Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
-
Autor: Svensson Ulf Bjorn Lunden
- ISBN: 978-83-8953-783-6
- EAN: 9788389537836
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: BL info
- Format: 15,5x22,8 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 219
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
26,31złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,31 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.