Książki o aktywności fizycznej i hobby - sport, podróże i turystyka, gry i łamigłówki. W tym dziale znajdziecie Państwo książki związane z szeroko pojetą aktywnością fizyczną, bieganiem,pływaniem, nurkowaniem , graniem. Ciekawa lektura zarówno dla starszych jak i młodszych. Chcąc rozwijać swoje hobby, nabyć ciekawą grę dla siebie i swojej rodziny zapraszamy po najciekawsze i najbardziej popularne książki z zakresu aktywności fizycznej do naszego sklepu internetowego dobreksiazki.pl
Zawodnicy przemierzają pionkami planszę, gromadząc przedmioty należące do ich postaci w grze. Zwycięża gracz, który pierwszy powróci z tej podróży. W czasie drogi trzeba uważać na deszcz!
• Ukochane postacie z „Pałacowych zwierzątek” Disneya!
•Proste zasady i przejrzysta plansza sprawiają, że to świetna zabawa dla najmłodszych.
•Uczy podstaw strategii, wzmacnia umiejętność podejmowania decyzji.
Biedne IMIONKI! Zupełnie zapomniały, jak się nazywają. Pomóż im, wymyślając dla nich nowe pseudonimy. Gromadka zabawnych stworków liczy na Twoją wyobraźnię! IMIONKI to kreatywna gra karciana dla małych i dużych. Świetnie sprawdzi się w rodzinnym gronie, w podróży, a także na przyjęciu. Zawartość pudełka 55 kart ilustracji instrukcja
Pomysł napisania niniejszej publikacji narodził się z dość prozaicznego powodu. Podczas poszukiwania informacji na temat pojazdów zdobycznych używanych podczas II wojny światowej przez siły zbrojne III Rzeszy stwierdziłem, iż usystematyzowanie wiadomości dotyczących samochodów pancernych oraz pojazdów opancerzonych bywało czasem dość problematyczne.
Zbierając materiały na własny użytek w pewnym momencie doszedłem do wniosku, że podobne trudności ma zapewne wiele innych osób zainteresowanych tematyką. Tak narodził się pomysł powstania książki. Nie starałem się w niej zawrzeć zawiłych opisów technicznych poszczególnych pojazdów, takowe można znaleźć w innych doskonałych opracowaniach dotyczących tematu. Starałem się raczej skupić na ogólnej historii pojazdów przejętych przez armię niemiecką podczas II wojny światowej. W związku z powyższym książka jest przeznaczona bardziej dla ludzi interesujących się ogólną historią pojazdów zdobycznych używanych w tamtym okresie przez armię III Rzeszy, niż dla historyków lub specjalistów od uzbrojenia z okresu II wojny światowej.
Z uwagi na olbrzymią ilość sprzętu zdobycznego – wraz z jego licznymi modyfikacjami – używanego przez armię niemiecką podczas II wojny światowej, musiałem dokonać pewnej systematyzacji. Postanowiłem skupić się zatem na opisaniu najczęściej użytkowanych konstrukcji (wyjąwszy samochody osobowe oraz ciężarowe) o napędzie kołowym bądź półgąsienicowym.
Na początku, tasujemy wszystkie płytki zwierząt i umieszczamy je na środku stołu. Gracz w swojej turze rzuca wszystkimi trzema kostkami. Wyniki na kostkach wskazują cechy poszukiwanego zwierzęcia: środowisko w którym żyje, czym się żywi oraz ile ma nóg.
Pierwszy gracz, który uderzy dłonią w odpowiednią płytkę, sprawdza czy ma rację, odwracając ją. Na odwrocie płytki znajdują się cechy danego zwierzęcia, jeśli są takie same jak na kostkach, gracz miał rację - bierze płytkę i kładzie przed sobą tak, aby strona ze zwierzęciem była widoczna. Ten kto zdobędzie najwięcej płytek - wygrywa.
PUDEŁKO ZAWIERA:
27 płytek
3 specjalne kości
instrukcja
11 lutego 2001 Monica Wright była świadkiem wypadku, gdy jej mąż, Matt Thom, został potrącony przez pociąg i uderzył w betonowy słup. Matt przeżył wypadek, ale był cały połamany i poobijany. Ledwo uszedł z życiem...
18 miesięcy później Monica i Matt reprezentowali Australię w mistrzostwach świata WFF Fitness 2002 w Niemczech w konkurencji par i wygrali! Byli jedyną parą małżeńską, która zdobyła tytuł mistrzów świata par fitness. Wspólny trening, wytrwałość i wzajemna miłość zmieniły ich ciała i ich życie oraz pozwolił Mattowi dojść do siebie po straszliwym wypadku.
Teraz postanowili pomóc tym tysiącom ludzi – którzy chcą zmienić swoje ciało, a tym samym i swoje życie – bo sami są najlepszym dowodem na to, że ich system treningowy, odpowiednia motywacja oraz miłość drugiej osoby potrafią zdziałać cuda.
Ta książka to Twój plan działania i jednocześnie motywacja do tego, by Twoje ciało znalazło się w jak najlepszej formie, bo to klucz do sukcesu, do zmiany Twego życia na lepsze.
Ten znakomity poradnik przeznaczony jest dla wszystkich, którzy lubią prace domowe, mają szacunek dla przeszłości i chcą poznać stare technologie. Prezentuje wiele przykładów starych, zniszczonych obiektów ze szkła, drewna czy metalu, takich jak szafy, krzesła, obrazy, ramy, wazony, kraty, którym dzięki naszej cierpliwości i pasji możemy dać nowe życie. Nie wyrzucajmy pochopnie starych rzeczy.Naprawdę warto spróbować.
Gra karciana czarny Piotruś i Memo - Minionki Piotruś/Memo PREMIUM
(lakier metaliczny na opakowaniu, większy rozmiar kart).
Czarny Piotruś to inaczej Piotruś.
Piotruś to gra karciana dla dzieci, w której bierze udział od 3 do 5 osób. Talia do Piotrusia składa się z 25 kart. W skład talii wchodzi 12 par oraz jedna karta nie mająca pary nazywana Czarnym Piotrusiem
Czujesz zew przygody… ale nie masz wolnych 4 godzin, ani ochoty na rozkładanie setek komponentów. Karciane Podziemia pozwolą ci wskoczyć od razu w wir przygód, wywarzać drzwi, turlać kostkami i w efektywny oraz efektowny sposób tłuc potwory. Poprzez możliwość użycia każdej karty na 4 różne sposoby (spotkanie/XP/umiejętność albo mikstura/przedmiot) całe doświadczenie plądrowania lochów zostało sprowadzone do kompaktowych rozmiarów. Możesz zwiedzać podziemia samodzielnie albo z przyjacielem. Smokowi i tak jest to obojętne – będzie zadowolony, gdy pożre was oboje! I nawet nie próbuj ratować, czy oszczędzić smoka – to zupełnie nie ta gra.
Karciane Podziemia to kooperacyjna gra dla 1 lub 2 graczy. Używając dwóch egzemplarzy gry możliwa jest rozgrywka 4-osobowa. Średnio gra zajmuje 30-45 min, ale często jest krótsza… gdy zostaniecie pokonani i pożarci przez monstra zamieszkujące podziemia.
Karciane Podziemia składają się z talii 44 kart spotkań, 4 kart mega-bossów, 4 kart poziomów bohatera i niezwykle ważnej karty Schodów (bez niej zostałbyś na jednym z pięter lochów na zawsze!).
W pudełku znajdziesz również 5 kart bohaterów w formacie pocztówki oraz dodatkową kartę – pomoc gracza. Na potrzeby ubijania podziemnych stworów wyposażony zostaniesz w 30 kości w 4 różnych kolorach,a na wypadek, gdyby walka nie toczyła się po twojej myśli (co zdarzą się nad wyraz często!) – drewniane znaczniki obrażeń oraz mikstur leczących, czy czyniących inne niesamowite efekty (mikstury (ponoć) nie zawierają %).
Nasi bohaterowie są najznamienitszymi awanturnikami i poszukiwaczami skarbów w całej krainie. Musisz zdecydować, który z herosów wkroczy w mroki lochu. Niezależnie którego z bohaterów wybierzesz – każdy z nich jest wyposażony w umiejętności niezbędne do pokonania wszystkich napotkanych przeciwności podczas swojej wędrówki. Każdy z bohaterów posiada inne statystyki startowe i inny zestaw umiejętności – każdy z nich inaczej sobie radzi z napotkanymi przeszkodami. Dzięki temu każda rozgrywka może wyglądać zupełnie inaczej.
Czas gry: 30-40 min
Liczba graczy: 1-2
Wiek: 14+
Wyjątkowa plansza z kryjówkami myszek!
Gracze pomagają myszkom zdobyć przysmaki. Wygra gracz, który zgromadzi najwięcej przysmaków. Gra posiada wyjątkowe elementy: planszę przedstawiającą ogród z kryjówkami myszek oraz 7 dużych drewnianych pionków myszek!
Proste zasady gry!
• 6 mysz znajduje się w kryjówkach. Siódma biega po ogrodzie. Bierzesz ją i wsuwasz do wybranej przez siebie kryjówki.
• Mysz, która wyskoczy z tej kryjówki zjada wszystkie przysmaki w swoim kolorze znajdujące się na planszy.
• Staraj się pamiętać, jakiego koloru myszki znajdują się w kryjówkach. Pozwoli ci to zdobyć więcej przysmaków.
• Wygra osoba, które wykaże się najlepszą pamięcią.
Gra z drewnianą łyżką kucharską!
Gracze pomagają krówce przyrządzić posiłek. Jedna z osób będzie wystukiwać łyżką sylaby składników potrzebnych do gotowania. Pozostali gracze starają się jak najszybciej odnaleźć płytkę z wystukiwanymi składnikami. Osoba, która znajdzie ją jako pierwsza, zdobywa punkt. Gra toczy się do momentu, gdy jeden z graczy zdobędzie 5 punktów.
Gra rozwija u dzieci umiejętność sylabizowania!
Proste zasady gry!
• Losujesz kartę. Na każdej karcie znajdują się 3 przysmaki.
• Bierzesz łyżkę kucharską i wystukujesz nią sylaby przysmaków z karty.
• Pozostali gracze muszą jak najszybciej złapać płytkę z wystukiwanymi przysmakami!
Kafelkowa gra kolejowa!Za pomocą kafelków budujesz sieć torów, po której jeżdżą twoje lokomotywy. Każda z nich musi dotrzeć do innego miasta. Im szybciej tam dotrze, tym więcej punktów zdobędziesz. Obserwuj lokomotywy innych graczy i pilnuj, aby nie dojechały do stacji przed tobą!Proste zasady gry!Dokładając kolejne kafelki z torami, budujesz sieć kolejową dla swoich 4 lokomotyw.Zdobędziesz punkty, gdy któraś z twoich lokomotyw dotrze do stacji. Pierwszy gracz, który odwiedzi dane miasto, zdobędzie najwięcej punktów. Staraj się więc dojeżdżać do stacji przed innymi graczami!Uwaga! Jeśli twoje lokomotywy znajdą się na tym samym torze, zderzą się i zostaną usunięte z gry! Musisz więc w przemyślany sposób budować swoją sieć kolejową.
Prezentowany program nauczania z wychowania fizycznego adresowany jest do uczniów drugiego etapu edukacyjnego obejmującego klasy IV-VIII szkoły podstawowej. Jest to nowelizacja Autorskiego programu nauczania "Wychowanie fizyczne bliższe wartościom" dla klas IV-VI szkoły podstawowej.
W Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 roku w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (Dziennik Ustaw z 24 lutego 2017 r., poz. 356) zostały określone nowe podstawy programowe dla publicznych szkół. Wprowadzona reforma wymaga weryfikacji programów nauczania i dostosowania ich do znowelizowanych podstaw programowych.
Program nauczania z wychowania fizycznego dla klas IV-VIII pt. WARTOŚCI I AKTUALIZACJE jest właśnie takim znowelizowanym i spójnym dokumentem programowym.
Kolekcja kart poświęconych Mistrzostwom Świata w Piłce Nożnej 2018 r. Seria składa się z ponad 400 kart. W kolekcji nie brakuje największych gwiazd piłki nożnej takich jak: Messi, Ronaldo, Griezmann, Neymar, Suarez, Bale i wielu innych.
Dołącz do świata Adrenalyn XL, stwórz mistrzowską drużynę i odkryj, jak wziąć udział w oficjalnych rozgrywkach na paniniadrenalyn.com
Megazestaw zawiera:
album kolekcjonera
6 saszetek
2 karty z limitowanej edycji
Pierwsza w Polsce biografia Novaka Djokovicia, jednego z najwybitniejszych tenisistów w historii.
Niezwykle rozbudowana i dogłębna opowieść, która odkryje przed czytelnikami rozwój kariery oraz osobiste tajemnice tego wyjątkowego tenisisty.
Losy Novaka Djokovicia stanowią niezwykle inspirujący przykład dla wszystkich miłośników tenisa oraz sportu w ogóle.
Urodził się i wychował w targanej konfliktami i kryzysami Serbii, ale dzięki niezwykłej sile charakteru, wierze w sukces i pełnemu poświęceniu ze strony rodziny, mógł pojawić się na największych tenisowych arenach i podbić serca kibiców na całym świecie.
Jakie przeszkody musiał pokonać, aby dotrzeć na szczyt? Jakie przyświecały mu wartości i przekonania? Jakimi cechami musiał się wyróżniać, aby mimo licznych przeciwności losu i własnych słabości wyrosnąć na międzynarodową gwiazdę? I jak to się stało, że mimo gigantycznej sławy pozostał tym samym zabawnym, oddanym rodzinie i ojczyźnie Nole?
Odpowiedzi na te pytania znajdziemy w pierwszej tak osobistej opowieści, w której z bliska poznajemy skromnego chłopaka, kochającego syna i męża, fenomenalnego zawodnika i najprawdziwszego ambasadora Serbii oraz sportu tenisowego na świecie.
Lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy kochają sport na najwyższym poziomie.
---
Rodzice potrafią utrudnić prawidłowy rozwój młodego tenisisty. Historia zna przykłady niespełnionych ambicji taty czy mamy, którzy sprawiają, że dziecko nie może skosztować wimbledońskich truskawek. Przykład znakomitego Serba Novaka Djokovicia przeczy tej teorii. Sukcesy odniesione przez Nole to w głównej mierze pokłosie harmonii panującej pomiędzy tatą Srdjanem i mamą Dijaną. Wmawia się nam, że tylko bezwzględni egoiści docierają na szczyt. Książka „Zwycięzca” to wzruszająca opowieść o tym, że miłość, czułość i zdrowa determinacja rodziców są kluczem do wanny pełnej szczęścia i mentalnej rozkoszy.
Tomasz Lorek, Polsat Sport
Praktyczny przegląd setek możliwości jakie mają rodzice dzieci od 2 do 12 roku życia, chcący stworzyć dla swych pociech bogaty, ciekawy, radosny świat dzieciństwa, a jednocześnie aktywnie asystować w stymulacji ich rozwoju psychoruchowego.
Elementarz kreatywnej aktywności dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym! Encyklopedia pomysłów, jak w ciekawy, zabawny sposób aranżować przestrzeń do zabawy i nauki w domu i poza nim. Jak bez wielkich nakładów, umiejętności, w domowych warunkach zapobiegać zakłóceniom rozwoju, organizować zabawy i aktywność ruchową.
I książka i film bawią i uczą, a jednocześnie przez zabawę leczą, pomagając zapobiegać rozwojowi wad postawy, zaburzeń relacji z otoczeniem, uwagi, kłopotów typowych dla wieku przedszkolnego i szkolnego.
Pacjenci cierpiący na zespół napięciowo-bólowy mięśni, określany jako fibromialgia, potrzebują nieustannego wspomagania ruchowego, aby zapobiec ich sztywnieniu. Z tego też powodu, bazując na własnym doświadczeniuAutorka przygotowała zestaw ćwiczeń do wykonywania ich w domu w pozycji leżącej, siedzącej lub stojącej, także z użyciem drobnych przyrządów dostępnych do kupienia w sprzedaży rzemieślniczej.
Program ten jest zgodny z podstawą programową (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14. lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, opublikowane w dniu 24 lutego 2017 r. w Dzienniku Ustaw poz. 356, Załącznik Nr 2) oraz opiera się na potrzebach i zainteresowaniach uczniów, warunkach lokalowych, terenowych i tradycji szkoły oraz warunkach naturalnych środowiska lokalnego.
Program wychowania fizycznego „Ruch – zdrowie dla każdego 2” adresowany jest dla uczniów II etapu edukacyjnego – ośmioletniej szkoły podstawowej.
Program może być realizowany praktycznie w każdych warunkach szkolnych, po ewentualnych korektach. Do jego realizacji wystarczą standardowe warunki szkolne (sala gimnastyczna lub pomieszczenie zastępcze, korytarze oraz boisko na zewnątrz). Bardzo przydatne będą tereny naturalne, położone w bliskiej odległości od szkoły.
Największe gwiazdy pokera zdradzają tajemnice swoich sukcesów!
Przy pokerowym stole wygrali łącznie ponad 60 milionów dolarów. Odnosili spektakularne sukcesy, wykazywali się niezwykłą intuicją i opanowaniem, zaznali też goryczy porażki. Teraz postanowili podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi.
Legendarny zawodnik World Poker Tour – Daniel Negreanu – zebrał rady najwybitniejszych pokerzystów, teoretyków i mistrzów świata. Wszystko po to, by zaprezentować ich zawodowe sekrety oraz strategie, które pomagają im odnosić sukcesy w Texas Hold’em.
W tej książce znajdziesz praktyczne wskazówki, schematy rozegrania konkretnych rozdań oraz strategie mające zastosowanie w każdej odmianie hold’em: limit, no-limit oraz pot-limit. Wszystko to okraszone rysunkami i grafikami, które w prosty sposób pokazują, jak grać, by wygrać.
Strategie Texas Hold’em to coś dla fanów, graczy i zawodowców. To prawdziwa biblia każdego pokerzysty!
***
Gdy ukazała się ta książka, cały pokerowy świat oszalał. Opisano w niej strategię, o której do tej pory nie śniło się nikomu. Dziś stosują ją wszyscy najlepsi pokerzyści świata. Poznajcie słynny small ball i tajniki sukcesów Daniela Negreanu.
- Rafał „Jack Daniels” Gładysz, redaktor naczelny Pokertexas.net
Strategie Texas Hold’em nauczą Cię podstaw i zaawansowanych strategii pokerowych. Dzięki naukom wyniesionym z tej książki zostaniesz lepszym graczem i trudniejszym rywalem. A to pierwszy krok, by odnieść sukces w pokerze.
- Jakub Suszka, dziennikarz pokerowy
Daniel Negreanu już dawno przestał być tylko graczem, a stał się ambasadorem pokera. Ta książka to obowiązkowa pozycja dla początkujących, ale także średniozaawansowani pokerzyści po lekturze usystematyzują swoją wiedzę. Mówi się, że zasady pokera opanowuje się w pięć minut, ale nauka gry zajmuje całe życie. Dzięki lekturze książki Negreanu nauka ta może być przyjemniejsza, a postępy dużo szybsze.
- Paweł Majewski, dziennikarz i komentator turniejów pokerowych
Fragment książki - Strategie Texas Hold'em. issuu.com/wydawnictwosqn/docs/poker-issuu_
Niezwykłe wspomnienia trenera Andrzeja Gołoty, Evandera Holyfielda i Pernella Whitakera!
Historia Lou Duvy to tak naprawdę historia boksu. Trener związany z tym sportem przez ponad 70 lat znał niemal wszystkich wielkich pięściarzy: stał się „dobrym kumplem” Joego Louisa, był świadkiem pierwszego treningu Rocky’ego Marciano w legendarnej Stillman’s Gym, a Joe Frazier pomagał mu w ściganiu dłużników.
W autobiografii Duva pisze o wszystkich tych legendarnych postaciach, przytaczając przy tym mnóstwo anegdot i niezwykłych historii. Ale nie tylko, bo Moje siedem dekad w boksie to także zakulisowa opowieść o prowadzeniu mistrzów świata i pretendentów do tego tytułu: płacz Gołoty w szatni po walce z Bowe’em; elektryzujący pojedynek Tysona z Holyfieldem przy stole bilardowym ośrodka treningowego; Whitaker niepotrafiący rzucić narkotyków przed walką z Óscarem de la Hoyą.
Zabawna, sentymentalna i szczera autobiografia napisana przez Lou Duvę tuż przed śmiercią to pozycja obowiązkowa dla wszystkich fanów boksu.
***
Biografia jednej z najbarwniejszych postaci świata boksu nie może być nudna. Duva był wybitnym trenerem i wspaniałym człowiekiem, który nigdy nie odmawiał dziennikarzom. Szkoda, że ukoronowaniem jego kariery nie było doprowadzenie Andrzeja Gołoty do tytułu mistrza świata. Dlaczego tak się nie stało, dowiecie się z tej książki.
- Andrzej Kostyra, „Super Express”
Człowiek orkiestra: trener, menedżer, promotor. Bez tak kolorowych postaci jak Lou Duva boks byłby uboższy. W narożniku klął na swoich zawodników jak szewc, ale gotów był się o nich bić, gdy widział, że dzieje im się krzywda. „Czułem każdy zadany im cios tak, jakbym to ja go otrzymał” – mówił. Byli dla niego jak rodzina.
- Janusz Pindera, publicysta, komentator boksu
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?