Książki o aktywności fizycznej i hobby - sport, podróże i turystyka, gry i łamigłówki. W tym dziale znajdziecie Państwo książki związane z szeroko pojetą aktywnością fizyczną, bieganiem,pływaniem, nurkowaniem , graniem. Ciekawa lektura zarówno dla starszych jak i młodszych. Chcąc rozwijać swoje hobby, nabyć ciekawą grę dla siebie i swojej rodziny zapraszamy po najciekawsze i najbardziej popularne książki z zakresu aktywności fizycznej do naszego sklepu internetowego dobreksiazki.pl
Dzięki szczegółowym instrukcjom, przykładowym szkicom, prostym technikom i ponadczasowym radom opisanym w tej książce każdy, niezależnie od swoich umiejętności, będzie w stanie rysować wspaniałe konie. Łatwe do zrozumienia instrukcje pozwolą pokazać sylwetkę i ruch konia, cieniowaniem uwydatnić jego szczegóły anatomiczne, poznać tajniki posługiwania się węglem, ochrą, tuszem i akwarelami.
Za dużo lat by zacząć ćwiczyć? Ruch jest tylko dla młodych? Nic bardziej mylnego! Książka “Sprawność i zdrowie po pięćdziesiątce” pomoże ci stać się aktywnym. To szansa na poprawę stanu zdrowia, zastrzyk energii, wyeliminowanie chorób i stresu. To wzrost samooceny i poczucia atrakcyjności oraz lepsza kontrola nad ciałem. To również pretekst, by poznać nowych, ciekawych ludzi o podobnych zainteresowaniach. Przeczytaj i dowiedz się, jak zyskać formę za pomocą na co dzień wykonywanych prostych czynności. Niech aktywność fizyczna stanie się twoim nawykiem i nierozerwalną częścią życia.
Gra przenosi nas do kultowej burgerowni. Gracze wcielają się w speców od grillowania, którzy walczą o prymat w najlepszej knajpce w mieście. Ich zadaniem jest zrealizowanie jak największej liczby zamówień na burgery oraz zadbanie o żołądki i dobre samopoczucie klientów. Rywalizacja jest bezpardonowa. Żaden z uczestników nie cofnie się przed niczym, aby wykosić konkurencję i osiągnąć tytuł Mistrza Burgerów.
Czy wiecie, że każdego miesiąca przyswajamy tyle informacji, ile nasi dziadkowie przyswajali przez całe życie? Zaproście do gry rodziców, rodzeństwo lub przyjaciół i zagrajcie w Bystre Główki – grę pamięciową, która pomoże Wam rozwinąć zdolność zapamiętywania!
Bystre Główki to gra karciana, która ćwiczy pamięć i koncentrację. Zadaniem graczy jest zapamiętanie obrazków z zagrywanych kart oraz wymienienie ich w odpowiedniej kolejności. Brzmi banalnie, ale karty specjalne wprowadzają odpowiednią dawkę zamieszania i napięcia. Bystre główki to przyjemny sposób na rozwój poprzez zabawę i wspólnie spędzony czas!
A Tobie z czym kojarzy się „duże i włochate”? Jakie skojarzenie wywołuje „twarde i spiczaste”? Duże i włochate to imprezowa gra skojarzeń, która rozbawi Cię do łez! Dobierz słowa i przekonaj innych, że Twoje skojarzenia są najtrafniejsze, najzabawniejsze i najlepsze!
Pójdź na całość i przekonaj innych do swoich szalonych, śmiałych skojarzeń! Lepkie i pikantne? Lodowate i wybuchowe? Puść wodze fantazji! W grze Duże i włochate możesz wykazać się nie tylko niebywałą pomysłowością, ale i siłą perswazji!
Duże i włochate to gra imprezowa pełna (nie)fortunnych skojarzeń.
INNEJ DROGI NIŻ POD GÓRĘ PO PROSTU NIE MA Polki budowały legendę światowego himalaizmu. To one były pierwsze. Ich życiorysy to gotowe scenariusze filmowe. Wanda Rutkiewicz nieraz spojrzała śmierci w oczy. Dobrosława Miodowicz-Wolf umarła, pomagając innym. Halina Kruger-Syrokomska zasnęła w namiocie na wysokości kilku tysięcy metrów i nigdy się nie obudziła. Ale te, które przeżyły, mówią: góry są po to, żeby w nich żyć, a nie umierać. Przez wiele lat zmagały się z własnym środowiskiem – pełnym męskiego szowinizmu i dyskryminacji. O swoją pozycję musiały walczyć podwójnie ciężko. Niektóre za tę walkę zapłaciły podwójną cenę. Kogo kochały? Kogo kochają? Jak wygląda ich prywatność w Polsce, a jak w Himalajach? Dlaczego zostawiają domy, mężów i dzieci, by się wspinać? „Uciekają” czy „gonią”? Ta książka po raz pierwszy odsłania historię polskich himalaistek. Mariusz Sepioło – reporter. Publikuje w największych polskich tytułach prasowych, m.in. „Tygodniku Powszechnym”, „Polityce”, „Gazecie Wyborczej” i „Wysokich Obcasach Extra”. Od lat zgłębia historie polskiego himalaizmu.
Ta kolorowanka pozwoli przenieść się w świat najpiękniejszych ikon, które pisano na przestrzeni wieków. Są tu dzieła, które powstały w pierwszych wiekach po Chrystusie, jak wyjątkowej urody ikona zwiastowania, i te pisane ręką wielkich twórców, takich jak Leonardo da Vinci i Andriej Rublow.
Dzięki tej kolorowance można wzbogacić nie tylko swoją wrażliwość na piękno oraz kontemplować głębię monumentalnej sztuki religijnej, ale także dobrze spędzić czas, odprężyć się i uporządkować rozbiegane myśli.
Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na ilustracji, a tym znajdującycm się na wierzchnich kartach z ich strony. Pierwszy gracz, który pozbędzie się wszystkich swoich kart, wygrywa.
Zawartość:
50 dwustronnych kart
instrukcja.
Gra dla 2-6 graczy
Wiek 6+
Czas gry: 20 min.
Jeśli chcesz być umięśniony, szczupły i silny w możliwie jak najkrótszym czasie, nie mając predyspozycji genetycznych, bez steroidów, suplementów i chorej liczby godzin na siłowni… koniecznie przeczytaj tę książkę. Osiągnięcie dobrej formy i świetnej sylwetki nie jest nawet w połowie tak skomplikowane, jak próbują ci wmówić specjaliści od zarabiania na fitnessie! • Nie musisz wydawać tysięcy złotych na bezwartościowe suplementy. • Nie musisz stale zmieniać swoich planów treningowych. • Nie musisz przesiadywać codziennie na siłowni. • Nie musisz godzinami dręczyć się ćwiczeniami kardio, by wyhodować sześciopak. • Nie musisz katować się superzdrowym jedzeniem i całkiem zrezygnować ze śmieciowego żarcia. Właśnie z powodu takich szkodliwych mitów wielu facetów sądzi, że są skazani na masę, a nie na rzeźbę. Dzięki tej książce dowiesz się, że dieta i trening tak naprawdę są proste… i nie zabierają dużo czasu. Szybko zobaczysz efekty, a po 12 tygodniach będziesz musiał odpowiadać na pytania kumpli, jak to się stało! A przy tym zapomnisz o bólu i ociężałości i będziesz się cieszył dobrym zdrowiem, wysokim poziomem energii i doskonałym humorem! 200 000 sprzedanych egzemplarzy!
Książka zawiera zadania o zróżnicowanej tematyce i różnym poziomie trudności. Łamigłówki nie wymagają umiejętności czytania ani rozpoznawania cyfr lub liter. Przeznaczone są dla dzieci ze starszych grup przedszkolnych lub zerówki. Oprócz tradycyjnych zadań wymagających użycia kredek, książka zawiera instrukcje składania modeli z papieru, które urozmaicają zabawę.
Karty Top Trumps Toruń to karty do gry w postaci przewodnika po mieście z mapą! Chcąc poczuć aurę tego miasta rozegraj partię i sprawdź, które miejsce jest najatrakcyjniejsze czy będzie to Bulwar Filadelfijski, który jest idealnym miejscem rekreacji czy też spacerów dla zakochanych a może historyczna Twierdza Toruń. Sprawdź sam! Wiek graczy: 3+
Akademia ozdabiania to doskonała propozycja dla każdego dziecka rozpoczynającego swoją edukację szkolną. Znajdują się w niej projekty, dzięki którym młody człowiek, zamiast kupować różne pojemniki i segregatory, by zorganizować swoje miejsce pracy, będzie mógł je sam wykonać. W Akademii ozdabiania znajdzie pomysły na praktyczną komódkę na drobiazgi, organizer na biurko, groźny pojemnik na kredki. Będzie mógł pięknie obłożyć swoje zeszyty i ozdobić przybory szkolne. Wszystkie zawarte w książce propozycje są bardzo łatwe do wykonania, a każdy opis opatrzony jest barwnymi fotografiami, na których przedstawiono, krok po kroku, jak wykonać dany przedmiot.
Bogata kolekcja 10 gier edukacyjnych umiejscowionych w świecie nowego filmu Disneya pt. „CARS 3”. Gry przybliżają dzieciom takie zagadnienia jak: nauka liczb, kształtów oraz umożliwiają ćwiczenie pamięci i logiki. W opakowaniu znajdują się 72 karty, 2 spinnery oraz instrukcja.
Gra logopedyczna utrwalająca wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego.
Szumy, ciszki i syki to publikacja służąca do utrwalania prawidłowej wymowy głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego w trzech pozycjach w wyrazie: w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. W teczce znajduje się 36 plansz z materiałem obrazkowym zawierającym ćwiczone głoski, po pięć pionków w dwóch kolorach oraz instrukcja. Gra polega na naprzemiennym układaniu pionków na polach z obrazkami tak, by ułożyć trzypolowy szereg w pionie, poziomie lub po skosie. Jednocześnie należy starać się przeszkodzić przeciwnikowi w zbudowaniu takiego szeregu.
Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy ułoży trzypolowy szereg.
Dopasuj figurki!
24 samokorygujące karty wyprodukowane z grubego kartonu. Dziecko może się nimi bawić dopasowując młode zwierzątka do ich mam. Gra rozwija myślenie logiczne oraz uczuciowość.
Wiek: 3+
Minecraft zauroczył rzesze użytkowników z całego świata. Miliony graczy w najróżniejszym wieku pasjonują się przedziwnym światem Minecrafta. Ci najbardziej doświadczeni nie tylko walczą z wrogimi istotami czy tworzą fantastyczne budowle, ale również modyfikują grę. Dzięki tym modyfikacjom, zwanym przez graczy modami, można zmieniać wygląd i działanie Minecrafta: tworzyć nowe krainy, budować imponujące konstrukcje, a także pisać minigry funkcjonujące w obrębie świata Minecrafta. Do niedawna te fantastyczne możliwości były dostępne tylko dla doświadczonych programistów.
Ta książka została napisana dla najmłodszych pasjonatów Minecrafta. Pokazano w niej, w jaki sposób można tworzyć mody za pomocą narzędzia o nazwie LearnToMod. Dzięki temu oprogramowaniu łatwiej można zmierzyć się z wyzwaniami, jakie towarzyszą modowaniu Minecrafta. Młodzi adepci tej gry niepostrzeżenie przyswajają sobie podstawy kodowania i zdobywają pierwsze szlify podczas wykonywania różnych zadań. Rozwijają umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, wyzwalają naturalną dziecięcą kreatywność — i świetnie się przy tym bawią!
W tej książce przedstawiono:
- sposób posługiwania się narzędziem LearnToMod
- projekty o różnym stopniu trudności
- korzystanie z bibliotek Arena Buider i Capture The Flag
- tworzenie minigier o różnym stopniu złożoności
- i wiele, wiele innych!
Modowanie Minecrafta — stwórz coś wyjątkowego!
Stale rośnie liczba graczy, pojawiają się nowi wydawcy, sklepy, recenzenci, blogerzy, a co tydzień swoją premierę ma kilka lub nawet kilkanaście nowych tytułów. Rosnąca popularność, wydawanie coraz większej liczby gier oraz coraz częstsze pojawianie się tematu planszówek w przestrzeni publicznej sprawiają, że gry planszowe zaczęły również znajdywać swoje miejsce w ofercie bibliotek.
Niniejsza broszura przygotowana została przede wszystkim z myślą o potrzebach bibliotekarzy i głównie do nich też jest kierowana. Przyda się jednak również innym osobom, dla których tematyka planszówek nie jest obojętna.
Praktyczny poradnik, jak uratować świat.
Pierwsza książka o zero waste w Polsce.
„Kiedy pierwszy raz usłyszałam o ludziach, którzy nie produkują śmieci, myślałam, że to albo wielkie oszustwo, albo morderczy wysiłek. Nic bardziej mylnego!
Zero waste to droga do lepszego życia. To kupowanie na targach i w małych sklepikach świeżych produktów bez opakowań, u sprzedawców, którzy ze zdziwieniem odkładają na bok foliowe torebki. To półki, na których stoją tylko szklane opakowania, to smak i zapach bez sztucznych dodatków. Wreszcie – to czas spędzany wspólnie na aktywnościach, które okazują się lepszym prezentem dla najbliższych niż kolejny niepotrzebny przedmiot. Zero waste to frajda z tego, że ja sama mogę zrobić coś dobrego i wielkiego dla przyszłych pokoleń.
Chciałabym zaprosić cię do tego świata i dać ci praktyczny poradnik, jak być zero waste w Polsce. Jak zacząć? Na co uważać? Jak się nie zrazić? Jak ułatwić sobie życie? Jak zrobić domowy jogurt, makaron lub mydło? Zdziwisz się, jakie to proste! Ta książka pokaże ci, jak czerpać ze świata pełnymi garściami, nie niszcząc go”.
Katarzyna Wągrowska
Katarzyna Wągrowska, autorka bloga ograniczamsie.pl, wielka entuzjastka minimalizmu i ruchu zero waste. Mieszka w raz z rodziną w Poznaniu. Od kilku lat wprowadza w życie zasady zero waste. Z różnym skutkiem, ale z niezmiennym entuzjazmem.
Origami modułowe coraz bardziej zyskuje na popularności. Technika ta polega na składaniu przedmiotów z wielu pojedynczych elementów, czyli modułów, najczęściej identycznych. W poradniku znajdziecie wskazówki i szczegółowe instrukcje, jak stworzyć m.in. flaminga, kurczaczka, smoka czy gitarę.
Oryginalne warkocze, koki, zabawne końskie ogony. Książka proponuje 24 fryzury dla dziewczynek na przyjęcia urodzinowe, na wakacje, jak i na co dzień. Wszystkie pomysły znakomicie nadają się do upiększania główek czarnych, blond lub rudych. Krok po kroku pokazane jest tworzenie każdej fryzury. Można je stosować dla każdego rodzaju włosów. Wszystkie koleżanki będą ich zazdrościć!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?