Zarządzanie kompetencjami
Teoria i praktykja
-
Autor: red. Tadeusz Oleksyn
- ISBN: 9788381240475
- EAN: 9788381240475
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 240x170x20mm
- Język: polski
- Seria: HR
- Liczba stron: 394
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: 72h
-
Brak ocen
-
71,23złCena detaliczna: 99,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,23 zł
x
Jakie są różnice między kompetencjami a kwalifikacjami?
Które kompetencje są kluczowe?
Jak najlepiej budować zespół?
Jak być przywódcą akceptowanym?
Przewodzenie oparte na przymusie czy ""przewodzenia bez przewodzenia""?
Czy wszyscy powinni pracować zawodowo?
Te i inne problemy porusza książka Zarządzanie kompetencjami Tadeusza Oleksyna, dostarczając równocześnie charakterystyk najważniejszych kompetencji, niezbędnych dla funkcjonowania:
organizacji jako całości,
przywódców, z uwzględnieniem modeli przywództwa i cech osobowościowych,
pracowników merytoryczno-wykonawczych, operacyjnych, menedżerów oraz specjalistów,
poszczególnych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw,
przedsiębiorców - właścicieli małych i dużych firm.
Osoby zainteresowane praktycznymi, skutecznymi metodami zarządzania w biznesie (i nie tylko) znajdą tu m.in:
sposoby tworzenia systemów zarządzania kompetencjami w dużych i średnich organizacjach
dobre praktyki związane z rozwojem kompetencji własnych (self-management).
Książka jest też bogatym źródłem wiedzy dla teoretyków zarządzania, studentów i wykładowców. Zainteresuje także osoby luźniej związane z zarządzaniem, które chciałyby pełniej zrozumieć to, co się dzieje w ich organizacjach i w ich kraju oraz lepiej zarządzać własnym potencjałem i życiem zawodowym, a zwłaszcza rozwojem.
Które kompetencje są kluczowe?
Jak najlepiej budować zespół?
Jak być przywódcą akceptowanym?
Przewodzenie oparte na przymusie czy ""przewodzenia bez przewodzenia""?
Czy wszyscy powinni pracować zawodowo?
Te i inne problemy porusza książka Zarządzanie kompetencjami Tadeusza Oleksyna, dostarczając równocześnie charakterystyk najważniejszych kompetencji, niezbędnych dla funkcjonowania:
organizacji jako całości,
przywódców, z uwzględnieniem modeli przywództwa i cech osobowościowych,
pracowników merytoryczno-wykonawczych, operacyjnych, menedżerów oraz specjalistów,
poszczególnych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw,
przedsiębiorców - właścicieli małych i dużych firm.
Osoby zainteresowane praktycznymi, skutecznymi metodami zarządzania w biznesie (i nie tylko) znajdą tu m.in:
sposoby tworzenia systemów zarządzania kompetencjami w dużych i średnich organizacjach
dobre praktyki związane z rozwojem kompetencji własnych (self-management).
Książka jest też bogatym źródłem wiedzy dla teoretyków zarządzania, studentów i wykładowców. Zainteresuje także osoby luźniej związane z zarządzaniem, które chciałyby pełniej zrozumieć to, co się dzieje w ich organizacjach i w ich kraju oraz lepiej zarządzać własnym potencjałem i życiem zawodowym, a zwłaszcza rozwojem.