KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo One Press

NAWYKI WARTE MILIONY JAK NAUCZYĆ SIĘ ZACHOWAŃ PRZYNOSZĄCYCH BOGACTWO

39,90 zł 29,32 zł


Sprawdzone sposoby, dzięki którym podwoisz i potroisz swoje dochody! Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju "świat nie jest sprawiedliwy" albo "tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate", nie musisz czytać tej książki. Jeśli jednak uważasz, że odpowiadasz za swoje życie, i chcesz osiągać ambitne cele, dzięki książce Nawyki warte miliony dowiesz się, jak to zrobić. Być może już wiesz, że nawyki kształtują życie i że zależy od nich ogromna większość naszych myśli, przekonań i działań. Tylko jak zapanować nad nawykami, aby upragniony sukces stał się rzeczywistością? Z tej publikacji dowiesz się, czym są "nawyki milionerów" - czyli ludzi, którzy zbudowali fortuny w ciągu jednego pokolenia. Poznasz skuteczne metody, jak myśleć efektywniej, podejmować lepsze decyzje i działać skuteczniej. Przeczytasz też o technikach zarządzania finansami, zdecydowanie ułatwiających osiąganie niektórych celów. Jednak Twoim najważniejszym zadaniem będzie praca nad własnym charakterem: masz się stać wspaniałym człowiekiem. Kimś, kto nadaje kierunek w swojej społeczności i stanowi wzór doskonałości. Aby to osiągnąć, musisz popracować nad własnymi nawykami: wybrać te potrzebne i konsekwentnie je utrwalać. Twój sukces przyjdzie - wystarczy, że świadomie wyuczysz się pożądanych zachowań! Dzięki tej książce: przejmiesz kontrolę nad swoim życiem i zaczniesz dokonywać lepszych wyborów zdobędziesz niezależność finansową zmobilizujesz się do działania i osiągniesz życiowe cele odświeżysz relacje z bliskimi staniesz się osobą pełną najlepszej energii Chcesz naprawdę coś zmienić - zmień swoje nawyki! O autorze Brian Tracy to fenomen na skalę światową. Świetnie wykształcony, odnoszący spektakularne sukcesy, charyzmatyczny mówca i motywujący trener. Jest autorem inspirujących książek, które raz po raz podbijają rankingi bestsellerów księgarni Amazon.com, Merlin.pl czy EMPiK. W Polsce znany m.in. dzięki takim tytułom, jak: Zjedz tę żabę, Punkt zwrotny czy Sposób na sukces. Teraz nareszcie szykuje szturm na listę przebojów w onepress.pl. Brian Tracy to ekspert w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego, charyzmatyczny mówca, przemawiający co roku do ponad 450 tysięcy osób. Ma rzadką umiejętność prowadzenia szkoleń w sposób, który pobudza słuchaczy do bezzwłocznego wdrażania w praktyce poznawanych technik i wartości. „Nieważne kim się urodziłeś, ważne kim chcesz zostać” Brian Tracy
KORPORACJA NICZYM STARTUP INNOWACYJNOŚĆ W FIRMACH O UGRUNTOWANEJ POZYCJI NA RYNKU

69,00 zł 50,71 zł


Wbrew pozorom ugruntowana pozycja na rynku może stać się pułapką. Odnoszenie sukcesów nie sprzyja czujności wobec zmian w trendach, a może wręcz przeszkadzać w poszukiwaniu i we wdrażaniu innowacji. Niektórzy liderzy żyją w przekonaniu, że innowacyjność to cecha startupów, a nie dużych korporacji. Tymczasem współczesne turbulentne otoczenie wymaga dynamicznych przemian od każdej organizacji. Jednakże aby wdrożenie innowacji nie zakończyło się spektakularną katastrofą, należy starannie zaplanować i przeprowadzić zmianę. Problematyka ta jest szczególnie ważna dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w których cały proces związany z innowacją musi zostać zrealizowany inaczej niż w startupie. Ta książka jest lekturą obowiązkową dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w średniej lub dużej firmie. Prezentuje zasady i praktyki, które nadają się do natychmiastowego wdrożenia. Zawiera zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie. Przykłady, ćwiczenia i analizy przypadków pomagają zrozumieć, w jaki sposób należy łączyć zasady i praktyki opisane w książce. Znajdziesz tutaj między innymi: zasady kształtowania korporacyjnego ekosystemu innowacyjności skuteczne techniki zarządzania strategią innowacyjności mierniki właściwe do pomiaru innowacji, w tym KPI wdrażanie w dużych firmach takich metod jak lean startup i customer development błyskawiczny start systemu innowacyjnego w korporacji Innowacje: znajdź, przemyśl, wdrażaj! O autorach Dr Tendayi Viki jest głównym konsultantem w firmie konsultingowej Benneli Jacobs. Pracował również dla takich firm jak Airbus, American Express, The British Museum, General Electric, Pearson, Standard Bank, Tetra Pak oraz dla Banku Światowego. Jego artykuły ukazują się w magazynie „Forbes”. Dan Toma współpracował z licznymi startupami technologicznymi oraz z takimi firmami jak Deutsche Telekom, Bosch, Jaguar Land Rover i Allianz. Jest wielkim zwolennikiem koncepcji ekosystemu innowacyjnego. Esther Gons jest współzałożycielką NEXT Amsterdam. Pomaga startupom wdrażać skuteczne modele biznesowe. Jej kurs przedsiębiorczości jest realizowany w ramach programu studiów Communication Multimedia and Design na Amsterdam University of Applied Sciences.
INFOGRAFIKI SZTUKA ATRAKCYJNEGO PREZENTOWANIA TREŚCI

39,90 zł 29,32 zł


Siła obrazu Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami. Tak powstają infografiki — najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiącej na niedobór uwagi dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś opracować dobrą infografikę. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy. Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie — jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę. Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki. Małgorzata Zimniak-Rucińska – projektantka infografik i ilustratorka. Z artystycznym zacięciem tworzy pomysłowe infografiki, które następnie są licznie udostępniane w internecie. Od 2011 r. pracuje jako freelancerka. Tworzyła infografiki m.in. dla Onetu, Onepressu, e-point SA, Kontrakt OSH, Time for Wax.
GETTING THINGS DONE CZYLI SZTUKA BEZSTRESOWEJ EFEKTYWNOŚCI WYD. 2

49,90 zł 36,67 zł


Całkiem nowe, ekskluzywne wydanie z audiobookiem! Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres! Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller — pierwsze wydanie książki Getting Things Done — nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany. Dziś oddaje w Twoje ręce jej całkowicie nową wersję swojej książki. Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do „gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów”. I oczywiście do Ciebie! Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu — efekty nie dadzą na siebie czekać! Zaangażuj się w swoje życie i swoją pracę! Patroni medialni: Partnerem merytorycznym jest wyłączny dostawca rozwiązań GTD, firma DOOR Poland, która od 20 lat pomaga polskim firmom poprawiać rezultaty biznesowe poprzez kształtowanie postaw, rozwijanie kompetencji pracowników i dostarczanie sprawdzonych rozwiązań. Więcej informacji o warsztatach GTD na stronach partnera: www.door.com.pl www.gettingthingsdone.com.pl O autorze David Allen jest światowej rangi autorytetem w dziedzinie efektywności. Jest twórcą przełomowej metody GTD (Getting Things Done), dzięki której każdy może odzyskać kontrolę nad własnym życiem, przeładowanym informacjami, gwałtownymi zmianami i nieskończoną liczbą możliwości. Allen twierdzi, że do ukończenia 35. roku życia imał się 35 zawodów. Obecnie szkoli kadry zarządzające i pisze książki, artykuły i eseje dotyczące produktywności i zarządzania czasem. Wraz z żoną Kathryn mieszka w Kalifornii. Partnerem merytorycznym jest wyłączny dostawca rozwiązań GTD w Polsce, firma DOOR Poland, która od ponad 20 lat pomaga polskim firmom poprawiać rezultaty biznesowe poprzez kształtowanie postaw, rozwijanie kompetencji pracowników i dostarczanie sprawdzonych rozwiązań. Więcej informacji o warsztatach GTD na stronach partnera: www.gtd.com.pl www.door.com.pl
WSTAWAJ I WALCZ SPRAWDZONE STRATEGIE TECHNIKI I NAWYKI PRODUKTYWNOŚCI LUDZI SUKCESU

39,90 zł 29,32 zł


Nie ma cudownych metod na spektakularny sukces. Aby wygrać, wspiąć się na sam szczyt i na nim pozostać, trzeba wziąć się do ciężkiej pracy, wytrwale podążać do celu, stać się lepszym, wydajniejszym, sprytniejszym od innych. Trzeba po prostu wstawać i walczyć każdego dnia. Klasyczna idea, że sukces zależy od mądrego wysiłku, ogromnej wytrwałości i ambitnej pracy, wciąż pozostaje aktualna. Przy tym nie jest ważne, czy próbujesz wspinać się po szczeblach korporacyjnej drabiny, odnieść sukces jako artysta, prowadzić firmę, czy po prostu czuć się szczęśliwszy. Zasada jest prosta: aby odnieść sukces, musisz pracować. Ta książka jest długo oczekiwaną kontynuacją bestsellerowej Siły przedsiębiorczości, siły upadku. Pozwoli Ci ona poznać nawyki i sposoby codziennego funkcjonowania ludzi sukcesu, którzy dzięki ciężkiej pracy dostali się na szczyty. Znajdziesz tu zapis szczerych rozmów z wieloma niezwykłymi osobami, będziesz mógł przemyśleć ich sposoby działania. Może zechcesz wprowadzić do swojego życia niektóre z tych nawyków i technik. Jest ich bardzo dużo i zapewne nie wszystkie okażą się równie przydatne w Twoim przypadku. Zobaczysz, jak grać w defensywie, radzić sobie w sytuacji kryzysowej, a także jak grać w ofensywie i tworzyć nowe strategie, które mogą pchnąć to życie w zupełnie nowym kierunku. I codziennie będziesz utwierdzać się w przekonaniu, że wytrwałość i praca pomogą Ci sprostać każdemu wyzwaniu. Każdemu. Dowiedz się, jak: wyznaczać cele ambitne i zgodne z własnymi wartościami wytrwale podążać do celu i nie poddawać się znaleźć swą inspirację i determinację zachować równowagę, pracując jak rekin biznesu wykorzystać swoją emocjonalną energię Skoncentruj się. Bądź wytrwały. Nie bój się walki i wysiłku! O autorach John Daymond, który teraz uważany jest za jednego z najlepszych przedsiębiorców w USA, zaczynał od sprzedawania t-shirtów z bagażnika swojego samochodu, a dzięki swojemu hustlerskiemu podejściu do biznesu oraz wykorzystaniu przewagi, jaką jest siła upadku, o której pisze, stworzył biznesową potęgę. Jego marka ubrań FUBU znana jest na całym świcie, a w wiele innych projektów inwestuje jako jeden z jurorów najbardziej znanego programu biznesowego w USA o nazwie Shark Tank. Daymond John przeszedł długą drogę od przekształcenia początkowych 40 dolarów swojego budżetu w FUBU w wartą dzisiaj 6 miliardów firmę, która stała się jednym z głównych graczy na rynku mody. Pomimo swoich sukcesów nie osiadł na laurach i nadal pokazuje wszystkim, że jest przedsiębiorcą w każdym znaczeniu tego słowa. Oprócz bycia pionierem w branży mody i jednym z jurorów w telewizyjnym programie biznesowym Shark Tank jest równieża autorem bestsellerów New York Timesa i bardzo rozchwytywanym mówcą motywacyjnym. Prezydent Barack Obama mianował go Prezydenckim Ambasadorem Przedsiębiorczości na Świecie. Daymond jest autorem trzech bestsellerowych książek, w tym „Display of power, The brand within” oraz „Siły przedsiębiorczości, siły upadku”. Jako światowej sławy guru marketingu i brandingu, Daymond jest laureatem wielu prestiżowych nagród, m.in. Marketer Roku Brandweek, Przedsiębiorca Roku NAACP, Advertising Age Marketer Roku Ernst & Young. Daniel Paisner jest amerykańskim autorem i współautorem ponad sześćdziesięciu książek. Kilkanaście z nich stało się bestsellerami. Pisząc, współpracował z wieloma sławnymi osobami, również ze świata wielkiego sportu i biznesu.
ZARZĄDZAJ SWOIM CZASEM JAK SKUPIAĆ SIĘ NA TYM CO NAJWAŻNIEJSZE

44,90 zł 33,00 zł


Dziś wszyscy jesteśmy wciąż zajęci. Niemal natychmiast reagujemy na pojawiające się wyzwania, doskonalimy swoją produktywność i wydajność, wykonujemy coraz więcej zadań. Jesteśmy zalewani informacjami, a nasz dzień pracy przypomina ciągły wyścig. Brak czasu, zmęczenie i dekoncentracja stały się plagą naszych czasów. Wolne chwile, które uda nam się znaleźć, tracimy na korzystanie z telefonów i laptopów, scrollowanie wpisów i lajków w social mediach. W tym świecie łatwo zgubić to, co jest naprawdę ważne. Najpiękniejsze chwile życia umykają naszej uwadze i co gorsza, pamięci w zalewie jednakowo wypełnionych zajęciami i stresujących dni szaleńczego wyścigu za... Właśnie, za czym? Jeśli chcesz odzyskać spokój w codziennym życiu i przestać marzyć o dobie rozciągniętej do 60 godzin, przeczytaj tę książkę. Znajdziesz tu klarowny opis łatwego do wdrożenia systemu, który składa się z czterech prostych elementów, nie wymaga realizacji irracjonalnych czy nierealnych pomysłów i pozwala na odzyskanie kontroli nad swoim czasem. Dzięki nowym nawykom i sposobom myślenia przestaniesz reagować na zalew bodźców nowoczesnego świata i zaczniesz świadomie znajdować czas na to, co uznasz za istotne. Metoda, którą poznasz, nie polega na radykalnej transformacji stylu życia, a na dokonywaniu niewielkich zmian i świadomym kształtowaniu swoich zachowań. Odzyskasz zgubioną kreatywność, odnajdziesz zadowolenie z każdego dnia, a żadna ważna chwila nie umknie więcej Twojej świadomości. W tej publikacji znajdziesz cztery kluczowe elementy systemu znajdowania czasu: najważniejszy punkt: jedna chwila dnia, na której się skupisz laser: znajdowanie czasu na najważniejszy punkt energia: dbanie o ciało, dzięki czemu umysł działa poprawnie refleksja: dostrajanie i udoskonalanie systemu Odzyskaj przestrzeń w kalendarzu - i w swoim umyśle! O autorach Jake Knapp wdrażał procesy sprintu w Google Ventures. Przeprowadził ponad sto sprintów w takich firmach, jak 23andMe, Slack czy Nest. Wcześniej Jake pracował w Google, a teraz jest jednym z najlepszych projektantów świata. John Zeratsky projektował aplikacje mobilne. Zanim dołączył do Google Ventures, pracował dla FeedBurner. Knapp często wypowiada się na temat projektowania i produktywności na łamach „Wall Street Journal”, „Fast Company” i „Wired”.
FAST LANGUAGES SZYBKA NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH

39,90 zł 29,32 zł


Czy to możliwe? Oczywiście, ale pod warunkiem że wiesz, czego i jak się uczyć. I o tym właśnie jest ta książka, opisująca autorski model nauki języków obcych Fast Languages. Jego twórca, dr Mateusz Grzesiak, jest multilingwistą. Wykładał w siedmiu językach, sukcesywnie uczy się kolejnych. Większości z nich nauczył się sam, korzystając z autorskich rozwiązań przedstawionych w tej książce. Umiejętność komunikowania się z obcokrajowcami w ich ojczystej mowie przydaje się w wielu aspektach. W pracy daje przewagę konkurencyjną. Pomaga zdobyć serca i umysły słuchaczy, gdy mówi się do nich w ich ojczystym języku. Pozwala podróżować i nie zależeć w tym od innych, poznawać ludzi i naprawdę ich rozumieć. Bez znajomości języka trudno o głębokie poznanie danej kultury. A może autor i inni podobni mu poligloci mają wyjątkowe talenty, geny albo każdą wolną chwilę spędzają na nauce języka? Nic z tych rzeczy. Dr Mateusz Grzesiak odkrył pewne schematy i na ich podstawie opracował metodologię superszybkiego i skutecznego uczenia się języków obcych. Nazwał ją Fast Languages, ponieważ każdy, kto zastosuje się do jej wytycznych, jest w stanie w niecały miesiąc opanować angielski czy hiszpański w stopniu komunikatywnym. A potem - niemiecki, portugalski, włoski, francuski... Kuszące? Pewnie! A przy tym absolutnie realne. Sprawdź na sobie i zacznij wreszcie mówić w języku obcym! O autorze Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych. Napisał 16 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy fanów . Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu. Poznaj Mateusza Grzesiaka: https://mateuszgrzesiak.com/
UWIERZ W SIEBIE I DZIAŁAJ POKONAJ WĄTPLIWOŚCI ZOSTAW PRZESZŁOŚĆ ZA SOBĄ I ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ

37,00 zł 27,19 zł


Jeśli jesteś szczęśliwy, zdrowy, radosny, masz grupę przyjaciół i kochasz siebie - nie potrzebujesz tej książki. Jeżeli jednak jest odwrotnie, być może popełniasz jakiś błąd w swoim sposobie myślenia i źle reagujesz na to, co się dzieje dookoła. Może blokują Cię negatywne lub pesymistyczne myśli i przekonania, przez co nie potrafisz przyjąć nastawienia typowego dla człowieka sukcesu. Już czas, byś nauczył się nowej strategii, dzięki której najszczęśliwsi i najbardziej spełnieni ludzie osiągają swoje cele i zdobywają to, czego pragną. Ta książka uzmysłowi Ci, że klucz do szczęśliwego życia spoczywa w Twoich dłoniach. Niekiedy wystarczy drobna zmiana, aby odczuć potężny przypływ mocy i szczęścia. Dowiesz się, jak rozpoznać te ukryte, powstrzymujące Cię blokady i jak je zlikwidować, a także jak wyzwolić ogromne pokłady energii, entuzjazmu i pragnień, aby skierować je tam, gdzie chcesz. Poznasz sprawdzone metody i koncepcje, które mogą odmienić Twoje życie. Zorientujesz się, jak mrocznym, powszechnym i potężnym źródłem niezadowolenia są nieprawdziwe, ograniczające przekonania. Jeśli tego zapragniesz, dzięki lekturze tej książki wyzbędziesz się ich i odmienisz swoje życie. Już wkrótce możesz głęboko odczuwać piękno każdego dnia - i cieszyć się życiem! Dzięki tej książce: dowiesz się, jak negatywne wzorce myślowe wpływają na osobowość, poglądy i decyzje zidentyfikujesz i wyeliminujesz negatywne wzorce myślowe odzyskasz kontrolę nad własnymi myślami, uczuciami i działaniami zwiększysz odporność na niepowodzenia nauczysz się akceptować niespodziewane życiowe zawirowania nigdy nie powrócisz do dawnych negatywnych wzorców myślowych Uwolnij w sobie ogromne pokłady energii, entuzjazmu i pragnień!
OBSESJA ALBO PRZECIĘTNOŚĆ STAŃ SIĘ AUTOREM SWOJEGO SUKCESU

39,90 zł 29,32 zł


Obsesja nie jest niczym złym. Bez niej trudno doprowadzić do końca jakiekolwiek ambitne dzieło. To cecha wspólna wszystkich ludzi sukcesu. Jeśli więc postanowiłeś odnotować na swoim koncie naprawdę spektakularne i imponujące osiągnięcie, bez solidnej dawki obsesji się nie obejdzie. Dzięki niej osiągasz szczyty swoich możliwości, jesteś skupiony, wytrwały, kreatywny i zdeterminowany. To obsesja sprawia, że w pełni korzystasz ze swoich talentów. Ludzie nią ogarnięci tworzą nowe branże, doprowadzają do przełomów, to wywrotowcy, tytani, wizjonerzy i żyjące legendy. Dzięki nim świat jest miejscem, w którym żyje się ciekawie! Ta książka nie tylko przekonuje, że warto spełniać marzenia. Jest niesamowitą inspiracją do wprowadzania rzeczywistych zmian w życiu. Dzięki niej wydostaniesz się z ciasnego kokonu przeciętności, dowiesz się, jak wyzwolić moc obsesji, pielęgnować ją i ukierunkować tak, aby realizować największe i najambitniejsze cele. Jeśli tylko postanowiłeś odnieść sukces, osiągniesz go, kimkolwiek jesteś. Obsesja bowiem jest jego kluczowym komponentem. Przejmij kontrolę nad swoim życiem, nie tylko w obszarze finansowym, ale też osobistym i emocjonalnym, i ciesz się całkowitą wolnością! W tej książce: sposoby identyfikowania własnej obsesji rozwiewanie wątpliwości i podążanie za własną obsesją superskuteczne techniki marketingu, promocji i sprzedaży skuteczne przywództwo i budowanie zespołu rozwijanie potęgi wytrwałości Tylko z obsesją zaspokoisz głód sukcesu! Grant Cardone jest znanym amerykańskim przedsiębiorcą, autorem bestsellerów „New York Timesa”, trenerem sprzedaży i znakomitym mówcą motywacyjnym. Swoje firmy, które obecnie są warte miliony dolarów, rozwijał niemal od zera. W karierze biznesowej postawił na skuteczną sprzedaż i dziś jest ekspertem w tej dziedzinie; jego słynna Reguła 10X stała się klasyką dla większości poważnych ludzi sukcesu. Regularnie komentuje tematy związane z gospodarką, biznesem i przywództwem w stacjach telewizyjnych: Fox News, Fox Business, NBC i MSNBC.
DROGA DO OSOBISTEJ POTĘGI

39,90 zł 29,32 zł


W 1908 roku pewien młody człowiek przeprowadził wywiad z miliarderem i przemysłowcem Andrew Carnegie'em. Carnegie poprosił wówczas dziennikarza o przeprowadzenie wywiadów z ponad 500 osobami sukcesu. Młody reporter podjął wyzwanie i wykonał zadanie, co zajęło mu z górą 20 lat. W ten sposób powstał materiał, który przeobraził się w pierwszy obszerny traktat naukowy poświęcony zagadnieniu sukcesu osobistego. Tym młodym reporterem był Napoleon Hill, autor książki Myśl i bogać się, najczęściej czytanej i najbardziej cenionej książki motywacyjnej XX wieku. Niniejsza książka składa się z wybranych tekstów zaczerpniętych z serii lekcji dotyczących sukcesu, opracowanych przez Hilla w 1941 roku. Lekcje te autor nazwał "intelektualnym dynamitem". Treści w nich zawarte okażą się przydatne każdemu, kto pragnie wykorzystywać swój osobisty potencjał. Okazuje się, że takie zasady jak "precyzyjnie zdefiniowany cel", "zasada sojuszu umysłów" czy "gotowość do podejmowania dodatkowego wysiłku" zachowały świeżość i aktualność. Dzięki lekturze tej książki i przeniesieniu lekcji Hilla na praktyczny grunt każdy może wyruszyć w drogę prowadzącą do pełnego wykorzystania swojego potencjału. Ważniejsze zagadnienia: "Filary amerykańskości" i filozofia indywidualnych osiągnięć Precyzyjne określanie celu Dziewięć podstawowych pobudek człowieka Stosowanie zasady sojuszu umysłów Podejmowanie dodatkowego wysiłku Co umysł ludzki potrafi wymyślić i w co uwierzy, tego potrafi także dokonać!
FIRMA JAKO CAŁOŚĆ PORZĄDKOWANIE CHAOSU KORPORACYJNEGO/CORPORATE GLOBAL THINKING

59,00 zł 43,36 zł


Perfekcyjnie, jak to w korporacji Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu - przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: "Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?". "Nie ma - broni swoich ludzi dyrektor marketingu. - Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu". Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw. Skąd to się bierze? Krótkowzroczność, daleko posunięta specjalizacja, ściśle określony zakres obowiązków na każdym stanowisku wyłączają w umysłach pracowników tzw. świadomość biznesową. Tracą oni zdolność ustalania priorytetów i postrzegania swojej pracy szerzej, z punktu widzenia skuteczności firmy. Tymczasem nawet pojedyncza nietrafnie podjęta decyzja w jednym dziale skutkować może obniżeniem efektywności całego korporacyjnego mechanizmu. Jak to zmienić? Jak wyrwać przedsiębiorstwo z chaosu? Po pierwsze, trzeba zrozumieć, że ludzie są tylko ludźmi i zawsze będą stawiać własny interes nad interes kolegi z innego działu. Po drugie, sprzęgnąć interes pracownika z interesem przedsiębiorstwa. Proste? Nie, raczej trudne. Wykonalne? Jak najbardziej, jeśli będzie się działać krok po kroku, konsekwentnie eliminując poukrywane po firmowych kątach problemy. Design Thinking to nie tylko metoda tworzenia innowacji produktowych, ale też narzędzie pozwalające na sprawne zarządzanie organizacją. W książce znajdziesz odpowiedź na pytania: Jak wykorzystać narzędzie desing thinking, aby w korporacji żyło się lepiej, a zespół osiągał maksymalną efektywność? Jak nauczyć się sprawnej komunikacji i współpracy? Jak zwiększyć kreatywność zatrudnionych pracowników? Jak w dobie rynku pracy pracownika pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów, a także zwiększyć lojalność już zatrudnionych? Jak zmniejszyć wydatki marketingowe już na etapie projektowania produktów i usług? Jak pracować w organizacji, wdrażając sposób pracy Design Thinking oparty na empatii?
ZROZUMIEĆ ZESPÓŁ FENOMEN MAŁEJ GRUPY

66,00 zł 48,50 zł


Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go lekceważą i podważają jego autorytet, a nawet że jest złym szefem, którego trzeba się pozbyć. Ulegając tym wyobrażeniom, szef zaczyna traktować swój zespół zgodnie z "odruchem dinozaura": uciekaj albo walcz. A to powoduje wiele komplikacji. Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zespołu oraz stawiać adekwatne wymagania w każdej fazie rozwoju grupy pracowników. To nie jest kolejna książka o zarządzaniu. Porusza ona mało znane zjawisko procesu grupowego i opisuje fazy rozwoju, którym nieuchronnie podlega każdy zespół ze swoim formalnym liderem. Fenomen małej grupy eksplorowany jest przez autorów tej książki już od ponad trzydziestu lat i ciągle jest obiektem ich wielkiej fascynacji. Proces grupowy. Fenomen małej grupy stanowi dopełnienie menedżerskiej trylogii Psychologia szefa, której poprzednie części noszą tytuły: Szef to zawód oraz Coaching narzędziowy. Ta publikacja zamyka ów cykl, pozwalając zrozumieć i wykorzystać mechanizmy procesu grupowego w budowaniu postawy odpowiedzialności u podwładnych.
PRZESKOK JAK ROZWINĄĆ WŁASNY BIZNES KIEDY WCIĄŻ PRACUJESZ NA ETACIE

49,00 zł 36,01 zł


Czy pracujesz na etacie, ale regularnie zastanawiasz się, jak by to było mieć własną działalność i być szefem dla samego siebie? Czy często w myślach rzucasz pracę i zajmujesz się własnym przedsięwzięciem? Może Ci się wydawać, że czas na założenie własnego biznesu dawno minął, bo masz kredyt na mieszkanie, rodzinę, zobowiązania wobec pożyczkodawców albo po prostu czasy młodości masz już za sobą. Po lekturze tej książki przekonasz się, że nie powinieneś rezygnować ze swojego marzenia. Jeżeli masz ambicję, by coś osiągnąć, ale tego nie robisz, tak naprawdę odwracasz się plecami nie od własnej ambicji, ale od samego siebie. Wszystkie inne formy życia robią wszystko, co tylko potrafią - i zawsze na maksimum możliwości. Drzewa? Rosną tak wysoko, jak tylko mogą. Wiewiórki? Zbierają i gromadzą tyle orzechów, ile tylko zdołają. Pszczoły? Wytwarzają tyle miodu, ile potrafią. A Ty? Przejmij inicjatywę, bo naturą człowieka jest działanie, a nie dostosowywanie się. Możesz zarówno wybierać swoją reakcję na określone okoliczności, jak i sam je tworzyć. Weź odpowiedzialność za to, co dzieje się z Twoim życiem. W książce Przeskok: Dlaczego i jak każdy z nas może zacząć pracować nad własną firmą, nawet jeśli ma już zobowiązania finansowe czy jest w wieku 50+ Jak w obecnych czasach zerwać z pracą na etacie i płynnie przejść do rozwijania własnego przedsięwzięcia, zachowując przy tym odpowiedzialność Sprawdzone i możliwe do odwzorowania "przeskoki" ludzi, którym udało się zrezygnować z etatu i zaczęli rozwijać własny biznes Polecane narzędzia i wiedza światowych ekspertów Samo się nie zrobi. Nie odmawiaj sobie szansy i spróbuj!
ROZPRAWA O METODZIE

29,90 zł 21,97 zł


Rozprawa o metodzie Kartezjusza jest jednym z najważniejszych traktatów filozoficznych czasów nowożytnych. Aby ułatwić czytanie tego dzieła, Kartezjusz podzielił je na sześć części - rozważania dotyczące nauk, reguł metody, zasad moralnych, dowodów na istnienie Boga i duszy ludzkiej, porządku zagadnień fizycznych i medycznych oraz badań przyrodniczych i własnych pobudek filozoficznych. Rozprawa na pierwszy rzut oka nie przypomina wielkiego traktatu filozoficznego: cechują ją niewielkie rozmiary i przystępny, przyjemny w odbiorze styl pisania: zupełnie jakby zamiarem autora było jak najszybsze zainspirowanie czytelników do własnych przemyśleń. Właśnie z tego dzieła pochodzi słynne Cogito, ergo sum i właśnie tu Kartezjusz opisał metodę poznawczą opartą na matematyce, która dała solidne podstawy rozwoju najważniejszych nauk ścisłych, włączając w to fizykę czy biologię. Punktem wyjścia Kartezjusza stał się sceptycyzm: odrzucenie wszystkich błędnych przekonań i twierdzeń, na których ludzkość od wieków opierała swoją wiedzę. Zamiast tego zaczął przyjmować tylko to, w co zwątpić nie sposób, co jawiło się rozumowi jako klarowne i wyraźne. Te zasady myślenia, uniwersalne i ponadczasowe, są wciąż aktualne: umożliwiają odkrywanie prawdy i odrzucenie tego wszystkiego, co prawdą nie jest. Oddajemy Czytelnikowi do rąk najważniejszy traktat Kartezjusza w klasycznym przekładzie Tadeusza Boya-Żeleńskiego. W świecie, w którym jesteśmy zalewani morzem informacji nie zawsze prawdziwych i często nierzetelnie przedstawionych, umiejętność racjonalnego myślenia, kierowania się rozumem i poszukiwania prawdy staje się bardzo cenna. Rozprawa o metodzie jest lekturą, która skłania do zdrowego sceptycyzmu i do własnych przemyśleń. Mimo upływu wieków wciąż inspiruje i wskazuje ścieżkę do poznania prawdy. Zdrowy rozum jest to rzecz ze wszystkich na świecie najlepiej podzielona, każdy bowiem sądzi, iż jest w nią tak dobrze zaopatrzony, iż nawet ci, których we wszystkim innym najtrudniej jest zadowolić, nie zwykli pragnąć go więcej, niźli posiadają.
PORYWAJ TŁUMY JAK NAPOLEON HILL NAJLEPSZE MOWY I WYSTĄPIENIA

38,99 zł 28,65 zł


Oficjalna publikacja firmowana przez Napoleon Hill Foundation Zapisy przemówień pioniera ruchu osobistego rozwoju opublikowane po raz pierwszy! Teksty najsłynniejszych i najgłębszych przemówień Hilla Inspirujące wyjaśnienie zasad filozofii sukcesu Spójny obraz ewoluującej idei rozwoju osobistego Fragmenty osobistej korespondencji Hilla Swój sukces i sławę Napoleon Hill zawdzięczał własnej błyskotliwości, odrobinie szczęścia, które stawiało na jego drodze właściwych ludzi, a przede wszystkim - ogromnej pracowitości i odwadze do podejmowania nieoczywistych decyzji. Był człowiekiem, który po osiągnięciu swojego sukcesu postanowił uczyć innych, jak to zrobić. Nie poprzestał na pisaniu. Zaczął przemawiać do najróżniejszych audytoriów. Był charyzmatycznym mówcą, zachwycał, porywał słuchaczy, potrafił ich natchnąć do działania. Improwizował i zachęcał do wprowadzania zmian w nastawieniu. Przeczytaj zapis najsłynniejszych przemówień Napoleona Hilla! Prześledź, jak zmieniały się zasady sukcesu formułowane przez Hilla i jak ważna okazała się zasada dokładania szczególnych starań. Przekonaj się, jak bardzo skorzystasz z tych słów, wypowiedzianych wiele lat temu, lecz ponadczasowych w swojej mądrości. Książka ta zawiera nigdy wcześniej nieopublikowane przemówienia Hilla, a także jego wykłady, artykuły i listy. Zostały one opatrzone komentarzem ułatwiającym zrozumienie ich kontekstu i tła. Dzięki myślom Hilla staniesz się lepszym, szczęśliwszym i bardziej spełnionym człowiekiem! Przeczytaj, przemyśl, zainspiruj się spójną filozofią rozwoju osobistego! W jaki sposób porażka może stać się błogosławieństwem? Dlaczego warto pracować więcej i staranniej? Jak odnieść sukces, gdy nie widać szans? Czym jest odporność umysłowa i duchowa? W jaki sposób dokonywać życiowych wyborów? Cokolwiek ludzki umysł może pomyśleć, może też osiągnąć!
MISTRZOWSKIE MAPOWANIE MYŚLI PODRĘCZNIK UŻYTKOWNIKA NAJPOTĘŻNIEJSZEGO NARZĘDZIA ROZUMOWANIA

39,90 zł 29,32 zł


Mapa myśli jest doskonałą metodą inspirującego zasilania umysłu, intelektu i ducha. Odzwierciedla ona strukturę neuronalnej sieci mózgu: gałęzie z centrum diagramu rozprzestrzeniają się na zewnątrz i ewoluują za pośrednictwem wzorców skojarzeń. Mapy myśli pojawiły się w połowie lat 60. zeszłego stulecia, najpierw jako doskonały sposób robienia notatek, ale szybko się okazało, że jest to znakomite narzędzie, które można stosować na wiele różnych sposobów, od pogłębiania kreatywności i doskonalenia pamięci po wspomaganie walki z demencją. Aby jednak uzyskiwać zamierzone efekty i w pełni wykorzystać niezwykły potencjał map myśli, trzeba wiedzieć, jak się nimi posługiwać. Ta książka jest niezwykle praktycznym podręcznikiem stosowania map myśli we wszelkich aspektach życia. Stanowi cenne źródło konkretnych wskazówek dotyczących różnych aspektów korzystania z map. Zawiera przejrzyste omówienie zasad mapowania myśli, a także starannie przygotowane instrukcje dopasowane do czytelników na każdym poziomie. Znalazł się tu również pokaźny zestaw porad i rozwiązania częstych problemów. Liczne ćwiczenia i wskazówki ułatwią trening pamięci oraz przygotowanie własnych map. Dodatkową inspirację zapewnią prawdziwe historie mistrzów mapowania myśli i ekspertów w różnych dziedzinach - osób, których życie radykalnie się zmieniło dzięki mapowaniu myśli. W tej książce między innymi: Podstawy koncepcji map myśli Praktyczne zasady mapowania myśli Błędy i nieporozumienia związane z tworzeniem map myśli Techniki tworzenia map o najwyższej skuteczności Kreatywne wykorzystanie map myśli w różnych dziedzinach Mapy myśli a techniki sztucznej inteligencji Mapa myśli: wykorzystaj swój mistrzowski potencjał!
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ROZWOJEM PRACOWNIKÓW W FIRMIE REZULTATY PRZEDE WSZYSTKIM

39,00 zł 28,66 zł


Od kandydata na pracownika do sprawnego członka zespołu Ludzie to najważniejszy, ale i najmniej przewidywalny "zasób" firmy. Bo choć futurolodzy wieszczą, że ani się obejrzymy, gdy na większości stanowisk zastąpią nas roboty albo wbudowana w nasz biurkowy komputer sztuczna inteligencja, żyjemy nadal w rzeczywistości, w której sukces przedsiębiorstwa zależy przede wszystkim od jakości pracy zatrudnionych w nim osób. Marzeniem każdego specjalisty ds. HR, ale i wymaganiem, jakie się przed tym działem firmy stawia, jest wyłuskiwanie z rynku najlepszych, najzdolniejszych kandydatów na stanowiska, na które jest wakat. Nową osobę czeka krótkie przeszkolenie wdrażające w zadania, jakie zostaną jej powierzone i już ma zacząć efektywnie działać na rzecz swego pracodawcy, bez interwencji pracownika z działu HR. Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będzie działał na rzecz organizacji - zgodnie z jej strategią. W tym celu pracownicy HR muszą być w stanie zdiagnozować oczekiwania, jakie pracownik żywi wobec firmy, i zestawić je z oczekiwaniami przełożonych wobec podwładnych. Należy ustalić cele rozwojowe dla zespołu i dobrać do nich adekwatne szkolenia, których rezultat będzie dla działu HR mierzalny. Trzeba przyjrzeć się sposobom zarządzania praktykowanym przez menedżerów i być w stanie wspomóc ich ewentualną korektą w sytuacji, gdyby okazały się nie do końca adekwatne czy wręcz niszczące dla zespołu. Trzeba rozumieć kulturę własnej organizacji i znać wpływ tej kultury na procesy uczenia się pracowników. Rezultaty przede wszystkim!
LIDER PRODUKTU JAK NAJLEPSI MENEDŻEROWIE TWORZĄ DOSKONAŁE PRODUKTY I BUDUJĄ SKUTECZNE ZESPOŁY

47,00 zł 34,54 zł


Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Aby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba znakomicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być odpowiednio dopasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą. Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu. W tej książce między innymi: cechy dobrych liderów produktu tworzenie struktury zespołu rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków wzorce działania najskuteczniejszych zespołów taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji Poznaj tajemnice najskuteczniejszych liderów produktu! O autorach Richard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce. Martin Eriksson od ponad dwudziestu lat tworzy wiodące produkty internetowe na całym świecie. Wspiera młode firmy w tworzeniu skutecznych zespołów produktowych. Nate Walkingshaw jest CXO w firmie Pluralsight. Zajmował się produktami z branży medycznej oraz aplikacjami mobilnymi i sieciowymi. Posiada również doświadczenie w kierowaniu badaniami i rozwojem w firmach technologicznych.
ZEGAR ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW

39,00 zł 28,66 zł


Bo życie jest po to, żeby sobie z nim radzić (systemowo)! Nieuchronnie nadciągające terminy, kłopoty w pracy, komplikacje w życiu prywatnym - wszystkie te problemy mają ze sobą coś wspólnego. Wolelibyśmy ich uniknąć, a skoro już się pojawią, chcielibyśmy je jak najszybciej rozwiązać. Prędko i skutecznie. O ile to możliwe, również definitywnie - tak, by się już nigdy nie powtórzyły. Czy to wykonalne? Cóż, stuprocentowej gwarancji nie ma, ale... Tomasz Król podszedł do zagadnienia systemowo i opracował metodę rozprawiania się z kłopotami, która naprawdę działa. Wypróbował ją najpierw na samym sobie (trzykrotnie), a potem sprawdzał raz po raz w codziennej pracy z klientami, rozwiązując problemy techniczne, jakościowe i logistyczne. Wdrożył ją we własnej firmie, zwielokrotniając zyski. Ciekawe, prawda? Metoda opracowana przez autora działa u każdego, kto jest wystarczająco zmotywowany, by zmienić swoje życie - poprawić jakość swojej pracy, zwiększyć własną wydajność, spłacić długi, popchnąć do przodu karierę, naprostować prywatne relacje. Z kolejnych stron tej książki dowiesz się, jak efektywnie podejść do tematu - tak, by znaleźć rozwiązanie i wprowadzić je w życie. W dwunastu krokach, które Tomasz Król nazwał Zegarem Rozwiązywania Problemów, zawiera się systemowe podejście do wyzwań, które zwykliśmy nazywać "problemami". Autor proponuje, by nie zamiatać pod dywan, lecz stanąć z kłopotem oko w oko - zidentyfikować, na czym on naprawdę polega, poszukać jego źródeł, przeanalizować go i opisać, a następnie potraktować rozwiązanie problemu jako cel do osiągnięcia i konsekwentnie do niego dążyć. Aż do szczęśliwego finału. Definitywnego rozprawienia się z kłopotem.
SZKOŁA MÓWCÓW MYŚL I PREZENTUJ INACZEJ NIŻ WSZYSCY

44,90 zł 33,00 zł


Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu. Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpłyną na Twój sposób prezentowania. Dowiesz się, jak myśleć i prezentować swoje idee inaczej niż inni. W książce: Jak występować publicznie inaczej niż wszyscy Jak skutecznie i szybko tworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji Jak być pewnym siebie, radzić sobie ze stresem oraz budować swój autorytet i pozycję eksperta Jak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami Lidia Buksak - trener wystąpień publicznych, logopeda medialny. Od ponad 20 lat szkoli, konsultuje i doradza w zakresie wystąpień publicznych, prezentacji biznesowych, wystąpień w mediach, emisji głosu i dykcji. Szkoliła najbardziej znanych dziennikarzy telewizyjnych i radiowych. Od 10 lat prowadzi indywidualne treningi dla menedżerów. Pracowała między innymi dla: TVP, TVN, Ministerstwa Finansów (rzecznicy prasowi MF, izb skarbowych i izb celnych), Wirtualnej Polski, BZ WBK Leasing, BZ WBK, CITI Handlowego, Konsalnetu, Millenium TFI, Sygnity, portalu Trójmiasto.pl, GlaxoSmithKline, Promedica, S4E. Stworzyła jedyne w Polsce studia podyplomowe dla osób występujących publicznie Szkoła Mówców i realizowała ten autorski projekt pod szyldem Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni. Wykładała na uczelniach. Występuje jako ekspert na wielu konferencjach w Polsce.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka