Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
-
Autor: Bjorn Lunden Svensson Ulf
- ISBN: 9788389537461
- EAN: 9788389537461
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: BL info
- Format: 15.5x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 224
- Rok wydania: 2011
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
26,31złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,31 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.
Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.