KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Edgard PAP

Okładka książki Gra Bazgraki czytają
nowość

59,90 zł 38,85 zł


Literuj, sylabuj, baw się i rozkręć się w czytaniu!Kto zdobędzie więcej literek - brykające Bazgraki czy urocze zwierzaki? Zakręć kołem i układaj własne słowa z samogłosek i spółgłosek. Czytaj sylaby i dobieraj je w pary, by tworzyć wyrazy.Nauka czytania z Bazgrakami to świetna zabawa! Wiemy to już dzięki bestsellerowym książeczkom do nauki czytania sylabowego z serii Bazgraki. Tym razem te zabawne, niesforne postaci wkraczają do świata gier! "Bazgraki czytają" (3-7 lat) to gra edukacyjna, która stanowi świetne uzupełnienie zestawu elementarzy i ćwiczeń z naklejkami do nauki czytania uznaną i popularną metodą sylabową. W rozrywkowej, pełnej emocji formie utrwala poznane dzięki książkom litery, sylaby i słowa. Rozgrywki mogą być oparte zarówno na literowej, jak i na sylabowej metodzie nauki czytania. Kilka wariantów o różnym stopniu trudności gwarantuje, że dzieci będą mogły wracać do gry na różnych etapach swojej przygody z nauką czytania i za każdym znajdą w niej coś nowego.Dzięki dodatkowym zabawom typu memory czy układanki sylabowe dzieci doskonalą umiejętność rozpoznawania samogłosek i spółgłosek i tworzenia z nich sylab, a następnie łączenia sylab w coraz trudniejsze słowa i odczytywania ich. W ten sposób rozwijają zasób słownictwa, trenują percepcję wzrokową, spostrzegawczość, a także umiejętność myślenia logicznego.Na kartach przedstawiono barwnie zilustrowane 54 wyrazy 2-sylabowe o różnych stopniu trudności: od prostych wyrazów składających się z dwóch sylab otwartych (np. lala, kura) do trudniejszych słów ze znakami diakrytycznymi i sylabami zamkniętymi i otwartymi (bałwan, żaba, arbuz)."Bazgraki czytają" (3-7 lat) oferuje innowacyjny sposób emocjonującej gry z pominięciem bezpośredniej rywalizacji pomiędzy graczami. Sposób ten sprawdza się też doskonale podczas atrakcyjnej gry w pojedynkę, dzięki czemu dziecko może bawić się nawet samo. W czasie rozgrywki punkty zdobywają nie gracze, ale drużyna Bazgraków lub drużyna zwierzaków.Koło i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.
Okładka książki Kodowanie na wesoło rysuję i zgaduję Kapitan Nauka

49,90 zł 29,06 zł


Kodowanie na wesoło (4-7 lat) to zestaw edukacyjnych zabaw z bestsellerowej serii Rysuję i zgaduję dla przyszłych programistów i inżynierów. Zawiera ponad 100 kreatywnych zabaw (książka + karty ścieralne), które doskonalą myślenie logiczne i matematyczne, orientację przestrzenną i wyobraźnię. Zagadki stanowią świetne wprowadzenie w podstawy matematyki, robotyki i informatyki. Książka zawiera również wskazówki, jak rozwijać kompetencje cyfrowe u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.Tajniki kodowania w zabawieKodowanie na wesoło to świetna przygoda wprowadzająca przedszkolaki i uczniów klas pierwszych w podstawy programowania. Zawiera mnóstwo łamigłówek, m.in. zabawy z rytmami, sekwencjami i algorytmami, ćwiczenia na kratownicy przygotowujące do pracy z matą do kodowania, a także ćwiczenia na wyznaczanie tras, pisanie kodu i odgadywanie szyfrów. Dla najmłodszych przygotowano zadania na obrazkach, które są bliskie ich zainteresowaniom. Łamigłówki dla starszych dzieci wykorzystują kody na literach, liczbach i symbolach, aby rozwijać myślenie abstrakcyjne, poszerzać zasób słownictwa oraz utrwalać umiejętności matematyczne.Pakiet zawiera ponad 100 wciągających zadań (książka + 30 dwustronnych kart ścieralnych) kształtujących myślenie, orientację przestrzenną, uwagę oraz percepcję wzrokową. Zadania zostały tak przygotowane, aby nauka programowania kojarzyła się z ciekawym wyzwaniem - zgodnie z ideą STEM. To nowe podejście do nauki polegające na rozwiązywaniu problemów metodą prób i poprawek. Integruje ono nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę, by efektywniej myśleć oraz znajdować nowe pomysły.Dzięki flamastrowi suchościeralnemu dołączonemu do zestawu łamigłówki można rozwiązywać wielokrotnie, a dzięki temu testować swoje pomysły i rozwijać umiejętności.Rozwójkodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, grafopercepcjaW serii równieżRysuję i zgaduję z mewą Ewą (3-4 lata)Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem (4-5 lat)Rysuję i zgaduję z królikiem Kazikiem (4-5 lat)Rysuję i zgaduję z kangurem Arturem (4-6 lat)Rysuję i zgaduję z koparką Barbarką (5-6 lat)Rysuję i zgaduję. Czytanie sylabowe (5-8 lat)Rysuję i zgaduję. Zabawy z liczeniem (4-7 lat)Rysuję i zgaduję. Zabawy logiczne (4-7 lat)Zabawy logopedyczne. Gimnastyka języka (3-6 lat)Rysuję i zgaduję. Koncentracja z detektywem Motywem (6-9 lat)
Okładka książki QUIZ IMPREZOWY WIEDZA OGÓLNA

34,90 zł 22,63 zł


162 pytania pół żartem, pół serio! Graj i zaginaj znajomych!Wiedza ogólna. Quiz imprezowy to podchwytliwe pytania związane z wiedzą powszechną. Zapoznają Cię z ciekawostkami z takich dziedzin jak: historia i polityka, geografia, muzyka, sztuka i architektura, film i literatura, chemia, fizyka i astronomia, biologia i medycyna oraz technika.Wiedza ogólna. Quiz imprezowy idealnie sprawdzi jako atrakcyjne urozmaicenie każdej towarzyskiej imprezy. Dzięki quizowi zabłyśniesz w towarzystwie i zagniesz znajomych!Serię ""quizy imprezowe"" przygotowali utalentowani polscy twórcy. Wiedzę ogólną zilustrował Maciej Bohdanowicz, a pytania opracowali Magdalena Witkowska, Marta Stowe oraz Józef K. Serwatka
Okładka książki QUIZ IMPREZOWY TEORIE SPISKOWE

34,90 zł 19,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

162 niewiarygodne historie! Graj i wkręcaj znajomych!Quiz imprezowy. Teorie spiskowe to wyjątkowa gra karciana składająca się z fascynujących, przerażających, a czasem absurdalnie śmiesznych miejskich legend, współczesnych mitów i innych kuriozów.Istnieje możliwość, że wśród prezentowanych w quizie historii znajdziecie takie, w których prawdziwość nigdy nie wątpiliście. Może wasze dzieciństwo zrujnowała pogłoska, że guma Turbo powoduje raka? Nie ma się czego wstydzić! Wśród informacji o świecie, które do nas docierają, zdarzają się nieprawdziwe, dlatego w epoce fake newsów warto ćwiczyć się w tropieniu i rozpoznawaniu nonsensów, w czym pomocny może okazać się ten quiz.Quiz imprezowy. Teorie spiskowe uświetni każde towarzyskie spotkanie. Dzięki quizowi zabłyśniesz i rozbawisz znajomych!Quiz tworzą utalentowani polscy twórcy. Teorie spiskowe zilustrował Maciej Bohdanowicz, a pytania opracował Marcin Napiórkowski.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj