Książki o aktywności fizycznej i hobby - sport, podróże i turystyka, gry i łamigłówki. W tym dziale znajdziecie Państwo książki związane z szeroko pojetą aktywnością fizyczną, bieganiem,pływaniem, nurkowaniem , graniem. Ciekawa lektura zarówno dla starszych jak i młodszych. Chcąc rozwijać swoje hobby, nabyć ciekawą grę dla siebie i swojej rodziny zapraszamy po najciekawsze i najbardziej popularne książki z zakresu aktywności fizycznej do naszego sklepu internetowego dobreksiazki.pl
Książka zawiera 501 przydatnych wskazówek jak obronić się przed atakiem.Jak poprawić poziom wytrenowania do walki.Sposoby chwytów i duszenia.Obrona przed ostrymi narzędziami i bronią palną.Trening mentalny.Jak zadawać ciosy i kopnięcia, jak wyprowadzać ataki, jak wykonywać rzuty.Jak się przed nimi bronić.Chris McNab to autor ponad 50 książek z dziedziny historii wojskowości, sztuk walki i survivalu. Napisał m.in. „Survival. Jak przeżyć w każdych warunkach”, „Survival. Wielki podręcznik”, „101 survivalowych porad dla chłopców”.
Poznaj skuteczne techniki samoobronyPoradź sobie z chwytami, uderzeniami i kopnięciamiStosuj bloki, zbicia, unikiObroń się przed atakiem nożem i bronią krótkąMartin Dougherty to doświadczony instruktor sztuk walki pochodzący z Wielkiej Brytanii. W swojej karierze poznał tajniki jujitsu, kick-boxingu, samoobrony i wojskowych systemów walki wręcz. W serii „Samoobrona” tegoż autora ukazały się: „Jak zadać cios. Efektywna walka bez broni” oraz „Jak się skutecznie bronić. Efektywna walka bez broni”. Ilustracje na okładce: obrona poprzez wyprowadzenie prostego ciosu (front); pchnięcie wykonane tępym narzędziem trzymanym oburącz (tył). (Ilustracje: Amber Books Ltd.)
Zestaw kart edukacyjnych bohaterami bajki „My Little Pony” do wielokrotnego rysowania ze specjalnym mazakiem. Duże, kolorowe karty z ulubionymi bohaterami zachęcają do rozwiązywania zadań. Podczas wesołej zabawy dzieci nie tylko świetnie bawią się, rysując ale jednocześnie trenują koncentrację, precyzję i logiczne myślenie. Karty są idealnym zestawem do ćwiczeń grafomotorycznych, przygotowujących do nauki pisania.
To świetny pomysł na połączenie nauki z zabawą. Zestaw, dzięki możliwości zmazywania, pozwala na swobodne poszukiwanie rozwiązań i wielokrotną zabawę. Doskonała zabawa w domu i przedszkolu, a także podczas podróży.
Bajkowa Akademia to seria gier, dzięki którym nasze pociechy odkrywają świat ze znanymi i lubianymi postaciami bajkowymi. Podczas wesołej zabawy dzieci rozwijają zdolności poznawcze i różnorodne umiejętności dostosowane do wieku przedszkolnego, a również rozbudzają wyobraźnię i wyzwalają pozytywne emocje.
Wiek graczy: 3+
Liczba graczy: 1+
Czas rozgrywki: 10-20 minut
Zapraszamy w podróż po Polsce! Odwiedzaj historyczne miejsca i poznawaj ważne wydarzenia z dziejów
naszego kraju. Odkrywasz historię Polski w czasie emocjonującej gry, w której nikt nie sprawdza Twojej wiedzy!
Zawartość pudełka:
Plansza
7 kostek
6 znaczników w 6 kolorach
6 pionków - ludzików w 6 kolorach
17 znaczników lokacji
17 naklejek na znaczniki lokacji (1-17)
55 kart
Instrukcja
Gra dla 2-6 graczy
Wiek 8+
Marcin Urbaś – mistrz Europy w biegu na 200 m zaprasza na treningi biegowe.
Książka przeznaczona zarówno dla początkujących biegaczy, jak i dla tych amatorów sportów biegowych, którzy już trenują, ale chcą poprawić technikę oraz osiągać lepsze wyniki.
Jakich błędów nie popełniać, zaczynając przygodę z bieganiem.
Jak wyznaczać sobie realne cele – idea małych kroczków pomaga w realizacji planu.
Na co zwrócić szczególną uwagę w technice biegu, by sport był prawdziwą przyjemnością.
Jak ważna jest rozgrzewka i regeneracja organizmu po biegu.
Czy trenować trzeba codziennie i jak organizować treningi, by nie stały się nużące, ale poprawiały wyniki
Trenuj z mistrzem!
Czy jesteście gotowi na nową wersję gry, zaprojektowanej przez Elizabeth Magie ponad 100 lat temu? Rozgrywka ta oddaje współczesne realia, w których mali przedsiębiorcy działają na rynku razem z wielkimi monopolistami. W dzisiejszym świecie biznesu przedsiębiorcy i monopoliści, chcąc odnotować zyski, robią wszystko, co w ich mocy - każdy na swój sposób. Ci pierwsi sprzedają swoje wyroby po cenach rynkowych, drudzy zaś preferują wyeliminowanie konkurencji na konkretnym obszarze rynku, by móc ustalać ceny na dużo wyższym poziomie i uzyskać tym samym dużo większe zyski.
W mechanice dostępnych na rynku gier o zarządzaniu i handlu nieruchomościami różnice pomiędzy podejściem przedsiębiorcy i monopolisty nie są zachowane. W Anty-Monopoly gracze decydują, czy chcą rozegrać partię z punkty widzenia przedsiębiorcy, czy monopolisty i kierują się w trakcie rozgrywki odmiennymi regułami.
Zawartość:
28 kart Tytuł własności
25 kart Przedsiębiorca
25 kart Monopolista
plansza
6 pionków
50 domów i hoteli
2 kostki
pieniądze
instrukcja
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2-6
Czas rozgrywki: 60-90 minut
Zdecydowanie najszybsza gra słowna! Podejmij wyzwanie i wykorzystaj wszystkie swoje litery, tworząc z nich krzyżówkę. Ale uważaj, zrób to, zanim wyprzedzą Cię Twoi rywale. Nie potrzebujesz kartki, ołówka, a nawet planszy. Najważniejsze jest jednak, że nie musisz czekać na swoją kolejkę! Dynamiczna, szybka i szalona zabawa. Zabierz ze sobą banana - gdziekolwiek się wybierasz!
Gra w BANANAGRAMS jest szybka i zabawna. Często się zdarza, że rozgrywka się kończy, a Wam ciągle jest mało. Proponujemy wówczas grę złożoną z trzech lub pięciu partii. Kto wygra najwięcej partii, zostaje BANANOWYM KRÓLEM!
Zawartość opakowania:
bananowy piórnik
144 płytki z literami
instrukcja
W grze Extra FAKTY gracze wcielają się w dziennikarzy pracujących dla opiniotwórczego tabloidu o nieco wątpliwej renomie. Dwa tryby rozgrywki, to dwa razy więcej zabawy, w trakcie której gracze będą się prześcigać w budowaniu najciekawszych nagłówków. Każdy tytuł składać się będzie z trzech elementów, a od inwencji i pomysłowości uczestników zabawy zależy, czy tematem artykułu okaże się sensacyjna wpadka, nieprzyzwoite zachowanie, czy miłosna intryga.
Zawartość pudełka:
Duża plansza
4 małe plansze
156 płytek tytułów w trzech kolorach (białym - płytki podmiotu, żółtym - płytki orzeczenia, czarnym - płytki dopełnienia)
Kość
Instrukcja
Wiek graczy: 14+
Liczba graczy: 2-8
Czas rozgrywki: 20-60 minut
Czy zdecydujesz się wysłać swoich obywateli do pracy w gwiezdnej stolicy i skorzystać z ich specjalnych umiejętności? A może wolisz, żeby budowali potęgę Twojego rodzinnego miasta i zwiększali jego wartość?
Kosmopolis to wyjątkowa gra karciana, w której nie raz przyjdzie Ci balansować na krawędzi. Zarówno skuteczny blef, jak i trzymanie się ustalonego planu może zapewnić Ci zwycięstwo.
Zawartość pudełka
- 72 karty profesji
- 4 karty Kosmopolis
- 4 karty modyfikacji
- 8 drewnianych znaczników
- Instrukcja
Wiek graczy: 10+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 20-30 minut
Najlepsza w historii polska tenisistka za mediami nie przepada… Wywiadów – krótkich i wyłącznie o sporcie – udziela tylko podczas turniejów.
Artur Rolak jest jednak jednym z dwóch polskich dziennikarzy, którzy mają imienne miejsca na trybunie prasowej centralnego kortu Wimbledonu, a Agnieszkę Radwańską zna od czasów obiecującej juniorki. Rozmawiają zatem jak starzy, dobrzy znajomi, nie brakuje więc też trudnych pytań ani szczerych odpowiedzi. I nie trzeba się znać na sporcie, by docenić wartość tych zwierzeń.
Mistrzyni świata WTA i finalistka Wimbledonu jest nie tylko wybitną sportsmenką. To także trzeźwo myśląca, zaskakująco dojrzała i szczęśliwie zakochana kobieta, której horyzontów nie przesłaniają zarobione na korcie miliony. Wywiad obfituje w anegdoty, od których uśmiejecie się do łez!
USZYJ SOBIE ESPADRYLE
Nowoczesne, sportowe, klasyczne lub wymyślne: daj ponieść się fantazji i zrób swoje własne espadryle. 18 ilustrowanych modeli i niezbędne szablony poprowadzą Cię krok po kroku do realizacji swojego dzieła. Wykorzystując proste sznurkowe podeszwy i kilka narzędzi, możesz spersonalizować swoją parę butów w sposób łatwy i fantazyjny.
Gra karciana czarny Piotruś i Memo Minionki
Czarny Piotruś to inaczej Piotruś.
Piotruś to gra karciana dla dzieci, w której bierze udział od 3 do 5 osób. Talia do Piotrusia składa się z 25 kart. W skład talii wchodzi 12 par oraz jedna karta nie mająca pary nazywana Czarnym Piotrusiem
Odkryj swój talent i daj się zainspirować!Doskonała zarówno dla dopiero rozpoczynających przygodę z rysunkiem, jak i dla doświadczonych artystów. Od podstawowych ćwiczeń kreski i stylu przez szkice martwej natury i pejzaże do rysunków zwierząt i portretów na każdym etapie otrzymasz szczegółowe wskazówki, dzięki którym nie będziesz mógł doczekać się, aż weźmiesz do ręki ołówek. Nie musisz mieć opanowanych podstaw ani być ekspertem historii sztuki. Wystarczy, że chcesz się uczyć i lubisz obserwować świat, a przede wszystkim dobrze się bawić!
Quizowa gra planszowa z puzzlami i pytaniami typu: prawda–fałsz uzupełniającymi podstawową wiedzę na temat Wszechświata. Gracze maja za zadanie zdobyć wszystkie puzzle potrzebne do ułożenia planet, które losują na początku rozgrywki. Puzzle zdobywają, odpowiadając na pytania quizowe o Wszechświecie. Puzzle układane są na planszy z Układem Słonecznym i zarysami poszczególnych planet.
Przełomowa książka, która pomoże ci raz na zawsze pozbyć się choroby refluksowej i poczuć się lepiej we własnym ciele!
Choroba refluksowa przełyku jest jedną z najczęściej występujących chorób przewodu pokarmowego. Każdego dnia około 10% populacji krajów rozwiniętych doświadcza objawów refluksu, który powoduje przykre dolegliwości m.in. w postaci zgagi, pieczenia i bólu w klatce piersiowej, chrypki i zapalenia gardła.
Jeżeli doświadczasz uporczywych objawów refluksu i nie jesteś zadowolony z dotychczasowych efektów leczenia, ten poradnik jest właśnie dla ciebie. Niniejsza książka pomaga zrozumieć na czym polega istota choroby refluksowej przełyku oraz przedstawia medyczne, alternatywne a także domowe sposoby walki z tym schorzeniem.
Dzięki tej lekturze:
poznasz najnowsze informacje medyczne na temat choroby refluksowej (GERD); uzyskasz porady dotyczące nie tylko samego odżywiania, ale również koniecznych zmian w stylu życia, które przyniosą odczuwalną ulgę; poznasz interaktywne narzędzia, które pozwolą ci zostać żywieniowym detektywem i wprowadzić zmiany niezbędne do poprawy jakości życia; dowiesz się, jak wprowadzić prosty plan dietetyczny, który pomoże ci złagodzić lub całkowicie wyeliminować symptomy choroby refluksowej. ___
Ta książka pomoże ci kompleksowo zdiagnozować przyczyny uciążliwego refluksu. Bynajmniej nie jest to prowizoryczne "zaklejenie plasterkiem" problemu. Jeśli jesteś gotowy na rewolucję dietetyczną, która pomoże ci raz na zawsze rozprawić się ze zgagą i innymi dolegliwościami, ta książka jest idealna dla ciebie!
- Jan Patenaude, dietetyk, specjalista ds. żywienia medycznego z Oxford Biomedical Technologies
__
Kimberly Tessmer - dietetyczka, autorka poradników, kochająca żona i matka. Od 1992 specjalizuje się w różnych dziedzinach żywienia i jedzenia. Aktywnie działa w zawodzie, oferując rzetelne konsultacje dietetyczne.
Dzięki jasnym wskazówkom zawartym w tym praktycznym poradniku poznasz podstawowe techniki rysowania martwej natury, pejzażu, zwierząt, postaci ludzkiej. Szybko nauczysz się m.in. tworzyć portrety dzieci i dorosłych, postaci w dynamicznych układach, właściwie dobierać proporcje oraz rysować detale. Autor w przystępny sposób krok po kroku wyjaśnia, jak stworzyć niebanalne prace różnymi metodami: węglem, kredą i pastelami; daje również wiele cennych rad dotyczących m.in. przyborów do rysowania czy wykorzystywania fotografii jako pomocy.
W tej książce dziecko znajdzie wskazówki, jak w kilku prostych krokach narysować prawie 50 zwierząt i postaci (m.in. pieska, kotka, kaczuszkę, owieczkę, małpę, hienę, strusia, misia, tygrysa, pirata, klauna, szeryfa, Indianina, księżniczkę, czarodzieja i astronautę). Naukę rysowania uatrakcyjnią rymowane wierszyki.
Maxiu śpi w swojej budzie. Dasz radę podkraść mu trochę jedzonka?
Wylosuj kartę i sprawdź, co musisz zabrać za pomocą szczypiec. Spiesz się, bo Maxiu może się w każdej chwili obudzić!
Ten, kto zbierze najwięcej elementów Wygrywa!
Zawartość:
20 kart
4 szczypce
piesek w budzie - zasilanie bateryjne
18 części jedzenia
instrukcja
Liczba graczy 2-4
Wiek 4+
Niełatwo jest przetrwać w wymiarach zwanych Netherem i Kresem! A jeśli zechcesz potem wrócić do Świata Podstawowego, będziesz musiał podszlifować swoje umiejętności. Podręcznik podboju Netheru i Kresu pomoże ci przetrwać w najtrudniejszych warunkach. Dowiesz się z niego: jak poruszać się w obcym środowisku, jak walczyć z miejscowymi mobami oraz jak odnajdować rzadkie bloki i przedmioty. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga będą pomocnym źródłem informacji dla każdego, kto będzie chciał przeżyć podróż po Netherze i Kresie
This ultimate fidget spinner guide has over 80 step-by-step tricks and challenges to try with your fidget spinner! Impress your friends with loads of tips on improving your balance and spin skills, ways to convince teachers to let you use them in class, the Fidget Spinner Games and a whole lot more! Prove yourself to be the utimate spin master by challenging your friends to epic spin battles and record your results inside!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?