na planetę Eufor, tymczasem Alcor i Venusia próbują prowadzić normalne życie na Ziemi. Wtem z najdalszych zakątków kosmosu przybywa najpotężniejszy z dotychczasowych golgotów: Hydragon. Gdy potwór z ostatniego gwiaździstego dywizjonu miażdży armie Ziemian, żądania ostatnich przedstawicieli imperium Vegi szokują całą planetę: pod groźbą całkowitej zagłady wszyscy mieszkańcy Japonii mają w przeciągu siedmiu dni opuścić swój kraj i pozwolić najeźdźcom na skolonizowanie archipelagu. W obliczu takiego ultimatum pozostaje tylko jedna nadzieja... Goldorak. Mijają 43 lata od telewizyjnej premiery kultowego serialu. Niektóre z dzieci zapatrzonych kiedyś w Goldoraka zostały uznanymi autorami komiksów. A dziś składają poruszający hołd najsłynniejszemu robotowi w kosmosie.
Paryż, 1889. Podczas trwania wystawy światowej, na będącej klejnotem stolicy Francji Wieży Eiffla grasuje tajemniczy seryjny morderca. Młoda inspektor lonore Kowalski musi liczyć na pomoc nowego partnera, nieco ekscentrycznego Julesa Castignaca, jeśli chce znaleźć winnego, zanim przekleństwo Wielkiej Damy Paryża stanie się pożywką dla prasy poszukującej skandalu.
Po udaremnieniu sprzysiężenia Drapieżców, senator Alix zniweczył plany gallusów, fanatycznych czcicieli bogini Kybele. Ale nie udało mu się ocalić Chefrena, syna Enaka, ani Lidii, swojej odwiecznej miłości. Ciężko dotknięty tą stratą, postanowił wyjechać z Rzymu i wrócić do Galii śladami swego utraconego dzieciństwa. Kolejne historie, słynnej postaci stworzonej przez Jacques Martina, Alixa, który już jako senator w Rzymie, przeżywa nowe i ekscytujące przygody stworzone przez Valrie Mangin i narysowane przez Thierry Dmarez. Zawiera dwa kolejne tomy: Drapieżna puszcza;Niewolnik z Chorsabadu.
Czy książę ciemności odnajdzie się w świecie pełnym światła?Bandyci, mityczne istoty i Drakula w zupełnie nowym wydaniu.Oto alternatywna historia upadku i nowego życia jednego z najbardziejznanych wampirów wszech czasów.Dzięki pewnej szamance Drakula jest w stanie przemierzać ziemięza dnia, lecz nie potrafi uciec od swej krwiożerczej natury.Szukając świętego spokoju, odnajduje tylko kłopoty. Aby ochronićmieszkańców Penny Town, musi trzymać własne żądze na wodzy,stawić czoła nowym wrogom oraz załatwić stare porachunki.Gianluca Piredda przedstawia narysowaną przez Lucę Lambertiegoi Emiliana Albana opowieść o pokonanym wampirze, usiłującymodnaleźć się w nowej rzeczywistości i ją okiełznać.
Jeremiah i Kurdy na motocyklach przemierzają kontynent amerykański z trudem podnoszący się z nuklearnego kataklizmu.
Tym razem obaj wędrowcy wpadają w tarapaty na szczególnie niegościnnych, upiornych terenach kończy im się paliwo w bakach, a najbliższy most okazuje się zniszczony. Wymuszone przymierze z grupką tajemniczych podróżnych także nie polepsza sytuacji, sprowadzając na obieżyświatów kolejne kłopoty. A do tego wydaje się, jakby tutejsza natura sprzysięgła się przeciw ludzkim intruzom. Czyżby ziemia postanowiła się zemścić na człowieku?
Kolejna przygoda Jeremiaha i Kurdy'ego, którzy przemierzają drogi i bezdroża Ameryki, dźwigającej się z ruin po wojnie nuklearnej. Tym razem dwaj wędrowcy natykają się na ""kuzyna"" Lindforda - dziwaczną, nie do końca ludzką istotę, na którą polują lokalne służby prowincjonalnej mieściny. Co więcej, wśród łowców znalazł się dawny znajomy Jeremiaha - pewien zatwardziały łajdak, pragnący wyrównać stare porachunki...
„Doszło do tego, że nie mam już skrupułów, by zabijać w imię Boże… Zabijamy, modlimy się… A potem znowu zabijamy…”
Połowa XVI wieku. Francję toczą jak gangrena wojny religijne. W kraju pleni się niszczący, ślepy fanatyzm. Manipulowany przez matkę, Katarzynę Medycejską król Karol IX próbuje pogodzić zwaśnionych katolików, którym przewodzi ród Gwizjuszów, z protestanckimi hugenotami pod wodzą Colignych, aranżując małżeństwo swej siostry Margot z królem Nawarry Henrykiem.
Na uroczystość przybywa wraz z wieloma innymi współwyznawcami młody protestant Eliasz de Sauveterre, który od wielu lat daremnie próbuje odnaleźć swego brata i siostrę, porwanych przed laty przez papistów. Nikt nie przypuszcza, że pełna przepychu uroczystość weselna, w noc Świętego Bartłomieja zmieni się w krwawą rzeź. A losy rodziny Sauveterre’ów nierozerwalnie splotą się z dramatem historii…
Trylogia Pierre’a Boisserie i Érica Stalnera przypomina jedną z mroczniejszych kart dziejów Francji, z pietyzmem oddając realia i klimat epoki, i jednocześnie wpisując w krwawy fresk historyczny dramatyczną historię rodzinną.
Kolejnym etapem amerykańskiej odysei Jeremiaha i Kurdy’ego jest górnicze miasto, powstałe przy otwartej po latach przestoju kopalni. Wkrótce okazuje się, że za niepozornym przedsięwzięciem kryje się tajemnica, której ujawnienie może kosztować intruza życie. A że odkrył ją dawny znajomy obu wędrowców, ci chcąc nie chcąc angażują się w kolejną awanturę. W dodatku w okolicy kręcą się doprawdy niezwykli najemnicy, a do miasta zawitał bardzo nietypowy sprzedawca Biblii…
Dwudziesty epizod przygód dwóch wagabundów to kolejny popis warsztatowy Hermanna, pełen obrazów epickich walk, ale też niezwykłych ujęć niezwykle realistycznie pokazanej codzienności.
Iguana nie żyje, wciąż jednak budzi trwogę wśród mieszkańców La Colonii.
Wydarzenia z Wielkiego kantu pozwoliły czytelnikom zawrzeć znajomość z tym nieludzkim zabójcą o kamiennym sercu i zimnej jak lód skórze, lecz za życia nie poznał go cały świat. Reporterka śledcza z poczytnego, choć dość brukowego dziennika postanawia naprawić to niedopatrzenie. Wraz ze swoim kierowcą wyrusza do egzotycznej La Colonii, by przeprowadzić cykl wywiadów i na ich podstawie napisać serię artykułów, które przybliżą ludziom tę niezwykłą, odrażającą postać. Dla dziennikarki będzie to niczym podróż do jądra ciemności, a to, co kobieta odkryje w jej trakcie, odmieni na zawsze również ją.
Autorzy Wielkiego kantu ponownie zabierają czytelników w to niezwykłe miejsce, aby dzięki relacjom zarówno znanych już wcześniej, jak i nieprzedstawianych dotąd postaci ukazać nam Iguanę, jakiego nikt z nas nie zna. Przedstawiają całą prawdę o nim, a prawda ta go wyzwoli.
Kolejny epizod tułaczki dwóch niepoprawnych wagabundów po odradzającej się z wojennego kataklizmu Ameryce. Jeremiah w poszukiwaniu Leny, swej utraconej miłości, trafia do nadgranicznego miasta, w którym narasta właśnie histeria w obawie przed indiańskim najazdem. Rzeczywiście, w okolicy dochodzi do serii przerażających i niezrozumiałych zdarzeń. Czy ich sprawcami są jednak czerwonoskórzy sąsiedzi? I czy Jeremiah odzyska ukochaną?
W dziewiętnastym tomie przygód Jeremiaha belgijski mistrz komiksu Hermann daje kolejny mistrzowski popis, tworząc sugestywną wizję zdewastowanego świata przyszłości.
Spodziewana premiera 30.09.2019
Rok 2044... Ludzkość jest w stanie tworzyć roboty doskonałe. Są silniejsze, szybsze, sprawniejsze od nas i posłusznie wykonują zadania, jakich od nich wymagamy. Lecz dwójka robotyków postępuje wbrew temu ideałowi doskonałości, tworząc androida wyjątkowego w swoim rodzaju. Robota myślącego, pokrytego skórą, zdolnego do popełniania błędów i cierpienia. Potwora.
Wydanie zbiorcze „IAN” zawiera cztery albumy serii, której autorami są scenarzysta Fabien Vehlmann („Piękna ciemność”) i rysownik Ralph Meyer („Asgard”, „Undertaker”).
W razie pytań – proszę o kontakt.
W kolejnym epizodzie swej postapokaliptycznej odysei Jeremiah i Kurdy trafiają w sam środek konfliktu dwóch niezbyt sympatycznych sił: spore miasto, do którego zmierzali, nękane jest systematycznym ostrzałem sił ekstrawaganckiego Cezara, który, choć próbuje przywrócić stroje, obyczaje, a nawet język starożytnych Rzymian, posługuje się w walce jak najbardziej nowoczesną bronią. Dwaj wędrowcy od razu zostają wmieszani w cudzy konflikt, na co żaden z nich nie ma ochoty…
Belgijski mistrz komiksu Hermann niezmiennie utrzymuje wysoki poziom graficzny swoich opowieści, z maestrią i rozmachem tworząc sugestywne wizje świata niezbyt wesołej przyszłości.
Po rozprawieniu się z bandą Steinera Durango leczy rany w Hancock, cichej mieścinie na uboczu, pod opieką starego przyjaciela, szeryfa Haynesa. Spokój i beztroska kończą się, kiedy szeryf staje w obronie maltretowanej dziewczyny, pracującej w saloonie Maxwella, a w okolicy pojawia się banda bezwzględnego Francka. Rywalizacja o łup ukryty po zapomnianym dawno napadzie i zadawnione porachunki sprawiają, że leworęki rewolwerowiec ponownie będzie musiał sięgnąć po swój niezawodny pistolet…
Siedemnasty tom przygód Durango z rozmachem zrealizowany przez włoskiego rysownika Iko (Giuseppe Ricardiego) do scenariusza twórcy całej serii Yves’a Swolfsa wprost roi się od nawiązań do klasyki filmowego spaghetti westernu – niezapomnianych filmów mistrza gatunku Sergia Leone.
Sex Story. Historia seksu. Od małp do robotów ujawnia wszystko, czego nie ośmielają się opowiedzieć podręczniki do historii.
Kiedy pojawiła się pierwsza para? Skąd się wziął wstyd? A erotyzm? I miłość, ta niezwykła ludzka sprawa? Słyszeliście już o wielkich seksualnych świętach starożytności? A o wpływie mikroskopu na walkę z masturbacją?
Chcielibyście się czegoś dowiedzieć, ale wstydzicie się zapytać? Spokojnie! Dzieło to, opisując obyczaje seksualne kultury zachodniej od zarania dziejów po czasy współczesne, odpowie na wszystkie wasze pytania dotyczące seksu i miłości.
Sex Story burzy otaczające sprawy seksu tabu i proponuje nowe spojrzenie, łączące historyczną ścisłość z rozrywkową narracją.
Zakazany owoc, erotyczne wyczyny bogów, rozbudzenie zmysłów, obowiązek małżeński… Ale również nieznane zachowania seksualne pomnikowych postaci naszych dziejów: od ekstrawagancji Kleopatry i homoseksualizmu Michała Anioła po jeździeckie wyczyny królowej Wiktorii i księcia Alberta – przed naszymi oczami rozpościera się ogromny fresk historyczny i antropologiczny.
Ta dwustustronicowa opowieść pozwala spojrzeć na historię z innej perspektywy. Tu dowiecie się o seksie wszystkiego!
Philippe Brenot jest psychiatrą i antropologiem, dyrektorem kursów seksuologii na uniwersytecie Descartes’a w Paryżu.
Laetitia Coryn to autorka komiksów. Tworzy głównie dla magazynu „AAARG!”, zrealizowała wiele humorystycznych albumów komiksowych.
Spis treści
Pilnie strzeżone sekrety
1. Początki
2. Babilon: wolna miłość
3. Egipt: równość
4. Grecja: panteon miłości
5. Rzym: wielkość i dekadencja
6. Średniowiecze: piekło i raj
7. Renesans: malarz i jego modelka
8. Przekleństwo „M”
9. Oświecenie: represje i libertynizm
10. Wiek XIX: ściśnięte pośladki i prostytucja
11. Wiek XX: wyzwolenie seksualne
12. Wiek XXI: Seksoprzyszłość
Balbok i Rammar zawarli umowę z niegodziwym magiem. Nie bez powodu nazywanym Rurak Rzeźnik. Teraz dwaj orkowie muszą udać się na północ i zaatakować Świątynię Elfów. Po drodze spotykają krasnoludy, których to potajemnie śledzą...
Na polecenie Augusta, Alix jedzie do Grecji, aby odszukać zbiory proroctw z wyroczni Apollina. Spartanie, kwestionując autorytet Rzymu, starają się go w tym względzie uprzedzić. W celu wykonania swojej misji, Alix spotyka się z Heraklionem, Spartanin potępia działania swoich kolegów rebeliantów.
Kolejna historia, słynnej postaci stworzonej przez Jacques Martina, Alixa, który już jako senator w Rzymie, przeżywa nowe i ekscytujące przygody stworzone przez Valérie Mangin i narysowane przez Thierry Démarez.
Zawiera cztery kolejne tomy:
Demony Sparty;
Skowyt Kybele;
Góra Umarłych;
Potęga i wieczność.
Kolejna porcja perypetii dwóch zawadiaków w odradzającej się z nuklearnego kataklizmu Ameryce. Jeremiah odwiedza swoją ukochaną ciocię Marthę i pomaga poczciwemu Woody’emu w rozbudowie jej domu. Tymczasem niesforny Kurdy, ujmując się za miejscowym kaleką Winstonem, wdaje się w konflikt z lokalnym rozrabiaką Montaną. Jednocześnie w mieście pojawia się gang motocyklowy, którego członkowie najwyraźniej kogoś szukają… Splot okoliczności prowadzi do kolejnego wybuchu przemocy, a Jeremiah z przyjacielem muszą ponownie stoczyć walkę o życie.
Postapokaliptyczna wizja świata wykreowanego przez belgijskiego mistrza komiksu Hermanna przybiera w tej opowieści sugestywną, naturalistyczną postać, nie wahając się ukazywać brzydoty prezentowanej rzeczywistości i jednocześnie zachwycając graficzną maestrią.
Donaldo Reynoso to były gliniarz, który znalazł się na dnie po tym, jak próbował z oddaniem wykonywać swoje obowiązki w La Colonii, skorumpowanej bananowej republice. Pogrążony w marazmie, niestroniący od alkoholu, zgadza się pomóc ujmującej, niezwykłej kobiecie, znanej w całym kraju żywej legendzie, będącej uosobieniem wszelkich cnót i rzekomo mającej uzdrowicielskie moce. Kobieta skrywa jednak pod maską oddania i dobra prawdę o złożonym spisku i zepsucie tak szpetne, jak piękna wydaje się ta podstępna iluzja. Rozpaczliwie pragnący odkupienia Reynoso uwalnia cały bezmiar zła, a na jego trop wpada złowrogi Iguana, niepohamowany zabójca, którego zadaniem jest pogrzebanie prawdy i wszystkich, którzy mogliby próbować ujawnić ją światu!
Wielki kant ukazuje całe bogactwo przepięknej sztuki graficznej Roberta Mandrafiny i niezrównany talent scenariuszowy nieodżałowanego Carlosa Trillo, który w roku 1999 otrzymał za ten album na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu w Angouleme nagrodę w kategorii najlepszy scenariusz.
Kolejny tom westernowej serii wykreowanej przez Yves’a Swolfsa, zrealizowany przez niego we współpracy z rysownikiem Thierrym Girodem.
Kalifornia pod koniec XIX wieku – pełna bogactw ziemia, która przyciąga chciwych, bezwzględnych wyzyskiwaczy i spekulantów. W miasteczku Minden Town opodal Sacramento toczy się walka o prawa do eksploatacji pobliskiego jeziora, należącego do pokojowo nastawionego indiańskiego plemienia Washo. Za kolejnymi machlojkami i zbrodniami stoi tajemniczy człowiek z pociągu, mający własne plany co do pobliskich terenów.
Ktoś jednak staje na drodze ich realizacji. W okolicy zjawia się samotny desperat Durango, od dawna tropiący sprawcę swoich nieszczęść. Zaczyna się finałowa rozgrywka między samotnym mścicielem a człowiekiem, który z powrotem popchnął go na drogę krwi i śmierci.
Bohaterowie mimo woli. Dwaj bracia Balbok i Rammar wyruszyli, aby ... cóż ... uratować świat. Oczywiście nie było to ich głównym celem.
A faktycznie? Są oni tylko szczęśliwi, że przeżyli bitwę, ale nieszczęśliwy, że nie mogli wykonać do końca swojego zadania – dostarczenia głowy poległego dowódcy co wymaga ich zwyczaj. Za karę są wysyłani na misję przez szefa Orków, który nakazuje im ją odzyskać, co jest równoznaczne z wyrokiem śmierci. Aby wyjść z tego bałaganu cało, zgadzają się na pakt z Rurakiem. Jak na ironię będącym potężnym magiem!
Michael Peinkofer jest twórcą powieści fantasy Powrót Orków wydanej także w Polsce w 2008 roku. Ponieważ saga Balbok i Rammar była dość popularna, przyszedł czas, aby nadać jej również ramy graficzne. Częścią artystyczną zajął się duński artysta Peter Snejbjerg znany ze swoich prac dla DC Comics, gdzie rysował rozmaite tytuły do linii Vertigo, historię superbohaterską Starman oraz własne powieści graficzne: Świetlista Brygada i Byłem Bogiem. Stworzył też liczne komiksy we współpracy z Garthem Ennisem (na przykład Drogi Billy).
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?