KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo One Press

Okładka książki Kalendarz Create Yourself 2025
nowość

67,00 zł 44,86 zł


Kalendarz Create Yourself 2025
Okładka książki Manipulator. Rozpoznaj, kto Tobą manipuluje, i naucz się przed tym bronić

54,90 zł 31,22 zł


Na temat manipulacji i technik z nią związanych powstało już wiele książek i artykułów, więc może się wydawać, że wiemy o nich wiele. Ale czy aby na pewno mamy wystarczającą wiedzę na temat tego, kim są manipulatorzy? Jak ich rozpoznać? Jakimi cechami wyróżniają się od innych i czym się zdradzają – nawet wówczas, gdy starają się skrupulatnie ukrywać rzeczywisty cel swoich intryg?   Nie bez powodu naukowcy umieścili manipulatorów w tzw. Mrocznej triadzie, w towarzystwie psychopatów i narcyzów. Uznano bowiem, że ich działania zajmują wysokie miejsce na makabrycznym podium najbardziej szkodliwych społecznie. To przez ich manipulacje tracimy poczucie własnej wartości, ulegamy poczuciu winy, a z każdą kolejną interakcją stajemy się coraz bardziej uwikłani w układ, z którego trudno się wyzwolić.   To również przez nich tracimy wiarę w siebie, obniża się nasza sprawczość i kreatywność, a motywacja do działania stopniowo zanika. A mimo to wciąż dajemy się omotać – czasem nieświadomie, a czasem celowo rezygnując z prób „kopania się z koniem”. W takich sytuacjach manipulatorzy wygrywają, przekształcając nasze życie – zarówno zawodowe, jak i rodzinne – w koszmar.   Jak zatem się przed nimi bronić? Najlepszym sposobem jest najpierw nauczyć się ich rozpoznawać. Można to zrobić poprzez znajomość zarówno ich cech osobowości, jak i ulubionych strategii działania – które nie zawsze są oczywiste i nie zawsze na pierwszy rzut oka wydają się logiczne. Jednak im większą wiedzę w tym zakresie zdobędziemy, tym większe prawdopodobieństwo, że staniemy się bardziej wrażliwi na próby manipulacji, a co za tym idzie – będziemy gotowi, by się przed nimi zabezpieczyć.   Manipulator zawsze zakłada, że jest od nas sprytniejszy – inaczej nie próbowałby manipulować. Czy nie wydaje się kusząca wizja, by udowodnić mu, jak bardzo może się mylić?
Okładka książki Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku

59,00 zł 33,54 zł


Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku Po co właściwie istnieje Twoja firma? Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej firmy? W jaki sposób poprawia ona jakość życia? Świat przesuwa się w stronę brandów zaangażowanych, funkcjonujących w duchu odpowiedzialności. Właściciele firm, twórcy marek muszą to zrozumieć i zastanowić się, co poza towarami lub usługami wnoszą do społeczeństwa. Warto to zrobić, tym bardziej że odnalezienie swojego brand purpose może pozytywnie wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa. Książka ma za zadanie wprowadzić Czytelnika w zagadnienie brand purpose, wyjaśnić je i przedstawić przykłady tego typu celów. Autorka wskazuje, jakich dodatkowych korzyści poza reputacją powinna oczekiwać firma, która ma odpowiednio zdefiniowany i zakomunikowany brand purpose, a także jak wpływa on na funkcjonowanie przedsiębiorstwa w relacji z pracownikami, klientami i pozostałymi uczestnikami rynku. Atrakcyjnym dodatkiem są tu liczne wywiady i studia przypadku, pokazujące mniejsze i większe marki działające w odniesieniu do elementów filozofii brand purpose lub wdrażające ją kompleksowo.
Okładka książki Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 2. Za życia i po życiu. Inter vivos & Mortis causa

129,00 zł 73,35 zł


Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 2. Za życia i po życiu. Inter vivos & Mortis causa BIOLOGIKA SUKCESJI to cykl książek opisujących ścisłe związki sukcesyjnych zachowań człowieka w konfrontacji ze światem zwierząt, na równi z multidyscyplinarnym prawnym, notarialnym, finansowym, psychologicznym i medycznym podejściem do kwestii SUKCESJI. Zawarte w tym cyklu wartości mogą odmienić świat na lepszy, w nowym paradygmacie, który wykorzystuje Twój poziom świadomości dla osobistego i kolektywnego dobra. To książki, które inspirują do anabolicznej zmiany, która nigdy się nie kończy. Sukcesja "w poprzek"? Bynajmniej. To postawiony na nogi przepis na sukces w sukcesji. Dla kogo jest ta książka? SUKCESJA to inaczej kontynuacja i przetrwanie. Jesteś rodzicem? Ta książka jest dla Ciebie! To obowiązkowa pozycja nie tylko dla tych, którzy są przedsiębiorcami! Czytając tę książkę ze zrozumieniem, rozwiążesz problem i zyskasz szansę na lepsze wychowanie dzieci! To tak zwany MENTORING 0-7. Czysta Biologika Sukcesji. Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki. Biologika pomaga - to panaceum na niewiedzę o życiu. A jeśli jesteś przedsiębiorcą, dzięki niej zwiększasz szansę na kontynuację swojej firmy o 70%! Możesz już przestać tracić energię na myślenie o sprzedaży firmy. Zwiększ jej wartość dzięki dostępowi do tajników BIOLOGIKI w SUKCESJI. Do wszystkiego dojdziesz sam, krok po kroku, ale najpierw przeczytaj pierwszy sezon BIOLOGIKI SUKCESJI. Zapraszam na pokład.
Okładka książki Prawa szczęścia. Niezawodny system zapewniania sobie sukcesu

49,90 zł 28,37 zł


Prawa szczęścia. Niezawodny system zapewniania sobie sukcesu Czy podobnie jak tysiące innych ludzi uważasz, że sukces jest kwestią szczęśliwego trafu, a Ty niestety nie jesteś szczęściarzem? Zobacz, jak działają najlepsi: nie pozostawiają niczego przypadkowi, tylko gwarantują sobie pożądaną przyszłość przez skuteczne wykorzystywanie sprawdzonych praw sukcesu. I nie ma w tym żadnej magii! Musisz się tylko dowiedzieć, jak te prawa szczęścia działają, i pozwolić im wpłynąć na własne życie. W tej książce znajdziesz podpowiedź, co zrobić, aby prawa szczęścia działały na Twoją korzyść. Zrozumiesz, że warto korzystać z ponadczasowej zasady przyczyny i skutku, wyznaczać właściwe cele i pogłębiać potrzebną wiedzę. Nauczysz się kształtować i ukierunkowywać nawyki, aby niemal bez wysiłku podążać w odpowiednim kierunku. Dowiesz się też, jak zwiększać swój osobisty magnetyzm i zaprzyjaźniać się z ludźmi, którzy pomogą Ci w osiąganiu zamierzonych celów. Szybko się przekonasz, jak niewiarygodnie wzrośnie Twoja efektywność. I jak to jest, kiedy inni ludzie nazywają Cię prawdziwym szczęściarzem! Sukces i szczęście nie są dziełem przypadku! Człowiem, o czym najczęściej myśli! Ralph Waldo Emerson "Człowiek staje się coraz lepszy stopniowo. Droga do doskonałości to długi i pracochłonny proces złożony z drobnych, lecz konsekwentnie stawianych kroków naprzód; każdy z osobna może się wydawać niezauważalny, ale łącznie przybliżają do mistrzostwa".
Okładka książki Dług wobec siebie. Podążaj za pasją, odkryj swoją siłę, osiągnij cel

54,90 zł 31,22 zł


Dług wobec siebie. Podążaj za pasją, odkryj swoją siłę, osiągnij cel Bestseller New York Timesa! Dzięki tej książce przekonasz się, że sukces, spełnienie marzeń i szczęśliwe życie jest dla każdego. By osiągnąć te cele, nie musisz czekać na przypadek, tajemniczą i ulotną inspirację możesz działać już teraz. Wystarczy wsłuchać się w siebie, zrozumieć swoją wewnętrzną moc i przejąć kontrolę nad własnym życiem! To przebogaty zbiór bezcennych wskazówek dla każdego, kto poszukuje swojego "ja"! Michael B. Jordan Metamorfoza Twojego życia jest na wyciągnięcie ręki. Przekonaj się, co zrobić, by odnieść sukces, jakiego naprawdę pragniesz. Pierwszym krokiem ku Twojej nowej, lepszej przyszłości jest podjęcie działania. Nie chodzi o to, aby biernie czekać na zmianę Ty musisz stać się zmianą, jakiej oczekujesz. Napisz scenariusz swojego życia i skorzystaj z wiedzy, którą zawarł w tej książce dr Eric Thomas. Przewodnik, który trzymasz w ręku przeprowadzi Cię krok po kroku przez najważniejsze etapy najistotniejszej podróży Twojego życia. Możesz ją zacząć już dziś: zrozumiesz siebie i otaczający Cię świat, znajdziesz motywację i poczujesz, jak wspaniałe, satysfakcjonujące i inspirujące jest dążenie do pełnej realizacji swojego potencjału! Eric Thomas pomoże Ci pracować ciężej, odkryć prawdziwą motywację i złamać kod trwałego sukcesu! Ed Mylett, autor bestsellera The Power of One More
Okładka książki Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować

67,00 zł 38,09 zł


Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling. Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać. Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji. Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej.
Okładka książki Odkryj tajniki DEI. Twój przewodnik po tym, czym jest różnorodność w miejscu pracy

67,00 zł 38,09 zł


Akronim DEI pochodzi od diversity, equity, and inclusion, co można tłumaczyć jako różnorodność, równość i inkluzywność. Uważa się, że DEI jako element kultury organizacji przekłada się na lepszą produktywność firmy i jej długofalowy sukces. Jednak wdrażanie DEI wymaga uważności: nieprzemyślane inicjatywy i niedopracowane strategie często przynoszą więcej szkody niż pożytku. W konsekwencji coraz więcej osób całkowicie neguje słuszność nowej polityki działań. Dzięki tej książce zrozumiesz, dlaczego zalecane dziś rozwiązania i tak zwane dobre praktyki skutkują pogłębieniem frustracji marginalizowanych osób i sprawiają, że intencje liderów są odbierane jako nieszczere. Dowiesz się również, jak przygotować konkretny plan działania, który uwzględni postulaty DEI i będzie skuteczny również w trudnych realiach funkcjonującego przedsiębiorstwa. Przewodnik prezentuje pragmatyczne podejście do DEI, oparte na wynikach badań nad przeprowadzaniem zmian w organizacji, a także na wnikliwych spostrzeżeniach płynących z doświadczeń w pracy oddolnej i odgórnej. Poprzez kompleksowe omówienie sprawdzonych technik wytyczy rozsądną drogę postępowania dla każdego, kto chce się stać skutecznym praktykiem, rzecznikiem i liderem DEI. Niczego więcej nie trzeba, aby przemienić jednostkowe i oderwane od siebie inicjatywy w prawdziwą, systemową zmianę! Różnorodność cieszy! Titus Maccius Plautus, pisarz rzymski
Okładka książki Świadomość. Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 1

129,00 zł 73,35 zł


Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon I. Świadomość Dla kogo jest ta książka? SUKCESJA to inaczej kontynuacja i przetrwanie. Jesteś rodzicem? Ta książka jest dla Ciebie! To obowiązkowa pozycja nie tylko dla tych, którzy są przedsiębiorcami! Czytając tę książkę ze zrozumieniem, rozwiążesz problem i zyskasz szansę na lepsze wychowanie dzieci! To tak zwany MENTORING 0-7. Czysta Biologika Sukcesji. Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki. Biologika pomaga - to panaceum na niewiedzę o życiu. A jeśli jesteś przedsiębiorcą, dzięki niej zwiększasz szansę na kontynuację swojej firmy o 70%! Możesz już przestać tracić energię na myślenie o sprzedaży firmy. Zwiększ jej wartość dzięki dostępowi do tajników BIOLOGIKI w SUKCESJI. Do wszystkiego dojdziesz sam, krok po kroku, ale najpierw przeczytaj pierwszy sezon BIOLOGIKI SUKCESJI. Zapraszam na pokład.
Okładka książki To jest ten moment! 21 strategii, dzięki którym odniesiesz sukces, gdy najbardziej go potrzebujesz

44,90 zł 25,52 zł


Życie to nie bajka, a kryzys może przyjść w każdej chwili. Niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz i jak doświadczonym jesteś menedżerem, musisz się liczyć z koniecznością stawienia czoła problemom, na które nie sposób się przygotować. Właśnie w takich kluczowych sytuacjach, w momentach nagłego kryzysu, wszystko zależy od tego, czy staniesz na wysokości zadania i podejmiesz właściwą decyzję we właściwym momencie.   Czy wiesz, co robić, gdy los – Twój lub firmy – zawiśnie na włosku? Dzięki tej książce poznasz szereg technik, które pozwolą Ci szybko i skutecznie poradzić sobie z każdą trudnością i nagłym kryzysem. Dowiesz się, jak zachować spokój i przejąć kontrolę nad problemem. Nauczysz się odpowiedniej metody komunikowania, a ta umiejętność doda Ci pewności siebie.   Opanujesz własne wewnętrzne rezerwy energii i siły, co przy koncentracji na kluczowych obszarach problemu pozwoli Ci wyeliminować przeszkody i odnieść błyskotliwe zwycięstwo. To rzecz napisana w swobodnym, bezpośrednim stylu, a każdy rozdział zawiera mnóstwo konkretnych wskazówek i porad – znakomita pomoc w nauce skutecznego reagowania i inspiracja, by się rozwijać, a w efekcie zwiększyć poziom swojej sprawczości i dojrzałości.   I któregoś dnia zatriumfować! Wyjdź zwycięsko z każdego kryzysu!
Okładka książki Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku

67,00 zł 38,09 zł


Zarządzanie karierą w świecie VUCA. Jak skutecznie pokierować własną karierą w niepewnym środowisku Czy leci z nami pilot? Opanuj sztukę zarządzania karierą w niestabilnym, szybko zmieniającym się świecie Termin "płynna nowoczesność", który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować. Czy na taką przyszłość można się dobrze przygotować? Można, a nawet trzeba. Właściwe planowanie, ocena, jak również samodzielne kształtowanie własnej kariery, wsparte bieżącym monitorowaniem rynku i śledzeniem nadchodzących trendów, pozwolą na skuteczne odnalezienie się w nowej rzeczywistości rynkowej. Co oczywiście nie jest proste, wymaga sporo zaangażowania, jednak przynosi znaczne profity w płynnej nowoczesności jedyną pewną stałą pozostajemy my sami: nasze mocne i słabe strony, zdolność do korzystania z własnej wiedzy, umiejętności i możliwości dostosowywania się do ciągle nowych wymagań rynku pracy.
Okładka książki 9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business

59,00 zł 33,54 zł


9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business B2B. Ten rynek znacząco różni się od rynku konsumenckiego, choćby tym, jak podejmuje się na nim wybory. Oznacza to także, że marketing na tym rynku rządzi się swoimi prawami, które poznasz w 9 prawach marketingu B2B. To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw skutecznych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu firmę i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja marka stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania? Ten przewodnik skupia się na dziewięciu kluczowych prawach marketingu B2B ogólnych zasadach, regułach i filozofii, jakie stoją za skutecznym działaniem na tym trudnym rynku. Przeczytaj tę książkę w całości, rozdział po rozdziale i dowiedz się, dlaczego Twoi potencjalni klienci mogą nawet nie wiedzieć o Twoim istnieniu (mimo że starasz się ich w tym zakresie uświadomić). Przekonaj się, czy rynek rozumie, czym zajmuje się Twoja firma. Upewnij się, czy naprawdę znasz klientów wiesz, co stanowi dla nich wartość, jak porównują między sobą dostawców, jak podejmują decyzje zakupowe i czy przy uwzględnieniu tych kwestii na pewno odpowiednio się z nimi komunikujesz. Czy uważasz, że dobry produkt nie potrzebuje marketingu, bo obroni się sam? A może twierdzisz, że skuteczny marketing sprzeda dosłownie wszystko? Jeśli tak, to najwyższy czas, aby spojrzeć na marketing B2B z perspektywy, jaką prezentuje Michał Szermelek. Jak podkreśla autor marketing B2B rządzi się zupełnie innymi prawami niż marketing B2C. Mimo to marketerzy często wdrażają mechanizmy marketingu B2C do działań promocyjnych realizowanych na rynkach B2B. A to zwyczajnie nie ma prawa działać. Książka, którą trzymasz w ręku, ułatwi Ci opanowanie sztuki marketingu na rynkach profesjonalnych. Michał opisuje w niej praktyczne porady poparte własnymi doświadczeniami, a przy tym dzieli się licznymi wskazówkami, których próżno szukać gdziekolwiek indziej. Zdecydowanie warto skorzystać z jego doświadczenia i wiedzy. 9 praw marketingu B2B to must read dla marketerów, właścicieli firm i managerów, którzy chcą realizować skuteczne strategie marketingowe. Marcin Cichocki, CEO i founder Agencji Kuźnia
Okładka książki Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym

49,90 zł 28,37 zł


Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym Paweł Kowalewski Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ? negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu długoterminowych relacji. Negocjacje to też skuteczny sposób na uniknięcie konfliktów w domu, w rodzinie, z dziećmi, czy przyjaciółmi. Możemy dyskutować, możemy nawet się spierać, ale w ostateczności chodzi o to, aby strony skończyły rozmowy z poczuciem satysfakcji i dobrymi wspomnieniami, stanowiącymi pozytywny prognostyk na przyszłość.
Okładka książki Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

69,00 zł 39,23 zł


Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy idąc tropem marketingu 5.0 zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych Na czym bazują techniki analizy danych Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google
Okładka książki Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu

59,00 zł 33,54 zł


Zaprojektuj swoją przyszłość. 12 zasad osiągnięcia bezgranicznego sukcesu Ta praktyczna książka pokaże Ci, jak budować swoją przyszłość, dokładnie taką, jaką chcesz! Ken Blanchard, współautor bestsellera Jednominutowy menedżer Wydaje Ci się, że masz znikomy wpływ na to, co Cię w życiu spotyka? Masz rację: wydaje Ci się! W rzeczywistości Twoja przyszłość zależy od Ciebie, od Twoich wyborów i Twoich decyzji. To, co osiągniesz w życiu, będzie wynikiem tego, co zrobisz, albo tego, czego nie zrobisz - codziennie, dzień po dniu, rok po roku. Jeśli więc wiesz, jakiej przyszłości dla siebie pragniesz, zacznij ją budować już dziś! Każdy, kto pragnie odnosić sukcesy, po prostu musi przeczytać tę książkę! Jeff Rosen, wiceprezes U.S. Bank Z tej książki dowiesz się, od czego zacząć tworzenie własnej, wspaniałej przyszłości i w jaki sposób, krok po kroku, osiągnąć taki sukces, jakiego pragniesz. Niezależnie od tego, czy chodzi o spełnienie zawodowe, awanse, bogactwo, czy też o szczęście w życiu prywatnym, znajdziesz tu kompletny plan, który wystarczy realizować. W odróżnieniu od innych pozycji w tym bestsellerowym poradniku znajdziesz tylko realistyczne, sprawdzone i niezwykle konkretne zalecenia i wskazówki. Przekonaj się, że Twój los spoczywa w Twoich rękach - i podążaj w stronę sukcesu bez granic! Ta książka pokazuje dwanaście konkretnych kroków, dzięki którym niemal natychmiast radykalnie podwyższysz swoje wyniki. Mitch Huhem, były rektor MIT Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie! Peter Drucker
Okładka książki Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę

59,00 zł 33,54 zł


Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku! Z tego poradnika, napisanego przez praktyka dla praktyków, dowiesz się, jak stworzyć markę, której klienci się nie oprą. Autor prowadzi krok po kroku przez proces jej budowania: od zaprojektowania, przez wykonanie, po plasowanie na rynku i pielęgnowanie wzrostu. Ujawnia techniki warsztatowe stosowane przez najlepszych. Wyjaśnia też, jak liderzy marek patrzą na biznes. Ich optyka bowiem różni się od sposobu myślenia większości przedsiębiorców. Książka została napisana w przystępnym, lekkim stylu i zilustrowana dziesiątkami przykładów wprost z rynku.
Okładka książki Sztuka wojny wyd. 4

57,00 zł 32,40 zł


Sztuka wojny. Wydanie IV Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bitwy, ale także w wielu innych sferach życia - w walce o rynek toczonej między przedsiębiorstwami, w motywowaniu ludzi do wydajniejszej pracy czy w rozwiązywaniu osobistych problemów. To wszystko dzięki dualnemu charakterowi rad udzielanych przez tych dwóch wielkich strategów - dosłownemu i metaforycznemu. Dlatego współcześni czytelnicy nie muszą znać historii starożytnej chińskiej wojskowości, aby skorzystać z potencjału, jaki kryją w sobie myśli dwóch wielkich przedstawicieli rodziny Sun. Dzięki temu wydaniu każdy może odświeżyć swoją znajomość Sztuki wojny, a także zagłębić się bardziej w kulturę Państwa Środka poprzez lekturę 36 forteli. Nie są one sformalizowanym dziełem, lecz stanowią swoisty zbiór powiedzeń wywodzących się z myśli politycznej i militarystycznej lub z nią powiązanych. Funkcjonujące współcześnie jako wyrażenia idiomatyczne są dowodem na przetrwanie tej myśli do czasów obecnych. Ich znaczenie jest równie istotne co kiedyś, a Chińczycy często posługują się nimi w celu opisania różnych podstępów, wybiegów i zmyłek. To prawdziwa gratka zarówno dla koneserów, jak i dla osób, które dopiero pierwszy raz sięgną po Sztukę wojny.
Okładka książki Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli

59,00 zł 33,54 zł


Twoje pierwsze 100 dni na wyższym stanowisku Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami ? i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak właśnie jest, ta książka powinna zostać Twoją najlepszą przyjaciółką. Joanna Grela pracowała nad nią wiele lat. Jest psycholożką z wykształcenia, więc dobrze wie, jak wielką rolę w procesie zarządzania ludźmi odgrywa praktyczna znajomość reguł psychologii. Choć ma za sobą doświadczenie liderki w dużej firmie handlowej, zdecydowała się dodatkowo skorzystać z porad i ze wskazówek zarządzających zespołami w innych branżach. Do tworzenia tego poradnika zaprosiła aż dziewięć osób. W efekcie powstała książka, która pomoże Ci się przekształcić z człowieka świeżo awansowanego, wciąż jeszcze nieco wystraszonego ogromem zadań, jakie przed Tobą stoją, w pewnego siebie lidera lub liderkę. I to w 99 dni. Zaczynamy?
Okładka książki Emocjonalny (nie)ład w pracy

44,90 zł 25,52 zł


Praca emocjonalnie zaopiekowana Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie. Stop! Wcale nie musi tak być! Możemy się zmienić. Wszyscy, szefowe, szefowie, podwładne, podwładni, możemy uzdrowić relacje, jakie panują w naszych firmach, instytucjach i organizacjach. Jednak by tak się stało, nie wystarczą dobre chęci. Trzeba nam jeszcze solidnej dawki wiedzy o tym, jak jest, dlaczego tak jest i oczywiście jak może być. Potrzebne nam szerokie spojrzenie na emocje rządzące naszym życiem zawodowym. Takie, jakim dzieli się w swojej najnowszej książce Łada Drozda.
Okładka książki Microinfluencer. Jak zarabiać na instagramie, mając małe konto?

59,00 zł 33,54 zł


Załóż profil. Publikuj. Zarabiaj Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Insta gramie. Albo masz, ale jest niewielki i ... z pozoru ... niewiele może. Agnieszka Dzieniszewska napisała ten poradnik dla Ciebie i innych osób, które zadają sobie i jej powtarzające się pytania. Autorka od kilku lat prowadzi z powodzeniem własne konto na Instagramie i wie dobrze, jak prowadzić na nim działania, by były one skuteczne: by zasięgi rosły, obserwujący się aktywowali i ... co najważniejsze z Twojego punktu widzenia ... można było zmonetyzować własny, nawet niewielki profil. Ponieważ każdy, kto publikuje cokolwiek na Instagramie, jest co najmniej mikroinfluencerem. Rzecz w tym, by nauczyć się wyciągać ze swoich działań odpowiednie profity.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj