KATEGORIE [rozwiń]
Okładka książki Kapitał ludzki w mikro i małych przedsiębiorstwach

45,00 zł 32,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kapitału ludzki odgrywa kluczową rolę w rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw. Wpływa na procesy gospodarcze zachodzące w tych jednostkach. Odpowiednie rozwijanie tego kapitału może wpływać na:produktywność,relacje wewnątrz i z otoczeniem,innowacyjność.Autor opisuje sposoby mierzenia kapitału ludzkiego oraz rolę tego kapitału w procesach gospodarczych zachodzących w mikro i małych przedsiębiorstwach, a w szczególności jego wpływ na:konkurencyjność,maksymalizację zysku.Książka jest adresowana do osób zarządzających mikro i małymi przedsiębiorstwami oraz tych, którzy chcą rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej, a także studentów i pracowników naukowych zajmującymi się funkcjonowaniem mikro i małych jednostek gospodarczych.
Okładka książki Biznesplan w praktyce

67,00 zł 45,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka może być wykorzystana jako materiał szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie w sposób prawidłowy opracować biznesplan. Pokazano w niej, na praktycznych przykładach, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
Okładka książki Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw

32,00 zł 23,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zakresem opracowania objęto: - gradację i specyfikę finansowania małych przedsiębiorstw - samofinansowanie działalności inwestycyjnej - pozyskiwanie środków pieniężnych za pomocą równoważnika odpisów amortyzacyjnych w przychodach - możliwość wykorzystania zasad amortyzacji podatkowej w samofinansowaniu - wpływ polityki finansowej państwa na potencjalne decyzje małych przedsiębiorstw.
Okładka książki Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan

38,00 zł 28,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Do osią­gnię­cia suk­ce­su w bi­zne­sie po­trzeb­ny jest za­rów­no do­bry po­mysł, jak i sku­tecz­ny plan je­go re­ali­za­cji. Bi­zne­splan do­star­cza stra­te­gii, któ­rą kie­ru­ją się fir­my w swo­jej dzia­łal­no­ści. Jest on dla przed­się­bior­cy tym, czym dla pi­lo­ta samolo­tu jest ma­pa lo­tu.Na­pi­sa­nie bi­zne­spla­nu nie jest rze­czą ła­twą i pro­stą, gdyż wy­ma­ga zna­jom­ści wie­lu dzie­dzin wcho­dzą­cych w skład na­uk eko­no­micz­nych, ale rów­nież du­żych umie­jęt­no­ści ana­li­tycz­nych, wie­dzy i in­tu­icji do­ty­czą­cej funk­cjo­no­wa­nia przed­się­bior­stwa w przy­szło­ści.Bi­zne­splan jest ze­sta­wem do­ku­men­tów, ana­liz i pro­gra­mów, w któ­rych na pod­sta­wie ak­tu­al­nej sy­tu­acji fi­nan­so­wej i da­nych hi­sto­rycz­nych oraz prze­wi­dy­wa­nych zmian w oto­cze­niu przed­się­bior­stwa za­war­ta jest pro­jek­cja ce­lów fir­my i spo­so­bów ich osią­ga­nia przy wszel­kich ist­nie­ją­cych uwa­run­ko­wa­niach na­tu­ry fi­nan­so­wej, ryn­ko­wej, mar­ke­tin­go­wej, or­ga­ni­za­cyj­nej, praw­nej, ka­dro­wej, tech­no­lo­gicz­nej, eko­lo­gicz­nej, a cza­sem rów­nież geo­gra­ficz­nej i po­li­tycz­nej. Przy­go­to­wa­nie do­bre­go bi­zne­spla­nu ma ogrom­ne zna­cze­nie w wie­lu sy­tu­acjach, m.in. przy ubie­ga­niu się o kre­dyt czy do­fi­nan­so­wa­nie ze środ­ków unij­nych.Bi­zne­splan jest kon­kre­ty­za­cją za­mie­rzeń, ba­zu­ją­cą na re­ali­stycz­nej oce­nie do­tych­cza­so­wych wy­ni­ków, po­ten­cja­łu przed­się­bior­stwa, wa­run­ków kon­ku­ren­cji oraz ten­den­cji roz­wo­jo­wych ryn­ku i po­stę­pu tech­nicz­no­-or­ga­ni­za­cyj­ne­go, ma­ją­cą przy­czy­nić się do re­ali­za­cji za­mie­rzo­nych ce­lów, a w kon­se­kwen­cji do wzro­stu war­to­ści ryn­ko­wej przed­się­bior­stwa.Głównym celem książ­ki jest przed­sta­wie­nie me­todologii spo­rzą­dza­nia pro­fe­sjo­nal­ne­go bi­zne­splanu, a tak­że przy­bli­że­nie pod­sta­wo­wych me­tod i naj­waż­niej­szych za­sad wy­ma­ga­ją­cych za­sto­so­wa­nia w pro­ce­sie opra­co­wy­wa­nia te­go do­ku­men­tu, oraz wska­za­nie kry­te­riów for­mal­nej i me­ry­to­rycz­nej oce­ny bi­zne­splanu. Pu­bli­ka­cja ta mo­że być wy­ko­rzy­sta­na przez wszyst­kich, któ­rzy za­mie­rza­ją sa­mo­dziel­nie, pra­wi­dło­wo opra­co­wać bi­zne­splan.
Okładka książki Wycena małego przedsiębiorstwa

44,00 zł 32,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Publikacja wyjaśnia, czym różni się wycena małego podmiotu gospodarczego od wyceny dużego przedsiębiorstwa. Zawiera odpowiedzi na pytania: - Które podmioty należy zaliczyć do małych przedsiębiorstw z punktu widzenia wyceniającego? - Dlaczego praktyka wyceny dużych przedsiębiorstw bywa niewystarczająca do poprawnej wyceny małego przedsiębiorstwa? - Jaki jest udział właściciela w procesie kreowania wartości małego przedsiębiorstwa? - Jak odczytać "kod wartości" małego przedsiębiorstwa? - Jak wykorzystać standardowe metody wyceny przedsiębiorstw do szacowania wartości małego podmiotu gospodarczego? - Jak wycenić małe przedsiębiorstwo w sposób uproszczony?
Okładka książki Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem

69,00 zł 49,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Potrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią. Odpowiednio skonstruowany system nadzoru korporacyjnego to taki, który dysponuje właściwymi mechanizmami oraz standardami postępowania skutecznie łagodzącymi skutki rozdziału własności od zarządzania, a w konsekwencji prowadzącymi do tego, że decyzje podejmowane przez zarząd są zbieżne z celami i interesami akcjonariuszy oraz innych interesariuszy. Niniejsza publikacja jest kompleksowym opracowaniem poświęconym zagadnieniom związanym z prowadzeniem nadzoru i kontroli nie tylko w spółkach notowanych na giełdzie, ale również w przedsiębiorstwach tak specyficznych jak spółki z udziałem Skarbu Państwa czy przedsiębiorstwa rodzinne.
Okładka książki Formy zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach

44,00 zł 38,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Współcześnie tradycyjnie podejmowane miejsce pracy (jedno przedsiębiorstwo, jeden wykonywany zawód), w którym pracownik często spędzał większość swojego życia odchodzi w przeszłość. W XXI wieku pracownicy muszą być przygotowani na wielokrotne zmiany pracy w ciągu swojego życia. Pracodawcy zaś powinni mieć na uwadze fakt, że mimo bezrobocia, rynek pracy nie jest rynkiem przedsiębiorców. Coraz bardziej istotna staje się znajomość zagadnień dotyczących zatrudnienia zarówno przez przedsiębiorców, jak i pracowników.
Okładka książki Jak założyć firmę w Republice Federalnej Niemiec

39,00 zł 28,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Niniejsza publikacja przeznaczona jest dla osób pragnących rozpocząć działalność gospodarczą w Republice Federalnej Niemiec. Decyzja o samozatrudnieniu wymaga nie tylko dokładnej analizy własnych celów i możliwości, ale również odpowiedniej wiedzy o specyfice wybranego rynku, jego praw i zwyczajów. Z książki Jak założyć firmę w Republice Federalnej Niemiec można dowiedzieć się: - Jakie prawa i obowiązki posiadają osoby prowadzące działalność gospodarczą w Niemczech? - Jaka forma prawna jest najbardziej odpowiednia dla planowanej działalności? - Co i jak należy załatwić w odpowiednim urzędzie? - Jak zatrudnić prawidłowo pracownika? - Gdzie czyhają potencjalne zagrożenia i jak je ominąć? - Gdzie można uzyskać pomoc w razie potrzeby? Oprócz tej wiedzy, z którą należy koniecznie się zapoznać, aby planowane przedsięwzięcie nie skończyło się fiaskiem, Czytelnik dowie się z niniejszej publikacji, jak powinny zostać wypełnione formularze, które są niezbędne do rejestracji firmy i otrzyma bogaty zestaw gotowych pism i dokumentów w języku niemieckim. Publikacja ta napisana jest w sposób przystępny dla każdego i spełnia rolę przewodnika, dzięki któremu przejście przez wszystkie etapy zakładania firmy stanie się łatwiejsze.
Okładka książki Biznesplan w praktyce

44,90 zł 33,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Solidny plan jest najlepszą bazą genialnej improwizacji, a osiągnięcie sukcesu w przyszłości jest uwarunkowane dobrym opracowaniem teraźniejszości. Dlatego ważne, by koncepcję dotyczącą prowadzonej działalności przełożyć na język konkretnych i realnych planów techniczno-ekonomicznych, które przybiorą postać dojrzałego projektu - biznesplanu. Biznesplan stanowi podstawowy instrument wyznaczania celów gospodarczych i finansowych na okres planowany, a także jest sposobem kontroli i weryfikacji realizacji planowanych przedsięwzięć. Przygotowanie dobrego biznesplanu ma ogromne znaczenie w wielu sytuacjach, a szczególnie przy ubieganiu się o kredyt czy dofinansowanie ze środków unijnych. Głównym celem publikacji jest przedstawienie w ujęciu praktycznym standardów sporządzania biznesplanów. Publikacja ta może być wykorzystana jako materiał szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie w sposób prawidłowy opracować biznesplan, tj. studentów szkół wyższych wszystkich typów kierunków oraz słuchaczy i uczestników kursów w zakresie pozyskiwania dotacji w ramach funduszy strukturalnych na działalność rozwojową bądź rozpoczęcie działalności gospodarczej. Pokazano w niej, na praktycznych przykładach, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj