Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki
- ISBN: 9788379722181
- EAN: 9788379722181
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Format: 23.4x15.6
- Język: polski
- Liczba stron: 558
- Rok wydania: 2018
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
72,76złCena detaliczna: 80,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,76 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską,
jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań,
a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłem
informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych
modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły
weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów.
Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych
modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej
w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz
opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych
modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych.
Ze wstępu