Jakie są różnice między kompetencjami a kwalifikacjami?Które kompetencje są kluczowe?Jak najlepiej budować zespół?Jak być przywódcą akceptowanym?Przewodzenie oparte na przymusie czy ""przewodzenia bez przewodzenia""?Czy wszyscy powinni pracować zawodowo?Te i inne problemy porusza książka Zarządzanie kompetencjami Tadeusza Oleksyna, dostarczając równocześnie charakterystyk najważniejszych kompetencji, niezbędnych dla funkcjonowania:organizacji jako całości,przywódców, z uwzględnieniem modeli przywództwa i cech osobowościowych,pracowników merytoryczno-wykonawczych, operacyjnych, menedżerów oraz specjalistów,poszczególnych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw,przedsiębiorców - właścicieli małych i dużych firm.Osoby zainteresowane praktycznymi, skutecznymi metodami zarządzania w biznesie (i nie tylko) znajdą tu m.in:sposoby tworzenia systemów zarządzania kompetencjami w dużych i średnich organizacjachdobre praktyki związane z rozwojem kompetencji własnych (self-management).Książka jest też bogatym źródłem wiedzy dla teoretyków zarządzania, studentów i wykładowców. Zainteresuje także osoby luźniej związane z zarządzaniem, które chciałyby pełniej zrozumieć to, co się dzieje w ich organizacjach i w ich kraju oraz lepiej zarządzać własnym potencjałem i życiem zawodowym, a zwłaszcza rozwojem.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?