KATEGORIE [rozwiń]

Duliniec Elżbieta

Okładka książki Marketing Międzynarodowy (wyd. 2009)

59,90 zł 45,04 zł


W podręczniku Autorka, prof. Elżbieta Duliniec, omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak:- istota marketingu międzynarodowego,- analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw,- strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne,- badania marketingowe rynków zagranicznych,- kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny),- organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj