AIDS, niechciane ciąże nastolatek, choroby przenoszone drogą płciową to zagrożenia, na jakie narażona jest młodzież w trakcie dorastania. Nikt z nas nie ucieknie przed tymi problemami ani w domu, ani w szkole. Rozmowy z nastolatkami są trudne, a zagrożenie poważne.
Autor na podstawie swojego długoletniego doświadczenia proponuje program przeciwdziałania ryzykownym zachowaniom młodzieży, polegający na uświadamianiu jej wagi problemu i nauczeniu odpowiedzialności. Książka jest skierowana do nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych oraz wszystkich osób pracujących z młodzieżą.
Znajomość zasad projektowania, wykonania, kontrolowania i ewentualnego korygowania ruchomych protez częściowych pozwala na tworzenie w pełni satysfakcjonujących uzupełnień, utrzymujących prawidłowy stan morfologiczno-czynnościowy struktur jamy ustnej.
Pomocą w poznaniu tych zasad jest ta publikacja przedstawiająca zasady diagnostyki, projektowania, inicjowania i prowadzenia planu rehabilitacji protetycznej. Poznajemy sposoby i najwłaściwszy czas przeprowadzania procedur przygotowawczych w obrębie tkanek jamy ustnej, pobierania wycisków, ustalania relacji żuchwy względem szczęki, wyboru i optymalnego ustawienia zębów sztucznych oraz wprowadzenia wytycznych dotyczących wzorców okludalnych u pacjenta z częściowymi brakami zębowymi. Poruszono została również kwestia konieczności uwzględniania życzeń pacjenta dotyczących aspektów funkcjonalnych uzupełnienia.
Tekst książki oparty został na informacjach mających podbudowę naukową, przedstawiając w nim różnorodne metody postępowania i techniki umożliwiające czytelnikowi wybór tych, które mogą być optymalne w danej sytuacji. Książka zawiera również ponad 860 zdjęć i rycin.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?