
Marketing Międzynarodowy (wyd. 2009)
-
Autor: Duliniec Elżbieta
- ISBN: 978-83-208-1787-4
- EAN: 9788320817874
- Oprawa: miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 240x160x15mm
- Liczba stron: 304
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
59,90zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x

W podręczniku Autorka, prof. Elżbieta Duliniec, omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak:
- istota marketingu międzynarodowego,
- analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw,
- strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne,
- badania marketingowe rynków zagranicznych,
- kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny),
- organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.
- istota marketingu międzynarodowego,
- analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw,
- strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne,
- badania marketingowe rynków zagranicznych,
- kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny),
- organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.