Wszystko, co musi wiedzieć współczesny handlowiec
Jeśli Twoim zawodowym powołaniem jest regularny kontakt z klientem, oferowanie mu towarów lub usług oraz finalizowanie transakcji, z pewnością masz za sobą niejedno zawodowe szkolenie i całkiem sporo przeczytanych poradników. Wiesz więc na ten temat bardzo wiele, a pozyskane informacje potrafisz mądrze stosować w praktyce. I to świetnie - tylko że tak jak sam rynek podlega nieustannym zmianom, tak wiedza o człowieku, jego mózgu, rządzących nim emocjach i o procesach decyzyjnych także nie stoi w miejscu. Dlatego jeśli działasz jako handlowiec od kilku, kilkunastu, a może nawet kilkudziesięciu lat, dobrze abyś od czasu do czasu zaktualizował posiadane informacje w oparciu o najnowsze odkrycia naukowców oraz praktyków handlowania.
Wszyscy kłamią!
Obiektywna prawda o nas, ludziach, także o Tobie, jest taka: wszyscy kłamiemy i oszukujemy. Czasem działając z nie do końca czystych pobudek, choćby podkręcając opowieści o własnych osiągnięciach podczas starania się o nową posadę, czasem kierując się czystą dobrocią serca albo - jeśli chcemy komuś oszczędzić przykrych wiadomości - taktem, uprzejmością, skromnością itd. Kłamiemy, ponieważ jesteśmy ludźmi. I choć czasem kłamstwo nas zawstydza, jest na swój sposób... normalne.
Książka omawia wszelkie formy oszukiwania: kłamstwo, dezinformacje i fake newsy, oszustwa i autooszustwa. Dzięki niej poznasz psychiczne podstawy naszych kłamstw i kłamstewek. Dowiesz się, jak ludzką podatność na sensacje i fake newsy wykorzystują media, politycy, celebryci, a także różnej maści szarlatani. Wreszcie - nauczysz się rozpoznawać kłamców i identyfikować ich taktyki.
Poznaj prawdę o świecie zaludnionym przez mniejszych i większych oszustów!
Getting Things Done w zespole. Skuteczna współpraca bez stresuMetoda Getting Things Done pokazała kompletnie nowy model pracy, zmieniła wręcz zasady gry. Wskazała, jak osiągać wysoką wydajność pracy na poziomie jednostki, i stała się niezawodnym wzorem dla milionów ludzi. Od ponad dwudziestu lat raz za razem przekonujemy się, że GTD(R) świetnie się sprawdza w indywidualnym działaniu. A sukces osobisty najczęściej wynika z dobrej, udanej pracy zespołowej. Dlatego pytanie o to, jak skorzystać z możliwości GTD(R) w kontekście współpracy, nasuwa się naturalnie.Ta książka dotyczy pracy zespołowej: wyzwań, z którymi mierzą się zespoły, i sposobów działania pozwalających na podnoszenie efektywności przy jednoczesnym wspieraniu rozwoju poszczególnych osób. Znajdziesz tu proste do wdrożenia zasady produktywności zespołowej, które usprawniają komunikację, umożliwiają skuteczną realizację zadań i zmniejszają stres. Zasady te nabierają szczególnego znaczenia w popandemicznym świecie, gdy sama natura pracy zespołowej diametralnie się zmieniła. Potraktuj tę książkę jako najważniejsze uzupełnienie klasycznego kanonu GTD(R), a także praktyczną mapę drogową wiodącą do zbudowania kultury wysokiej wydajności - w każdej grupie i w każdej organizacji.GTD(R) w zespole. Odzyskaj kontrolę. Wyzwól kreatywność. Zdążaj do celu!Getting Things Done w zespole to rozszerzenie popularnej metody Davida Allena, tym razem w kontekście pracy grupowej. Autorzy pokazują, jak utrzymać przejrzystość działań i odpowiedzialności w zespole, a jednocześnie nie tracić z oczu większych celów. Praktyczne podejście i klarowna struktura czynią tę książkę przydatnym narzędziem dla każdego, kto chce lepiej organizować współpracę zespołową.Jakub B. Bączek, trener mentalny olimpijczykówPolecam lekturę każdemu liderowi chcącemu zbudować efektywny zespół oparty na zaufaniu. Wielokrotnie trafiali do nas członkowie organizacji od asystentów po menedżerów którzy narzekali na brak kontroli i systemu współpracy. Autorzy książki podkreślają, jak ważne jest to, co promujemy w Nozbe: jasny cel, role i przejrzysty system, a także krok po kroku pokazują, jak tworzyć optymalną kulturę współpracy.Michał Śliwiński, twórca i CEO Nozbe
Prawa mocy. Wykorzystaj ponadczasowe prawdy i zdobądź wszystko, czego pragnieszBestsellerowy autor New York TimesaOd wieków myśliciele i naukowcy odkrywają prawa rządzące światem kierowani potrzebą poszukiwania prawdy, znalezienia odpowiedzi na ważne pytania i osiągania wielkich celów. W ich dorobku odnajdujemy uniwersalne zasady odnoszenia sukcesów. Są one ponadczasowe i niezmienne - tak jak prawa fizyki. A teraz cała ta wiedza została połączona w formułę gwarantującą sukces. Pierwszy raz w historii.To może być najważniejsza książka, jaką kiedykolwiek przeczytasz!Dzięki temu poradnikowi poznasz sprawdzone zasady, które działają zawsze i wszędzie. Te uniwersalne reguły zostały przedstawione w klarowny i prosty sposób, z dokładnym, przystępnym wyjaśnieniem, jak działają i jak mogą Ci pomóc w praktyce. Dowiesz się, jak korzystać z praw korespondencji, przyczyny i skutku, przyciągania, koncentracji, podświadomej aktywności i wielu innych, aby osiągać cele, które dziś mogą się zdawać poza Twoim zasięgiem. Przekonaj się, jak skuteczne są podstawowe prawa rządzące sukcesem, szczęściem, finansami, bogactwem i samorealizacją!Na próżno robić więcej, jeśli można osiągnąć to samo, robiąc mniej.William Ockham
Ty też jesteś mówcą/mówczynią - codziennie zabierasz głos: w pracy, w życiu, w rozmowach z bliskimi.
Ale czy czujesz się z tym swobodnie?
Czy potrafisz opanować stres?
Czy umiesz szybko zebrać myśli, mówić błyskotliwie, inspirować i skutecznie osiągać swoje cele?
A może - jak wielu innych - masz wrażenie, że Twoje wypowiedzi są nieciekawe i chaotyczne, a słuchacze z trudem skupiają uwagę?
Czas pożegnać obawy i niepewność. Niezależnie od tego, czy prowadzisz prezentacje w pracy, występujesz na scenie, czy po prostu chcesz lepiej formułować swoje myśli w rozmowach - w tej książce znajdziesz podpowiedzi, jak robić to lepiej.
To "instrukcja obsługi wystąpień", praktyczny przewodnik w formie alfabetu, bogactwo sprawdzonych metod, wskazówek i konkretnych narzędzi. Znajdziesz tu:
gotowe schematy i struktury wystąpień, które pomogą Ci się świetnie przygotować na przykład do panelu dyskusyjnego, wystąpienia na konferencji lub podziękowania za nagrodę
jasne wskazówki i ćwiczenia rozwijające umiejętności między innymi w zakresie storytellingu, autentyczności, mowy ciała, humoru, metafor
historie moich klientów i inspiracje w postaci starannie dobranych wystąpień, na przykład w ramach TED
To nie teoria, a konkretne narzędzia do natychmiastowego użycia - sprawdzone zarówno przeze mnie, jak i przez tysiące uczestników moich szkoleń.
Przeczytaj i dowiedz się, JAK MÓWIĆ INTERESUJĄCO, KLAROWNIE I SKUTECZNIE.
Sukcesja Pokoleniowa to nie tylko testamenty i strategie firmowe. To także niewidzialna praca kobiet, które od lat trzymają wszystko w ryzach ... choć zbyt rzadko stawia się je w centrum wydarzeń.
W piątym sezonie BIOLOGIKI SUKCESJI POKOLENIOWEJ Paweł Piotr Nowak przygląda się sukcesji z kobiecej perspektywy ... od córek sukcesorek, przez matki godzące rodzinę z działalnością biznesową, aż po właścicielki, które dziś podejmują decyzje i budują firmę na własnych zasadach. To książka o emocjach, decyzjach, lojalności, dziedziczeniu i partnerstwie.
Jak wygląda sukcesja oczami kobiet, które przez lata działały z tylnego siedzenia?
Czy da się zabezpieczyć dzieci z dwóch małżeństw i nie wchodzić przy tym w konflikt?
Dlaczego bez rozmowy z kobietą nie da się przeprowadzić żadnego procesu sukcesyjnego?
Czym różni się sukcesorka Alfa od matki Sigma?
Jak rozmawiać o pieniądzach, miłości i fundacji rodzinnej bez iluzji?
To nie jest książka wyłącznie dla kobiet. To sezon dla każdego, kto chce zrozumieć, komu zawdzięcza więcej, niż mu się wydaje. Bez tej rozmowy sukcesja nie ma dalszego ciągu.
Bo też wszystko wzniosłe jest równie trudne, jak rzadkie.
Swoją odważną wizją rzeczywistości Spinoza naraził się na ostracyzm. Korzystając z porządku wywodu inspirowanego metodą Euklidesa, dowodził, że Bóg nie jest osobowym stwórcą świata, lecz jest tożsamy z całą naturą. Również człowiek stanowi część tej samej, deterministycznej całości. Spinoza odrzucił ideę wolnej woli i pokazał, że prawdziwa wolność rodzi się nie z boskiej łaski, lecz ze zrozumienia praw rządzących światem i własnymi emocjami.
Nic bez bóstwa nie może ani być, ani dać się pojąć.
W tym fundamentalnym dziele Spinoza odrzucił tradycyjną religię i jej dogmaty. Wykazał, że wiara oparta na przesądach i lęku prowadzi do fanatyzmu i zniewolenia umysłu. Dobitnie skrytykował instytucjonalne religie, które podporządkowują ludzi nakazom opartym na irracjonalnym strachu. Pokazał, że prawdziwa duchowość polega na dążeniu do poznania i na życiu w harmonii z naturą. Dziś, gdy coraz częściej podchodzimy krytycznie do dogmatów i poszukujemy racjonalnych podstaw moralności, Etyka wciąż pozostaje inspirującą i odważną lekturą. To książka dla tych, którzy nie boją się samodzielnie myśleć i stawiać trudnych pytań.
A więc powód, czyli przyczyna, dlaczego bóstwo, czyli natura, działa i dlaczego istnieje, jest ta sama.
Pełna MOC inspiracji. Kalendarz 2026Kalendarz z inspirownikiem czy inspirownik z kalendarzem?To będzie zależeć od Ciebie: czy potraktujesz tę publikację jako tradycyjny kalendarz,czy zapiszesz w nim dziesiątki swoich myśli i w ten sposób stworzysz własny inspirownik. Własne źródło mocy słów.Po co nam inspiracje? Po to, aby nas codzienność nie przygniotła swoim ciężarem. Codzienne życie na ogół nie jest fascynujące. Potrzebujemy rutyny, aby ogarnąć wszystkie zadania - wyjść z psem, wyrzucić śmieci, odebrać dziecko z przedszkolaA po co nam kalendarz? On nie zatrzyma dla nas czasu, ale pozwoli go zobaczyć w postaci naszej życiowej aktywności. Plan na każdy dzień zmniejszy stres wynikający z braku planowania - nawet jeśli plany trzeba korygować.Kochaj wszystkie dni tygodnia, bo tak naprawdę każdy jest piękny. Przy każdym zapisz buźkę - uśmiechniętą, a nie smutną. Zapisuj, bo zapomnisz. Stwórz własny inspirownik i skup się na energii każdego dnia. Na tej, którą wysyłasz innym, i na tej, którą odbierasz. Upływającym czasem się nie przejmuj. Czas istnieje tylko wtedy, gdy go mierzysz. Niech ten kalendarz Cię inspiruje
Zdjęcia i filmy pod specjalną ochroną
Żyjemy w dobie internetu, mediów społecznościowych, smartfonów i sztucznej inteligencji. Właściwie każdy umieszcza w sieci swoje zdjęcia i nagrania. A nawet jeśli sam tego nie robi, to i tak często pojawia się online za sprawą fotografii i filmów udostępnianych przez znajomych, pracodawców, organizatorów imprez masowych itd. Opublikowany wizerunek może zostać przetworzony, użyty do celów komercyjnych albo wykorzystany inaczej - w sposób, którego dana osoba absolutnie sobie nie życzy. Nie oznacza to jednak, że pozostaje wobec tego zjawiska zupełnie bezbronna.
Ta książka ma na celu uświadomić Czytelnikowi prawa dotyczące ochrony wizerunku w sieci i prasie, a także przedstawić możliwości postępowania w razie naruszenia dóbr osobistych w tym zakresie. Jest skierowana do wszystkich korzystających z internetu i mediów społecznościowych, szczególnie jednak do tych, którzy w swojej pracy mają do czynienia z rozpowszechnianiem wizerunku: fotografów, grafików, artystów, dziennikarzy i osób zajmujących się zawodowo prowadzeniem kanałów w mediach społecznościowych.
Uczta Platona to jeden z najważniejszych dialogów filozoficznych wszech czasów, literacki klejnot i głębokie studium miłości. W nastrojowej scenerii ateńskiego sympozjonu, gdzie wino i słowa płyną swobodnie, najwybitniejsi myśliciele rozprawiają o możliwościach poznania, o prawdzie i idei. Wśród nich Sokrates odsłania przed słuchaczami istotę Erosa - miłości, która prowadzi od cielesnego pożądania do kontemplacji najwyższego piękna i prawdy.
W czasach, gdy miłość bywa spłycana do biologicznego pożądania lub sentymentalnej opowiastki, Uczta wciąż pozostaje tekstem ważnym i aktualnym. To dzieło zmusza do refleksji: czym jest prawdziwa miłość? Czy Eros buduje, czy niszczy? Platon zaprasza nas do stołu, przy którym filozofia splata się z poezją, a rozmowy o miłości nie są jedynie subtelną grą retoryczną, lecz podróżą ku samemu sednu ludzkiego istnienia.
Bo to właśnie jest całe nieszczęście w głupocie, że człowiek nie będąc ani pięknym i dobrym, ani mądrym, przecie uważa, że mu to wystarczy.
Zasada Pareto mówi, że w większości przypadków 20% nakładu pracy i wysiłku odpowiada za 80% rezultatów. Brzmi jak bajka? Możliwe, ale nią nie jest. Richard Koch wraca do tematu w tej książce - tym razem w postaci porad na kolejne dni, jak żyć lepiej, wkładając w to mniejszy wysiłek
Na każdy dzień roku przypada jeden rozdział o sekretach osiągania sukcesu i pielęgnowania inteligentnego lenistwa. W trakcie lektury zastanowisz też się nad tak poważnymi sprawami, jak poczucie szczęścia, wiara w swoje siły, relacje i pieniądze. Dzień po dniu, rozdział po rozdziale przekonasz się, że relatywnie niewielki wkład wystarczy, aby uzyskać pożądane rezultaty we wszystkich ważnych dziedzinach życia. Ta książka pomoże Ci w odkrywaniu coraz to nowszych sposobów na stawanie się szczęśliwszym człowiekiem, któremu lepiej się powodzi, który mniej się stresuje i odnosi więcej sukcesów.
Reguła 80/20: dzień po dniu buduj szczęśliwe życie pełne sukcesów!
ycie bezmyślne nie jest warte życia. Sokrates Sokrates naprawdę istniał. Pomimo bogactwa poświęconej mu literatury prawdziwego Sokratesa nie poznamy jednak nigdy, a wiele szczegółów dotyczących jego życia pozostanie niejasne. Możemy natomiast dzięki niemu traktować dążenie do mądrości i do psychicznego dobrostanu jako dwie strony tej samej monety. Możemy korzystać z jego sztandarowych metod odkrywania prawdy. Jeśli podamy w wątpliwość założenia, które podsycają nasz gniew, łatwiej uwolnimy się od złych emocji. Będziemy szczęśliwsi. W naszym nowoczesnym świecie, w którym kłębią się półprawdy i rządzi dezinformacja, właśnie tego potrzebujemy, by otrząsnąć się ze złudzeń! Nancy Sherman, autorka książki Stoic Wisdom Ta książka jest intrygująca, oryginalna, wciągająca i przystępna. Dzięki niej przekonasz się o sile filozofii i jej praktycznym zastosowaniu dla dobrego i udanego życia. Poznasz fascynującego, na wpół fabularnego Sokratesa, który zaprosi Cię do Aten i pokaże Ci narodziny filozofii. Zobaczysz, jak powstały idee, które przekazał kolejnym pokoleniom i całemu światu - na zawsze. Dowiesz się, dlaczego współczesne poradniki nie działają i jak użyć sokratejskiej metody do zbadania i poznania siebie. W efekcie wykorzystasz siłę filozofii do zmiany swojego życia na lepsze, ciekawsze i zdecydowanie bardziej udane! Jedna z najlepszych książek, jakie kiedykolwiek napisano o sile filozofii! Tom Morris, autor książki Filozofia dla bystrzaków
Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają Bestseller New York Timesa! To był eksperyment, który zmienił wszystko. Will Guidara wprowadził pewne zmiany w przeciętnej nowojorskiej brasserie. Wkrótce Eleven Madison Park stała się legendą. Otrzymała cztery gwiazdki od New York Timesa, trzy gwiazdki Michelin, a jedenaście lat później została uznana za najlepszą restaurację na świecie. Co właściwie zrobił Will Guidara? Na pozór nic wielkiego - zadbał o gościnność, tak niezapomnianą i niesamowitą, że aż nierozsądną. Bądź nierozsądny i zainspiruj się! Simon Sinek Ta wyjątkowa książka pokaże Ci, jak wywierać ogromne wrażenie na drugim człowieku. Wystarczy, że zamiast zwykłej obsługi zaoferujesz mu gościnność. Dzięki temu poczuje się wyjątkowy. Ta idea pozwoli Ci zrozumieć, że prawdziwy sukces polega nie tylko na doskonałym produkcie czy świetnym wykonaniu, ale przede wszystkim na zapewnianiu niezapomnianych doświadczeń. Dowiesz się również, jak wyjść poza oczekiwania klientów, zrobić na nich piorunujące wrażenie niezależnie od branży i sprawiać, by ludzie wracali po więcej. Bez względu na to, czy prowadzisz restaurację, butik, hotel, czy zarządzasz zespołem - idee opisane w tej książce staną się Twoim kluczem do sukcesu. Każda organizacja może czerpać korzyści z przemyśleń Willa Guidary! Simon Sinek
Czy cel rzeczywiście uświęca środki? Współczesny świat jest kuszącym, ale też niebezpiecznym miejscem. Zdecydowanie zbyt łatwo jest zboczyć z wyznaczonej drogi, niewiele osób ma determinację i siłę, by trwać przy swoich poglądach. O wiele prościej jest ulec zewnętrznym wpływom, a czasem wręcz postępować wbrew własnym przekonaniom. Jednak działanie niezgodne z sumieniem sprawia, że człowiek czuje się nieszczęśliwy. A więc co wybierzesz następnym razem? Pójdziesz na łatwiznę czy zrobisz to, co należy? W tej książce znajdziesz argumenty na rzecz konieczności robienia tego, co słuszne - nawet jeśli nie jest to proste. Dzięki takiemu postępowaniu osiągniesz szczęście, spełnienie i zadowolenie z tego, kim jesteś. Autor sięga po fascynujące biografie postaci historycznych, takich jak Marek Aureliusz, Florence Nightingale, Jimmy Carter, Gandhi i Frederick Douglass, których życzliwość, szczerość, uczciwość i lojalność mogą Cię zainspirować do rozwoju. Poprzez poznanie szczegółów historii tych niezwykłych osób dowiesz się, jak ważne jest życie zgodnie z kodeksem moralnym; niektóre z nich możesz potraktować jako opowieści ku przestrodze, pokazujące konsekwencje działań niezgodnych z własnym sumieniem. Jak pewnie wiesz z poprzednich tomów, stoicy nigdy nie twierdzili, że życie zgodne z zasadami jest łatwe, ale poświęcenie swoich zasad w imię pomniejszych celów uznawali za domenę tchórzy i głupców. Potraktuj tę książkę jako silne antidotum na moralne dylematy współczesności - lub też ich brak - a także jako swoisty przewodnik, dzięki któremu nabierzesz trwałego nawyku słusznego postępowania.
Kurs na sukces w biznesie! Mistrzowski poradnik Briana Tracy'ego Sukces w biznesie nie jest kwestią szczęścia! Niezależnie, czy jesteś pracownikiem, czy prowadzisz własną firmę, Twój sukces zależy od kilku kluczowych umiejętności. Musisz między innymi umiejętnie się komunikować, opanować sztukę negocjacji, optymalnie zarządzać swoją efektywnością i kreatywnością, wreszcie zdobyć niezależność finansową i skutecznie pomnażać pieniądze. Myślisz, że biegłość w tym wszystkim musi być bardzo trudna do osiągnięcia, prawda? Dzięki tej książce przekonasz się, że osiągnięcie mistrzostwa w biznesie jak najbardziej leży w Twoim zasięgu! Możesz ją potraktować jako zwięzły, konkretny przewodnik po zasadach prowadzenia działalności biznesowej. Zasady te były sprawdzane i testowane przez osoby z całego świata, które do dziś są znane ze swoich sukcesów. Dowiesz się, jak generować zyski z działalności gospodarczej i od czego zależy sukces w sprzedaży. Poznasz też tajniki pomyślnego inwestowania w nieruchomości. A w efekcie dzięki opisanym w książce zasadom znajdziesz wreszcie drogę prowadzącą do naprawdę niezwykłych osiągnięć! W ostatecznym rozrachunku: i tak wszystko robisz dla siebie!
Oto czas przełomu. Należysz do pierwszego pokolenia, które ma dostęp do sztucznej inteligencji. Równocześnie żyjesz w czasach gwałtownych zmian. To oznacza, że nie możesz zachłysnąć się AI i w pełni zautomatyzować procesu sprzedaży. W erze sztucznej inteligencji relacje międzyludzkie przynoszą jeszcze większą przewagę konkurencyjną. Jeśli jednak nie wdrożysz potrzebnych narzędzi AI, szybko zostaniesz w tyle.
Poznaj perspektywę prawdziwych liderów sprzedaży zarządzających najlepszymi zespołami na świecie!
Will Frattini, dyrektor, ZoomInfo
Dzięki tej praktycznej książce dowiesz się, w czym konkretnie może Ci pomóc AI. Nauczysz się automatyzować nudne, powtarzalne zadania, przeprowadzać rozległe analizy i badania, budować pipeline sprzedażowy, tworzyć skuteczne komunikaty, które wyróżnią się na tle konkurencji, a także skracać cykl sprzedaży. Poznasz również sprytne techniki generowania promptów, które pomogą Ci uzyskiwać najlepsze możliwe wyniki. Szybko się przekonasz, że w tym nowym świecie innowacji AI możesz budować głębsze relacje międzyludzkie, a to z kolei niezawodnie przełoży się na imponującą efektywność sprzedaży. Wiedza zawarta w książce ułatwi Ci zdobycie przewagi przy użyciu tej przełomowej technologii!
Przełomowa książka dla specjalistów w dziedzinie sprzedaży, którzy chcą wyprzedzić konkurencję w dynamicznym świecie!
Bernie Weiss, prezes oddziału iHeartMedia
Urodziłeś się bogaty. Wykorzystaj w pełni swój potencjał #1 na liście bestsellerów Amazona (2 mln sprzedanych egzemplarzy) Współczesny klasyk, jedna z najbardziej inspirujących, podnoszących na duchu i motywujących książek, jakie kiedykolwiek napisano. Sandy Gallagher, współzałożycielka i prezeska Proctor Gallagher Institute Większość ludzi jest tylko statystami w swoim życiu to cytat z książki, którą trzymasz w ręku. Te słowa są wciąż prawdziwe, ludzie często nie przyjmują do wiadomości praw sukcesu. Co więcej, nie korzystają ze swoich wrodzonych możliwości. Zdecydowana większość nie decyduje się na pogoń za marzeniami, przez co spędzają życie w poczuciu bezpieczeństwa, nie rozumiejąc, że mogli mieć wszystko, czego tylko zapragnęli. Wszystko, czego potrzebujesz, by osiągnąć sukces, masz na wyciągnięcie ręki. Z tej książki dowiesz się krok po kroku, jak wykorzystać swoje możliwości, a także jak odblokować swój nieskończony potencjał i zamanifestować na płaszczyźnie fizycznej Twojego wewnętrznego milionera. Używaj jej jako podręcznika do osobistego i finansowego spełnienia. Natychmiast stosuj zawarte w niej porady. Znajdziesz tu nie tylko inspirującą mapę drogową, która poprowadzi Cię do nowego, lepszego życia, ale również niezwykle trafne spostrzeżenia i złote myśli autora. Dzięki książce zmienisz swój sposób myślenia o pieniądzach, a zawarte w niej porady zaczną wpływać na Ciebie na długo przed rozpoczęciem lektury ostatniego rozdziału. Każdy rodzi się bogaty, tylko czasem cierpi na brak gotówki. Bob Proctor
Cele! Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz i to szybciej, niż myślisz.Czas jest Twoim najcenniejszym skarbem, dzięki któremu możesz realizować swoje zamiary. Dlatego musisz mieć dobry plan, który pozwoli Ci osiągnąć cel w ciągu kilku miesięcy zamiast wielu lat. Nie wiesz, jak się zabrać do opracowania skutecznego planu? Poznaj najbardziej kompleksową ze wszystkich strategii wyznaczania i osiągania celów, jakie kiedykolwiek opisano w literaturze. Jeśli zechcesz, ta książka stanie się Twoją mapą drogową i przewodnikiem, który pomoże Ci dotrzeć z dowolnego miejsca w chwili obecnej w dowolny punkt w przyszłości. Jest to trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego poradnika, w którym znajdziesz 22 strategie wyznaczania i realizowania celów - nawet tych pozornie nierealnych. Dowiesz się, jak przejąć kontrolę nad swoimi finansami i osiągnąć niezależność finansową, pokonywać przeszkody w relacjach osobistych, dokonywać lepszych wyborów zdrowotnych i radzić sobie z najtrudniejszymi wyzwaniami w życiu zawodowym. Zyskasz także większą pewność siebie i zwalczysz prokrastynację. Nie tylko osiągniesz swoje cele, ale też z nowym nastawieniem podejdziesz do szans, które niesie życie. Efekt? Staniesz się szczęśliwym, spełnionym człowiekiem, którego czeka świetlana przyszłość! Brian Tracy to światowej sławy mówca motywacyjny, autor bestsellerów, ekspert w dziedzinie rozwoju osobistego i biznesowego. Napisał ponad 80 książek, które zostały przetłumaczone na kilkadziesiąt języków. Inspiruje miliony ludzi na całym świecie do osiągania sukcesów zawodowych i osobistych z wykorzystaniem sprawdzonych strategii zarządzania czasem, wyznaczania celów i skutecznej motywacji. Cel bez planu to tylko życzenie! Antoine de Saint-Exupery
Sekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej. Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo niesprzyjające, ci znakomici sprzedawcy są w stanie realizować transakcje z ogromną skutecznością. Co ciekawe, ich sukcesy nie zależą od budowania relacji z klientem, ale od umiejętnego przejmowania kontroli nad rozmową oraz dostosowywania komunikatu sprzedażowego do konkretnych potrzeb i celów klienta.
Autorzy książki przeprowadzili szerokie, wyczerpujące badania na grupie tysięcy sprzedawców pracujących w różnych branżach i lokalizacjach. Okazuje się, że każdego sprzedawcę da się ująć jako reprezentanta jednego z pięciu profili, ale tylko jeden profil - Challenger - zawsze osiąga rezultaty znacząco wykraczające ponad przeciętną. Co więcej, umiejętności i postawy Challengera można wskazać i opisać, a następnie nauczyć innych takiego działania. Oznacza to, że prawie każdy uzbrojony w tę wiedzę i umiejętności może znacząco poprawić swoje wyniki.
Dzięki tej książce:
nauczysz się rozpoznawać poszczególne profile sprzedawców - w tym Challengera
dowiesz się, jak nauczyć swoich pracowników modelu sprzedaży Challenger, zbudować zespół Challengerów i nim pokierować
odkryjesz, jak sprytnie przedstawić klientowi swój punkt widzenia, dostosowywać komunikat do rozmówcy i kontrolować proces negocjacji
* nauczysz się skutecznego przejmowania kontroli nad procesem sprzedaży zapoznasz się z najważniejszymi zasadami coachingu sprzedawców
Model Challenger - Twój sukces w sprzedaży!
Matthew Dixon jest dyrektorem wykonawczym, a Brent Adamson - dyrektorem zarządzającym firmy CEB. Ta nazwa wiele razy przewija się na kartach niniejszej książki. Jest to czołowa firma doradcza, która łączy najlepsze praktyki tysięcy firm partnerskich z zaawansowanymi metodologiami badawczymi i możliwościami analizowania ludzkiego kapitału. Dixon i Adamson w dużej części są autorami sukcesu CEB, a zaprezentowane w tej książce wyniki badań i płynące z nich wnioski można nazwać przełomem w historii sprzedaży!
Bardziej niż Agile. Jak zwiększyć innowacyjność twojego biznesu Efektywna innowacyjność w biznesie jest możliwa! Rozwój firm - od startupów do korporacji nie jest możliwy bez wprowadzania nowych pomysłów w życie. Jednak wiele z nich po wdrożeniu okazuje się nie przynosić korzyści, bo albo nikt nie chce kupić nowego produktu, albo wprowadzone rozwiązanie techniczne nie dostarcza spodziewanej wartości. Ponad 90 procent startupów bankrutuje, połowa firm, które 20 lat temu były na liście Fortune 500, już nie istnieje i jedną z głównych przyczyn tego stanu rzeczy jest niewystarczająca innowacyjność. Czy zatem skuteczniejszą strategią biznesową byłaby rezygnacja z innowacyjności i pozostanie przy tym, co może nie działa najlepiej, ale przynajmniej jest znane i sprawdzone? A może lepszym wyjściem byłoby generowanie mnóstwa pomysłów w nadziei, że przypadkiem uda się trafić na przełomową ideę? Nie, nie, po trzykroć nie! Biznes, by trwać i generować zyski, musi w dłuższej perspektywie bazować na wdrażaniu nowych idei, aby przynosiły wartość. Tajemnica sukcesu tkwi w tym, by owe idee weryfikować, odrzucać lub modyfikować na odpowiednim etapie, jeszcze zanim firma poniesie na nie duże wydatki. Takie podejście pozwala unikać strat i zarabiać na tych pomysłach, które faktycznie mają szansę odnieść sukces. Jak je wybrać spośród innych? Jak z powodzeniem przeprowadzić projekt eksploracyjny? Jak kontrolować projekt typu discovery, aby podążał za najlepszą opcją działania? Jak maksymalnie szybko uczyć się na doświadczeniach? W jaki sposób można użyć do tego narzędzia Agile? O tym wszystkim w swojej najnowszej książce pisze Marcin Żmigrodzki.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?