Funkcjonalny informator dla prawnika Kalendarium zawiera : dzień na stronie Zawartość informatora: praktyczne, funkcjonalne kalendarium, obszerny wykaz instytucji prawniczych w tabelach, zestawienie przepisów o kosztach, mapa Polski, registry, dwie wstążeczki, odrębny notatnik teleadresowy
Funkcjonalny informator dla prawnika Kalendarium zawiera : dzień na stronie Zawartość informatora: praktyczne, funkcjonalne kalendarium, obszerny wykaz instytucji prawniczych w tabelach, zestawienie przepisów o kosztach, mapa Polski, registry, dwie wstążeczki, odrębny notatnik teleadresowy.
Funkcjonalny informator dla prawnika
Kalendarium: dzień na stronie
Zawartość informatora:
praktyczne, funkcjonalne kalendarium,
obszerny wybór przepisów o kosztach,
skorowidz adresów i telefonów,
registry,
dwie wstążeczki.
Dodatkowo na stronie www.profinfo.pl/informator-dodatek zamieszczono przygotowane w formie tabel obszerne wykazy najważniejszych instytucji prawniczych, wraz z ich danymi teleadresowymi i właściwościami.
Są to m.in.:
sądy,
prokuratury,
okręgowe izby radców prawnych,
okręgowe rady adwokackie,
rady izb notarialnych,
rady izb komorniczych,
komornicy sądowi.
Funkcjonalny informator dla prawnika
Kalendarium: tydzień na dwóch stronach
Zawartość informatora:
praktyczne, funkcjonalne kalendarium,
obszerny wybór przepisów o kosztach,
skorowidz adresów i telefonów,
dwie wstążeczki.
Dodatkowo na stronie www.profinfo.pl/informator-dodatek zamieszczono przygotowane w formie tabel obszerne wykazy najważniejszych instytucji prawniczych, wraz z ich danymi teleadresowymi i właściwościami. Są to m.in.:
sądy,
prokuratury,
okręgowe izby radców prawnych,
okręgowe rady adwokackie,
rady izb notarialnych,
rady izb komorniczych,
komornicy sądowi.
Marks’ Basic Medical Biochemistry:: A Clinical Approach, 6th Edition links biochemistry to physiology and pathophysiology, empowering students to confidently apply fundamental concepts to the practice of medicine — from diagnosing patients to recommending effective treatments. This proven, application-centered approach builds biochemical coverage around related clinical concepts to anchor students’ understanding to a clinical context from day one. Intuitively organized chapters center on hypothetical patient vignettes to emphasize clinical applications, and helpful icons, images, and review questions make complex concepts easier to grasp.
New Genetics chapter instills a foundational understanding of this essential topic without the need for a separate resource.
More than 700-chapter review questions — including over 200 new questions — with answers and explanations prepare students for success on USMLE exams and others.
The Waiting Room clinical case studies at the beginning of each chapter emphasize the clinical relevance of biochemical concepts and enable students to practice applying knowledge to real-world clinical scenarios.
Clinical Notes and Method Notes in the chapter margins help students hone their critical thinking and laboratory application skills.
Chapter Summaries and Key Content lists that detail essential chapter takeaways at a glance allow students to study more efficiently.
Clinical Comments and Biomechanical Comments, throughout the text, allow students to make a smooth transition to practice.
Additional Online Features::
New End-of-Section Exams- totaling 100 questions
Animations
Supplemental text, tables, and figures
Disease links
Disease methods
Full patient profiles
BRS Gross Anatomy, 10th Edition, presents the essentials of human anatomy in the popular Board Review Series outline format to help students master key information and confidently prepare for basic sciences level anatomy exams and the USMLE Step 1 board exam. Praised by students as the best review book for gross anatomy, this powerful, easy-to-use resource combines clear, concise writing, a clinically relevant approach, engaging radiographs and full-color illustrations, and more than 550 board-style review questions to ensure unparalleled exam preparation and position users for a successful transition to clinical practice.
UPDATED! More than 550 USMLE-style, multiple-choice questions with answers and rationales—presented across chapter-ending exams and an end-of-book comprehensive exam—help students assess their mastery and build test-taking confidence.
UPDATED! Clinical Correlatesreinforce connections between anatomical knowledge and clinical medicine.
High-Yield Topics at the end of each chapter maximize study time with targeted preparation for board and anatomy course examinations.
Board Review Series outline format with built-in learning aids and bolded key terms makes review easy and efficient.
UPDATED! More than 200 full-color illustrations clarify anatomic structures in vivid detail.
eBook available for purchase. Fast, smart, and convenient, today's eBooks can transform learning. These interactive, fully searchable tools offer 24/7 access on multiple devices, the ability to highlight and share notes, and more.
Selected as a Doody's Core Title for 2022!
Confidently Perform Accurate, Efficient, and Effective Physical Examinations.
Master the techniques for successful physical examinations with the #1 choice for complete, authoritative guidance. This highly regarded text includes fully illustrated, step-by-step techniques that outline the correct performance of the physical examination and an easy-to-follow two-column format that correlates examination techniques on the left and abnormalities (clearly indicated in red) with differential diagnoses on the right.
NEW! Expanded Unit 1 provides an overview of the components of the patient encounter and helps you ensure the most effective information-gathering and decision-making approaches.
NEW! Key terms are bolded in chapters and correspond to an online glossary with definitions.
UPDATED! Expanded coverage of special populations familiarizes you with important approaches for persons who identify as LGBTQ, persons with physical disabilities, and diverse populations throughout the life cycle.
UPDATED! Restructured Regional Exam chapters enhance your understanding of overview material, examination techniques, and health promotion and counseling considerations.
UPDATED! Photographs, illustrations, and references reinforce key content based on the latest evidence-based information.
UPDATED! Text boxes are numbered to provide quick access to important summaries of clinical conditions and tips for challenging examination techniques.
Clinical pearls, printed in blue, highlight key points at a glance.
Detailed, highly illustrated tables of abnormal conditions display examination and clinical information in an easy-to-find, quick-reference format at the end of each chapter.
Publikacja dostarcza niezbędnej wiedzy z zakresu mechanizmów sporządzania opinii psychiatrycznej, psychologicznej i seksuologicznej. Zawarta w niej treść pozwoli prawnikom formułować rzeczowe pytania do biegłych oraz ocenić ich merytoryczną treść, zaś biegłym poznać nie tylko elementy, jakie powinna zawierać opinia, ale także kryteria, według których powinna być sporządzona.Opracowanie prezentuje też zagadnienia z prawa karnego procesowego, które powinien znać każdy biegły sądowy sporządzający opinie w sprawach karnych z zakresu psychiatrii, psychologii oraz seksuologii.W nowym wydaniu rozszerzono problematykę dotyczącą odpowiedzialności karnej biegłego, w tym za sporządzenie opinii prywatnej oraz poruszono kwestię dotyczącą udostępniania biegłym akt przez organ procesowy. Omówiono także nowe zagadnienia dotyczące modelu zachowań seksualnych i koncepcji uwarunkowań zachowań seksualnych. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla praktyków: biegłych (psychiatrów, psychologów oraz seksuologów) oraz sędziów, prokuratorów, adwokatów i radców prawnych. Będzie też pomocna aplikantom tych zawodów prawniczych.
Świat, w którym funkcjonuje dzisiejsza szkoła - uczęszczający do niej uczniowie oraz zatrudnieni w niej nauczyciele - uległ radykalnej zmianie. Pandemia Covid-19, konieczność nauczania zdalnego i związane z tym zaburzenia zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży, a także wojna w Ukrainie i potrzeba wsparcia uczniów z doświadczeniem migracji - pokazują chaos funkcjonowania szkoły oraz wskazują na potrzebę stosowania nowych rozwiązań w nauczaniu.
Publikacja zawiera refleksje na temat kondycji współczesnej szkoły, jej dyrekcji i nauczycieli, ich doświadczeń, wad, ograniczeń oraz perspektyw działania pozwalających uczynić ze szkoły miejsce rozwoju i budowania wiary w siebie. Zwraca uwagę na to, że mamy dookoła coraz więcej świetnych nauczycieli oraz doskonale zorganizowanych i ciekawie pracujących szkół, z których warto brać przykład i promować proponowane przez nie rozwiązania.
Książka jest przeznaczona dla nauczycieli, dyrektorów szkół, członków nauczycielskich związków zawodowych. Zainteresuje zarówno pracowników naukowych, jaki i studentów kierunków pedagogicznych.
Autorka opisuje, jakie zasady i standardy etyczne muszą być przestrzegane, aby proces profesjonalnego coachingu przebiegał prawidłowo, autentycznie wspierając rozwój jednostek i zespołów.
W książce omówiono m.in.:
o istotę i rodzaje coachingu;
o relacje między coachingiem a innymi formami wspierania rozwoju, takimi jak mentoring, konsulting, szkolenia;
o różnice między coachingiem a psychoterapią;
o najważniejsze zasady zawarte w kodeksach etycznych coachingu.
Ciekawe i praktyczne uzupełnienie treści stanowi część, w której kilkunastu coachów wywodzących się z różnych nurtów i szkół omawianej profesji dzieli się swoimi doświadczeniami zawodowymi. Omawiają oni dylematy etyczne pojawiające się w codziennej pracy coachów oraz propozycje ich rozstrzygania.
Wydanie II zostało rozszerzone o wiele nowych opinii oraz zaktualizowane. Czytelnik otrzymuje więc przegląd najnowszych uregulowań dotyczących profesji coacha.
,,Problematyka coachingu jest podejmowana przez wielu autorów. W (...) utworze wyeksponowano etyczne aspekty prowadzenia coachingu i to nadaje pozycji walor oryginalności"".
dr hab. Joanna Cewińska, prof. UŁ
,,Niewątpliwą zaletą książki jest przedstawienie zagrożeń i trudności towarzyszących pracy coacha, co można uznać za nowatorskie, bo w wielu publikacjach dotyczących coachingu dominuje >, nawet apologetyczne ujęcie"".
dr hab. Danuta Ślęczek-Czakon, prof. UŚ
,,Jak zbudować lub utrzymać merytoryczny fundament w swojej pracy coachingowej? Proszę zacząć od tej publikacji! Doskonała w każdym akapicie - zarówno dla młodych, jak i doświadczonych adep-tów sztuki coachingowej"".
Agnieszka Deja, prezes International Coach Federation Polska
,,Pozycję polecam wszystkim coachom, superwizorom i osobom zainteresowanym coachingiem, które pragną rozwijać swoją uważność etyczną w coachingu"".
Bartosz Berendt, prezes Izby Coachingu
Książka kompleksowo prezentuje zagadnienia związane z kontrolą menedżerską w szpitalach publicznych. Wdrożenie wskazanych w opracowaniu rozwiązań pomoże szpitalom poprawić uzyskiwane wyniki, w tym jakość i efektywność dostarczanych usług medycznych, a co za tym idzie – zapewnić lepszą opiekę zdrowotną pacjentom. Publikacja jest rezultatem wieloletnich badań w polskich i zagranicznych szpitalach. Autor przyjął założenie, że powodzenie procesu kontroli opiera się w znacznym zakresie na dyrektorze i jego prawidłowej interakcji z menedżerami średniego szczebla, czyli kierownikami (ordynatorami) oddziałów szpitalnych i innych działów medycznych oraz profesjonalistami medycznymi. Szczegółowo omówiono koncepcje kontroli i związane z nią teorie, uwzględniając cechy rynku ochrony zdrowia, usług medycznych i szpitali jako organizacji publicznych. Przeanalizowano również , główne elementy kontroli menedżerskiej i ich wzajemne relacje oraz ich związki z wynikami – w tym finansowymi – szpitali publicznych. Publikacja jest przeznaczona zarówno dla menedżerów ochrony zdrowia, jak i pracowników naukowych i studentów kierunków związanych z zarządzaniem w placówkach medycznych.
Książka zawiera omówienie zagadnień dotyczących gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych, koncentrując się na ich rachunkowości. Będzie stanowić użyteczne źródło wiedzy teoretycznej i praktycznej z obszaru: • funkcjonowania sektora finansów publicznych, • jego organizacji, • zasad gospodarki finansowej, • sporządzania planów finansowych, • zastosowania klasyfikacji budżetowej, a w szczególności wiedzy dotyczącej rachunkowości i sprawozdawczości typowych podmiotów tego sektora (tj. państwowych i samorządowych jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, jednostek samorządu terytorialnego) Książka jest przeznaczona dla pracowników administracji samorządowej, ekonomistów, księgowych, a także osób zamierzających podjąć pracę w jednostkach sektora publicznego. Będzie cennym źródłem wiedzy dla studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu finansów publicznych, rachunkowości budżetowej, audytu wewnętrznego.
Każdy pacjent, korzystając z opieki zdrowotnej, oczekuje, że uzyska fachową pomoc medyczną oraz że udzielane mu świadczenia zdrowotne będą dla niego bezpieczne. Niestety, zdarza się, iż zamiast poprawy stanu zdrowia dochodzi do jego pogorszenia.Pandemie i związana z nimi niepewność, nieprecyzyjne przepisy prawne, niedobór kadr medycznych, przeciążenie pracą, paternalistyczny sposób traktowania pacjentów mają ogromny wpływ na jakość opieki medycznej i związane z tym bezpieczeństwo zdrowotne pacjentów. By zminimalizować ryzyko związane z tymi zagrożeniami autorzy zwracają szczególną uwagę na najbardziej optymalny sposób zorganizowania systemu ochrony zdrowia, zasady udzielania świadczeń zdrowotnych, współdziałanie profesjonalistów medycznych z pacjentami.Książka w praktyczny sposób wskazuje, jak poprawić bezpieczeństwo na wszystkich etapach procesu diagnostyczno-terapeutycznego, a także jak ważne jest zaangażowanie osób udzielających świadczeń zdrowotnych z jednej strony oraz aktywność ze strony pacjentów świadomych swoich praw i ciążących na nich obowiązków, z drugiej strony.
W książce przedstawiono e-learning jako proces edukacyjny składający się z następujących po sobie etapów: projektowanie, organizowanie, realizacja i ewaluacja. Wskazano działania, jakie powinny być podjęte na każdym z nich, aby e-learning był skuteczny i pozwolił na osiągnięcie celów edukacyjnych. Autorka wyjaśnia zagadnienia dotyczące metodologii opracowania projektu kursu e-learningowego, skutecznych strategii realizacji procesu nauczania on-line, metod i zasad efektywnej oceny osiągnięć uczestników kursów on-line, opracowania atrakcyjnych materiałów dydaktycznych.W książce znajdują się wskazówki: jak zaprojektować, zorganizować i zrealizować dobry jakościowo kurs on-line, który pozwoli na osiągnięcie celów kształcenia, dotyczące komunikacji i interakcji, organizowania pracy grupowej, orientowania i motywowania uczestników do nauki, jakie strategie i kryteria oceny postępów uczestników należy stosować, aby wesprzeć ich w procesie uczenia się i zachęcić do nauki, w jaki sposób aktywizować uczestników kursów e-learningowych, aby chcieli się uczyć i nabywać nowe kompetencje. Publikacja wskazuje, jak zaprojektować i zrealizować kurs, szkolenie e-learningowe, a także lekcje on-line oraz ocenić ich jakość. Jest atrakcyjna zarówno dla trenerów biznesu, firm szkoleniowych, nauczycieli wszystkich poziomów nauczania, wykładowców akademickich, jak i pracowników odpowiedzialnych za e-learning w firmach.
Książka jest przewodnikiem po zasadach dobrych manier i savoir-vivre'u. Autorka w przystępny sposób opisuje zagadnienia z zakresu protokołu dyplomatycznego i etykiety, a także omawia reguły obowiązujące w sytuacjach codziennych. Informacje teoretyczne wzbogacono rysunkami oraz praktycznymi przykładami.W kolejnym już wydaniu publikacji uwzględniono zmiany we współczesnej etykiecie, będące następstwem nowych sposobów i narzędzi komunikacji, nowych sposobów przemieszczania się oraz różnic międzykulturowych, a także zmiany wprowadzone ustawą z 21.01.2021 r. o służbie zagranicznej.W opracowaniu przybliżono najbardziej istotne tematy z zakresu protokołu dyplomatycznego, etykiety oraz reguł savoir-vivre'u, w tym m.in.: o podstawowe pojęcia stosowane w dyplomacji;o zasadę precedencji i jej następstwa;o przygotowanie wizyt na wysokim szczeblu oraz negocjowanie i podpisanie porozumień międzynarodowych;o podstawy organizacji uroczystości i ceremonii oficjalnych;o protokół dyplomatyczny w organizacjach międzynarodowych (ONZ, NATO, Unii Europejskiej, Radzie Europy);o zasady korespondencji dyplomatycznej i oficjalnej oraz netykiety;o reguły organizacji przyjęć oraz spotkań towarzyskich i etykietę w biznesie. Publikacja jest przeznaczona dla pracowników szeroko pojętej administracji publicznej, dyplomatów oraz przedstawicieli świata biznesu. Zainteresuje również studentów stosunków międzynarodowych, zarządzania, turystyki i hotelarstwa.
Publikacja ma na celu przedstawienie idei lean management i narzędzi z nią związanych, jako rozwiązania, które może przyczynić się do lepszego zarządzania podmiotami leczniczymi. Poprawa efektywności funkcjonowania tych podmiotów przez ,,odchudzenie"" procesów w nich realizowanych, pozwoli nie tylko pozytywnie wpływać na wyniki finansowe szpitali, ale również na podniesienie jakości obsługi pacjentów. Opracowanie prezentuje m.in.: rodzaje podmiotów leczniczych i zachodzące w nich zmiany organizacyjne, podstawowe pojęcia lean management, zagadnienia związane z zapewnieniem bezpieczeństwa pacjentom, rodzaje marnotrawstwa i sposoby jego eliminacji oraz metody doskonalenia podmiotów leczniczych. Książka jest przeznaczona dla menedżerów podmiotów leczniczych, kierowników klinik, ordynatorów, zarządów spółek skomercjalizowanych szpitali. Będzie przydatna zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych i uniwersytetów medycznych, jak i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania podmiotami leczniczymi.
Celem książki jest rozpoznanie roli i znaczenia szkolnej czasoprzestrzeni oraz jej wielowymiarowości. Publikacja ukazuje jej rangę w tworzeniu codziennych interakcji oraz istotność w kreowaniu procesów wychowania i kształcenia, a także optymalizację jej wykorzystania. Autorzy opisują oraz analizują czasoprzestrzeń w kontekście odbywających się w szkole i poza nią zdarzeń oraz procesów edukacyjnych z uwzględnieniem szerokiego kontekstu kulturowego, antropologicznego oraz społeczno-politycznego. Zagadnienia te omawiane są zarówno z perspektywy nauczyciela, dyrektora szkoły, ucznia, jak i rodziców.Ico_Gray_21.gif [502 B] Publikacja jest próbą odpowiedzi między innymi na następujące pytania:- jakie obowiązują w szkole reguły dotyczące zarządzania wykorzystaniem czasu i przestrzeni?- czemu lub komu służy w szkolnej codzienności właściwe wykorzystanie czasu i przestrzeni?- jakie działania są możliwe do podjęcia w zastanej czasoprzestrzeni szkoły?Ico_Gray_6.gif [752 B] Książka przeznaczona jest dla nauczycieli, dyrektorów szkół oraz polityków oświatowych. Zainteresuje również studentów wydziałów pedagogicznych.
W publikacji omówiono kulturę demokracji w szkole, biorąc pod uwagę szeroki katalog składających się na nią i nie zawsze oczywistych elementów. Dzięki temu zjawiska z pozoru niezwiązane z demokracją (np. sztuka) jawią się jako ważne narzędzia i kanały budowania demokracji w szkole.Autor opisał relacje zachodzące pomiędzy demokracją a edukacją w kontekście funkcjonowania kultury szkoły i w odniesieniu do wielu dynamicznie zmieniających się narracji, perspektyw czy pozycji ideologicznych. Celem publikacji jest ożywienie myślenia o demokracji w edukacji, co ma być bodźcem chroniącym przed zbyt schematycznym, oczywistym, popularnym sposobem spojrzenia na szkołę. Stanowi próbę odpowiedzi na takie pytania, jak:Czy demokracja szkolna jest krokiem ku dojrzałości uczniów oraz jak z niej korzystać?Czy bardziej należy obawiać się nadmiaru demokracji w kulturze szkoły czy jej niedostatku?Czy kultura demokracji szkolnej jest kulturą pozwalającą przekraczać instrumentalny charakter edukacji?Ico_Gray_6.gif [752 B] Publikacja przeznaczona jest dla pracowników naukowych, przedstawicieli społeczności akademickich, nauczycieli, studentów kierunków pedagogicznych, polityków i pracowników oświaty.
Uczestnictwo w edukacji dialogowej zmienia sposób patrzenia na proces uczenia się i stwarza podstawę rozwoju samodzielnego i krytycznego myślenia, ważnego dla stron tego dialogu – nauczycieli oraz dzieci. Zadaniem nauczyciela jest prowokowanie dyskusji, eksponowanie różnic w opiniach, formułowanie pytań, kwestionowanie opinii, wskazywanie na alternatywne punkty widzenia.
W poszczególnych rozdziałach omówiono rolę nauczyciela w kontekście zmian edukacyjnych, modele edukacyjnych relacji nauczyciel–uczniowie w codzienności szkolnej oraz edukację dialogową – jej różne ujęcia i rozwiązania.
Uczestnictwo w edukacji dialogowej zmienia sposób patrzenia na proces uczenia się i stwarza podstawę rozwoju samodzielnego i krytycznego myślenia, ważnego dla stron tego dialogu – nauczycieli oraz dzieci. Zadaniem nauczyciela jest prowokowanie dyskusji, eksponowanie różnic w opiniach, formułowanie pytań, kwestionowanie opinii, wskazywanie na alternatywne punkty widzenia.
W poszczególnych rozdziałach omówiono rolę nauczyciela w kontekście zmian edukacyjnych, modele edukacyjnych relacji nauczyciel–uczniowie w codzienności szkolnej oraz edukację dialogową – jej różne ujęcia i rozwiązania.
Autorka pokazuje jak interpretować i wykorzystać dialog w praktyce szkolnej, wskazuje możliwości jego zastosowania w procesie wspierania myślenia, rozwiązywania problemów, krytycznego analizowania zagadnień, współtworzenia myślenia w procesie komunikacji.
Publikacja jest przeznaczona dla nauczycieli, osób kształcących nauczycieli, pedagogów, psychologów, studentów kierunków pedagogicznych. Zainteresuje również rodziców uczniów oraz każdego, kto jest zainteresowany zmianami w polskiej edukacji.
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia części ogólnej prawa cywilnego, w tym: prawo osobowe, czynności prawne, przedstawicielstwo, przedawnienie roszczeń, ustrój i funkcjonowanie przedsiębiorców (zwłaszcza prawo spółek handlowych), zarys prawa rzeczowego (własność, inne prawa rzeczowe, księgi wieczyste, posiadanie), zobowiązania (m.in. umowy handlowe, odpowiedzialność odszkodowawcza), podstawy prawa spadkowego, prawa papierów wartościowych, zabezpieczenia wierzytelności i prawa własności przemysłowej (w tym znaki towarowe, patenty) oraz zwalczanie nieuczciwej konkurencji. W ósmym wydaniu szczegółowo przedstawiono:o nowe regulacje w obszarze spółek handlowych, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów obowiązujących od 1.07.2021 r. dotyczących nowego typu spółki − prostej spółki akcyjnej;o zmiany w prawie papierów wartościowych zmierzające do dematerializacji akcji;o wprowadzenie obowiązku dokonywania czynności w rejestrach KRS wyłącznie w formie elektronicznej;o nowe wysokości odsetek z tytułu płatności pieniężnych, a od lipca 2021 r. - odsetek ustawowych za opóźnienie płatności w transakcjach handlowych;o szczególną regulację dotyczącą pandemii COVID-19 trwającej w latach 2020-2021, spowodowanej wirusem SARS-CoV-2, odnoszącą się do wielu dziedzin prawa.Autorzy publikacji są wykładowcami Uniwersytetu Łódzkiego i jednocześnie wykonują zawody adwokata lub radcy prawnego. Redaktor naukowy i współautor podręcznika jest sędzią Sądu Najwyższego. Wpłynęło to na wybór zawartej w książce problematyki i sposób jej prezentacji, łączący teorię z praktyką prawniczą i gospodarczą.Publikacja została nagrodzona w konkursie na najlepszy podręcznik akademicki 2007 roku. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów administracji, zarządzania, ekonomii, finansów i bankowości oraz słuchaczy studiów podyplomowych. Będzie użyteczna dla studentów prawa i prawników w powtórzeniu podstawowych zagadnień prawa cywilnego i handlowego, a także w poznaniu wielu nowych przepisów i rozwiązań prawnych. Opracowanie powinno służyć codzienną pomocą również szerokiemu gronu praktyków gospodarczych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?